Μέθοδοι γρήγορης απώλειας βάρους

Το περιεχόμενο του άρθρου



Υπάρχουν γρήγοροι τρόποι για να χάσετε βάρος στο σπίτι με δίαιτες και άσκηση. Να θυμάστε ότι η νηστεία δεν είναι μια αποτελεσματική μέθοδος για να απαλλαγείτε από το συσσωρευμένο σωματικό λίπος. Η γρήγορη απώλεια βάρους είναι ένα απροσδόκητο σοκ για το σώμα, το οποίο συνεπάγεται πολλές επιπλοκές. Ο καλύτερος τρόπος για να χάσετε βάρος είναι να συνδυάσετε διάφορους παράγοντες που βοηθούν στην απώλεια κιλών..

Γρήγορη απώλεια βάρους

Σήμερα, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να χάσετε γρήγορα το βάρος σας σε σύντομο χρονικό διάστημα. Οι μέθοδοι είναι πολύ αποτελεσματικές και θα βοηθήσουν αποτελεσματικά στην εξάλειψη του μισητού βάρους, αλλά ψυχολογικά είναι εξαιρετικά δύσκολο να διατηρηθεί. Ένας οργανισμός που είναι συνηθισμένος σε μια συγκεκριμένη διατροφή με πολλούς υδατάνθρακες, κακή χοληστερόλη και λίπη δεν είναι εύκολο να αντιμετωπίσει τη μετατροπή σε μια υγιεινή διατροφή. Εκτός από τον ερεθισμό, τη νευρικότητα και το άγχος, μεταξύ των επικίνδυνων συνεπειών της ταχείας απώλειας βάρους είναι:

  • πεπτικές διαταραχές
  • Η ταχεία απώλεια βάρους μπορεί να οδηγήσει στην επιθυμία για ένα γρήγορο σύνολο κιλών.
  • κατάθλιψη;
  • αφυδάτωση;
  • σχηματισμός χολόλιθων
  • αυξημένος κίνδυνος καρδιακής προσβολής
  • μείωση της μυϊκής μάζας
  • ο υποσιτισμός οδηγεί σε ανεπάρκεια βιταμινών.
  • ζάλη εμφανίζεται κατά τη διάρκεια της άσκησης.
  • μεταβολική επιβράδυνση
  • μειωμένη λίμπιντο
  • πονοκεφάλους
  • ακανόνιστες περίοδοι
  • απώλεια μαλλιών;
  • χαλασμένο δέρμα, ραγάδες.

Κορίτσι με ένα μήλο στις κλίμακες

Πως να χάσεις βάρος

Πρέπει να αρχίσετε να εξαλείφετε το βάρος με αλλαγές στον τρόπο ζωής. Η στροφή σε έναν διατροφολόγο θα βοηθήσει στην αποφυγή λαθών που μπορεί να συμβούν με μια ανεξάρτητη αλλαγή διατροφής. Ο νυχτερινός ύπνος πρέπει να είναι πλήρης και κατά τη διάρκεια της ημέρας ένα άτομο πρέπει να αποφεύγει αγχωτικές καταστάσεις. Η απάντηση στο ερώτημα πώς να μειώσετε το βάρος θα είναι η σωστή διατροφή, η τήρηση του καθεστώτος της ημέρας, η ζωτικότητα, η μέτρια σωματική δραστηριότητα. Ένα ενδιαφέρον γεγονός είναι ότι εάν μασάτε το ίδιο προϊόν 33 φορές, τότε ο όγκος του συνηθισμένου τμήματος πρόκειται να μειωθεί. Πίνετε πολλά υγρά κατά τη διάρκεια δίαιτας απώλειας βάρους..

Γρήγορα

Τρόποι καταπολέμησης της ποσότητας του λιπώδους ιστού: δίαιτα χαμηλών θερμίδων, προπόνηση φυσικής κατάστασης, χρήση λιποδιαλυτών, ψυχολογικές και χειρουργικές τεχνικές. Μπορείτε να χάσετε γρήγορα ένα κιλό βάρους σε ένα ταξίδι στο μπάνιο, αλλά ταυτόχρονα, το πάχος του στρώματος λίπους δεν θα μειωθεί. Το ασφαλές ποσοστό απώλειας βάρους εξαρτάται από το φύλο και τις αρχικές παραμέτρους του ατόμου: η απώλεια βάρους έως 2 κιλά την εβδομάδα, περίπου το 1% του αρχικού βάρους, δεν θα είναι επιβλαβής για την υγεία. Η γρήγορη απώλεια βάρους θεωρείται ασφαλής εάν η ημερήσια τιμή θερμίδων δεν πέσει κάτω από 1000 kcal.

Χωρίς δίαιτες

Εάν αλλάξετε την ποσότητα της τροφής που καταναλώνετε, μαγειρέψτε τα με άλλο τρόπο και διαφοροποιήσετε τη διατροφή, τότε μπορείτε να χάσετε βάρος χωρίς δίαιτα. Η σκληρή απόρριψη της συνήθους διατροφής δεν θα ωφελήσει την υγεία σας. Ο σωστός υπολογισμός της σωστής ποσότητας θερμίδων θα βοηθήσει στη λογιστική για την καθημερινή κατανάλωση ενέργειας. Με σκληρή δουλειά, ένα άτομο χρειάζεται περίπου 2000 kcal, απαραίτητο για καλή υγεία. Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, δεν απαιτούνται τόσες πολλές kcal, επομένως ο δείκτης μπορεί να μειωθεί σε 1200 kcal.

Το κορίτσι κρατά ένα πιάτο με σαλάτα

Τρόποι για να χάσετε βάρος στο σπίτι

Για να χάσετε βάρος δεν είναι απαραίτητο να καταφύγετε στη βοήθεια της λιποαναρρόφησης. Πώς να χάσετε βάρος γρήγορα και αποτελεσματικά στο σπίτι; Αφού ανακαλύψατε την απαιτούμενη πρόσληψη θερμίδων, πραγματοποιήστε αναζήτηση στο Διαδίκτυο για έναν “Πίνακα θερμίδων τροφίμων” που αναφέρει πόσες θερμίδες περιέχει ένα γεύμα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δίαιτες που επαληθεύονται από τις κριτικές των ατόμων ή μπορείτε να κάνετε γυμναστική, ένα σύνολο ειδικών ασκήσεων που έχουν σχεδιαστεί για εξάσκηση στο σπίτι.

Γυμνάσια

Αφού χάσετε βάρος, για να αποφύγετε την εμφάνιση άσχημων πτυχών και ρυτίδων, είναι απαραίτητο να ενισχύσετε τη σωματική διάπλαση. Υπάρχει ένα ειδικό σύνολο ασκήσεων για τις οποίες πρέπει να διαθέσετε 15 λεπτά την ημέρα. Η προπόνηση γίνεται καλύτερα το πρωί ή το απόγευμα, 2 ώρες μετά το φαγητό. Η απλούστερη άσκηση, πώς να χάσετε βάρος στο σπίτι, θεωρείται φυσιολογικό περπάτημα για 40 λεπτά. Οι υπόλοιπες προπονήσεις που συμβάλλουν στην απώλεια βάρους:

  1. Οι άνω κοιλιακοί μύες. Ξαπλώστε ανάσκελα, λυγίστε τα πόδια σας και σηκώστε τον κορμό σας στα γόνατά σας.
  2. Αδυνάτισμα στα πόδια, στους γοφούς και στο μοσχάρι. Μετακίνηση “σε ένα αρχείο”, μετακινώντας λίγο σκύψιμο.
  3. Για όλες τις μυϊκές ομάδες. Ξαπλωμένος στην αριστερή πλευρά σας, σηκώστε το δεξί πόδι σας όσο το δυνατόν περισσότερο. Κάντε το ίδιο με το άλλο πόδι, αλλάζοντας τη θέση του σώματος.
  4. Ενίσχυση της πλάτης. Λυγίστε στην πλάτη, ξαπλωμένος στο στομάχι σας, ενώ σηκώνετε τα πόδια και τα χέρια σας.

Το κορίτσι κάνει ασκήσεις για απώλεια βάρους.

Δίαιτες

Μεταξύ της ποικιλίας μεθόδων για την απώλεια βάρους, μπορείτε να επιλέξετε τη δική σας. Υπάρχουν οι ακόλουθες δίαιτες: κεφίρ, μπανάνα γάλακτος, για μοντέλα μόδας, σε δαμάσκηνα. Η ρητή διατροφή για άμεση απώλεια βάρους είναι πολύ δημοφιλής μεταξύ της απώλειας βάρους, με την οποία μπορείτε να χάσετε έως και 5 κιλά μέσα σε 3 ημέρες. Πρέπει να ακολουθήσετε μια αυστηρή δίαιτα, το ίδιο για όλες τις ημέρες. Η διατροφή περιλαμβάνει τη χρήση ζωμού διατροφής, η προετοιμασία του οποίου απαιτεί 1,5 λίτρα νερού, 1 κιλό πράσα, 0,5 ντομάτες και 300 γραμμάρια καρότα. Μαγειρέψτε τα υλικά για 20 λεπτά. Διατροφή, προγραμματισμένη ανά ώρα:

χρόνος Μενού
8 το πρωί Πόσιμο νερό
8.20 π.μ. Ζεστό γάλα με μέλι ή κακάο (1 κουταλάκι του γλυκού)
Μια η ώρα Φράπα
Σε 20 λεπτά Σαλάτα λαχανικών και βραστό κρέας
Στις 4 μ.μ. και κάθε 2 ώρες, έως τις 8 μ.μ. Ζωμός διατροφής

Βίντεο: πώς να χάσετε βάρος στο σπίτι

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου