Τέντωμα για την απώλεια βάρους στο σπίτι – τα οφέλη και τις τεχνικές της άσκησης

Το περιεχόμενο του άρθρου



Στη σύγχρονη φυσική κατάσταση, η προπόνηση με καρδιο και δύναμη είναι οι κύριες ασκήσεις, αλλά κρίνοντας από τις κριτικές, το τέντωμα για απώλεια βάρους δεν είναι λιγότερο χρήσιμο. Αυτή η ιδέα προέρχεται από το αγγλικό “stretch”, το οποίο μεταφράζεται ως “stretching”. Η τεχνική τεντώματος βασίζεται στην εναλλαγή της χαλάρωσης και της έντασης των μυών. Αυτή η κατεύθυνση της φυσικής κατάστασης επιτρέπεται ακόμη και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, μόνο το φορτίο πρέπει να είναι ελαφρώς μικρότερο. Το τέντωμα σας βοηθά να χάσετε βάρος και πώς να το κάνετε, θα μάθετε παρακάτω.

Τι είναι το τέντωμα;

Η ίδια η τεχνική τεντώματος μοιάζει περισσότερο με τις ανατολίτικες προσεγγίσεις στη θεραπεία. Συμπληρώνει τους κύριους τύπους φυσικής αγωγής, χρησιμοποιείται ως προθέρμανση ή στο τέλος μιας προπόνησης, ειδικά αεροβικής. Το τέντωμα είναι ένα σύστημα ασκήσεων για την αύξηση της ευελιξίας του σώματος, την ενίσχυση των αρθρώσεων, των τεντωμένων μυών και των συνδέσμων, την απώλεια βάρους και τη βελτίωση του περιγράμματος του σώματος. Ένα τέτοιο συγκρότημα μπορεί να είναι όχι μόνο μια προσθήκη στις κύριες τάξεις, αλλά και μια ολοκληρωμένη εκπαίδευση.

Τα οφέλη του τεντώματος

Το τέντωμα φέρνει πολλά οφέλη στο σώμα, γι ‘αυτό έχει γίνει δημοφιλές. Με την τακτική άσκηση τεντώματος, μπορείτε να αυξήσετε την ευελιξία του σώματος, να γίνετε πιο πλαστικοί και πιο αδύνατοι, να βελτιώσετε τη στάση του σώματος και την κυκλοφορία του αίματος στους ιστούς. Το τελευταίο αποτέλεσμα βοηθά στη μείωση της εμφάνισης της κυτταρίτιδας. Η χρήση τεντώματος για το σώμα έγκειται επίσης στη χαλάρωση των μυών, στη μείωση της έντασης και του πόνου, ειδικά μετά από προπόνηση δύναμης. Ανεξάρτητα από το φύλο, η γυμναστική τεντώματος βοηθά:

  • αποτρέψτε την εναπόθεση αλάτων.
  • κορεσμός του εγκεφάλου με οξυγόνο.
  • βελτίωση της κινητικότητας της σπονδυλικής στήλης?
  • παράγουν αυξητική ορμόνη?
  • για να ενισχύσει την καρδιά?
  • σφίξτε το σχήμα, κάντε το όμορφο?
  • δώστε μια ώθηση σθένος?
  • επιτάχυνση του μεταβολισμού
  • απαλλαγείτε από την κόπωση, αποκτήστε φόρμα.
  • Μειώστε την υπερβολική ανακούφιση των μυών.
  • βελτίωση της ευεξίας, της διάθεσης, της αυτοπεποίθησης.
  • μείωση της εκδήλωσης ορισμένων χρόνιων ασθενειών.
  • μείωση της εκδήλωσης οιδήματος.

Το κορίτσι ασχολείται με το τέντωμα στην αίθουσα

Για γυναίκες

Το δίκαιο σεξ εκτιμάται περισσότερο με το τέντωμα για την επιβράδυνση της γήρανσης. Επιτυγχάνεται βελτιώνοντας την κατάσταση του δέρματος, την ελαστικότητά του. Λόγω της ευελιξίας του κινήματος γίνονται πιο χαριτωμένοι. Η χρήση τεντώματος για τις γυναίκες είναι επίσης να εξαλείψει ένα ελάττωμα όπως η «φλούδα πορτοκαλιού». Το τέντωμα αναφέρεται στην αερόβια άσκηση, η οποία είναι καλύτερη από άλλες που επηρεάζουν το σωματικό λίπος. Τεντώνοντας προβληματικές περιοχές, για παράδειγμα, τις πλευρές, την κοιλιά, τους γλουτούς, μπορείτε να τις ρυθμίσετε γρήγορα. Το τέντωμα βοηθά επίσης να απαλλαγούμε από αρνητικά συναισθήματα..

Για τους άνδρες

Αφήστε την ευκαμψία του σώματος να είναι πιο εγγενής στο γυναικείο φύλο, το τέντωμα για τους άνδρες δεν είναι λιγότερο χρήσιμο. Βοηθά στη μεγιστοποίηση του αποτελέσματος της προπόνησης, χαλαρώνει τους μύες μετά από βαριά φορτία και τους ζεσταίνει πριν από την άσκηση, αποτρέποντας έτσι τους τραυματισμούς. Επιπλέον, το τέντωμα επεκτείνει το εύρος κίνησης, μειώνει τον πόνο στην πλάτη, ανακουφίζει από την κούραση και δημιουργεί ανθεκτικούς τένοντες.

Το τέντωμα σας βοηθά να χάσετε βάρος;

Ως τρόπος για να χάσετε βάρος, το τέντωμα θεωρείται πολύ αποτελεσματικό. Χάρη σε αυτό, η πέψη βελτιώνεται, η λεμφική και η κυκλοφορία του αίματος αυξάνεται. Αυτό οδηγεί σε σύσφιξη των περιγραμμάτων του σώματος και μείωση της κυτταρίτιδας. Χάρη στο τέντωμα, οι μύες γίνονται πιο ήπια, αλλά δεν γίνονται πολύ ογκώδεις. Μπορείτε να χάσετε βάρος με τέντωμα κατά 2-3 κιλά την εβδομάδα και με επίμονες ασκήσεις κατά τη διάρκεια του μήνα – και τα 10 κιλά.

Κορίτσι κάνει τεντώνοντας άσκηση

Τεντώνοντας ασκήσεις

Για αρχάριους, αρκούν 2-3 προπονήσεις την εβδομάδα. Οι ασκήσεις τεντώματος έχουν πολλά κοινά χαρακτηριστικά. Κατά την εκτέλεση είναι απαραίτητο να παρατηρήσετε την κατεύθυνση των καλτσών – θα πρέπει να “κοιτάξουν” προς την ίδια κατεύθυνση με τα γόνατα. Είναι εξίσου σημαντικό να κρατάτε την πλάτη σας ευθεία. Για να υπάρχει μια φυσική παραμόρφωση στην κάτω πλάτη. Σε αυτήν την περίπτωση, ο κίνδυνος τραυματισμού μειώνεται. Πριν το τέντωμα, αξίζει να ζεσταίνετε τους μυς σας – να τρέχετε στη θέση του ή να τεντώνετε τον εαυτό σας με άλλο γνωστό τρόπο.

Πρωινή τέντωμα

Το όλο σύμπλεγμα τεντώματος συνιστάται να γίνεται με χαλαρά ρούχα. Είναι καλύτερα να αρχίσετε να φορτίζετε από το λαιμό για να “απελευθερώσετε” τους μυς της ζώνης ώμου. Για να το κάνετε αυτό, γείρετε αριστερά και δεξιά, εμπρός και πίσω. Στη συνέχεια, μπορείτε να στρίψετε ομαλά το κεφάλι σας, εναλλάξ με το αριστερό και το δεξί σας χέρι πιέζοντας το κεφάλι σας στον ώμο σας για να αισθανθείτε το τέντωμα. Το πρωί τέντωμα για απώλεια βάρους περιλαμβάνει ασκήσεις για τις κύριες ομάδες μυών:

  1. Χέρια και πόδια. Μια καλή άσκηση είναι η στάση της γάτας. Σε αυτήν τη θέση, είναι απαραίτητο να επεκτείνετε το βραχίονα προς τα εμπρός και προς τα πίσω του αντίθετου ποδιού για να πάρετε τη διαγώνια. Κρατώντας για 10 δευτερόλεπτα, επιστρέψτε στην αρχική θέση.
  2. Τύπος. Μια απλή τεντώνοντας άσκηση θα σας βοηθήσει να ενισχύσετε και να τεντώσετε τους κοιλιακούς μυς σας. Πρέπει να ξαπλώσετε στο πάτωμα ή το χαλί, να κοιτάξετε προς τα κάτω, να λυγίσετε τα πόδια σας στα γόνατα και να προσπαθήσετε να πιάσετε τους αστραγάλους με τα χέρια σας. Στη συνέχεια μένει να σκιστεί από την επιφάνεια του μηρού. Τα πόδια σηκώνονται.
  3. Πίσω. Η καλύτερη επιλογή για τέντωμα είναι η οριζόντια ράβδος. Εάν δεν είναι εκεί, τότε μπορείτε απλά να σταθείτε στον τοίχο, ακουμπώντας την πλάτη του πάνω του. Στη συνέχεια, σύρετε προς τα κάτω, σκύβοντας αργά. Και πάλι καθυστερήστε για 10 δευτερόλεπτα και επιστρέψτε στην αρχική θέση.

Ο τύπος σηκώνεται στην οριζόντια ράβδο

Τέντωμα αδυνατίσματος ποδιών

Για να βελτιώσετε το περίγραμμα των ποδιών, μπορείτε να εκτελέσετε πολλές διαφορετικές ασκήσεις τεντώματος. Κάθε ένα από αυτά στοχεύει στην επεξεργασία ορισμένων μυών των κάτω άκρων. Για προπόνηση, κάθε κατάλληλος χρόνος είναι κατάλληλος. Είναι σημαντικό να ασκείστε τακτικά. Το τέντωμα για τα πόδια για απώλεια βάρους περιλαμβάνει διάφορες κινήσεις:

  1. “Ένα σκυλί που κοιτάζει προς τα κάτω.” Πάρτε μια θέση, ακουμπώντας στα χέρια και τα γόνατά σας. Στη συνέχεια εκπνεύστε και ισιώστε αργά τα πόδια και τα χέρια σας. Για να το κάνετε αυτό, κόψτε τα γόνατα από το πάτωμα, μόνο τα τακούνια και τα χέρια πρέπει να παραμείνουν πιεσμένα. Στη συνέχεια, πρέπει να περπατήσετε με τα χέρια σας στα πόδια σας για να ισιώσετε πλήρως. Εκτελέστε ξανά αυτό το συγκρότημα στο τέλος της προπόνησης.
  2. “Ενεργό περιστέρι.” Σταθείτε στη θέση ώθησης προς τα πάνω, απλά ακουμπήστε στους αγκώνες σας σε ορθή γωνία. Στη συνέχεια σφίξτε το αριστερό πόδι έτσι ώστε η φτέρνα να αγγίξει το δεξί μηρό. Νιώστε την ένταση, σφίξτε τους κοιλιακούς μύες και μετά κατεβάστε προσεκτικά το στήθος σας μέχρι το πάτωμα, τεντώστε τα χέρια σας προς τα εμπρός. Στη συνέχεια, το πόδι μπορεί να ισιωθεί, να επαναληφθεί 5 φορές το καθένα.
  3. “Πόδι μέχρι το κεφάλι.” Ασκήσεις τεντώματος στο πίσω μέρος του μηρού. Χρειάζεστε μια πετσέτα – πρέπει να την κυλήσετε και να την βάλετε κάτω από το κεφάλι σας. Ξαπλωμένος στην πλάτη σας, πρέπει να τραβήξετε ένα πόδι στο στήθος σας, πιέζοντας τα χέρια σας στον εαυτό σας. Κάντε 5 φορές το καθένα.
  4. “Σηκώνοντας στα μισά δάχτυλα.” Πρέπει να πέσετε ένα πόδι προς τα εμπρός. Περαιτέρω σε αυτήν τη θέση, κάθε πόδι ανεβαίνει εναλλακτικά στα μισά δάχτυλα. Στη συνέχεια, πρέπει να πάρετε το πίσω πόδι όσο το δυνατόν πιο πίσω, έτσι ώστε η πίσω επιφάνεια του μηρού να είναι τεντωμένη.

Αντενδείξεις

Ακόμα και με όλα τα οφέλη για την υγεία και την απώλεια βάρους, το τέντωμα έχει πολλές αντενδείξεις. Το κύριο είναι η παρουσία τραυματισμών, ασθενειών των αρθρώσεων και της σπονδυλικής στήλης. Στην τελευταία περίπτωση, πρέπει πάντα να συμβουλευτείτε έναν γιατρό σχετικά με το τέντωμα. Το τέντωμα μπορεί να προκαλέσει βλάβη με λοίμωξη με πυρετό, βήχα, ρινική καταρροή. Άλλες αντενδείξεις για τέντωμα:

  • θρόμβωση;
  • καρδιακή ασθένεια
  • οστεοπόρωση;
  • αρθρίτιδα;
  • ανοιχτές πληγές;
  • με προσοχή με υψηλή αρτηριακή πίεση.
  • πρόσφατη χειρουργική επέμβαση.

Η γυναίκα έχει καρδιακό πόνο

Για να κυριαρχήσετε σωστά στην τεχνική του τεντώματος, θα πρέπει να προσέξετε φωτογραφίες ή χρήσιμα εκπαιδευτικά βίντεο. Καθένα από αυτά λέει για έναν ξεχωριστό τύπο τεντώματος. Αυτό είναι αεροδυναμικό τέντωμα, δυναμικό τέντωμα για απώλεια βάρους. Ξεχωριστή ένταση για αρχάριους. Έχοντας μελετήσει κάθε τύπο, μπορείτε να επιλέξετε την κατάλληλη επιλογή για τέτοια εκπαίδευση και να αναπτύξετε την ευελιξία του σώματός σας.

Τέντωμα στο σπίτι για αρχάριους

Αεροδιαστολή

Δυναμικό τέντωμα

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου