Στέγνωμα της κοιλιάς – προϊόντα καύσης λίπους, συγκροτήματα άσκησης στο σπίτι για κορίτσια και άνδρες

Το περιεχόμενο του άρθρου



Η απώλεια επιπλέον κιλών στη μέση και τις πλευρές είναι ένα από τα κύρια καθήκοντα στην απώλεια βάρους. Σε αυτό το μέρος του σώματος υπάρχει σπλαχνικό λίπος, το οποίο προστατεύει τα εσωτερικά όργανα από βλάβες. Για το λόγο αυτό, η ξήρανση στην κοιλιά θα πρέπει να περιλαμβάνει προπόνηση καρδιο με έντονη άσκηση, καθώς και ισορροπημένη διατροφή. Αυτό θα βοηθήσει στην εξάλειψη των ανεπιθύμητων εκατοστών ενισχύοντας τους κοιλιακούς μυς..

Τι είναι η κοιλιακή ξήρανση

Ακόμα και οι λεπτοί άνθρωποι μπορούν να έχουν μικρές αποθέσεις στην πλαϊνή περιοχή. Για να τα απαλλαγείτε, θα πρέπει να καταφύγετε σε ένα ειδικό σύστημα. Το στέγνωμα της πρέσας και των πλευρών απαιτεί τόσο σωματική δραστηριότητα όσο και σωστή διατροφή. Με την εξάλειψη των υδατανθράκων από τη διατροφή, μπορείτε να μειώσετε την ποσότητα σπλαχνικού λίπους και να χάσετε βάρος. Το κύριο πράγμα είναι να αυξήσετε σταδιακά το φορτίο, να συνεχίσετε να ασχολείστε, χωρίς να περιμένετε γρήγορα αποτελέσματα. Η διαδικασία ξήρανσης μπορεί να διαρκέσει αρκετές εβδομάδες ή και μήνες..

Πώς να προσδιορίσετε το σπλαχνικό λίπος

Στην κοιλιά, συγκεντρώνονται 2 τύποι λιπώδους ιστού: σπλαχνικό (μερικές φορές ονομάζεται ενεργό) και υποδόριο λίπος. Το τελευταίο είναι ένα μικρό στρώμα που είναι εύκολο να ξεφορτωθεί. Ωστόσο, το σπλαχνικό λίπος βρίσκεται λίγο βαθύτερα στην κοιλιακή κοιλότητα, κοντά στα εσωτερικά όργανα. Μια μικρή ποσότητα αυτών των λιπιδίων προστατεύει το ήπαρ, το πάγκρεας και τα έντερα από βλάβες. Το υπερβολικό ενεργό λίπος αποτελεί σοβαρή απειλή για την ανθρώπινη υγεία: ο μεταβολισμός είναι μειωμένος, η αρτηριακή πίεση αυξάνεται, τα επίπεδα χοληστερόλης.

Πώς να αναγνωρίσετε ένα πρόβλημα; Μπορείτε να εγγραφείτε για μαγνητική τομογραφία ή αξονική τομογραφία για να προσδιορίσετε το ακριβές ποσοστό σπλαχνικού λίπους στο σώμα σας. Ωστόσο, αυτή είναι μια δαπανηρή και ιατρικά μη χρήσιμη διαδικασία. Είναι καλύτερα να μετρήσετε τη μέση και τους γοφούς συγκρίνοντας την αναλογία αυτών των δεικτών. Το σπλαχνικό λίπος απειλεί συχνά τους ανθρώπους με σχήμα μήλου, το οποίο χαρακτηρίζεται από λεπτούς γοφούς και γεμάτη κοιλιά. Ο κρίσιμος δείκτης για τους άνδρες θα είναι 102 cm στη μέση, 88 cm – για τα κορίτσια.

Λίπος στην κοιλιά μιας γυναίκας

Πώς να κάψετε γρήγορα το λίπος της κοιλιάς

Η απώλεια σωματικού λίπους στην περιοχή των πλευρών και της μέσης είναι μια επίπονη αλλά εφικτή εργασία. Πώς να στεγνώσετε το στομάχι σας; Πρέπει να ακολουθήσετε μια δίαιτα, να εκτελέσετε φορτία διαστήματος που θα βοηθήσουν να πιέσετε τον τύπο σε κύβους. Πόσο μπορώ να αφαιρέσω το στομάχι μου; Η εξάλειψη του σπλαχνικού λίπους δεν είναι τόσο απλή. Με εντατική εκπαίδευση, μπορείτε να επιτύχετε ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα σε μερικές εβδομάδες. Μπορείτε να χάσετε βάρος σε μια εβδομάδα, αλλά επιστρέφει γρήγορα. Πώς να στεγνώσετε το στομάχι σας:

  1. Κάνετε προθέρμανση για 7-10 λεπτά (στροφές, καταλήψεις).
  2. Εκτελέστε ασκήσεις καρδιο 3-6 φορές την εβδομάδα.
  3. Εναλλακτικά βαριά φορτία με σύντομα διαλείμματα.
  4. Εξαιρέστε τους υδατάνθρακες από τη διατροφή.

Πώς να στεγνώσετε το στομάχι σας στο σπίτι

Για να αντλήσετε πίεση, δεν είναι απαραίτητο να πάτε στο γυμναστήριο. Μπορείτε να εξασκηθείτε στο σπίτι ή στο δρόμο. Είναι πολύ σημαντικό να εκπαιδεύεστε τακτικά για να έχετε το μέγιστο αποτέλεσμα. Ακολουθούν τα αθλητικά φορτία που σας επιτρέπουν να αφαιρέσετε λίπος από τις πλευρές και την κοιλιά, τα οποία έχουν αποδείξει την αποτελεσματικότητά τους:

  • βόλτες
  • τζόκινγκ
  • κολύμπι;
  • είδος γυμναστικής;
  • ποδήλατο;
  • καρδιο φορτία.

Κορίτσι που κάνει τα πόδια ταλάντευσης

Ασκήσεις για τη μείωση της κοιλιάς

Η προπόνηση με διαστήματα είναι ο καλύτερος τρόπος για να απαλλαγείτε από το σπλαχνικό λίπος. Τα φορτία αυξάνουν την κυκλοφορία του αίματος, η οποία βοηθά στην γρήγορη απώλεια βάρους. Το γυμναστήριο μπορεί να εξασκηθεί τόσο στο γυμναστήριο όσο και στο σπίτι. Το κύριο πράγμα είναι να κάνουμε τα πάντα με ειλικρίνεια. Το στέγνωμα του λίπους της κοιλιάς περιλαμβάνει τις ακόλουθες ασκήσεις:

  1. Στρίψιμο. Ξαπλώστε ανάσκελα με τα γόνατα λυγισμένα. Βάλτε τα χέρια σας πίσω από το κεφάλι σας και καθώς εκπνέετε φτάνοντας το ταβάνι, αυξάνοντας το σώμα σας 45 μοίρες. Διάρκεια – 7-8 φορές.
  2. Αύξηση των ποδιών. Από την επιρρεπή θέση, σηκώστε τα πόδια κάθετα στο σώμα, κολλώντας με τα χέρια σας και τεντώνοντας την πρέσα. Εκτελέστε 5-6 φορές.
  3. Το στέγνωμα για την κοιλιά περιλαμβάνει επίσης αντίστροφη συστροφή. Ξαπλώστε ανάσκελα με τα γόνατα λυγισμένα. Τα χέρια στη μέση. Σηκώστε τα γόνατά σας στο στήθος σας καθώς εκπνέετε και επιστρέφετε αργά στην αρχική θέση. Κάνετε 12 σετ.
  4. Ψαλίδια. Ξαπλώστε με τα πόδια σας εκτεταμένα. Τα χέρια πίσω από το κεφάλι σας. Ανυψώνοντας το δεξί πόδι, φτάστε για τον αριστερό αγκώνα και αντίστροφα. Εκπλήρωση: 8 φορές σε κάθε πλευρά.

Διατροφή λίπους στο στομάχι και στις πλευρές

Δεν είναι απαραίτητο να λιμοκτονούν για να χάσουν επιπλέον καταθέσεις. Είναι απαραίτητο να αποκλείσετε τους υδατάνθρακες και να ακολουθήσετε έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Η διατροφή για την ξήρανση της κοιλιάς περιλαμβάνει τα ακόλουθα βήματα:

  1. Τα πλούσια σε πρωτεΐνες τρόφιμα πρέπει να καταναλώνονται..
  2. Μειώστε τους υδατάνθρακες.
  3. Εξαιρέστε το αλάτι, τη ζάχαρη από το μενού.
  4. Υπάρχουν τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες.
  5. Μειώστε τις θερμίδες στη διατροφή σας κατά 30-35%.
  6. Εξαιρέστε τα ζαχαρούχα ποτά.

Στεγνωτήριο για κορίτσια

Οι γυναίκες είναι πολύ πιο δύσκολο να απαλλαγούν από σπλαχνικό λίπος. Είναι ένα είδος “μαξιλαριού” για εσωτερικά όργανα, μειώνοντας τον κίνδυνο χρόνιων παθήσεων “θηλυκών”. Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, αυτό το στρώμα προστατεύει 2 οργανισμούς από μια ποικιλία αρνητικών επιδράσεων. Ωστόσο, η περίσσεια ενεργών λιπιδίων είναι εξίσου επιβλαβής με την ανεπάρκεια. Για να αφαιρέσετε το λίπος από τις πλευρές και την κοιλιά, το κορίτσι πρέπει να κάνει ένα σύνολο ασκήσεων, κάθε 8 φορές:

  1. Ξεκινήστε με προθέρμανση.
  2. Σχοινακι. Μετάβαση 10-13 λεπτά.
  3. Καταλήψεις σχήματος V. Κατάληψη, στηρίξτε τα χέρια σας στο πάτωμα. Καθώς εκπνέετε, προσπαθήστε να σηκώσετε τα πόδια σας από το έδαφος, τεντώνοντας τα προς τα εμπρός.
  4. Λουρί. Σταθείτε στους αγκώνες σας και τεντώστε το δεξί σας γόνατο στην αριστερή πλευρά του σώματος και στη συνέχεια το αντίστροφο.
  5. Κύκλους. Ξαπλώστε, τα πόδια σηκώνονται κάθετα προς το σώμα. Κρατώντας τις παλάμες, τραβήξτε υπό όρους κύκλους στον αέρα με τα πόδια σας.

Κορίτσι σχοινάκι

Στέγνωμα στην κοιλιά για άνδρες

Μπορείτε να λάβετε έναν τύπο ανακούφισης σε μερικούς μήνες εντατικής εκπαίδευσης. Αυτό θα βοηθήσει ένα ισορροπημένο γεύμα, την τακτική προπόνηση ανά διαστήματα, την αποκατάσταση του ύπνου. Το Bodybuilding είναι ένας άλλος τρόπος για να χτίσετε τους μύες της μέσης και του κορμού. Πώς να κάψετε λίπος στην κοιλιά και στις πλευρές ενός άνδρα:

  1. Εκτελέστε αερόβια άσκηση. Μπάσκετ, ποδόσφαιρο, τρέξιμο, ποδηλασία.
  2. Πρόγραμμα ισχύος (πάγκο πάγκου, άρση βαρών, push-ups κ.λπ.)
  3. Πηγαίνει προς τα εμπρός με αλτήρες. Ενίσχυση των γλουτών, των τετρακέφαλων μυών, των μυών των ισχίων, των μόσχων, της κοιλιακής κοιλότητας.
  4. Άσκηση “ποδήλατο”. Ξαπλώστε, σηκώστε τα πόδια σας και «πετάλι» στον αέρα.

Πώς να φάτε για να αφαιρέσετε το λίπος της κοιλιάς

Η διατροφή είναι ένας άλλος τρόπος για να πάρετε έναν όμορφο κοιλιακό. Πώς να στεγνώσει το λίπος της κοιλιάς; Μην λιμοκτονούν: πρέπει να ακολουθήσεις ένα αποτελεσματικό σχέδιο δράσης για να χάσεις βάρος. Η σωστή διατροφή για την ξήρανση της κοιλιάς θα βοηθήσει στην επίτευξη κύβων στον Τύπο. Τι πρέπει να φάτε:

  1. 10 γραμμάρια διαλυτών ινών ανά ημέρα. Μειώνει το σπλαχνικό λίπος..
  2. Προϊόντα που περιέχουν λιπαρά οξέα ωμέγα-3 (φυτικό λίπος, λιναρόσπορος).
  3. Βρασμένα ή ωμά λαχανικά.
  4. Φάτε κεφίρ ή φυσικό γιαούρτι με προβιοτικά.
  5. Για πρωινό, είναι καλύτερο να τρώτε πλιγούρι βρώμης στο νερό με αποξηραμένα φρούτα, ξηρούς καρπούς..
  6. Πίνετε πολύ νερό.

Πλιγούρι βρώμης με φρούτα και μούρα

Ποια τρόφιμα καίνε λίπος στην κοιλιά

Μην αποκλείετε όλα τα καλούδια από τη διατροφή: μελέτες έχουν δείξει ότι ορισμένα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, όπως δημητριακά, μπανάνες, συμβάλλουν στην απώλεια βάρους. Η υγιεινή διατροφή είναι μια πηγή ενέργειας που χρειάζεται ένα άτομο για βελτιωμένη εκπαίδευση. Προϊόντα που βοηθούν στην καύση του λίπους της κοιλιάς:

  • ελαφριές σούπες, ζωμούς
  • Champignon;
  • βραστά αυγά;
  • καυτερες πιπεριες τσίλι
  • φύκι;
  • μπρόκολο;
  • κοτόπουλο;
  • όσπρια;
  • ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ
  • μπαχαρικό;
  • γάλα, τυρί cottage, κεφίρ;
  • Λάδι καρύδας;
  • φρούτα, μούρα (σμέουρα, ακτινίδιο, μπανάνα, γκρέιπφρουτ)
  • σκόρδο κρεμμυδιού
  • φυλλώδη λαχανικά;
  • αβοκάντο;
  • τζίντζερ;
  • ψάρια με χαμηλά λιπαρά (τόνος) ·
  • δημητριακά ολικής αλέσεως.

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου