Ασκήστε ποδήλατο για απώλεια βάρους – πώς να κάνετε για τους κοιλιακούς και τα πόδια με βίντεο

Το περιεχόμενο του άρθρου



Η άσκηση ενός ποδηλάτου γυμναστικής έχει τεράστιο όφελος και βοηθά στην ενίσχυση του σώματος, κάνει τους μυς των κοιλιακών, των γοφών και των ποδιών όμορφα. Αυτό το ελαφρύ στοιχείο της σωματικής δραστηριότητας είναι γνωστό από τα μαθήματα φυσικής αγωγής και γυμναστικής του σχολείου, που χρησιμοποιούνται ως πρωινές ασκήσεις. Είναι δύσκολο να πιστέψεις, αλλά μια απλή προπόνηση που περιλαμβάνει αυτήν την άσκηση σου δίνει ένα πραγματικά εξαιρετικό αποτέλεσμα. Ένα σημαντικό πλεονέκτημα είναι το γεγονός ότι οι τάξεις δεν απαιτούν τη χρήση πρόσθετου εξοπλισμού.

Τι είναι το ποδήλατο γυμναστικής

Όταν ένα αθλητικό στοιχείο δεν φαίνεται περίπλοκο, φαίνεται ότι δεν θα έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Το ποδήλατο με την κλασική έννοια, αντίθετα, με την προφανή ανεπιτήδευτη απόδοση δίνει ένα ορατό αποτέλεσμα. Ωστόσο, αυτό θα είναι αποτελεσματικό μόνο σε περίπτωση τακτικής εκτέλεσης. Μια άσκηση γίνεται ενώ ξαπλώνετε στην πλάτη σας και με τα πόδια σας, ενώ προσομοιώνετε την οδήγηση ενός πραγματικού ποδηλάτου. Για να συμμετάσχετε σε περισσότερες ομάδες μυών, μπορείτε να προσθέσετε “πετάλι” με επιπλέον στοιχεία και να κάνετε περιστροφή ποδηλάτου.

Τι είναι χρήσιμο ποδήλατο γυμναστικής

Μεταξύ των αθλητικών προπονήσεων, δεν υπάρχει κανένας που να είναι επιβλαβής για το σώμα, αλλά η παρουσία αντενδείξεων σε ορισμένα φορτία δεν έχει ακυρωθεί. Μπορείτε να εργαστείτε για την οικοδόμηση ενός όμορφου σώματος μόνο με καλή υγεία. Το πλεονέκτημα του ποδηλάτου γυμναστικής είναι ότι περιλαμβάνει μια ολόκληρη ομάδα μυών. Αυτό σημαίνει ότι ταυτόχρονα μπορείτε να φέρετε την επιθυμητή περιοχή του τύπου και των γοφών. Επιπλέον, το ποδήλατο θα έχει προληπτικό αποτέλεσμα σε ορισμένα μέρη του σώματος, εμποδίζοντας, για παράδειγμα, την ανάπτυξη κυτταρίτιδας..

Για τον τύπο

Με το υπερβολικό σωματικό λίπος, το να βασίζεστε σε μία μόνο άσκηση δεν αξίζει τον κόπο. Ένα ποδήλατο για τον Τύπο θα είναι αποτελεσματικό μόνο με μια ολοκληρωμένη προσέγγιση. Θα σας βοηθήσει να τραβήξετε κύβους και λοξούς μύες, αλλά θα κρυφτούν κάτω από ένα στρώμα λίπους και όλες οι προσπάθειες απλά δεν θα είναι ορατές στο μάτι. Για να τα καταστήσετε ορατά, πρέπει να συμπεριλάβετε καρδιακά φορτία στο εκπαιδευτικό σας πρόγραμμα για να βοηθήσετε στην αντιμετώπιση μίσους καταθέσεων. Αφού νικήσετε το λίπος, μπορείτε να διαφοροποιήσετε τις τάξεις συστροφής, επιτρέποντάς σας να πάρετε μια πιο όμορφη ανακούφιση.

Το κορίτσι εκτελεί ένα ποδήλατο γυμναστικής ξαπλωμένο ανάσκελα

Για τα πόδια

Όμορφα εξωτερικά δεδομένα, ειδικά όταν πρόκειται για ένα σφιχτό αθλητικό σώμα, είναι σημαντικά τόσο για τις γυναίκες όσο και για τους άνδρες. Ωστόσο, η προαγωγή της υγείας διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο για να αποφασίσει εάν θα ασκηθεί. Ένα ποδήλατο για τα πόδια έχει θετική επίδραση στην κυκλοφορία του αίματος, ενισχύοντας σημαντικά. Αυτό σημαίνει ότι με τακτική και σωστή άσκηση, δεν μπορείτε να φοβάστε τις φλεβικές παθήσεις, όπως οι κιρσούς. Τα οφέλη αυτής της προπόνησης δεν περιορίζονται σε αυτό: μπορείτε να σφίξετε την πίσω επιφάνεια των ποδιών, στην οποία είναι δύσκολο να εργαστείτε.

Για απώλεια βάρους

Η παρουσία υπερβολικού βάρους και ελαττωμάτων στο σχήμα δεν μπορεί παρά να ανησυχεί το άτομο, ειδικά όταν πρόκειται για γυναίκες. Για να αισθάνεστε πιο σίγουροι, για να φαίνεστε όμορφα, πρέπει να αναπτύξετε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής και ένα συγκρότημα εκπαίδευσης για τον εαυτό σας. Το ποδήλατο γυμναστικής για απώλεια βάρους θα είναι μια εξαιρετική επιλογή. Εύκολο στην εκτέλεση, θα σας βοηθήσει να σφίξετε εκείνα τα μέρη του σώματος που το χρειάζονται. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να του δώσετε λίγα λεπτά την ημέρα, αλλά να το κάνετε τακτικά. Ωστόσο, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι το 80% της επιτυχίας στην απώλεια βάρους εξαρτάται από τη διατροφή, οπότε πρέπει να το προσαρμόσετε πρώτα.

Για τους γοφούς

Οι μορφές διαφορετικών ανθρώπων είναι τόσο διαφορετικές που απαιτούν μια ειδική προσέγγιση σε όλα όσα σχετίζονται με τον αθλητισμό. Με τον τύπο αχλαδιού, για παράδειγμα, οι γοφοί είναι ένας από τους κύριους προβληματικούς τομείς. Πρέπει να εργαστείτε σε αυτά ιδιαίτερα ενεργά και σοβαρά. Ένα ποδήλατο για γοφούς όχι μόνο θα βοηθήσει στην απόκτηση όμορφων μορφών, αλλά θα γίνει επίσης ένα καλό προληπτικό μέτρο κατά της κυτταρίτιδας, το οποίο είναι ένα τόσο δυσάρεστο πρόβλημα για πολλές γυναίκες.

Κορίτσι κάνει άσκηση ποδήλατο

Τι λειτουργούν οι μύες

Η αποτελεσματικότητα των τάξεων για τη διαμόρφωση του σώματος καθορίζεται από το πόσα μέρη του σώματος εμπλέκονται: όσο περισσότερο είναι, τόσο πιο περίπλοκη και αποτελεσματική θα είναι η εκπαίδευση. Εάν μιλάμε για τους μυς που λειτουργούν κατά τη διάρκεια του ποδηλάτου γυμναστικής, τότε μπορούμε να αναφέρουμε διαφορετικές ομάδες:

  • Πίσω. Οι μύες latissimus και puscularis εμπλέκονται.
  • Στομάχι. Ενεργοποιείται η εργασία των λοξών κοιλιακών μυών.
  • Τύπος. Πάνω και κάτω το φορτίο οδηγεί σε ένα εξίσου όμορφο αποτέλεσμα..
  • Γοφούς. Οι γλουτιαίοι και μηριαίοι μύες λειτουργούν καλά στο χρόνο εκτέλεσης.
  • Πόδια. Μια λιγότερο ενεργή ομάδα, αλλά το φορτίο είναι αρκετό για να χάσει βάρος και να αυξήσει την κυκλοφορία του αίματος.

Πώς να κάνετε ποδήλατο γυμναστικής

Η τεχνική εκτέλεσης είναι πολύ απλή, αλλά απαιτείται:

  1. Πάρτε μια αρχική θέση. Για να το κάνετε αυτό, ξαπλώστε στο πάτωμα, τοποθετώντας ένα χαλί κάτω από την πλάτη και πιέστε τις ωμοπλάτες.
  2. Είναι απαραίτητο να σηκώσετε ελαφρώς το πάνω μέρος του περιβλήματος..
  3. Τα πόδια πρέπει να προσπαθήσουν να αυξήσουν το 45; αλλά αν είναι δύσκολο να το κάνουμε, τότε το 90 είναι αρκετό?.
  4. Τα χέρια κατά την εκτέλεση πρέπει να διατηρούνται πίσω από το κεφάλι, λυγισμένα στους αγκώνες. Πρέπει να παραμείνουν ακίνητοι για να αποφύγουν τον τραυματισμό των μυών του λαιμού..
  5. Ξεκινήστε το “πετάλι”: τραβήξτε εναλλάξ το γόνατο ενός ποδιού στο στήθος και ισιώστε το αντίθετο παράλληλο με το πάτωμα. Παρακολουθήστε την αναπνοή σας.

Πόσες θερμίδες καίει

Για να αντισταθμιστεί η υπερβολική ποσότητα που καταναλώνεται, οι περισσότεροι άνθρωποι καταφεύγουν αμέσως σε αθλήματα. Αυτή η απόφαση είναι δικαιολογημένη, καθώς η εκπαίδευση μπορεί να προσφέρει πραγματική βοήθεια. Ωστόσο, όταν οι άνθρωποι ανακαλύπτουν πόσες θερμίδες καίει ένα ποδήλατο, ο ενθουσιασμός τους μειώνεται, καθώς με τη μέση δραστηριότητα ο αριθμός αυτός είναι περίπου 10 kcal ανά λεπτό. Μια τέτοια εκπαίδευση αποσκοπεί περισσότερο στην απώλεια βάρους, αλλά στην απόκτηση μιας όμορφης ανακούφισης.

Κορίτσι με βάρη στα χέρια

Πόσα κάνουν

Το ποσό και η ένταση της σωματικής δραστηριότητας εξαρτάται άμεσα από τη μορφή στην οποία είναι το άτομο. Μόνο το επίπεδο της αθλητικής προπόνησης θα είναι σε θέση να απαντήσει στο ερώτημα του πόσο άσκηση πρέπει να κάνει η μοτοσυκλέτα για τους κοιλιακούς και τους γοφούς. Κατά μέσο όρο, 3 προσεγγίσεις είναι αρκετές με σύντομα διαλείμματα μεταξύ τους. Ο αριθμός των επαναλήψεων στην αρχή δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 10, αλλά σταδιακά θα πρέπει να φθάσει στη μέγιστη τιμή – 20 φορές.

Λάθη κατά την άσκηση

Η σωστή εφαρμογή οποιουδήποτε στοιχείου εκπαίδευσης είναι η εγγύηση ότι θα δώσει το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Όταν κάνουν ποδήλατο για τον Τύπο ή τους γοφούς, οι αρχάριοι κάνουν διάφορα λάθη που όχι μόνο μειώνουν την αποτελεσματικότητα, αλλά μπορούν επίσης να βλάψουν την υγεία. Μεταξύ αυτών ξεχωρίζουν:

  • Οι αρχάριοι “ποδηλάτες” τείνουν να εκτελούν την άσκηση σε μια μαλακή επιφάνεια, όπως ένας καναπές. Δεν συνιστάται κάτι τέτοιο, καθώς αυτό δίνει περιττή πίεση στην κάτω πλάτη..
  • Σε προσπάθειες επιτάχυνσης της δράσης της άσκησης, οι αρχάριοι προσπαθούν να κάνουν γρήγορες έντονες κινήσεις. Ωστόσο, αντίθετα, αυτή η λύση επιβραδύνει τη διαδικασία, επειδή οι μύες δεν λειτουργούν με πλήρη δύναμη..
  • Η επιθυμία να τεντώσετε τους αγκώνες σας στα γόνατα είναι φυσιολογική όχι μόνο για αυτήν την άσκηση, οπότε προσπαθήστε να ξεπεράσετε αυτήν την ώθηση. Διαφορετικά, διατρέχετε τον κίνδυνο να αισθάνεστε δυσάρεστη ένταση στο λαιμό κάθε φορά..

Άσκηση ποδηλάτου μετά τον τοκετό

Στην περίοδο μετά τον τοκετό, οι γυναίκες πρέπει να προσέχουν ιδιαίτερα το σώμα τους και να μην επιτρέπουν υπερβολική αθλητική υπέρταση. Ένα ποδήλατο είναι μια εγκεκριμένη άσκηση. Ωστόσο, για να ωφεληθούν οι γυναίκες, είναι απαραίτητο πρώτα να μειωθεί η ένταση και ο αριθμός των επαναλήψεων. Μπορείτε να ξεκινήσετε να κάνετε το ποδήλατο 8 φορές σε κάθε προσέγγιση και να περιορίσετε σε δύο.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου