Τρόποι για να χάσετε βάρος ενώ κάθεστε

Το περιεχόμενο του άρθρου



Η υποδυναμία είναι η μάστιγα του 21ου αιώνα. Η μείωση της δραστηριότητας επηρεάζει αρνητικά όλα τα συστήματα ανθρώπινης δραστηριότητας. Εργασία γραφείου (καθιστική), κακή διατροφή, ανενεργός τρόπος ζωής οδηγεί σε αύξηση βάρους, οπότε πώς να χάσετε βάρος με καθιστική εργασία; Μερικές βασικές αρχές της σωστής διατροφής και της αυξημένης δραστηριότητας κατά τη διάρκεια της εργάσιμης ημέρας θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος, να βρείτε το σώμα των ονείρων σας..

Σε τι οδηγεί ένας καθιστικός τρόπος ζωής

Η καθιστική εργασία και ένας ανενεργός τρόπος ζωής επιβραδύνουν τις μεταβολικές διαδικασίες στο σώμα, που συνεπάγονται αύξηση βάρους, επιδείνωση της ποιότητας του δέρματος, των μαλλιών, των δοντιών, των νυχιών. Επιπλέον, το αίμα πυκνώνει, ως αποτέλεσμα της ανάπτυξης θρόμβωσης και άλλων ασθενειών που σχετίζονται με το καρδιαγγειακό σύστημα. Με χαμηλή δραστηριότητα, ατροφία των μυών, γίνονται εύθραυστα και δεν φαίνονται αισθητικά ευχάριστα. Η μη τήρηση της καθίζησης κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης οδηγεί σε διάφορους τύπους σκολίωσης και αυτό επηρεάζει την εργασία των εσωτερικών οργάνων.

Πόσες θερμίδες χρειάζεστε ενώ κάθεστε;

Για να διατηρήσει το βάρος, μια νεαρή γυναίκα πρέπει να καταναλώνει περίπου 2000 kcal την ημέρα. Πώς να χάσετε βάρος με καθιστική εργασία για μια γυναίκα; Είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί έλλειμμα 100-200 kcal, αλλά ταυτόχρονα να τηρείτε το υπόλοιπο του BJU. Μπορείτε να υπολογίσετε το ημερήσιο ποσοστό KBJU χρησιμοποιώντας εφαρμογές για κινητά ή ηλεκτρονικές αριθμομηχανές. Άνετη απώλεια βάρους για το σώμα – 1 κιλό την εβδομάδα. Δεν χρειάζεται να μειώσετε τη διατροφή σας στο κρίσιμο ελάχιστο και να καθίσετε σε δίαιτες χαμηλών θερμίδων, αρχικά θα χάσετε βάρος, αλλά μόνο σε βάρος του νερού και των μυών. Μια τέτοια αγχωτική κατάσταση μπορεί να μετατραπεί σε βλάβη και στη συνέχεια να προσθέσει βάρος.

Καθιστική διατροφή

Είναι σημαντικό να τρώτε συχνά, δηλ. να τηρείτε τις αρχές της ξεχωριστής διατροφής. Η πείνα δείχνει ότι εξαντλείται η παροχή ενέργειας. Προσπαθήστε να μην αισθανθείτε έντονη πείνα, οπότε το σώμα θα συμπιέσει το πολύ θερμίδες από ένα επόμενο γεύμα και αυτό μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την εικόνα. Φάτε κάθε 2,5-3 ώρες, κατά προτίμηση ταυτόχρονα, το κύριο πράγμα είναι να μην είστε γεμάτοι έως ότου εξαντληθούν. Έτσι, ο οργανισμός θα γνωρίζει τον χρόνο παραλαβής του φαγητού και θα διαθέτει πόρους για την ταχεία επεξεργασία του. Η κλασματική διατροφή επιταχύνει το μεταβολισμό, ο οποίος συμβάλλει στην απώλεια βάρους..

Κορίτσι με μήλο

Διατροφή απώλειας βάρους

Η διατροφή για καθιστική εργασία για απώλεια βάρους πρέπει να αποτελείται από 3 κύρια γεύματα και 2-3 σνακ. Όλες οι θερμίδες πρέπει να χωρίζονται σε 5-6 δεξιώσεις. Συνιστάται να εγκαταλείψετε το αλκοόλ, είναι πολύ υψηλών θερμίδων, περιέχει τοξικές ουσίες, γρήγορο φαγητό, ανθρακούχα ποτά, αποθηκεύστε γλυκά. Περιέχουν πολλή ζάχαρη και τρανς λιπαρά, παρατείνοντας τη διάρκεια ζωής του προϊόντος. Μπορείτε να αντικαταστήσετε γλυκά με υγιή επιδόρπια με βάση βρώμη ή αλεύρι χωρίς γλουτένη, τυρί cottage με χαμηλά λιπαρά, με την προσθήκη αποξηραμένων φρούτων. Μπορείτε να προσθέσετε μέλι, γλυκαντικό στο τσάι και άλλα ποτά..

Τα κύρια γεύματα πρέπει να είναι σνακ θερμίδων. Η πιο υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες είναι το μεσημεριανό. Όλα τα γλυκά τρόφιμα (γρήγοροι υδατάνθρακες) τρώγονται καλύτερα το πρωί. Συνιστάται να καταναλώνετε φρούτα και δημητριακά πριν από τις 16:00. Ένα πλήρες δείπνο πρέπει να αποτελείται από πρωτεϊνικά τρόφιμα και λαχανικά. Μπορεί να είναι κρέας με χαμηλά λιπαρά, πουλερικά, τυρί cottage, αυγά και μια σαλάτα από φρέσκα εποχιακά λαχανικά. Το χειμώνα, μπορούν να χρησιμοποιηθούν συντηρητικά και κατεψυγμένα μείγματα. Αργά το δείπνο το αργότερο 2 ώρες πριν τον ύπνο. Ένα σημαντικό σημείο για την απώλεια βάρους είναι η επαρκής ποσότητα νερού στο σώμα, οπότε μην ξεχάσετε να πίνετε καθαρό νερό.

Πώς να σνακ στην εργασία για να χάσετε βάρος

Για να προστατευτείτε από τη χρήση επιβλαβών προϊόντων σε καθιστική εργασία, κόψτε τα φρένα το πρωί. Ένα σάντουιτς φτιαγμένο από ψωμί ολικής αλέσεως (ψωμί) με ζαμπόν, τυρί, φρέσκο ​​μήλο ή μια μικρή χούφτα αποξηραμένων φρούτων είναι τέλειο ως πρώτο σνακ. Κατά τη διάρκεια της εργάσιμης ημέρας, μπορεί να εμφανιστεί ένα δόλιο αίσθημα πείνας, το οποίο μπορεί να σβήσει με ένα ποτήρι καθαρό νερό ή ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι.

Ένα ιδανικό μεσημεριανό γεύμα είναι τα δημητριακά (με ελάχιστη επεξεργασία) σε συνδυασμό με πρωτεϊνικά τρόφιμα (βραστό στήθος κοτόπουλου, αυγά, θαλασσινά κ.λπ.). Για ένα δεύτερο σνακ, είναι καλύτερα να τρώτε 150-200 γραμμάρια τυρί cottage με χαμηλό ποσοστό περιεκτικότητας σε λιπαρά ή μια χούφτα από τα αγαπημένα σας καρύδια (όχι αλατισμένα), είναι κορεσμένα τέλεια, αλλά πρέπει να ρυθμίσετε σαφώς την ποσότητα. Ένα ποτήρι σπιτικό γιαούρτι ή κεφίρ χαμηλών λιπαρών είναι επίσης κατάλληλο. Η απώλεια βάρους σε καθιστική εργασία είναι πραγματική, πρώτα πρέπει να προσαρμόσετε τη διατροφή σας.

Αποξηραμένα φρούτα για διατροφή

Πώς να κάψετε θερμίδες ενώ κάθεστε

Το μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας που προέρχεται από τα τρόφιμα δαπανάται για τη στήριξη του σώματος: αναπνοή, πέψη, εγκεφαλική δραστηριότητα κ.λπ. Οι υπερβολικές θερμίδες πρέπει να καίγονται μέσω της άσκησης. Πώς να χάσετε βάρος τεμπέλης με καθιστική εργασία; Κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων, μπορείτε να φέρετε το σώμα στο επιθυμητό σχήμα με τη βοήθεια ελαφριάς γυμναστικής, μασάζ, απλών σωματικών ασκήσεων. Η εργασία στο κάθισμα δεν είναι πρόταση · οποιαδήποτε δραστηριότητα συμβάλλει στην απώλεια βάρους.

Μασάζ

Σε μια καθιστική εργασία, κατά τη διάρκεια της αυτο-ξεκούρασης μπορείτε να κάνετε αυτο-μασάζ. Για να τονώσετε την κυκλοφορία του αίματος και να βελτιώσετε τη δραστηριότητα του εγκεφάλου, πρέπει να κάνετε μασάζ στα αυτιά σας. Μόλις λίγα λεπτά αυτής της άσκησης ενεργοποιεί τον εγκέφαλο και δίνει ώθηση στη δύναμη. Μασάζ σε προβληματικές περιοχές (κοιλιά, γοφούς), βελτιώνετε την κυκλοφορία του αίματος σε αυτά τα μέρη, γεγονός που συμβάλλει στην καταστροφή των λιποκυττάρων. Μετά τη δουλειά ή τα σαββατοκύριακα, μπορείτε να επισκεφθείτε την αίθουσα μασάζ, η διαδικασία χαλαρώνει τέλεια τους μυς, εξομαλύνει τη στάση του σώματος, βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος σε όλο το σώμα.

Γυμναστική στην εργασία

Η κοινή γυμναστική ή ένα εύκολο σετ ασκήσεων θα σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από επιπλέον εκατοστά κατά τη διάρκεια της καθιστικής εργασίας. Οι περιστροφές του κεφαλιού, των χεριών, των χεριών, των ώμων, των γόνατων, της λεκάνης θα κάμπτουν τις αρθρώσεις. Αρκετά 5-10 λεπτά αρθρικής γυμναστικής για να νιώσετε ένα κύμα δύναμης. Μπορεί να επαναλαμβάνεται κάθε 2-3 ώρες. Έτσι δεν θα φτάσετε πάντα σε καθιστή θέση εργασίας, καθώς τα μάτια σας θα ξεκουραστούν από έναν υπολογιστή και άλλο εξοπλισμό.

Φυσική δραστηριότητα με καθιστικό τρόπο ζωής

Εάν οι διατροφικές προσαρμογές δεν ήταν αρκετές και το ερώτημα για το πώς να χάσετε βάρος ενώ η καθιστική εργασία παρέμεινε σχετική, τότε πρέπει να αυξήσετε τη σωματική δραστηριότητα. Ξεκινήστε να κινείστε περισσότερο, περπατήστε αντί για αυτοκίνητα και μέσα μαζικής μεταφοράς. Αντί για ασανσέρ, πηγαίνετε στο επιθυμητό πάτωμα κατά μήκος της σκάλας. Πηγαίνετε στο γυμναστήριο ή ασκηθείτε στο σπίτι. Κάντε βόλτες το βράδυ, ο καθαρός αέρας συμβάλλει επίσης στην απώλεια βάρους. Πάρτε ένα βηματόμετρο, ακολουθήστε τον καθορισμένο κανόνα, το περπάτημα καίει τέλεια τις θερμίδες.

Το κορίτσι τρέχει

Καθιστικός αθλητισμός

Είναι δυνατόν να λυθεί το πρόβλημα του υπερβολικού βάρους κατά την καθιστική εργασία. Κάντε ένα μικρό σύνολο ασκήσεων – καταλήψεις, άλματα επί τόπου κ.λπ., είναι καλύτερα να κάνετε μερικές προσεγγίσεις, αλλά υψηλής ποιότητας. Ελέγξτε την εκτέλεση κάθε άσκησης, είναι σημαντικό να ακολουθήσετε την τεχνική για την υγεία και την αισθητική εμφάνιση. Φέρτε άλλους υπαλλήλους ή έναν οδηγό για να αγοράσετε έναν προσομοιωτή γραφείου. Έτσι, όχι μόνο θα τακτοποιήσετε το σώμα σας, αλλά θα χρησιμεύσετε και ως κίνητρο για άλλα μέλη της ομάδας που ανησυχούν επίσης για το πώς να χάσουν βάρος στην καθιστική εργασία.

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου