Χάστε βάρος με ποδηλασία – τα οφέλη της προπόνησης για γυναίκες και άνδρες

Το περιεχόμενο του άρθρου



Η απαλλαγή από επιπλέον κιλά είναι σκληρή δουλειά, αλλά πώς θέλετε να πάει χωρίς να εξαντλήσετε τις δίαιτες και τις ασκήσεις, για τις οποίες πολλοί απλά δεν έχουν τη δύναμη. Μία από τις υπέροχες επιλογές είναι ένα ποδήλατο απώλειας βάρους, του οποίου το φορτίο κατά τη διάρκεια της προπόνησης είναι ένας τρόπος να εξοικονομήσετε λίπος και να αυξήσετε το βάρος σας στα επιθυμητά επίπεδα. Οι μοτοσυκλέτες με τον εαυτό τους φέρνουν πολλά θετικά συναισθήματα, μια χαρούμενη διάθεση, ειδικά αν οδηγείτε σε μια εταιρεία και πολλά άλλα οφέλη για το σώμα.

Είναι δυνατόν να χάσετε βάρος με το ποδήλατο

Η αιτία του υπερβολικού βάρους τρώγεται, αλλά δεν δαπανήθηκαν θερμίδες. Ξοδεύονται κατά τη διάρκεια της κίνησης, οπότε οποιαδήποτε σωματική δραστηριότητα είναι ο εχθρός του υπερβολικού λίπους. Εάν ασχολείστε με ποδήλατο για μεγάλο χρονικό διάστημα, σοβαρά και αναγκάζετε τον εαυτό σας να ιδρώσει, τότε θα σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από τις ρυτίδες στο σώμα, όχι χειρότερα από οποιαδήποτε άλλα μηχανήματα άσκησης ή ασκήσεις στο γυμναστήριο. Για να είναι αποτελεσματικές οι τάξεις απώλειας βάρους, ειδικά σε περιπτώσεις που δεν πρόκειται για μερικά επιπλέον κιλά, αλλά για την ανάγκη για αξιοπρεπή απώλεια βάρους, πρέπει να προπονηθείτε με ποδήλατο ως εξής:

  • Οδηγήστε το ποδήλατό σας σε ανώμαλο έδαφος για να ασκήσετε σημαντική άσκηση.
  • Εναλλακτικός ρυθμός οδήγησης: 1-2 λεπτά – πολύ ενεργός, 1 λεπτό – χαλαρός.
  • Χρησιμοποιήστε βάρη, ειδικά εάν το κομμάτι είναι ελαφρύ. Συνδέονται στους αστραγάλους, το βάρος κυμαίνεται από 250 γραμμάρια έως 5 κιλά. Μπορείτε να φορέσετε ένα πλήρες σακίδιο.
  • Τα μοντέρνα ποδήλατα βουνού και πόλης σας επιτρέπουν να αλλάζετε γρανάζια. Επιλέξτε το πιο δύσκολο.
  • Για απώλεια βάρους, ασκηθείτε για τουλάχιστον 40 λεπτά με ποδήλατο, μόνο μετά από αυτό το διάστημα αρχίζετε να παίρνετε σωματικό λίπος.

Κορίτσι και ποδήλατο

Η χρήση ποδηλάτου για απώλεια βάρους

Οι τακτικές δραστηριότητες ποδηλασίας αποφέρουν πολλά οφέλη. Όλο το σώμα, όχι μόνο τα πόδια, όπου το φορτίο πηγαίνει περισσότερο, γίνεται ισχυρότερο και πιο ανθεκτικό. Το αναπνευστικό σύστημα αναπτύσσεται, η καρδιά και οι πνεύμονες ενισχύονται, καθώς το ποδήλατο για απώλεια βάρους είναι καρδιο προπόνηση. Για τις γυναίκες, ένα ποδήλατο είναι 1,5 φορές πιο αποτελεσματικό από το αερόμπικ. Τα άμεσα οφέλη για την απώλεια βάρους είναι τα εξής:

  • Ο μεταβολισμός, οι δαπάνες θερμίδων επιταχύνονται. Αυτό οφείλεται σε ισχυρό καρδιακό παλμό, που προκαλεί το αίμα να διατρέχει γρήγορα τις φλέβες. Τα κύτταρα λαμβάνουν ενισχυμένη διατροφή και είναι κορεσμένα με οξυγόνο, λόγω του οποίου το λίπος αρχίζει να διαλύεται..
  • Υπάρχει μια διαδικασία αυξημένης εφίδρωσης, η οποία είναι επίσης απαραίτητη για την απώλεια βάρους. Το σώμα απαλλάσσεται από το υπερβολικό νερό, αφαιρείται το πρήξιμο.
  • Ανάλογα με τη δραστηριότητα, την ηλικία, την επιλογή δρόμου κατά τη διάρκεια της προπόνησης, συμβαίνει κάψιμο από 250 έως 800 kcal / ώρα. Εάν στην αρχή δεν μπορείτε να οδηγήσετε ένα ποδήλατο πολύ γρήγορα, τότε η κανονικότητα βελτιώνεται.

Ο ποδηλάτης πίνει νερό από ένα μπουκάλι.

Πώς να χάσετε βάρος με ένα ποδήλατο

Ακόμα κι αν ξέρετε πώς να οδηγήσετε ένα ποδήλατο από την παιδική ηλικία, δεν αρκεί να καθίσετε και να οδηγήσετε. Ακολουθήστε μερικούς κανόνες που θα σας βοηθήσουν να απαντήσετε θετικά στο ερώτημα εάν η ποδηλασία βοηθά στην απώλεια βάρους:

  • Τα μαθήματα πρέπει να είναι τακτικά, τουλάχιστον 3 ημέρες την εβδομάδα.
  • Πρέπει να ξεκινήσετε τουλάχιστον με μια προπόνηση 20 λεπτών, σταδιακά για απώλεια βάρους θα πρέπει να αυξήσετε το χρόνο σε 1,5 ώρες.
  • Αυτό που έχει σημασία δεν είναι η ταχύτητα των πεντάλ, αλλά η ταχύτητα. Φέρτε το στα 15-25 km / h. Ένας ειδικός αισθητήρας θα βοηθήσει στην παρακολούθηση της ένδειξης.
  • Φάτε μια ώρα πριν και μετά το ποδήλατο.
  • Τρώτε λιγότερο τηγανητά και αμυλούχα τρόφιμα για να κάνετε την απώλεια βάρους πιο γρήγορα..

Ποδηλασία

Δεδομένου ότι ενδιαφερόμαστε για το πώς να χάσουμε βάρος με ένα ποδήλατο, δεν έχει νόημα να περνάμε πολύ ελαφριές και ευχάριστες βόλτες στον αέρα. Είναι απαραίτητο να κάνουμε τον οργανισμό να ιδρώνει και τους μυς να πονάνε. Αυτό θα βοηθήσει ένα καλό κομμάτι, όπου υπάρχουν καταβάσεις και αναβάσεις, αλλά δεν πρέπει να είναι πολύ μεγάλο, ώστε να μπορείτε να κυριαρχήσετε στην ανάβαση, και η κατάβαση χωρίς φορτίο δεν κράτησε μισή προπόνηση. Προσέξτε τις απότομες διαφάνειες, τις κακές επιφάνειες του δρόμου – μπορεί να είναι επικίνδυνες εάν επιταχύνετε και χάσετε τον έλεγχο.

Το κορίτσι οδηγεί ένα ποδήλατο cross country

Μετά από ένα καλό φορτίο, κάπου στη μέση μιας προπόνησης, συνιστάται να κατεβείτε και να περπατήσετε για 5-10 λεπτά. Η εύκολη ανάπαυση, ακολουθούμενη από ένα νέο άλμα, επηρεάζει τέλεια την απώλεια θερμίδων. Με ασυνήθιστη ανάπαυση τόσο τα χέρια όσο και τα πόδια. Μην ξεχνάτε τη σωστή εφαρμογή – η πλάτη πρέπει να είναι ευθεία. Το πόδι δεν πρέπει να πιέζει το πεντάλ με τα δάχτυλά σας, και όχι με τη φτέρνα, αλλά με το μέρος όπου ξεκινά η εσοχή.

Γυμνάσια

Σας βοηθά στην καλύτερη και καλύτερη οδήγηση ποδηλάτων γυμναστικής. Συνιστάται να ξεκινήσετε την παραμονή της σεζόν του ποδηλάτου ή ταυτόχρονα να ενισχύσετε το σώμα πιο γρήγορα:

  • Σχοινακι. Προπονητής συντονισμού, αναπνευστικού συστήματος, ποδιών.
  • Λουρί. Αντλεί τα πόδια, τους ώμους, τον κορμό.
  • Καταλήψεις, πνεύμονες. Ενισχύστε τα πόδια.

?

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου