Πώς να ενισχύσετε και να σφίξετε το σώμα στο σπίτι

Το περιεχόμενο του άρθρου



Πολλές γυναίκες που θέλουν να φαίνονται όμορφες και υγιείς ανησυχούν για το πώς να σφίξει το σώμα, να κάνουν τη μορφή τέλεια και εύπλαστη στο σπίτι. Η ενίσχυση των σωματικών ασκήσεων, των καλλυντικών διαδικασιών και της σωστής διατροφής θα συμβάλει στην επίτευξη αυτού του στόχου. Μπορείτε να δημιουργήσετε ανεξάρτητα για εσάς ένα κατάλληλο σύνολο μέτρων για να σφίξετε το σώμα ή να ζητήσετε τη συμβουλή ενός ειδικού.

Είναι δυνατόν να σφίξετε το σώμα στο σπίτι

Κάθε γυναίκα και κορίτσι ονειρεύεται ένα όμορφο, κατάλληλο σώμα. Μια λεπτή φιγούρα δίνει ελκυστικότητα και αυτοπεποίθηση. Οι περισσότεροι από το δίκαιο σεξ είναι πεπεισμένοι ότι το απαραίτητο αποτέλεσμα είναι δυνατό μόνο με εντατική προπόνηση σε προσομοιωτές στο γυμναστήριο. Ωστόσο, σήμερα οι επαγγελματίες λένε ότι μπορείτε να αγοράσετε ένα ελαστικό σώμα στο σπίτι. Για να το κάνετε αυτό, δεν μπορείτε να περιοριστείτε σε αθλητικές ασκήσεις. Μια λύση στο πρόβλημα πρέπει να προσεγγιστεί διεξοδικά..

Πόσο καιρό μπορείτε να τραβήξετε το σώμα σας

Σύμφωνα με τα υπάρχοντα σύγχρονα προγράμματα, μπορείτε να τακτοποιήσετε το σώμα σας, μπορείτε να το σφίξετε σε σύντομο χρονικό διάστημα. Κατά μέσο όρο, αυτή η διαδικασία διαρκεί από αρκετές εβδομάδες έως 2-3 μήνες. Η διάρκεια του προγράμματος εξαρτάται από την παρουσία ή την απουσία υπερβολικού βάρους, την κυτταρίτιδα, τον βαθμό χαλάρωσης του δέρματος. Εάν υπάρχουν προβλήματα με το υπερβολικό σωματικό λίπος, τότε θα αυξηθεί η ελαστικότητα του σώματος σε συνδυασμό με μέτρα για την απώλεια βάρους, οπότε θα αφιερώσετε περισσότερο χρόνο για να λάβετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Πώς να κάνετε το σώμα σας κατάλληλο και ελαστικό

Για να αποκτήσετε ένα τονισμένο σώμα στο σπίτι, πρέπει να εργαστείτε στο σώμα σας με πολύπλοκο τρόπο. Ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες επιτυχίας είναι η πειθαρχία και το κίνητρο. Οι κανόνες και οι ειδικές διαδικασίες θα πρέπει να γίνουν μια καλή συνήθεια για εσάς, έναν τρόπο ζωής, από τον οποίο θα λάβετε όχι μόνο μια όμορφη φιγούρα, αλλά και ευχαρίστηση. Οι επαγγελματίες προσδιορίζουν διάφορους βασικούς τομείς για το πώς να σφίγγετε γρήγορα και αποτελεσματικά το σώμα στο σπίτι:

  • Η σωστή διατροφή – μια αλλαγή στη διατροφή, η απόρριψη επιβλαβών προϊόντων θα βοηθήσει στη βελτίωση της πέψης, του μεταβολισμού στο σώμα, στην αύξηση της ελαφρότητας και της καλής διάθεσης. Η κατανάλωση υγιεινών τροφίμων βοηθά στη μείωση του σωματικού λίπους..
  • Φυσική αγωγή – οι ασκήσεις για τονισμένο σώμα πρέπει να εκτελούνται τακτικά. Προσπαθήστε να κάνετε το άθλημα να σας χαρίσει ευχαρίστηση, επιλέξτε εφικτά φορτία, τα οποία, ωστόσο, θα είναι αποτελεσματικά.
  • Καλλυντικές διαδικασίες – μασάζ, περιτυλίγματα σώματος, κρέμες δρουν στο δέρμα, δίνοντάς του ελαστικότητα. Οι ειδικοί προτείνουν να ξεκινήσετε με ένα ντους αντίθεσης το πρωί. Η διαδικασία θα επηρεάσει θετικά την ομορφιά του σώματος και θα δώσει ζωτικότητα..

Κορίτσι με αλτήρα

Άσκηση σώματος

Το άθλημα είναι ένα από τα κύρια μέρη του προγράμματος, πώς να σφίξετε γρήγορα ένα αφρώδες σώμα. Για να επιτύχετε την επιτυχία, κάντε μια επιβάρυνση κινήσεων που θα είναι ωραία να κάνετε. Μπορείτε να ενισχύσετε το σχήμα συνδυάζοντας φορτία ισχύος και καρδιο. Πάρτε ως βάση ένα σύνολο ασκήσεων για σύσφιξη ολόκληρου του σώματος:

  • Για να ενισχύσετε τους μυς των άνω άκρων, για να απαλλαγείτε από εναποθέσεις στην περιοχή των ώμων, θα χρειαστείτε αλτήρες, βάρους 1-2 κιλών. Πάρτε τα, χωρίστε τα πόδια σας στο πλάτος του ώμου, κάμψτε εναλλάξ και αφήστε τα χέρια σας. Θα πρέπει να κάνετε 3 σετ των 20 φορές. Η αύξηση των άκρων θα βοηθήσει επίσης στην επίλυση αυτού του προβλήματος. Θα πρέπει να καθίσετε σε μια καρέκλα, κρατώντας την πλάτη σας ευθεία. Λυγίστε τους αγκώνες σας έτσι ώστε οι αλτήρες να βρίσκονται κοντά στους ώμους. Με ομαλές κινήσεις, ξεβιδώστε τα χέρια σας μέχρι να ισιώσουν εντελώς πάνω από το κεφάλι σας, επιστρέψτε στην αρχική θέση. Επαναλάβετε την άσκηση 15 φορές.
  • Τα όμορφα, κατάλληλα στήθη αποτελούν σημαντική προϋπόθεση για τη γυναικεία ελκυστικότητα. Αποτελείται από λιπώδη ιστό, επομένως, χρησιμοποιώντας φορτία, δεν μπορεί να γίνει περισσότερο, αλλά η ανύψωση λόγω της προπόνησης των θωρακικών μυών είναι πραγματικό έργο. Θα χρειαστείτε μια καρέκλα για να ολοκληρώσετε την άσκηση. Ξαπλώστε με το πάνω μέρος της πλάτης σας, κρατήστε τον κορμό σας σε αυτήν την κατάσταση, ακουμπώντας στα λυγισμένα πόδια. Σηκώστε τα χέρια σας με αλτήρες, σταδιακά αρχίστε να χαμηλώνετε τα άκρα πίσω από το κεφάλι όσο μπορείτε. Σύρετε το στομάχι σας ενώ κινείστε προς τα κάτω. Απαιτούνται 4 σύνολα 12 επαναλήψεων.
  • Για να σφίξετε το στομάχι σας, κάντε την ακόλουθη άσκηση. Ξαπλώστε ανάσκελα, τα πόδια λυγισμένα στα γόνατα, κρατώντας τα πόδια μαζί, τα χέρια διπλωμένα στο πίσω μέρος του κεφαλιού στο κάστρο. Είναι απαραίτητο να σηκώσετε το πάνω μέρος του σώματος, αφήνοντας το κάτω μέρος στη θέση του. Για να σφίξετε το σώμα στην περιοχή της πρέσας, κάντε 3 σετ 10 φορές.
  • Η άσκηση “Swallow” είναι κατάλληλη για σύσφιξη του σώματος στους γοφούς και τους γλουτούς. Σταθείτε όρθια, πάρτε το δεξί σας πόδι πίσω, μετακινώντας το βάρος προς τα αριστερά, γείρετε το σώμα προς τα εμπρός. Παραμείνετε σε αυτήν τη θέση για 30 δευτερόλεπτα. Πάρτε το δεξί σας χέρι στο πλάι, περιστρέφοντας το στήθος. Εκτελέστε 20 φορές και μετά αλλάξτε τα πόδια.

Άσκηση

Μασάζ

Είναι γνωστό ότι είναι καλύτερο να αναθέσετε μια τέτοια διαδικασία σε επαγγελματίες, ωστόσο μπορείτε να κάνετε κάποιους τύπους μασάζ για να σφίξετε τον εαυτό σας. Μια τέτοια επιλογή είναι το υδρομασάζ. Για να το πραγματοποιήσετε, θα πρέπει να αγοράσετε μια ειδική κεφαλή ντους. Σε ένα μίξερ μασάζ, παρέχεται νερό σε λεπτά ρεύματα υπό υψηλή πίεση. Ο μηχανισμός βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος στο δέρμα, βοηθά στη σύσφιξή του. Εάν κάνετε υδρομασάζ το πρωί, δεν θα αντιμετωπίσει μόνο το χαλάρωμα του δέρματος, αλλά θα δώσει επίσης τόνο και ζωντάνια..

Μια άλλη επιλογή για μια ασφαλή διαδικασία στο σπίτι, πώς να κάνετε το σώμα ανθεκτικό, είναι αυτο-μασάζ. Μπορείτε να κάνετε ελαφρύ μυρμήγκιασμα, χαϊδεύοντας το δέρμα σε προβληματικές περιοχές με χαλαρό δέρμα. Πρέπει να απολαύσετε τον εαυτό σας με ένα ευχάριστο αποτέλεσμα καθημερινά. Κατά την εκτέλεση της διαδικασίας, είναι σημαντικό να μην διαταραχθεί η ισορροπία νερού στο δέρμα, διαφορετικά θα τεντωθεί και θα παραμορφωθεί. Για να το κάνετε αυτό, χρησιμοποιήστε μια κρέμα μασάζ λίπους με την προσθήκη αιθέριων ελαίων, το άρωμα της οποίας σας αρέσει.

Αναδιπλώνεται

Για να ενισχυθεί η επίδραση της διατροφής και της άσκησης, οι κοσμετολόγοι συνιστούν τη χρήση περιτυλίξεων σώματος για την ενίσχυση του σώματος. Μπορείτε να επιτύχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα εάν διεξάγετε αυτήν την ευχάριστη διαδικασία δύο φορές την εβδομάδα ή μαθήματα 10 ημερών. Πριν από τη χρήση, φροντίστε να κάνετε ατμό στο δέρμα κάνοντας μπάνιο ή ντους. Ένα ταχύτερο αποτέλεσμα μπορεί να επιτευχθεί χρησιμοποιώντας περιτυλίγματα όταν επισκέπτεστε μπανιέρα ή σάουνα. Καθαρίστε το δέρμα από ακαθαρσίες και νεκρά κύτταρα χρησιμοποιώντας απολέπιση με βάση ζάχαρη, αλάτι ή θρυμματισμένους σπόρους φρούτων.

Το μείγμα περιτυλίγματος μπορεί να παρασκευαστεί με βάση το κακάο. Για να γίνει αυτό, ανακατέψτε μισό ποτήρι σκόνη με ζεστό μεταλλικό νερό. Ρίχνουμε 1 κουταλιά της σούπας. μεγάλο αλεσμένος καφές, ανακατέψτε μέχρι να ψηθούν. Μετά την ψύξη της ουσίας, προσθέστε σταφύλι (2 κουταλάκια του γλυκού) και λάδι νερόλι (3 σταγόνες). Εφαρμόστε το μείγμα που προκύπτει στις περιοχές που θέλετε να σφίξετε, τυλίξτε τα πάντα με μεμβράνη προσκόλλησης. Βάλτε ζεστά ρούχα στην κορυφή, αφήστε για 40 λεπτά. Στη συνέχεια ξεπλύνετε το προϊόν, απλώστε κρέμα σώματος στο δέρμα.

Περιτυλίγματα αδυνατίσματος

Θρέψη

Μία από τις κύριες προϋποθέσεις για τη σύσφιξη του σώματος είναι η σωστή διατροφή. Δεν χρειάζεται να βασανίζετε τον εαυτό σας με εξαντλητικές δίαιτες καύσης λίπους. Για να χάσετε βάρος, θα πρέπει να ομαλοποιήσετε το σχήμα διατροφής. Υπάρχουν αρκετοί σημαντικοί κανόνες για το πώς να σφίξετε μια φιγούρα στο σπίτι με φαγητό:

  • Μην λιμοκτονούν – το σώμα απαιτεί μια συγκεκριμένη πρόσληψη θερμίδων ανά ημέρα για φυσιολογική ζωή και μεταβολισμό.
  • Τρώτε κλασματικά 5-6 φορές την ημέρα, τα τρόφιμα με χαμηλές θερμίδες πρέπει να επικρατούν στη διατροφή.
  • Δώστε προτίμηση σε αργούς υδατάνθρακες. Για να σφίξετε γρήγορα το σώμα, πρέπει να εξαιρέσετε από το μενού πατάτες, αρτοσκευάσματα, αρτοσκευάσματα, ζυμαρικά. Μπορείτε να τα αντικαταστήσετε με ψωμί ολικής αλέσεως, φρούτα και λαχανικά που περιέχουν μικρή ποσότητα αμύλου.
  • Υγιή λίπη πρέπει να υπάρχουν στη διατροφή: φυτικά έλαια, αβοκάντο, σπόρους και ξηρούς καρπούς. Τα λιπίδια δημιουργούν ευνοϊκές συνθήκες για την ενίσχυση του σώματος.
  • Φάτε γαλακτοκομικά προϊόντα, αυγά και κρέατα διατροφής. Αυτή η τροφή περιέχει πολλές πρωτεΐνες και βοηθά στη σύσφιξη του σώματος..
Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου