Διακοπή από τη διατροφή – τι να κάνετε, πώς να επιστρέψετε στην απώλεια βάρους και άσκηση, να σταματήσετε να σπάτε

Το περιεχόμενο του άρθρου



Εάν ένα άτομο ακολουθεί μια δίαιτα για απώλεια βάρους, αλλά δεν αντέχει το αίσθημα της πείνας και έχει μια διακοπή από τη διατροφή – τι να κάνει; Αξίζει να σημειωθεί ότι τέτοιες καταστάσεις προκύπτουν στα περισσότερα χάνοντας βάρος. Οι δίαιτες φέρνουν πάντα το άγχος στο σώμα, το οποίο μόνο τα άτομα με ισχυρή θέληση μπορούν να αντιμετωπίσουν. Τι να κάνετε λοιπόν εάν δώσετε χαλαρό και αφήσετε τον εαυτό σας να φάει πάρα πολύ και τι θεωρείται γενικά αποτυχία; Διαβάστε παρακάτω..

Τι είναι μια ανάλυση από μια δίαιτα

Αυτό είναι το όνομα της περίπτωσης κατά την οποία ένα άτομο με απώλεια βάρους κατανάλωσε τρόφιμα που δεν περιλαμβάνονται στη λίστα των επιτρεπόμενων τροφίμων της επιλογής του ή χρησιμοποιεί περισσότερα από τα συνηθισμένα. Η διακοπή από τη διατροφή είναι απλή ή συστηματική. Στην πρώτη περίπτωση, μιλάμε για τη χρήση αυτού που λείπει από το μενού ή για ελαφριά υπερκατανάλωση τροφής. Η συστηματική αποτυχία είναι πιο επικίνδυνη από την επεισοδιακή. Κάτω από αυτόν, ένα άτομο τρώει τακτικά και περιποιείται τον εαυτό του με απαγορευμένα τρόφιμα, αν και ο ίδιος πιστεύει ότι βρίσκεται σε δίαιτα. Ως αποτέλεσμα, το βάρος δεν απομακρύνεται, αλλά μπορεί να αυξηθεί.

Αιτίες βλάβης της διατροφής:

  1. Έλλειψη κινήτρων ή έλλειψη. Εάν αποφασίσετε να χάσετε βάρος, πρέπει πρώτα να καταλάβετε ότι η συνήθης καθημερινή σας ρουτίνα θα πρέπει να προσαρμοστεί πλήρως. Σε γενικές γραμμές, θα πρέπει να αντιμετωπίζετε τη διατροφή ως είσοδο σε μια νέα ζωή και όχι ως βραχυπρόθεσμο, συνοδευόμενο από δυσάρεστους περιορισμούς. Πρέπει να καταλάβετε ξεκάθαρα γιατί το κάνετε αυτό. Αυτή η συνειδητοποίηση βοηθά εκείνους που δεν ξέρουν πώς να αρχίσουν να χάνουν βάρος και να μην σπάσουν.
  2. Λάθος στόχος. Μην συντονιστείτε στο γεγονός ότι θα είστε ικανοποιημένοι μόνο όταν χάσετε βάρος, για παράδειγμα, κατά 25 κιλά. Θέστε σύντομους στόχους, η επίτευξη του οποίου θα φέρει χαρά και ένα κίνητρο για να συνεχίσετε τη δίαιτα.
  3. Επιλέγοντας λάθος σύστημα ισχύος. Πρέπει να αξιολογήσετε ειλικρινά τις δυνατότητές σας. Μερικά κορίτσια ανέχονται αυστηρότερες αλλά βραχύτερες δίαιτες. Για άλλους, είναι κατάλληλοι μεγαλύτεροι, αλλά εξοικονομητικοί τρόποι. Σκεφτείτε αμέσως πώς να κάνετε μια δίαιτα και να μην σπάσετε, κάτι που θα είναι πιο εύκολο για εσάς. Ένα άλλο σημείο: το μενού. Εάν περιλαμβάνει σύνθετα πιάτα από δυσπρόσιτα συστατικά και δεν σας αρέσει να μαγειρεύετε, επιλέξτε κάτι άλλο. Επιπλέον, λάβετε υπόψη τις οικονομικές σας δυνατότητες. Εάν έχετε μέτριο πλούτο, επιλέξτε μια δίαιτα με δίαιτα από προσιτά προϊόντα.

Το κορίτσι τρώει ντόνατ

Διαταραχές με σωστή διατροφή

Η πιο κοινή περίπτωση. Οι διαταραχές με τη σωστή διατροφή δεν είναι πολύ κρίσιμες. Για να τα εξαλείψετε, πρέπει να εξαλείψετε τις αιτίες, οι οποίες μπορεί να είναι φυσιολογικές και ψυχολογικές. Αυτό δεν είναι εύκολο, αλλά δυνατό. Φυσιολογικοί λόγοι:

  1. Ανεπάρκεια στο σώμα οποιωνδήποτε βιταμινών.
  2. Ο άνθρωπος πίνει πολύ λίγο νερό σε μια διατροφή.
  3. Εξαιρετικά μεγάλα διαλείμματα μεταξύ των γευμάτων.
  4. Ένα άτομο καταναλώνει πολύ λίγες θερμίδες όταν κάνει δίαιτα, αλλά ακολουθεί έναν πολύ ενεργό τρόπο ζωής.
  5. Ψυχολογικοί λόγοι:
  6. Άγχος, υπερβολική κόπωση, κατάθλιψη.
  7. Μείνετε σε λάθος περιβάλλον. Είναι πολύ δύσκολο για κάθε κορίτσι να μην αυξήσει το βάρος του όταν όλοι γύρω του τρώνε συνεχώς υψηλής θερμιδικής αξίας πιάτα: κέικ, τηγανητά, λιπαρά.
  8. Η συνήθεια του φαγητού κατά τη διάρκεια του ελεύθερου χρόνου: βλέποντας μια ταινία, διαβάζοντας ένα βιβλίο κ.λπ..

Διαταραχή στη διατροφή του Ducan

Ο κατάλογος απαγορεύσεων που απαγορεύεται από αυτό το σύστημα ισχύος είναι πολύ μεγάλος, οπότε είναι εύκολο να το σπάσετε, ειδικά στο Attack and Cruise. Γενικές συστάσεις διατροφολόγων για όσους δεν μπορούσαν να αντισταθούν στον πειρασμό:

  • Εάν έχετε φάει κάτι περιττό, δεν πρέπει να υποθέσετε ότι η ημέρα της δίαιτας έχει χαθεί και σήμερα μπορείτε να έχετε ήδη τα πάντα: συνεχίστε τη δίαιτα.
  • ελαχιστοποιήστε την ποσότητα του αλατιού που καταναλώνεται.
  • επισκεφθείτε το γυμναστήριο, οργανώστε επιπλέον εντατική προπόνηση.
  • πιείτε περισσότερο νερό και πράσινο τσάι για να ενεργοποιήσετε τις μεταβολικές διεργασίες.
  • γεμίστε το ψυγείο με επιτρεπόμενα τρόφιμα, ώστε να έχετε πάντα κάτι να φάτε.
  • παρασκευάστε πρωτεΐνη δύο ημέρες μετά την κατανομή.

Η αρχή της δράσης εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το στάδιο της διατροφής:

  1. Επίθεση. Μην σταματήσετε να χάνετε βάρος. Επεκτείνετε τη δίαιτα για δύο ακόμη ημέρες πρωτεΐνης, θα είναι πιο αποτελεσματικό από το ξεκίνημα από την αρχή.
  2. Κρουαζιέρα. Οι διαταραχές στη δίαιτα Ducan σε αυτό το στάδιο είναι πολύ συχνές. Εάν συμβεί αυτό, πίνετε άφθονα υγρά και πετάξτε αλάτι για λίγο. Πηγαίνετε για σπορ τουλάχιστον δύο ώρες την ημέρα. Αφού ολοκληρώσετε τη φάση της διατροφής, κανονίστε μια ημέρα πρωτεΐνης.
  3. Στερέωση. Εάν αποτύχετε σε αυτό το στάδιο, θα πρέπει να εισαγάγετε τη μέγιστη φυσική δραστηριότητα. Η φάση στερέωσης πρέπει να ολοκληρωθεί..

Πώς να αποτρέψετε μια ανάλυση:

  1. Προετοιμαστείτε εκ των προτέρων για τη δίαιτα Ducan και κάθε ένα από τα στάδια της, σκεφτείτε προσεκτικά το μενού.
  2. Μαγειρέψτε μια ποικιλία πιάτων από επιτρεπόμενα τρόφιμα, πειραματιστείτε με συνταγές.
  3. Στο Fastener, μία φορά την εβδομάδα μπορείτε να φάτε οτιδήποτε για πρωινό, μεσημεριανό γεύμα ή δείπνο. Σκεφτείτε προσεκτικά αυτήν την «γιορτή», γράψτε όλη την εβδομάδα που θέλετε να δοκιμάσετε, αγοράστε προϊόντα εκ των προτέρων.

Κορίτσι μπροστά από το ψυγείο

Διαταραχή σε μια δίαιτα ποτών

Αυτό το σύστημα καθαρισμού αδυνατίσματος είναι πολύ σφιχτό. Η διακοπή της διατροφής κατανάλωσης αλκοόλ είναι συχνό φαινόμενο. Για να το αποφύγετε, ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες:

  1. Προσέξτε τα κίνητρα. Γράψτε τους στόχους της απώλειας βάρους σας σε αυτοκόλλητα και επικολλήστε τους γύρω από το σπίτι.
  2. Σημειώστε τα αποτελέσματα. Ζυγίζετε τακτικά τον εαυτό σας, μετρήστε τις ποσότητες. Δοκιμάστε τα πράγματα για το μέγεθος που προσπαθείτε.
  3. Ενθαρρύνετε τον εαυτό σας. Κάθε φορά που θέλετε να φάτε κάτι που απαγορεύεται ή παραβιάζουμε, αποφασίζουμε να το συγκρατήσουμε και στη συνέχεια να περιποιηθείτε τον εαυτό σας με ένα μικρό ευχάριστο αναμνηστικό.

Τι να κάνετε εάν χάσετε τη διατροφή σας

Κανείς δεν είναι ασφαλής από αυτήν την κατάσταση. Τι να κάνετε αν χάσετε τη διατροφή σας:

  1. Μην αποθαρρύνεστε, μην αφήνετε επιθετικότητα στον εαυτό σας. Είναι κοινό για κάθε άτομο να κάνει λάθη, και πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι για αυτό..
  2. Ζυγίστε τον εαυτό σας. Θα καταλάβετε ότι το κέρδος είναι πολύ μικρό και θα σταματήσετε να κατηγορείτε τον εαυτό σας.
  3. Φάτε τρόφιμα που έχουν επίδραση στην καύση λίπους και βρίσκονται στη λίστα επιτρεπόμενων. Κατάλληλα γκρέιπφρουτ, σέλινο. Χρησιμοποιήστε καρυκεύματα όπως ξύδι μήλου μηλίτη, πιπέρι, κανέλα, κουρκούμη, τζίντζερ. Πιείτε περισσότερο πράσινο τσάι. Μπορείτε να αγοράσετε ένα ποτήρι ξηρό κόκκινο κρασί.
  4. Ρυθμίστε μια βελτιωμένη προπόνηση για να εξαλείψετε τις βλάβες από το φαγητό.
  5. Κάντε την επόμενη μέρα εκφόρτωση: κεφίρ, μήλο. Μπορείτε να βάλετε ένα ειδικό κλύσμα για καθαρισμό.
  6. Σκεφτείτε να αλλάξετε το σύστημα ισχύος σε ένα πιο κατάλληλο..

Πώς να επιστρέψετε στη δίαιτα μετά από βλάβη

Όσο πιο γρήγορα βιάζεστε ξανά στη μάχη, τόσο το καλύτερο. Επιστροφή στη δίαιτα μετά από επιθυμητή βλάβη την ίδια ημέρα. Πηγαίνετε για σπορ ή απλά κάντε πεζοπορία. Προσθέστε μερικές τροφές που καίνε λίπος στη διατροφή σας. Να θυμάστε ότι είναι καλύτερο να συνεχίσετε να χάνετε βάρος παρά να ξεκινήσετε από την αρχή. Κάντε εκφόρτωση την επόμενη μέρα μετά την ανάλυση, εάν μπορείτε. Εάν δεν μπορείτε να επιστρέψετε στη διατροφή, σκεφτείτε μια ριζική αλλαγή στη διατροφή.

Το κορίτσι επιλέγει ανάμεσα στο επιδόρπιο και τη σαλάτα

Πώς να μην σπάσετε μια διατροφή

Συμβουλή:

  1. Μην ξεχάσετε τα κίνητρα, ώστε να μην σπάσετε με τη διατροφή. Να θυμάστε πάντα γιατί αποφασίσατε να χάσετε βάρος..
  2. Κρατήστε ένα ημερολόγιο απώλειας βάρους και σημειώστε τα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν..
  3. Προσπαθήστε να αφαιρέσετε όλα τα απαγορευμένα τρόφιμα από την όραση. Οι γυναίκες που δεν ζουν μόνες είναι δυσκολότερες. Πρέπει να ζητήσουν υποστήριξη από τους αγαπημένους τους..
  4. Επιλέξτε τη σωστή διατροφή. Ευκολότερο να ακολουθήσετε μακροπρόθεσμα, με σταδιακή μείωση των θερμίδων.
  5. Προσπαθήστε να μην σκεφτείτε πώς να μην χάσετε τη διατροφή σας, απλώς ακολουθήστε τους κανόνες της, και αυτό είναι.
  6. Λάβετε υπόψη τη φωτογραφία όπου βρίσκεστε στη φόρμα που θέλετε να επιστρέψετε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για παράδειγμα φωτογραφίες διασημοτήτων των οποίων οι φιγούρες πιστεύετε ότι είναι όμορφες.
  7. Γιορτάστε κάθε μικρή επιτυχία στην απώλεια βάρους. Μην περιμένετε όταν χάσετε 10 κιλά. Ακόμη και ένα κιλό που απομένει είναι μια νίκη.
  8. Προσπαθήστε να αναπτύξετε ένα σύστημα ανταμοιβής για τον εαυτό σας. Για παράδειγμα, αγοράστε κάτι από τα καλλυντικά ως ανταμοιβή για κάθε κιλό που χάσατε.
  9. Εξαιρέστε τον καφέ και το αλκοόλ. Αυτά τα ποτά σας χαλαρώνουν μόνο και ενθουσιάζουν την όρεξή σας..
  10. Αποσπάστε την προσοχή σας από κάποια δραστηριότητα μόλις θέλετε να σπάσετε το καθεστώς.

Πώς να μην σπάσετε την πείνα

Προσπαθήστε να αποσπάσετε τον εαυτό σας με κάτι. Το αγαπημένο σας χόμπι θα σας βοηθήσει να μην πεινάσετε: διαβάστε, παρακολουθήστε τηλεόραση. Πιείτε πράσινο τσάι ή απλώς νερό. Ίσως μπερδέψατε το αίσθημα της πείνας με τη δίψα. Εάν πιστεύετε ότι δεν είναι δυνατόν να εξαπατήσετε το σώμα, αφήστε τον εαυτό σας ένα ελαφρύ σνακ, φάτε φρούτα χωρίς ζάχαρη. Είναι σημαντικό να το απορροφήσετε αργά, μασώντας κάθε δάγκωμα προσεκτικά, διαφορετικά ο εγκέφαλος μπορεί να μην αισθάνεται γεμάτος.

Πώς να μην σπάσει το γλυκό

Συμβουλή:

  1. Για να μην μπείτε σε γλυκά, απαγορευτείτε να πάτε σε ζαχαροπλαστεία.
  2. Εάν ξαφνικά θέλετε να φάτε κάτι απαγορευμένο, επιλέξτε ένα προϊόν χωρίς ζάχαρη πλούσιο σε πρωτεΐνες ή άμυλο..
  3. Αντικαταστήστε τα γλυκά με μέλι, αποξηραμένα φρούτα, ξηρούς καρπούς.
  4. Μην βάζετε ζάχαρη σε τσάι, καφέ, άλλα ποτά και πιάτα.

Μια φέτα cheesecake μούρων σε ένα πιάτο

Πώς να διατηρήσετε μια διατροφή φαγόπυρου και να μην σπάσετε

Αυτό το σύστημα ισχύος είναι αποτελεσματικό αλλά εξελιγμένο. Για να αντέξετε μια διατροφή φαγόπυρου και να μην σπάσετε, χρησιμοποιήστε αυτές τις συστάσεις:

  1. Κάντε ένα σχέδιο απώλειας βάρους. Περιγράψτε λεπτομερώς όλες τις πτυχές.
  2. Διατηρήστε τη διατροφή σας στη μέγιστη χωρητικότητα. Θα είναι ευκολότερο να το μεταφέρετε όχι σε διακοπές, αλλά σε κανονικό τρόπο λειτουργίας.
  3. Μην κρατάτε απαγορευμένα τρόφιμα στο σπίτι.
  4. Εάν γίνει πολύ δύσκολο, πιείτε ένα ποτήρι κεφίρ και φάτε 1 κουταλάκι του γλυκού. μέλι. Μην το αφήνετε αυτό περισσότερο από μία φορά κάθε τρεις ημέρες..
  5. Τρώτε φαγόπυρο πιο συχνά, αλλά σιγά σιγά.
  6. Πίνετε πολλά υγρά.

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου