Πώς να αφαιρέσετε το λίπος στην άνω κοιλιακή χώρα στο σπίτι – ασκήσεις για άνδρες και γυναίκες

Το περιεχόμενο του άρθρου



Για να γίνει το στομάχι επίπεδο, μπορείτε να κάνετε δίαιτα, αλλά είναι καλύτερο να συνδυάσετε την απώλεια βάρους με αθλητικές δραστηριότητες. Πώς να αφαιρέσετε την άνω κοιλιακή χώρα στο σπίτι και ποιες ασκήσεις θα αφαιρέσουν το στρώμα λίπους το συντομότερο δυνατό; Αυτές οι ερωτήσεις τίθενται από γυναίκες και άνδρες που δεν έχουν χρόνο να παρακολουθήσουν αθλητικούς συλλόγους. Το απόγευμα ή το πρωί τρέχει, η ταλάντευση τύπου, οι ασκήσεις «ψαλίδι» και «ποδήλατο» θα βοηθήσουν στην επίλυση του προβλήματος. Αξίζει να θυμόμαστε ότι ο πρωταγωνιστικός ρόλος στην πορεία προς ένα λεπτό σώμα παίζει η δίαιτα.

Πώς να καθαρίσετε το στομάχι σας στο σπίτι

Πολλοί άνθρωποι ρωτούν πώς να αφαιρέσετε τις εναποθέσεις της άνω κοιλιάς το συντομότερο δυνατό χωρίς να καταφύγετε σε χάπια διατροφής ή τσάγια; Για να το κάνετε αυτό, μπορείτε να επιλέξετε μια ειδική δίαιτα, η οποία θα περιλαμβάνει τρόφιμα χαμηλών θερμίδων. Μπορείτε να κάνετε γυμναστική ή να κολυμπήσετε αρκετές φορές την εβδομάδα στην πισίνα. Για να επιτύχετε ένα καλύτερο αποτέλεσμα κατά τη διάρκεια του αθλητισμού, μπορείτε να φοράτε στάθμιση.

Οι άνθρωποι εκπαιδεύονται στην πισίνα.

Το σωματικό λίπος επηρεάζεται από περιτυλίγματα σώματος, τα οποία πρέπει να γίνονται από λάσπη Νεκράς Θάλασσας ή από μπλε πηλό. Τα καρδιακά φορτία θα βοηθήσουν στην αφαίρεση του στομάχου στο σπίτι. Τα κίνητρα θα βοηθήσουν στην επίτευξη του στόχου, επειδή ενθαρρύνει τους ανθρώπους να δράσουν. Όσο ισχυρότερος είναι ο λόγος για απώλεια βάρους, τόσο πιο γρήγορα το άτομο θα επιτύχει αποτελέσματα. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι για την κανονική λειτουργία του σώματος ανά ημέρα, πρέπει να καταναλώνετε 2 λίτρα καθαρού νερού.

Κατάλληλη διατροφή

Πώς να αφαιρέσετε την άνω κοιλιακή χώρα χωρίς άγχος; Μια ειδική δίαιτα για απώλεια βάρους στην κοιλιά, η οποία θα βασίζεται σε μια πρωτεΐνη δίαιτα, θα βοηθήσει. Είναι σημαντικό να θυμάστε: χρειάζεται χρόνος για να χάσετε βάρος με αυτόν τον τρόπο. Τα τρόφιμα πρέπει να είναι κλασματικά. Εναλλακτικά, για να απαλλαγείτε από το λίπος της κοιλιάς, μπορείτε να πάρετε μια απομονωμένη πρωτεΐνη. Είναι ένα καθαρό προϊόν που προέρχεται από σόγια ή από ορό γάλακτος..

Καθαρίζεται από υδατάνθρακες και λίπη, το προϊόν απομόνωσης θα θρέψει το σώμα με αμινοξέα. Για να απορροφηθεί η πρωτεΐνη, χρειάζεστε επιπλέον ενέργεια, την οποία καταναλώνει το σώμα λόγω της διάσπασης του λίπους. Αυτή η πρωτεΐνη χρησιμοποιείται στο bodybuilding για να διατηρήσει την όμορφη υφή των μυών. Το Isolate λαμβάνεται μόνο σε συνδυασμό με προπόνηση και μεμονωμένη δίαιτα..

Μπορεί να απομονωθεί

Φυσική άσκηση

Πώς να αφαιρέσετε το λίπος της κοιλιάς, έτσι ώστε το χαλαρό λίπος να μετατραπεί σε κοιλιακούς; Είναι απαραίτητο να συμπεριληφθεί η σωματική δραστηριότητα για την απώλεια βάρους στην καθημερινή ρουτίνα, για παράδειγμα:

  • Ξαπλώστε στο πάτωμα με λυγισμένα γόνατα, βάλτε τα χέρια σας πίσω από το κεφάλι σας. Σηκώστε αργά το σώμα από το πάτωμα, αγγίξτε τους αγκώνες των λυγισμένων γονάτων. Εκτελέστε 20 φορές.
  • Ξαπλωμένος στο πάτωμα με υψωμένα λυγισμένα γόνατα, κρατήστε τα χέρια σας πίσω από το κεφάλι σας. Σπάζοντας το σώμα από το πάτωμα, αγγίξτε τους αγκώνες σας στα γόνατά σας. Εκτελέστε 40 φορές.
  • Πάρτε μια στάση για την άντληση της πρέσας, εναλλάξ σχίστε τα πίσω άκρα και τραβήξτε τα στο στήθος. Εκτελέστε 20 φορές.

Πώς να αφαιρέσετε το λίπος από την άνω κοιλιακή χώρα

Η διατροφή στο τραπέζι έχει σχεδιαστεί για μια εβδομάδα, θα βοηθήσει στην απομάκρυνση του λίπους από την άνω κοιλιακή χώρα:

Ημέρες της εβδομάδας

ΠΡΩΙΝΟ ΓΕΥΜΑ

Βραδινό

Βραδινό

Δευτέρα

Μήλα – 3 τεμ..

Λευκό λάχανο – 200 g.

Φρέσκα καρότα – 5 τεμ..

Τρίτη

Αχλάδια – 4 τεμ..

Βρασμένα τεύτλα – 200 g.

Πιπεριά – 6 τεμ..

Τετάρτη

Πορτοκαλί – 2 τεμ..

Βρασμένο μπρόκολο – 200 g.

Μήλα – 4 τεμ..

Πέμπτη

Γκρέιπφρουτ – 1 τεμ..

Βρασμένο σπαράγγι – 200 g.

Δαμάσκηνα – 10 τεμ..

Παρασκευή

Σταφύλια – 200 g.

Βραστό Kohlrabi – 200 g.

Πορτοκαλί – 1 τεμ. Apple – 1 τεμ..

Σάββατο

Αποξηραμένα βερίκοκα – 100 g.

Ντομάτες – 4 τεμ..

Λάχανο – 200 g.

Κυριακή

Αχλάδια – 3 τεμ..

Βρασμένα καρότα – 5 τεμ..

Αγγούρια – 3 τεμ..

Κοιλιακές ασκήσεις

Για να αφαιρέσετε το εσωτερικό λίπος και να σφίξετε τους λοξούς μύες, πρέπει να κάνετε αποτελεσματικές αναπνευστικές ασκήσεις για να χάσετε βάρος στην άνω κοιλιακή χώρα. Επηρεάζουν τις σπλαχνικές φυσιολογικές διεργασίες του στομάχου, των εντέρων, του κυκλοφορικού συστήματος. Πρέπει να γίνονται όχι μόνο για εκείνους που είναι παχύσαρκοι, αλλά και για άτομα που δεν είναι υπέρβαρα. Οι αναπνευστικές ασκήσεις κάνουν απαλό μασάζ στα εσωτερικά όργανα της κοιλιακής κοιλότητας, τα μαθήματα πρέπει να πραγματοποιούνται τακτικά αρκετές φορές την ημέρα.

Το κορίτσι αναπνέει με τα μάτια κλειστά.

Τέτοιες ασκήσεις για την απομάκρυνση του λίπους από την κοιλιά γίνονται με άδειο στομάχι σε ένα αεριζόμενο δωμάτιο. Δεν είναι απαραίτητο να αφαιρέσετε επιπλέον τύπους φορτίων: το bodyflex ή η γιόγκα θα βοηθήσουν στην επίτευξη του στόχου σας. Οι τάξεις τονώνουν τους μυς και με την πάροδο του χρόνου, η κοιλιά θα γίνει όμορφη. Είναι σημαντικό να μην περιορίσετε την πρόσληψη υγρών, επειδή το σώμα δεν πρέπει να αφυδατωθεί.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου