Πώς να χάσετε βάρος στα αυγά – τα οφέλη και τις βλάβες μιας διατροφής αυγών, ενός εβδομαδιαίου μενού και αντενδείξεων

Το περιεχόμενο του άρθρου



Η απάντηση στο ερώτημα αν τα αυγά είναι πραγματικά αποτελεσματικά στην απώλεια βάρους είναι θετική, αλλά είναι σημαντικό να γνωρίζουμε πώς και σε ποια μορφή να τα χρησιμοποιήσουμε – ωμά, βραστά ή την πρωτεΐνη με τον κρόκο ξεχωριστά. Κάθε επιλογή έχει συγκεκριμένες προτάσεις, παρατηρώντας ποιες, μπορείτε να επιτύχετε μια όμορφη λεπτή εικόνα. Η βάση για την εισαγωγή ενός τέτοιου προϊόντος στη διατροφή είναι η περιεκτικότητα σε χαμηλές θερμίδες και ένας μεγάλος αριθμός πρωτεϊνών στη σύνθεση. Επιπλέον, περιέχει βιταμίνες, θρεπτικά συστατικά και μέταλλα. Εάν σας ενδιαφέρει επίσης εάν είναι δυνατόν να χάσετε βάρος στα αυγά, μελετήστε τις παρακάτω πληροφορίες.

Είναι δυνατόν να τρώτε αυγά ενώ χάνετε βάρος

Η συζήτηση σχετικά με την κακή χοληστερόλη στα αυγά και τη βλάβη στην υγεία συνεχίζεται μέχρι σήμερα, αλλά παρόλα αυτά, αυτό το προϊόν συνιστάται για απώλεια βάρους και ακόμη και για παχυσαρκία. Όλα λόγω της χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες – μόνο περίπου 70 kcal σε ένα κομμάτι. Η πρωτεΐνη στη σύνθεσή τους δεν έχει ανάλογα φύση, γι ‘αυτό είναι τόσο απαραίτητη για το σώμα. Για αυτόν τον λόγο, τα αυγά για απώλεια βάρους είναι ακόμη απαραίτητα, αλλά στις σωστές ποσότητες. Λόγω της περιεκτικότητας περίπου 4 g λίπους στον κρόκο, επιτρέπεται να το τρώει όχι περισσότερο από μία φορά την εβδομάδα. Η πρωτεΐνη μπορεί να καταναλώνεται πιο συχνά, επειδή αποτελεί τη βάση των μυών.

Βρασμένος

Η ιδανική επιλογή για την απώλεια βάρους στα αυγά είναι να τα χρησιμοποιείτε βραστά. Σε αυτήν την περίπτωση, δεν υπάρχει κίνδυνος σύλληψης σαλμονέλλωσης. Ακόμα και αν τρώτε μόνο ένα αυγό ή ομελέτα αντί για σάντουιτς με λουκάνικο το πρωί, θα έχετε ήδη στο σώμα περισσότερα οφέλη. Χρησιμοποιώντας αυτό το πρωινό τακτικά, θα αρχίσετε να χάνετε βάρος. Είναι δυνατόν να τρώτε βραστά αυγά σε δίαιτα; Επιτρέπεται να καταναλώνονται ακόμη και το βράδυ, αλλά μόνο ένα πράγμα και όχι καθημερινά. Η καλύτερη επιλογή είναι να χρησιμοποιήσετε βραστά αυγά για απώλεια βάρους όχι ολόκληρα και αφήστε για δείπνο μόνο πρωτεΐνες, προσθέτοντας χόρτα σε αυτήν. Μερικές ακόμη προτάσεις για το τελευταίο γεύμα:

  1. Τα βραστά αυγά τη νύχτα για απώλεια βάρους μπορούν να καταναλωθούν το αργότερο 2-3 ώρες πριν τον ύπνο.
  2. Εάν σκοπεύετε να πάτε για ύπνο μετά από άλλες 4-5 ώρες, θα πρέπει να κάνετε ένα δεύτερο δείπνο από τυρί cottage με χαμηλά λιπαρά, ένα ποτήρι κεφίρ ή 1-3 βρασμένες πρωτεΐνες.

Βρασμένα μισά αυγά

Ακατέργαστος

Τα ωμά αυγά καταναλώνονται συχνά από αθλητές. Κάνουν πρωτεϊνικά κουνήματα που πίνουν με άδειο στομάχι. Από εδώ η μόδα πήγε να χρησιμοποιήσει ωμά αυγά για απώλεια βάρους, αν και αυτό δεν είναι καθόλου απαραίτητο. Το σώμα ξοδεύει την ίδια ποσότητα ενέργειας για την επεξεργασία ωμών και μαγειρεμένων τροφίμων. Από το περιεχόμενο θερμίδων, δεν διαφέρουν επίσης. Επιπλέον, η βρασμένη πρωτεΐνη απορροφάται πλήρως και η ακατέργαστη πρωτεΐνη – μόνο 70%. Εάν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε την τελευταία επιλογή, αγοράστε ορτύκια ή αυγά κοτόπουλου, αλλά όχι πάπια.

Τηγανητό

Τα βραστά αυγά βαριούνται γρήγορα και σχεδόν όλοι τους αρέσουν τα τηγανητά αυγά πολύ περισσότερο. Σε αυτήν την περίπτωση, είναι σημαντικό να προετοιμάσετε σωστά το πιάτο έτσι ώστε να μην έχει πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες. Για ομελέτα, χρησιμοποιήστε ένα αντικολλητικό τηγάνι. Έτσι μπορείτε να μαγειρέψετε χωρίς λάδι, μόνο μια σταγόνα ελιάς δεν θα βλάψει. Για γεύση, επιτρέπεται η προσθήκη σκόρδου, γαρίδας, θαλασσινού αλατιού, μανιταριών ή τυριών. Τα τηγανητά αυγά σε λάδι είναι αποδεκτά όχι συχνότερα από μία φορά σε 7-10 ημέρες.

Πώς να χάσετε βάρος στα αυγά

Υπάρχουν πολλές επιλογές για δίαιτες πρωτεϊνών, το κύριο επιτρεπόμενο προϊόν των οποίων είναι μόνο τα αυγά. Τέτοια συστήματα τροφίμων περιορίζουν την πρόσληψη υδατανθράκων. Αποδεικνύεται ότι η διατροφή περιέχει πολλές πρωτεΐνες, λόγω των οποίων ο οργανισμός αρχίζει να επεξεργάζεται τα δικά του αποθέματα λίπους σε ενέργεια. Επιπλέον, μπορείτε να φάτε όχι μόνο κοτόπουλο. Τα ορτύκια άξιζαν καλές κριτικές λόγω της υποαλλεργικότητάς τους. Τα αυγά διατροφής, αντίθετα, απορροφώνται ελάχιστα από το σώμα.

Ωμά αυγά κοτόπουλου

Διατροφή αυγών

Οι επιλογές για δίαιτες αυγών μπορούν να αναφερθούν για μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά μία από τις πιο αποτελεσματικές θεωρείται μονο-δίαιτα κεφίρ. Είναι πολύ απλό, εύκολο στη μεταφορά και δίνει καλά αποτελέσματα. Σε μια εβδομάδα μπορείτε να χάσετε έως και 5-7 επιπλέον κιλά. Η κύρια προϋπόθεση είναι να τρώτε 2 αυγά καθημερινά για πρωινό και να πίνετε έως και 1,5 λίτρα κεφίρ την ημέρα. Άλλα προϊόντα πρέπει να προστεθούν σε αυτά, ανάλογα με την ημέρα της διατροφής:

  • η πρώτη – 4 βραστές πατάτες.
  • το δεύτερο – 150-200 g στήθους κοτόπουλου.
  • το τρίτο – έως 150-200 g άπαχου βοείου κρέατος ·
  • το τέταρτο – 150-200 g άπαχου ψαριού.
  • πέμπτο – έως 1 κιλό μήλα ή σαλάτες λαχανικών.
  • έκτο και έβδομο – μόνο κεφίρ, νερό και 2 αυγά.

Μια άλλη αποτελεσματική επιλογή διατροφής βασίζεται σε έναν αποτελεσματικό συνδυασμό αυγών με εσπεριδοειδών. Σύμφωνα με ορισμένες κριτικές, στη διαδικασία μπορείτε να χάσετε έως και 9 κιλά σε μια εβδομάδα. Η διατροφή για κάθε ημέρα της δίαιτας στον πίνακα:

Ημέρα της εβδομάδας

ΠΡΩΙΝΟ ΓΕΥΜΑ

Βραδινό

Βραδινό

Δευτέρα

2 βραστά αυγά +

Πορτοκάλι

Βρασμένο κοτόπουλο (150 g)

200 g κοτόπουλου, ένα ποτήρι κεφίρ χαμηλών λιπαρών

Τρίτη

Ένα ποτήρι φρέσκο ​​χυμό

150 γραμμάρια κοτόπουλου

πορτοκάλι, ένα ποτήρι γάλα

Τετάρτη

Πράσινο τσάι

Μερίδα βραστό κρέας, γκρέιπφρουτ

Βραστό κοτόπουλο

Πέμπτη

Ομελέτα

Περίπου 200 γραμμάρια κοτόπουλου με σαλάτα λαχανικών

Πορτοκαλί (2 τεμ.)

Παρασκευή

Βρασμένη σαλάτα καρότου

Ένα ποτήρι χυμό εσπεριδοειδών

200 γραμμάρια βρασμένο ψάρι

Σάββατο

Πορτοκαλί, 150 γραμμάρια τυρί cottage

Πορτοκαλί (2 τεμ.)

Ακόμα μεταλλικό νερό

Κυριακή

Πορτοκάλι

200 γραμμάρια κρέατος, γκρέιπφρουτ

Απώλεια βάρους με τον κρόκο

Αφήστε την πρωτεΐνη να χρησιμοποιείται συχνότερα για απώλεια βάρους, ο κρόκος θεωρείται λιγότερο αποτελεσματικός σε αυτήν την περιοχή. Για το λόγο αυτό, η διατροφή κρόκου είναι πολύ δημοφιλής σήμερα. Βοηθά όχι μόνο να απαλλαγούμε από το υπερβολικό βάρος, αλλά και να καθαρίσει το σώμα. Η μοναδική χημική σύνθεση του κρόκου με την πλήρη απουσία υδατανθράκων εξασφαλίζει την ομαλοποίηση της πέψης και αποτρέπει την εναπόθεση λιπών. Αλλά η διατροφή κρόκου έχει μια σειρά αντενδείξεων:

  • Λόγω της περιεκτικότητας σε κακή χοληστερόλη, δεν είναι κατάλληλο για αθηροσκλήρωση.
  • με ατομική δυσανεξία.
  • καρδιαγγειακές παθήσεις και ουρολιθίαση.

Κρόκος αυγού και κέλυφος

Δεν μπορείτε να κάνετε κατάχρηση των κρόκων – ο καθημερινός κανόνας τους είναι 1-2 κομμάτια. Ένα κοτόπουλο ισούται με δύο ορτύκια. Μπορείτε να φάτε κρόκους βραστά ή τηγανητά, αλλά μόνο σε ελαιόλαδο ή στον ατμό και κατά προτίμηση για πρωινό. Το μαγείρεμα θα διαρκέσει 7-10 λεπτά. Έτσι ο κρόκος θα αποκτήσει τη δομή που είναι πιο κατάλληλη για απορρόφηση από το σώμα. Το καλύτερο είναι ο συνδυασμός τους με εσπεριδοειδή. Είναι σημαντικό να πίνετε τουλάχιστον 1,5 λίτρα νερό την ημέρα. Άλλα επιτρεπόμενα προϊόντα διατροφής κρόκου είναι:

  • ψάρια, θάλασσα ή ποτάμι ·
  • αποβουτυρωμένα γαλακτοκομικά προϊόντα και γάλα ·
  • λαχανικά;
  • άπαχο κρέας;
  • καθαρό νερό, μεταλλικό νερό, πράσινο τσάι, φυτικά αφέψημα.
  • φρούτα, αλλά όχι σταφύλια και όχι μπανάνα.

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου