Δαμάσκηνα για απώλεια βάρους – χρήσιμες ιδιότητες και βλάβες, συνταγές με κεφίρ, σανό και αποξηραμένα βερίκοκα

Το περιεχόμενο του άρθρου



Οι διαιτολόγοι αποκαλούν αποξηραμένα φρούτα όχι τα καλύτερα τρόφιμα για τη διατροφή εκείνων που χρειάζονται μια όμορφη μορφή, επειδή έχουν μάλλον υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες. Ωστόσο, μερικά από αυτά χρησιμοποιούνται σε δίαιτες: τα δαμάσκηνα για απώλεια βάρους είναι τόσο δημοφιλή όσο το κεφίρ, καθώς αναγνωρίζεται ως χρήσιμο για τα έντερα. Επηρεάζει το σωματικό λίπος και πώς να το χρησιμοποιήσετε για να χάσετε βάρος?

Τι είναι το δαμάσκηνο

Όσον αφορά τα αποξηραμένα φρούτα που επιτρέπεται να τρώνε σε μικρές ποσότητες ακόμη και στην πιο σκληρή διατροφή, κάτι που συνεπάγεται σοβαρή μείωση της ημερήσιας πρόσληψης θερμίδων, οι ειδικοί το αναφέρουν – τα αποξηραμένα φρούτα δαμάσκηνου οποιασδήποτε σκοτεινής ποικιλίας. Είναι γνωστό ως φυσικό καθαρτικό που καθαρίζει καλά τα έντερα. Από θρεπτική άποψη, τα δαμάσκηνα είναι ένας σπάνιος ξηρός καρπός που μπορεί να ευχαριστήσει όσους χάνουν βάρος:

  • Γλυκαιμικός δείκτης: σύνολο 29 μονάδων (σύμφωνα με άλλες πηγές – 25). Οι υπόλοιποι εκπρόσωποι αυτής της ομάδας έχουν υψηλότερες τιμές – μόνο τα αποξηραμένα βερίκοκα μπορούν να κληθούν ως χρήσιμα, επειδή έχει 30 μονάδες.
  • Η ενεργειακή τιμή, στην οποία καταναλώνεται μόνο 38 γραμμάρια ζάχαρης (ανά μερίδα ανά 100 γραμμάρια), ακόμη και η περιεκτικότητα σε δαμάσκηνα σε θερμίδες είναι επίσης χαμηλή – 241 kcal.

Τι περιέχει το δαμάσκηνο;

Από τη θέση του κιτ BJU, αυτός ο αποξηραμένος καρπός είναι ελκυστικός με σχετικά μικρή ποσότητα υδατανθράκων – 63,88 g ανά 100 γραμμάρια μερίδα, εκ των οποίων λίγο περισσότερο από τα μισά είναι σάκχαρα – φρουκτόζη, γλυκόζη, σακχαρόζη. Όσον αφορά την υγεία (όχι μόνο στο θέμα της απώλειας βάρους), είναι πολύ πιο σημαντικό να κατανοήσουμε τι περιέχεται στα δαμάσκηνα από μικροστοιχεία. Εδώ, σημειώνεται πρώτα η παρουσία καλίου και μάλλον από τις μπανάνες. Η προσοχή αξίζει και:

  • διάφοροι τύποι οργανικών οξέων.
  • όλες οι βιταμίνες Β;
  • κυτταρίνη;
  • πηκτίνη;
  • σίδηρος, βόριο, μαγνήσιο, φώσφορος
  • αντιοξειδωτικά
  • φαινολικά σύμπλοκα.

Δαμάσκηνα σε ένα πιάτο και ώριμα δαμάσκηνα

Τα οφέλη των δαμάσκηνων

Η αξία αυτού του αποξηραμένου φρούτου δεν είναι μόνο στην ενεργή του επίδραση στη δυσκοιλιότητα – ακόμη και σε σχέση με το σχήμα που έχει δύο όψεις: μπορείτε να ακούσετε και τα δύο για τη χρήση δαμάσκηνων για απώλεια βάρους και για την εισαγωγή του στο μενού για άτομα που θέλουν να αυξήσουν το βάρος. Ο λόγος για αυτό είναι η ιδιότητα αυτού του προϊόντος να αυξήσει την όρεξη, να τονώσει την παραγωγή γαστρικού χυμού. Η τελευταία ιδιότητα χρησιμοποιείται ενεργά από μάγειρες, σερβίροντας λιπαρά κρέατα μαζί της: βελτιώνεται η απορρόφηση ενός βαρέου προϊόντος.

Τα οφέλη των δαμάσκηνων βρίσκονται:

  • μια μεγάλη ποσότητα καλίου, η οποία επηρεάζει ευεργετικά το έργο της καρδιάς.
  • βελτίωση της κατάστασης του ασθενούς με αναιμία λόγω της περιεκτικότητας σε σίδηρο ·
  • μείωση του επιπέδου «κακής» χοληστερόλης και, κατά συνέπεια, την πρόληψη της θρόμβωσης.
  • αντιβακτηριακή ιδιότητα (ένας επιπλέον λόγος να τρώτε λίγο από αυτά τα αποξηραμένα φρούτα για μολυσματικές ασθένειες).
  • χοληρετικές επιδράσεις στο σώμα.
  • σταθεροποίηση της αλλαγής της διάθεσης (επομένως, τα δαμάσκηνα σε μια δίαιτα είναι απαραίτητα για τη μείωση της πιθανότητας βλάβης).
  • ενίσχυση οστών.

Για τα έντερα

Η κύρια ιδιότητα αυτού του προϊόντος, οι γιατροί αποκαλούν την ικανότητα αποδυνάμωσης των εντέρων, έτσι εισάγεται στη διατροφή των ανθρώπων που καταπολεμούν τη δυσκοιλιότητα. Αυτή η στιγμή καθορίζεται από την παρουσία φαινολικών συμπλοκών και σορβιτόλης, και οι ίνες διεγείρουν επίσης τη λειτουργία του γαστρεντερικού σωλήνα. Αυτή η δράση των δαμάσκηνων στα έντερα οδήγησε στην εμφάνισή της σε μονο-δίαιτες και ημέρες νηστείας για απώλεια βάρους, όταν θέλετε να χάσετε μερικά κιλά πολύ γρήγορα. Η απώλεια βάρους επιτυγχάνεται με τον καθαρισμό των εντέρων, αλλά μια τέτοια διατροφή σε δαμάσκηνα για απώλεια βάρους δεν επηρεάζει την εναπόθεση λίπους.

Αποξηραμένα δαμάσκηνα

Κλάδεμα αδυνατίσματος

Στο πλαίσιο των εργοστασιακών γλυκών (προορίζονται προϊόντα ζαχαροπλαστικής), ακόμη και οι ξηροί καρποί με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες μπορούν να θεωρηθούν χρήσιμοι κατά την απώλεια βάρους λόγω της φυσικότητάς τους και της λιγότερο αρνητικής επίδρασης στις αυξήσεις της γλυκόζης. Ωστόσο, δεν μπορεί να αμφισβητηθεί ότι μεγάλες ποσότητες αποξηραμένων δαμάσκηνων μπορούν να προκαλέσουν αύξηση βάρους κατά τη διάρκεια μιας δίαιτας επειδή το σώμα θα λάβει περίσσεια θερμίδων και ζάχαρης, αν και φυσικά. Οι γιατροί επιμένουν στη συμμόρφωση με το μέτρο – 4-5 τεμάχια θεωρούνται ο καθημερινός κανόνας των δαμάσκηνων για απώλεια βάρους, που ισοδυναμεί με 35-40 γραμμάρια ή 96 kcal.

Όλοι όσοι νοιάζονται για τα κιλά τους συνιστάται να επιλέξουν από τις ακόλουθες μεθόδους χρήσης δαμάσκηνων για απώλεια βάρους:

  • Ανακατέψτε με ένα πρωί με χυλό (είναι πολύ “φιλικό” με ερείκη, κεχρί και ρύζι).
  • Πιείτε με κεφίρ, ζυμωμένο ψημένο γάλα ή γιαούρτι (αγοράστε επιλογές χωρίς πρόσθετα) κατά τη διάρκεια ενός δείπνου αργά.
  • Φτιάξτε κατσαρόλα τυρί cottage ή τηγανίτες τυρί cottage (με ασπράδι αυγού και αλεύρι ολικής αλέσεως), αντικαθιστώντας τη ζάχαρη με δαμάσκηνα.
  • Μαγειρέψτε κομπόστα (μην προσθέτετε γλυκαντικά, αλλά μπορείτε να εισάγετε και άλλα φρούτα).
  • Προετοιμάστε ένα μείγμα αποξηραμένων φρούτων (προσπαθήστε να τοποθετήσετε σταφίδες στο ελάχιστο εάν χρησιμοποιείτε), αμύγδαλα / κάσιους / φιστίκια για σνακ – ακόμη και ένα μικρό μέρος θα ικανοποιήσει τέλεια την πείνα σας.
  • Η κατανάλωση έγχυσης από δαμάσκηνα στον ατμό ενώ η απώλεια βάρους είναι επίσης χρήσιμη – έχει ελάχιστη περιεκτικότητα σε θερμίδες, αλλά καταστέλλει καλά την όρεξη. Ομοίως, μπορείτε να ετοιμάσετε ειδικά ένα αφέψημα σε αυτό το αποξηραμένο φρούτο.

Κεφίρ με δαμάσκηνα

Ένα ποτήρι ενός τέτοιου ποτού είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για την ομαλοποίηση των εντέρων, λόγω της οποίας επιτυγχάνεται απώλεια οπτικού βάρους: ένα άτομο χάνει κιλά λόγω του καθαρισμού του σώματος. Στο μέλλον, υπάρχει επίδραση στο σωματικό λίπος, αλλά για αυτό πρέπει να αναμιγνύετε δαμάσκηνα με κεφίρ κάθε μέρα και το αποτέλεσμα θα είναι ορατό σε ένα μήνα. Συνιστάται να το κάνετε αυτό πιο κοντά στη νύχτα και να μην προετοιμάσετε ένα τέτοιο μείγμα το πρωί εάν σκοπεύετε να πάτε κάπου. Λάβετε υπόψη ότι για καθαρτικό αποτέλεσμα, το ποτό ξινό γάλα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο φρέσκο ​​(παρασκευάζεται σήμερα ή χθες).

Με το κεφίρ (ζυμωμένο ψημένο γάλα, μαγιά κ.λπ.) τα δαμάσκηνα για απώλεια βάρους μπορούν να παρεμβληθούν ως εξής:

  • 200 ml ποτού γάλακτος που έχει υποστεί ζύμωση + 30 g αποξηραμένων φρούτων για να επιμείνει μια ώρα.
  • 150 ml κεφίρ + 50 γραμμάρια στον ατμό (!) Ψιλοκομμένα αποξηραμένα φρούτα.

Kefir με δαμάσκηνα σε ένα φλιτζάνι

Δαμάσκηνα για τη νύχτα

Ένα μικρό μέρος αυτού του ξηρού καρπού (στον ατμό), που τρώγεται πριν τον ύπνο, μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος. Ωστόσο, αυτή η μέθοδος θα εφαρμοστεί σωστά μόνο στην οξεία πείνα που εμφανίζεται μετά το δείπνο, επειδή Όλα τα φρούτα, ειδικά αποξηραμένα, συνιστώνται το βράδυ μόνο ως εξαίρεση και ως υποκατάστατο των επιβλαβών προϊόντων. Τη νύχτα, τα δαμάσκηνα καταναλώνονται σε ποσότητα 3-4 τεμ., Μπορούν να αναμειχθούν με μερικά τρία καρύδια. Ένας μεγαλύτερος όγκος επιτρέπει μόνο μια μονο-δίαιτα για μια ημέρα όπου το βράδυ επιτρέπονται έως και 100 g αυτού του προϊόντος.

Πλιγούρι βρώμης με δαμάσκηνα

Το κουάκερ με φρούτα για πρωινό είναι μια εξαιρετική συνταγή για ένα γλυκό ξεκίνημα της ημέρας, αλλά χωρίς τον κίνδυνο να βελτιωθεί. Τα δαμάσκηνα κατά την απώλεια βάρους πάνε καλά με όλα τα καρύδια, αν και συνδυάζεται κυρίως με καρύδια και αμύγδαλα – το τελευταίο αναγνωρίζεται ως το καλύτερο της ομάδας του σε σχέση με την απώλεια βάρους. Το πλιγούρι βρώμης με δαμάσκηνα δίνει μακροχρόνια επίδραση κορεσμού, καθώς δεν υπάρχει άλμα στη ζάχαρη. Πόσα κομμάτια να βάλετε – αποφασίσετε, αλλά συνιστάται να μην ξεπεράσετε τη γραμμή των 40 γραμμαρίων, και εάν χρησιμοποιούνται ξηροί καρποί, τότε 30 γραμμάρια. Μπορείτε να συμπληρώσετε το πιάτο με αποξηραμένα βερίκοκα.

Τυρί cottage με δαμάσκηνα

Αυτή η επιλογή για πρωινό, απογευματινό σνακ ή ακόμη και δείπνο, αν θέλετε να φάτε μετά από μια προπόνηση, προσελκύει με χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, αλλά καλή θρεπτική αξία. Δεν είναι απαραίτητο να αναμειγνύετε μόνο τυρί cottage με χαμηλά λιπαρά με δαμάσκηνα αδυνατίσματος – ομοίως, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα προϊόν 2% ή 5%. Ωστόσο, οι διατροφολόγοι υπενθυμίζουν ότι η παρουσία λακτόζης στα γαλακτοκομικά προϊόντα δεν τα καθιστά ασφαλέστερα για απώλεια βάρους, επομένως, για να μην λιπαίνονται, απαιτείται σωματική άσκηση πριν από τη χρήση τους.

Τυρί cottage με σταφίδες και δαμάσκηνα σε ένα πιάτο

Διατροφή με δαμάσκηνα για απώλεια βάρους

Ο αριθμός των τρόπων χρήσης αυτού του προϊόντος για απώλεια βάρους, ακόμη και στο πλαίσιο μιας υγιεινής διατροφής, δεν μπορεί να μετρηθεί – σαλάτες, μείγματα με δημητριακά, πιάτα με βάση το κρέας. Ωστόσο, η πιο αποτελεσματική επιλογή είναι μια δίαιτα δαμάσκηνων, η οποία μπορεί να είναι μερικές «πεινασμένες» ημέρες για εκφόρτωση ή μπορεί να φαίνεται σχεδόν ένα κλασικό υγιεινό μενού για μια εβδομάδα. Ανεξάρτητα από το πώς αποφασίζετε να χρησιμοποιήσετε δαμάσκηνα για απώλεια βάρους, λάβετε υπόψη ότι θα πρέπει να ξεχάσετε τα καπνιστά τρόφιμα και όλα τα πλούσια σε γρήγορους υδατάνθρακες.

Αποτελεσματικές επιλογές απώλειας βάρους με αυτό το αποξηραμένο φρούτο:

  • Αναμείξτε 3 ημέρες 200 γραμμάρια με κεφίρ (1 λίτρο) και καρύδια (100 γραμμάρια). Ο αριθμός σε παρένθεση υποδεικνύεται για μια ημέρα, θα διαιρεθεί σωστά επί 5 φορές.
  • Για μια εβδομάδα, αντί για δείπνο, φάτε 50 γραμμάρια από αυτά τα αποξηραμένα φρούτα με ένα κουτάλι μέλι. Το πρωί και το απόγευμα υπάρχει βραστό φαγόπυρο, εναλλάσσοντας με καστανό ρύζι (μερίδες – 50 g ξηρών δημητριακών, μαγειρέψτε χωρίς αρωματικά) και φρέσκα λαχανικά. Ο απαιτούμενος όγκος υγρού είναι 1,5 λίτρα. Πιθανή απώλεια βάρους 4 κιλών.

Αντενδείξεις

Αφού μάθετε πώς τα δαμάσκηνα είναι χρήσιμα για την απώλεια βάρους και γιατί ένα άτομο χάνει βάρος από αυτό το προϊόν, αξίζει να αξιολογήσετε τις πιθανές αρνητικές συνέπειες που σχετίζονται με αυτό. Η καθαρτική και χολερετική ιδιότητα αυτού του ξηρού καρπού απαιτεί προσοχή σε άτομα με ηπατικά προβλήματα και χολικούς αγωγούς, που πάσχουν από διάρροια. Οι αντενδείξεις των δαμάσκηνων είναι ασθένειες του στομάχου. Μην συμπληρώσετε τη διατροφή τους και:

  • Όταν θηλάζετε, όπως μπορεί να προκαλέσει εντερική διαταραχή στο μωρό.
  • Άτομα με σακχαρώδη διαβήτη (μόνο μετά από συζήτηση με γιατρό).
  • Υποτονική.

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου