Τρόποι αφαίρεσης λίπους μεταξύ των ποδιών

Το περιεχόμενο του άρθρου



Η απώλεια βάρους στους γλουτούς και τους εσωτερικούς μηρούς είναι η πιο δύσκολη, αλλά υπάρχουν τρόποι αφαίρεσης λίπους μεταξύ των ποδιών – αντιπροσωπεύονται από τη διατροφή και την άσκηση. Αν και ορισμένες καλλυντικές διαδικασίες βοηθούν στη μείωση του όγκου αυτής της ζώνης. Ακόμα και με ένα παχύ στρώμα λίπους, το εσωτερικό μέρος των μηρών προσφέρεται καλά για όλες τις παραπάνω μεθόδους, αλλά είναι σημαντικό να τα εφαρμόσετε σωστά. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με το πώς να κάνετε το κενό μεταξύ των γοφών, που περιγράφεται παρακάτω..

Πώς να αφαιρέσετε τον εσωτερικό μηρό

Ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται τα αποθέματα λίπους, υπάρχουν διάφοροι τρόποι αντιμετώπισής τους. Είναι σημαντικό να αλλάξετε τη διατροφή, να εισαγάγετε τη σωματική δραστηριότητα στο καθεστώς σας. Διάφορες διαδικασίες που είναι εύκολο να γίνουν στο σπίτι δεν θα είναι περιττές. Αυτά περιλαμβάνουν μασάζ και περιτυλίγματα σώματος που βοηθούν στη μείωση του μεγέθους της προβληματικής περιοχής. Κάθε μία από αυτές τις περιοχές, που περιγράφει πώς να αφαιρέσετε το εσωτερικό μέρος του μηρού, το επηρεάζει με έναν συγκεκριμένο τρόπο:

  • διατροφή – αφαιρεί τις τοξίνες και την περίσσεια υγρών.
  • αθλητισμός – χτίζει μυϊκή μάζα, βοηθά στην καύση λίπους.
  • περιτυλίγματα – αφαιρέστε επίσης την περίσσεια νερού.
  • μασάζ – ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος, σφίγγει το δέρμα.

Κατάλληλη διατροφή

Η απώλεια βάρους και η απομάκρυνση του υπερβολικού λίπους δεν θα λειτουργήσει χωρίς αλλαγή των αρχών της διατροφής. Δεν είναι απαραίτητο να βασανίζετε τον εαυτό σας με την πείνα. Απλά πρέπει να φάτε σωστά. Με τη μετάβαση σε μια ισορροπημένη διατροφή, μπορείτε να αφαιρέσετε το λίπος όχι μόνο μεταξύ των ποδιών, αλλά και σε ολόκληρο το σώμα ως σύνολο. Οι βασικές αρχές της διατροφής για τα κορίτσια είναι οι εξής:

  1. Απλοί γρήγοροι υδατάνθρακες. Πρέπει να τα αποκλείσετε. Αυτό περιλαμβάνει γλυκά και άλλα προϊόντα ζάχαρης, αλεύρι, καλαμπόκι, πατάτες, αλκοόλ, ψωμί.
  2. Σύνθετοι υδρογονάνθρακες. Αντίθετα, είναι απαραίτητο να επικεντρωθούμε σε αυτά. Αυτό είναι λευκό και κουνουπίδι, σαλάτα, αγγούρια, σπανάκι, γκρέιπφρουτ και όλα τα δημητριακά.
  3. Σκίουροι Ο αριθμός τους πρέπει να αυξηθεί. Το κύριο μέρος της διατροφής σε αυτήν την περίπτωση είναι μη λιπαρά τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες. Στήθος κοτόπουλου, σολομός, κεφίρ χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και τυρί cottage, αυγά κοτόπουλου, άπαχα κρέατα και ψάρια είναι κατάλληλα για αυτήν την κατηγορία. Η ποσότητα πρωτεΐνης ανά ημέρα πρέπει να είναι περίπου 1,5-2 g ανά χιλιόγραμμο βάρους.
  4. Πρόσληψη θερμίδων. Για απώλεια βάρους, είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί έλλειμμα θερμίδων 300-400 kcal, δηλ. πρέπει να ξοδέψεις περισσότερα από το φαγητό σε μια μέρα.

Σαλάτα σε ένα πιάτο

Κανω αθληματα

Το δεύτερο μυστικό, πώς να αφαιρέσετε το λίπος μεταξύ των ποδιών, είναι στον αθλητισμό. Η σωματική δραστηριότητα βοηθά να ξοδεύουμε περισσότερη ενέργεια την ημέρα, γεγονός που δημιουργεί το απαραίτητο έλλειμμα θερμίδων. Επιπλέον, λόγω αθλημάτων, το σώμα σφίγγεται και η καύση λίπους επιταχύνεται, η οποία σταδιακά αντικαθίσταται από μυς. Για να επιτύχετε ένα αποτέλεσμα με τη μορφή ενός κενού μεταξύ των ποδιών, πρέπει να εξασκηθείτε τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα, δίνοντας στον εαυτό σας μια ανάπαυση με τη μορφή 1-2 ημερών μεταξύ των προπονήσεων. Οι πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για την απόκτηση της απόστασης μεταξύ των ισχίων είναι οι εξής:

  • καταλήψεις, συμπεριλαμβανομένων των plie και sumo.
  • πνεύμονες που περιλαμβάνουν σχεδόν όλους τους μυς των ποδιών.
  • ψαλίδι και ένα ποδήλατο, που στοχεύουν επίσης στην επεξεργασία των μυών του Τύπου.
  • γυμναστική με τη μορφή τεντώματος ή απλών πρωινών ασκήσεων, οι οποίες βοηθούν να στεγνώσουν τα γεμάτα ισχία και να κάνουν το σχήμα όμορφο και λεπτό.

Μασάζ

Ένας άλλος τρόπος για να αφαιρέσετε το λίπος μεταξύ των ποδιών είναι να κάνετε μασάζ στην προβληματική περιοχή. Παρέχουν ροή αίματος στους ιστούς, γι ‘αυτό οι όγκοι αρχίζουν να “λιώνουν” γρηγορότερα. Υπάρχουν πολλές επιλογές μασάζ:

  1. Χρησιμοποιώντας ένα σκληρό πανί. Πραγματοποιείται στο ντους χρησιμοποιώντας κυκλικές κινήσεις τριψίματος. Είναι καλύτερα ότι το νιπτήρα είναι κατασκευασμένο από φυσικές ίνες. Μετά από αυτήν τη διαδικασία, μπορείτε επιπλέον να κάνετε μάσκες ή περιτυλίγματα.
  2. Μέλι. Μια πολύ αποτελεσματική επιλογή. Για να γίνει αυτό, ελαφρά θερμαινόμενο μέλι εφαρμόζεται σε προβληματικές περιοχές, μετά τις οποίες τρίβονται με κτυπήματα. Μετά από ελαφρά ερυθρότητα, το δέρμα πρέπει να πλυθεί με ζεστό νερό..

Αναδιπλώνεται

Τα περιτυλίγματα βοηθούν στην απαλλαγή από την κυτταρίτιδα, αφαιρούν το πρήξιμο και τονώνουν το δέρμα. Η ουσία των διαδικασιών είναι η εφαρμογή ενός αντι-κυτταριτικού μίγματος στο δέρμα και, στη συνέχεια, τυλίξτε την προβληματική περιοχή με φιλμ προσκόλλησης. Μετά από αυτό, θα πρέπει να φορέσετε κάτι ζεστό και να περιμένετε περίπου μια ώρα και στη συνέχεια να ξεπλύνετε τα πάντα και να εφαρμόσετε μια ενυδατική κρέμα. Ακολουθούν μερικές συνταγές για την αναδίπλωση μιγμάτων:

  • 3-4 σταγόνες κανέλα, πορτοκάλι ή δεντρολίβανο.
  • 3 κουταλιές της σούπας ξηρό φύκι, αραιωμένο με νερό μέχρι να ληφθεί ιξώδες μείγμα.
  • μερικές κουταλιές της σούπας πηλό, αραιωμένο επίσης με υγρό σε μια παχιά ξινή κρέμα.

Τα φύκια τυλίγονται

Ασκήσεις για τον εσωτερικό μηρό

Το πρόβλημα του πώς να κάνετε το κενό μεταξύ των ποδιών είναι δύσκολο, επειδή είναι δύσκολο να χρησιμοποιήσετε τους μυς του εσωτερικού μηρού. Υπάρχουν λίγες ασκήσεις που συμβάλλουν στη μείωση και σύσφιξη αυτής της περιοχής. Αυτά περιλαμβάνουν κούνιες και κλασικές καταλήψεις. Εξίσου αποτελεσματικό είναι ένα σύνολο ασκήσεων με γυμναστική κορδέλα, η οποία δίνει ένα επιπλέον φορτίο στους μυς. Μια άλλη επιλογή είναι να πιέσετε ανάμεσα στα γόνατα μιας μικρής σφαίρας μέχρι να καεί.

Ψαλίδια

Η πρώτη αποτελεσματική άσκηση, που περιγράφει πώς να κάνει ένα κενό μεταξύ των ποδιών, έχει το ασυνήθιστο όνομα «ψαλίδι». Όλα λόγω των χαρακτηριστικών κινήσεων που μοιάζουν με το έργο αυτού του εργαλείου. Η άσκηση έχει ως εξής:

  • ξαπλώστε στο πάτωμα, τα χέρια εκτείνονται κατά μήκος του σώματος.
  • σηκώστε τα πόδια περίπου 30-40 cm.
  • εκτελούν κινήσεις με τη μορφή διασταυρούμενων κινήσεων, που θυμίζουν το έργο του ψαλιδιού.
  • συνεχίστε για τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα.

Ποδήλατο

Η ακόλουθη άσκηση ονομάζεται επίσης λόγω των χαρακτηριστικών κινήσεων που πραγματοποιούνται όταν οδηγείτε ποδήλατο. Μόνο σε αυτήν την περίπτωση μπορούν να εκτελεστούν στο σπίτι. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει:

  • ξαπλωμένο στο πάτωμα, τα χέρια εκτείνονται ξανά κατά μήκος του σώματος.
  • πόδια προς τα πάνω, λυγίστε στα γόνατα.
  • συνεχίστε να εκτελείτε κινήσεις σαν να οδηγείτε ποδήλατο, προσπαθώντας να κάνετε το πλάτος όσο το δυνατόν μεγαλύτερο.
  • κρατήστε για τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα, αυξάνοντας σταδιακά αυτή τη φορά από καιρό σε καιρό.

Καταλήψεις

Για την επίλυση των μυών των ποδιών, οι καταλήψεις θεωρούνται κλασικές, με όλες τις ποικιλίες τους. Ανάλογα με τον τύπο αυτής της άσκησης, βοηθά στην άντληση ενός ή άλλου γκρουπ μυών των κάτω άκρων. Η ευκολότερη επιλογή είναι να κάνετε κλασικές καταλήψεις. Είναι πιο αποτελεσματικό να αφαιρείτε το υποδόριο λίπος στους εσωτερικούς μηρούς με plie ή sumo. Αυτοί οι δύο τύποι ασκήσεων ουσιαστικά δεν έχουν διαφορές. Η διαφορά είναι μόνο στη ρύθμιση των ποδιών. Με το plia, στρέφονται στο έπακρο, όπως μπαλαρίνες, όπως φαίνεται στη φωτογραφία. Με το σούμο δεν είναι απαραίτητο.

Μετά τη σωστή ρύθμιση του πλάτους των ώμων στα πόδια, μπορείτε να συνεχίσετε την άσκηση:

  • με έμπνευση, αργά σκύψτε προς τα κάτω στα δεξιά στα γόνατα, φροντίζοντας να μην προεξέχουν από τις κάλτσες.
  • τότε εκπνεύστε γρήγορα να σηκωθείτε, δηλαδή επιστροφή στην αρχική θέση.
  • επαναλάβετε άλλες 8-10 φορές.

Κοριτσάκι

Lunges

Μια άλλη αποτελεσματική άσκηση που βοηθά να στεγνώσει την περιοχή μεταξύ των ποδιών είναι οι πνεύμονες. Εκτελώντας τα, αισθάνεστε πραγματικά την ένταση του εσωτερικού μέρους κάθε μηρού. Επιπλέον, οι πνεύμονες περιλαμβάνουν την πίσω επιφάνεια, τους γλουτούς, τους τετρακέφαλους και τους μικρότερους μύες των ποδιών, οι οποίοι είναι δύσκολο να αντληθούν. Στο αρχικό στάδιο, μπορείτε να κάνετε ασκήσεις χωρίς βάρη. Όταν οι όγκοι αρχίσουν να μειώνονται, αξίζει να εισαγάγετε ένα επιπλέον φορτίο με τη μορφή αλτήρων. Η ίδια η άσκηση εκτελείται ως εξής:

  • σταθείτε ευθεία, τα χέρια πρέπει να τοποθετηθούν στη ζώνη.
  • με το δεξί σας πόδι κάντε ένα βήμα προς τα εμπρός και λυγίστε το σε ορθή γωνία στα γόνατα, ενώ κρατάτε την πλάτη σας ευθεία και παρατηρώντας έτσι ώστε το γόνατο να μην υπερβαίνει το επίπεδο του ποδιού.
  • μετά επιστρέψτε στην αρχική θέση.
  • επαναλάβετε σε κάθε πόδι 8-10 φορές.

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου