Πώς και πόσο χρειάζεστε για να στρίψετε μια στεφάνη για απώλεια βάρους

Το περιεχόμενο του άρθρου



Οι πληροφορίες για το πόσο πρέπει να στρίψετε μια στεφάνη για να χάσετε βάρος είναι χρήσιμες για γυναίκες που θέλουν να κάνουν αποτελεσματικές προπονήσεις για μια λεπτή μέση στο σπίτι με απλό εξοπλισμό. Χρησιμοποιώντας αθλητικό εξοπλισμό κάθε μέρα για 1-2 μήνες, μπορείτε να επιτύχετε απώλεια βάρους, να ενισχύσετε τους μυς στη μέση και να πιέσετε, να εξαλείψετε το υπερβολικό λίπος και να κάνετε το δέρμα στο στομάχι πιο λείο.

Μαθήματα απώλειας βάρους

Για να κάνετε το σώμα όμορφο, δεν είναι απαραίτητο να εξαφανιστείτε όλη μέρα στο γυμναστήριο. Μια τόσο απλή συσκευή όπως η χούλα χουπ, ή στεφάνη, θα βοηθήσει στη διεξαγωγή μαθημάτων στο σπίτι, θα ωφελήσει για την απώλεια βάρους. Οι εκπαιδευτές φυσικής κατάστασης συμβουλεύουν να τηρούν τον βασικό κανόνα – να αρχίζουν σταδιακά από λίγα λεπτά την ημέρα και να συνεχίζουν να ασκούν καθημερινά προπονήσεις. Εάν δεν κάνετε τακτικά ασκήσεις με στεφάνη, όλες οι προσπάθειες θα είναι άσκοπες..

Τα οφέλη της στεφάνης

Οι άνθρωποι που έχουν επιτύχει σημαντικά αποτελέσματα γνωρίζουν τα οφέλη της στρέψης χούλα χουπ. Εάν αποφασίσετε πόσο πρέπει να στρίψετε το στεφάνι για να χάσετε βάρος, το σώμα θα λάβει πολλά οφέλη από την άσκηση:

  • Η παροχή αίματος στην πυελική περιοχή αποκαθίσταται.
  • το αναπνευστικό σύστημα εκπαιδεύεται.
  • διεγείρεται η εργασία του στομάχου και των εντέρων.
  • οι μύες ενισχύονται στην πρέσα, τους γοφούς και τη μέση.
  • βελτιωμένη στάση και συντονισμός ·
  • μειώνεται η πιθανότητα άγχους.
  • η κυτταρίτιδα εξαφανίζεται.

Για να είναι πιο αποτελεσματικά τα μαθήματα, πρέπει να επιλέξετε τον σωστό τύπο στεφάνης. Υπάρχουν πολλές ποικιλίες που διαφέρουν σε βάρος, τιμή, πρόσθετες επιλογές. Τα πιο σύγχρονα χρήσιμα κελύφη διατίθενται με ηλεκτρονικά όργανα παρακολούθησης καρδιακού ρυθμού και μετρητές θερμίδων, με αιχμές που ενισχύουν το αποτέλεσμα μασάζ. Αυτά τα μοντέλα διαφέρουν σημαντικά στο κόστος. Ωστόσο, ακόμη και το ελαφρύτερο μεταλλικό στεφάνι μπορεί να γίνει βαρύτερο ρίχνοντας άμμο σε αυτό..

Το κορίτσι στρίβει στεφάνη

Πόσο χρειάζεστε για να στρίψετε το στεφάνι

Απαντώντας στην ερώτηση για το πόσο πρέπει να στρίψετε το στεφάνι για να χάσετε βάρος πιο γρήγορα στους γοφούς και τη μέση σας, οι εκπαιδευτές γυμναστικής διευκρινίζουν ότι ακόμη και με συνεχή προπόνηση, το αποτέλεσμα θα εξαρτάται όχι μόνο από τον χρόνο που δαπανάται, αλλά και από πρόσθετα μέτρα. Με συνεχή προπόνηση με περιστροφή του στεφάνου, η οποία διαρκεί 45-50 λεπτά, ένα άτομο χάνει περίπου 500 θερμίδες και μια μείωση στη μέση είναι από 0,2 έως 0,5 cm.

Μετά την άσκηση, το σώμα σηματοδοτεί την ενέργεια που δαπανάται αυξημένη όρεξη. Για να χαθεί το μάθημα, πρέπει να επιλέξετε τη βέλτιστη διατροφή, που αποτελείται από τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες ή αργούς υδατάνθρακες. Η προπόνηση χωρίζεται καλύτερα σε μικρά χρονικά διαστήματα, οπότε η αποδοτικότητα αυξάνεται.

Για να αφαιρέσετε το στομάχι

Το λίπος στο στομάχι είναι πιο δύσκολο να αφαιρεθεί, συσσωρεύεται σε αυτήν την περιοχή σταδιακά, επομένως, εκτός από τις ασκήσεις χούλα χουπ, θα πρέπει να συνδέσετε ασκήσεις στον Τύπο και στη ράβδο. Σύμφωνα με κριτικές των λεπτών γυναικών, η τακτική προπόνηση για 20 λεπτά 2-3 φορές την ημέρα με ένα σταθμισμένο στεφάνι βοηθά στη διεξαγωγή ενός αποτελεσματικού μασάζ της κοιλιάς, το οποίο διεγείρει τη μείωση του λιπώδους ιστού.

Να χάνεις βάρος

Για να μειώσετε το βάρος, κάνοντας hula hoops, χρησιμοποιώντας μόνο αυτόν τον τύπο αθλητικής προπόνησης, πρέπει να κάνετε τακτικά ασκήσεις για αρκετούς μήνες στη σειρά για 40-60 λεπτά την ημέρα. Επιπλέον, προσπαθήστε να μειώσετε τον αριθμό των θερμίδων που καταναλώνονται καθημερινά. Έχοντας τη σωστή ιδέα για το πώς και πόσο χρειάζεστε για να στρίψετε το στεφάνι για να χάσετε βάρος, μπορείτε εύκολα να επιτύχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Για τη μέση

Πολλές γυναίκες δεν αντέχουν στον έντονο ρυθμό άσκησης και προτιμούν να χάσουν βάρος με ευκολότερους τρόπους. Αυτό συμβαίνει επειδή μετά την έναρξη της προπόνησης, το φορτίο πέφτει στους πλευρικούς μυς. Τις πρώτες μέρες, δυσάρεστος πόνος στη μέση μπορεί να διαταράξει. Ωστόσο, αυτό το μέρος αρχίζει να αποκτά ανακούφιση πριν από άλλους. Όσοι έχουν επιδείξει επιμονή και έχουν επιτύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα, υποστηρίζουν ότι για το σχηματισμό της μέσης πρέπει να στρίψετε το χούλα χουπ για 15-20 λεπτά την ημέρα.

Κορίτσι με στεφάνη

Τι μύες λειτουργούν όταν στεφάνη στρέψης

Κατά τη διάρκεια της περιστροφής του γυμναστικού κύκλου, το σώμα ταλαντεύεται προς τα εμπρός και προς τα πίσω. Πίσω από την προφανή απλότητα της άσκησης βρίσκεται η ταυτόχρονη εργασία σχεδόν 30 διαφορετικών μυών. Οι πιο σημαντικοί μύες περιλαμβάνουν:

  • πλάτες;
  • πόδια
  • τύπος;
  • οπίσθια;
  • τα χέρια.

Εάν μιλάμε για μεμονωμένες μυϊκές ομάδες, τότε με τη στρέψη ενός χούλα στεφάνης, εμπλέκονται:

  • εξωτερική πλάγια?
  • θωρακινός;
  • κοιλιακός
  • μοσχάρι;
  • μήρου
  • γλουτιαίο
  • τρικέφαλος μύς.

Πώς να στρίψετε ένα αδυνάτισμα

Δεν πρέπει μόνο να μελετήσετε τις πληροφορίες σχετικά με το πόσο χρειάζεστε για να στρίψετε το στεφάνι για να χάσετε βάρος γρήγορα, αλλά επίσης να διαβάσετε πώς να επιλέξετε ένα βλήμα για μαθήματα, πώς να κάνετε σωστά ασκήσεις για να επιτύχετε ένα γρήγορο αποτέλεσμα. Δεν χρειάζεται να ακολουθήσετε συμβουλές που συνιστούν προπόνηση μεταξύ πραγμάτων, ενώ παρακολουθείτε τηλεόραση. Είναι καλύτερα να επιλέξετε τον ελεύθερο χρόνο για αυτό, όταν κανείς δεν θα ενοχλεί, ενεργοποιήστε την αγαπημένη σας μουσική και ξεκινήστε την περιστροφή του hula hoop. Μπορείτε να τεντώσετε και να χαλαρώσετε τον Τύπο, να χρησιμοποιήσετε τα χέρια και τα πόδια σας, τότε η απώλεια βάρους θα συμβεί γρηγορότερα.

Τεχνική εκτέλεσης

Μεγάλης σημασίας είναι η σωστή διαμόρφωση του σώματος και η τεχνική περιστροφής του στεφάνου. Είναι καλύτερα να στέκεστε στο κέντρο του δωματίου, ώστε να μην αγγίζετε τα γύρω αντικείμενα. Πάρτε μια στεφάνη χούλα στα χέρια σας, τα πόδια χωρίζουν το πλάτος των ώμων. Περιστρέψτε το στεφάνι προς οποιαδήποτε κατεύθυνση, αρχίστε να εκτελείτε ταλαντωτικές κινήσεις μπρος-πίσω, βοηθώντας τους γοφούς. Το κύριο πράγμα είναι να μάθετε να διατηρείτε την ισορροπία. Σηκώστε τα χέρια σας στο επίπεδο του στήθους, εκτείνετε παράλληλα με το πάτωμα, μπροστά σας ή λυγίστε στους αγκώνες έτσι ώστε να μην αγγίζουν το βλήμα. Εάν τοποθετήσετε τα πόδια σας μαζί, το φορτίο στους μυς των γλουτών και των κοιλιακών θα αυξηθεί, αλλά η θέση θα είναι λιγότερο σταθερή.

Το κορίτσι στρίβει το χούλα χουπ

Ασκήσεις στεφάνης

Οι αρχάριοι πρέπει να ξεκινήσουν μαθήματα με ένα στεφάνι σταδιακά, αυξάνοντας τον αριθμό των ασκήσεων, το χρόνο προπόνησης και το ρυθμό περιστροφής κάθε μέρα. Πολλοί εκπαιδευτές χρησιμοποιούν το hula hoop όχι μόνο για στρέψη στη μέση, με αυτό μπορείτε να εκπαιδεύσετε τα πόδια και τα χέρια σας. Ένα ειδικό σετ ασκήσεων ταιριάζει:

  1. Πάρτε το στεφάνι στα χέρια σας, σηκώστε το πάνω από το κεφάλι σας και στρίψτε με τον κορμό σας.
  2. Χρησιμοποιήστε το στεφάνι χούλα σαν σχοινάκι, πηδώντας πάνω του.
  3. Για να σταθείτε, τα πόδια σας χωριστά, περιστρέψτε το στεφάνι εναλλάξ 50 φορές αριστερά και δεξιά.
  4. Λυγίστε τα γόνατά σας, περιστρέψτε από αυτήν τη θέση.
  5. Για τους πνεύμονες, διατηρώντας την ισορροπία και συνεχίζοντας να εκτελούμε περιστροφικές κινήσεις.
  6. Περιστρέψτε το στεφάνι, περιστρέψτε το άνω σώμα και τους βραχίονες.
  7. Μετακινηθείτε γύρω από το δωμάτιο με πρόσθετα βήματα, περιστρέφοντας ένα στεφάνι.
Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου