Τρόποι για γρήγορη απώλεια βάρους: πώς να αφαιρέσετε λίπος από τους γοφούς και τους γλουτούς

Το περιεχόμενο του άρθρου



Οι γυναίκες αναρωτιούνται συχνά: πώς να αφαιρέσετε το λίπος από τους γοφούς και τους γλουτούς, επειδή θέλετε να χάσετε βάρος γρήγορα σε μια εβδομάδα. Για να επιτύχετε το αποτέλεσμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα σύμπλεγμα σωματικών ασκήσεων καύσης λίπους. Το φορτίο ισχύος στους μυς θα κάνει τη φιγούρα χαριτωμένη, θα ενισχύσει την υγεία. Προαιρετικά, αξίζει να αναθεωρήσετε τη διατροφή, να προσθέσετε τρόφιμα με χαμηλές θερμίδες. Το γήπεδο, το μασάζ, η γυμναστική θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος.

Πώς να μειώσετε τον κώλο και τους γοφούς

Για να λύσετε το δίλημμα και να χάσετε βάρος σε προβληματικές περιοχές, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε την πρόσληψη θερμίδων σε τρόφιμα. Για να το κάνετε αυτό, μπορείτε να ξεκινήσετε ένα σημειωματάριο όπου θα εισαχθούν δεδομένα σχετικά με τη διατροφική αξία των πιάτων που τρώγονται ανά ημέρα. Αφού μετρήσετε όλες τις θερμίδες, μπορείτε να επιλέξετε το σωστό μενού. Με εξαίρεση τις ασκήσεις για τη μείωση του όγκου των γοφών και των γλουτών, μπορείτε να καταφύγετε σε μια τέτοια καθημερινή διατροφή ή στέγνωμα:

Κανονισμοί τροφίμων

Προϊόντα

ΠΡΩΙΝΟ ΓΕΥΜΑ

  • ένα ποτήρι γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά
  • τυχόν μούρα ή φρούτα – 100 g.
  • ένα ποτήρι πράσινο τσάι?
  • ψωμί και; ντομάτα.

Βραδινό

  • σούπα λαχανικών – 200 g;
  • βραστό στήθος κοτόπουλου – 120 g.
  • φρέσκια σαλάτα με λάχανο – 150 γρ.
  • φέτα ψωμί;
  • κομπόστα χωρίς ζάχαρη.

Υψηλό τσάι

σαλάτα λαχανικών με ελαιόλαδο – 200 g.

Βραδινό

  • κουάκερ γάλακτος φαγόπυρου –250 g;
  • ένα ποτήρι χωρίς λιπαρά ή 1% κεφίρ.

Στο γυμναστήριο

Πώς να αφαιρέσετε λίπος από τα πόδια και τους γλουτούς με τη βοήθεια προσομοιωτών; Για απώλεια βάρους, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα ποδήλατο γυμναστικής, θα σας βοηθήσει να χάσετε επιπλέον κιλά σε προβληματικές περιοχές. Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ελλειπτικούς εκπαιδευτές, συνδυάζουν stepper και διάδρομο. Με τη βοήθειά τους, είναι εύκολο να εκπαιδεύσετε τους γλουτούς, τα πόδια χωρίς δύναμη να ενεργεί στις αρθρώσεις. Χρησιμοποιώντας έναν διάδρομο, μπορείτε να επηρεάσετε συνολικά το λίπος των ποδιών, των γλουτών.

Στο σπίτι

Για να φαίνεται λεπτός δεν είναι απαραίτητο να πάτε στο γυμναστήριο. Υπάρχουν αποδεδειγμένοι τρόποι για τη μείωση του όγκου των γοφών και των γλουτών στο σπίτι. Ως επιλογή να κάνετε – τέντωμα, το οποίο βοηθά να τεντώσετε τους μυς ολόκληρου του σώματος, να βελτιώσετε τη στάση του σώματος. Αυτός ο τύπος αερόμπικ είναι καλύτερος στη χρήση μετά από τζόκινγκ, καταλήψεις, φορτία ισχύος. Μπορείτε να δοκιμάσετε μια μέθοδο που περιλαμβάνει ασκήσεις με στοιχεία αναπνευστικών ασκήσεων, βοηθά επίσης στην απώλεια βάρους..Μασάζ μηρού

Μασάζ

Πώς να αφαιρέσετε τους γοφούς και τους γλουτούς χρησιμοποιώντας τακτικό μασάζ; Είναι εύκολο να το κάνετε στο σπίτι, για την έναρξη ενός θετικού αποτελέσματος, απαιτούνται τουλάχιστον 10 διαδικασίες, για 20 λεπτά η καθεμία. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι η φυσική αγωγή, το περπάτημα για μεγάλες αποστάσεις, η ποδηλασία μπορεί να είναι χρήσιμες προσθήκες στην επιθυμία να χάσετε βάρος, να απαλλαγείτε από λίπος στους γοφούς. Πριν από το μασάζ, πρέπει να αποφασίσετε ποιος τύπος είναι πιο αποτελεσματικός:

  • αυτο-μασάζ
  • ηλεκτρικό μασάζ
  • μασάζ κενού

Για να κάνετε μασάζ στο σπίτι, πρέπει να κρατάτε τα χέρια σας στεγνά και καθαρά και τα νύχια σας να είναι κομμένα. Οι δακτύλιοι πρέπει να αφαιρεθούν, διότι η ανακριβής κίνηση μπορεί να βλάψει την επιφάνεια του μασάζ. Το σώμα πρέπει να ζεσταθεί – για αυτό μπορείτε να κάνετε μπάνιο ή ντους. Πώς να αφαιρέσετε λίπος από τους γοφούς και τους γλουτούς χωρίς τη βοήθεια επαγγελματία θεραπευτή μασάζ; Για να το κάνετε αυτό, αξίζει να εκτελέσετε τις ακόλουθες κινήσεις:

Όνομα δεξιώσεων

Τεχνική εκτέλεσης

Χαϊδεύοντας το εξωτερικό του μηρού

Πιέστε σταθερά την παλάμη σας στο γοφό σας, χαϊδεύοντας.

Χαϊδεύοντας τον εσωτερικό μηρό

Γυρίστε το πόδι λυγισμένο στο γόνατο προς τα έξω, η παλάμη στηρίζεται σφιχτά στο σώμα, κάνοντας χαϊδεύοντας.

Κονιοποίηση

Πραγματοποιούνται με οστικές προεξοχές λυγισμένης βούρτσας. Τρίψτε το εξωτερικό του μηρού.

Πίεση

Πιέστε με τη δεξιά παλάμη και το σωληνάριο του αντίχειρα στον εξωτερικό μηρό και τους γλουτούς. Χρησιμοποιήστε την αριστερή παλάμη για να κάνετε μασάζ στον εσωτερικό μηρό. Κάντε το ίδιο με το άλλο πόδι..

Ζυμώματος

Το ένα πόδι απλώνεται στον καναπέ, το άλλο είναι κάτω. Βάλτε τις παλάμες σας στο μηρό, πρέπει να πιάσετε τους μυς και να τους τραβήξετε ελαφρώς. Κάντε περιστροφικές κινήσεις από τον εαυτό σας με το δεξί σας χέρι και με το αριστερό σας προς εσάς. Πρέπει να μετακινηθείτε αργά από το γόνατο στη βουβωνική χώρα.

Κλονισμός

Οι μύες των μηρών πρέπει να είναι χαλαροί, ο αντίχειρας και το μικρό δάχτυλο πρέπει να συλλάβουν τους μυς. Ξεκινώντας από το γόνατο έως τη βουβωνική χώρα, εκτελέστε ταλαντωτικές κινήσεις. Πρέπει να επαναληφθούν από τη βουβωνική χώρα στο γόνατο.

Γυμνάσια

Προκειμένου οι μύες των γοφών και των γλουτών να αποκτήσουν ένα όμορφο, ελαστικό σχήμα, το δέρμα φαίνεται σφιχτό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα μασάζ και να τρέξετε στο γήπεδο. Τέτοιες σωματικές ασκήσεις θα είναι χρήσιμες:

  • Πόδια πλάτη στον ώμο, χέρια στη μέση. Χωρίς κάμψη των κάτω άκρων, είναι απαραίτητο να σκιστεί το δεξί πόδι από το έδαφος, έτσι ώστε το σωματικό βάρος να πέφτει μόνο σε ένα πόδι. Τότε αξίζει να αλλάξετε το φορτίο στο άλλο πόδι. Κάνετε 20 φορές ανά άκρο.
  • Βάλτε τα πόδια σας στο πλάτος του ώμου, τα χέρια στη μέση. Αργά, χωρίς να αλλάξετε τη θέση του σώματος, κάντε καταλήψεις. Κάντε 15 επαναλήψεις.

Κορίτσι στον προσομοιωτή

Πώς να αφαιρέσετε τον εσωτερικό μηρό

Συχνά σχηματίζεται ένα λιπαρό στρώμα στο εσωτερικό του μηρού. Για να έχετε ένα γρήγορο αποτέλεσμα και να χάσετε βάρος, αξίζει να εξασκηθείτε αρκετές φορές την εβδομάδα. Μια καλή άσκηση που λειτουργεί μόνο στο εσωτερικό του μηρού είναι οι πνεύμονες. Σε όρθια θέση, πρέπει να απλώσετε ευρέως τα πόδια σας και μετά να λυγίσετε το δεξί άκρο και να καθίσετε. Με το αριστερό σας χέρι πρέπει να φτάσετε στο πάτωμα και το δεξί σας χέρι πρέπει να είναι στο πλάι σας. Τεντώνοντας τους μυς του Τύπου, τους γοφούς στην εκπνοή, αξίζει να αλλάξετε τη θέση. Η άσκηση γίνεται όχι περισσότερο από δύο λεπτά.?

Πώς να αφαιρέσετε το λίπος από το εξωτερικό των γοφών

Οποιαδήποτε εκπαίδευση πρέπει να πραγματοποιείται τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα για μία ώρα. Οι γρήγορες καταλήψεις με βάρη βοηθούν στην γρήγορη αφαίρεση των «αυτιών» από το εξωτερικό του μηρού. Πρέπει να γίνετε επίπεδοι, να ξεχωρίζετε τις κάλτσες, να παίρνετε αλτήρες στα χέρια σας, να κάνετε αργές καταλήψεις. Αυτή η φυσική δραστηριότητα εκτελείται για όχι περισσότερο από 40 δευτερόλεπτα. Μια αποτελεσματική άσκηση για την καύση λίπους ονομάζεται Kick Side. Είναι απαραίτητο να πραγματοποιείτε γρήγορες κλωτσιές στη φτέρνα στο πλάι. Είναι σημαντικό να θυμάστε: για να εκτελέσετε ποιοτικές λήψεις διάρκειας 20 δευτερολέπτων, πρέπει να έχετε καλή τέντωμα.

Πώς να αφαιρέσετε το λίπος από το πίσω μέρος του μηρού

Το σχοινάκι θα βοηθήσει να απαλλαγούμε από τους ογκώδεις μηρούς και να ενισχύσουμε τη μυϊκή μάζα. Μέσα σε 30 δευτερόλεπτα πρέπει να πηδήξετε χωρίς να λυγίσετε τα γόνατά σας. Στη συνέχεια γίνεται μια παύση και τα άλματα επαναλαμβάνονται. Συνιστάται να κάνετε 4-5 προσεγγίσεις – τέτοιες ασκήσεις διαστήματος θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος μετά από 4 εβδομάδες. Η τακτική προπόνηση στην πισίνα ενισχύει τους μυς των κάτω άκρων..

Λεπτά γυναικεία πόδια

Πώς να αφαιρέσετε τους γλουτούς

Προκειμένου ο ιερέας να είναι όχι μόνο ικανός, αλλά και να αποκτήσει όμορφες φόρμες, είναι απαραίτητο να εκτελέσετε τις ακόλουθες ασκήσεις:

  • Εξώθηση της λεκάνης: είναι απαραίτητο να ξαπλώσετε στο χαλί, με λυγισμένα γόνατα να κάνετε την εξαγωγή της λεκάνης. Κατά την εκπνοή, χαμηλώστε τον κώλο έτσι ώστε να μην αγγίζει το πάτωμα. Κάντε 8-10 επαναλήψεις.
  • Οι καταλήψεις με πιστόλι εκτελούνται ως εξής: το ένα πόδι είναι λυγισμένο, το άλλο ισιώνεται προς τα εμπρός, τότε πρέπει να καταλήξετε.

Μια όμορφη και λεπτή μορφή είναι το αποτέλεσμα της καθημερινής δουλειάς του εαυτού σας. Για την επίτευξη του στόχου, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προπόνηση στο γυμναστήριο ή στο σπίτι, μασάζ. Το κανονικό τζόκινγκ, το σχοινάκι, οι καταλήψεις δίνουν στους μυς μια ανακούφιση. Για να επιτευχθεί ένα αποτέλεσμα, η σωματική δραστηριότητα πρέπει να είναι συστηματική. Είναι σημαντικό να μην ξεχνάτε ότι στα σπορ, πρέπει να πίνετε 2 λίτρα νερό.

Πώς να μειώσετε τον όγκο των ποδιών στο σπίτι

Πώς να μειώσετε τον όγκο των ποδιών στο γυμναστήριο

Ασκήσεις καύσης λίπους

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου