Ο κανόνας του περπατήματος σε βήματα ή χιλιόμετρα την ημέρα για απώλεια βάρους – μια τεχνική και οφέλη για την καύση λίπους

Το περιεχόμενο του άρθρου



Το περπάτημα με ήρεμο ρυθμό καθημερινά είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παραμείνετε σε φόρμα. Ταυτόχρονα, απαντώντας σε πόσα πρέπει να πάτε την ημέρα για να χάσετε βάρος, οι έμπειροι αθλητές πρέπει να καθορίσουν τον βαθμό δυσκολίας της επιλεγμένης διαδρομής, τον εκτιμώμενο αριθμό βημάτων, καθώς και την κατάσταση (ετοιμότητα) του σώματος. Μάθετε περισσότερα για αυτόν τον τύπο σωματικής δραστηριότητας..

Είναι δυνατόν να χάσετε βάρος εάν περπατάτε πολύ

Τα ενεργά αθλήματα είναι δυνατά μόνο με καλή υγεία και κάποια εκπαιδευτική εμπειρία. Υπό αυτήν την έννοια, το περπάτημα είναι ένας προτιμότερος τρόπος για να διατηρήσετε τη φόρμα σας από την σκληρή προπόνηση, η οποία συνεπάγεται σοβαρό φορτίο στην καρδιά και το μυοσκελετικό σύστημα. Ειδικά αυτό το γεγονός πρέπει να λαμβάνεται υπόψη από άτομα με μεγάλο υπέρβαρο..

Όσον αφορά το εάν είναι δυνατόν να χάσετε βάρος από το περπάτημα, πρέπει να σημειωθεί ότι το τελικό αποτέλεσμα επηρεάζεται από την ένταση της άσκησης και την ταχύτητα των μεταβολικών διεργασιών. Έτσι, κατά τη διάρκεια ενός αργού περπατήματος 3,5 χιλιομέτρων, το σώμα ξοδεύει έως και 320 κιλά θερμίδες. Με ταχύτητα 7 km / h, καίγεται έως και 570 kcal. Λαμβάνοντας υπόψη αυτά τα δεδομένα, μπορείτε να πάρετε μια ιδέα για το πώς και πόσο πρέπει να πάτε μια μέρα για να χάσετε βάρος.

Σε κανονική κατάσταση, για να επιτύχετε ένα ορατό αποτέλεσμα, πρέπει να ξεπερνάτε τακτικά 3-4 χλμ. Όπως μπορείτε να δείτε, η απώλεια βάρους, εάν περπατάτε πολύ, είναι αρκετά ρεαλιστική, αλλά δεν πρέπει να ξεχάσετε να διατηρήσετε υψηλό ρυθμό κίνησης. Επιπλέον, είναι σημαντικό να τηρείτε τα βασικά της σωστής διατροφής, χωρίς τα οποία θα είναι αδύνατο να επιτευχθεί ο επιδιωκόμενος στόχος. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι εκτός από την απώλεια βάρους, το περπάτημα βοηθά:

  • Ενίσχυση των μυών και των οστών
  • μερική μείωση του στρες?
  • ομαλοποιεί τη γλυκόζη στο αίμα

Οι γυναίκες περπατούν κατά μήκος της ακτής

Πώς να χάσετε βάρος με το περπάτημα

Περπατώντας μερικά χιλιόμετρα την ημέρα με αργό ρυθμό, μπορείτε να κάψετε μόνο μια ελάχιστη ποσότητα σωματικού λίπους. Ακόμα και αν λάβουμε υπόψη αυτό το γεγονός, είναι πολύ πιθανό να χάσετε βάρος περπατώντας. Ταυτόχρονα, μην ξεχνάτε ότι ο αριθμός των κιλών που χάνονται άμεσα εξαρτάται από το βαθμό δυσκολίας της επιλεγμένης διαδρομής. Έτσι, το περπάτημα σε ένα έδαφος με στίγματα ανακούφισης θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος πιο αποτελεσματικά από το περπάτημα σε μια επίπεδη διαδρομή στο πάρκο. Στην πραγματικότητα, αυτό καθορίζει την επιθυμία των αθλητών να κάνουν εντατική προπόνηση στη φύση.

Πόσο χρειάζεστε για να περπατήσετε την ημέρα για να χάσετε βάρος

Οι έμπειροι αθλητές ισχυρίζονται ότι για ενεργή απώλεια βάρους σε σύντομο χρονικό διάστημα (από 2 εβδομάδες έως ένα μήνα) πρέπει να ασκείστε τακτικά. Το περπάτημα την ημέρα για να χάσετε βάρος είναι απαραίτητο, ξεκινώντας από 2-3 χιλιόμετρα. Οι μεγάλες διαδρομές τείνουν να απαιτούν κάποια εκπαιδευτική εμπειρία. Μην ξεχάσετε λίγο προθέρμανση προτού αρχίσετε να περπατάτε στη σωστή απόσταση. Ταυτόχρονα, ο αριθμός των βημάτων ανά ημέρα για απώλεια βάρους θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 120 χιλιάδες. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στην ταχύτητα της κίνησης και στον αριθμό των βημάτων που πραγματοποιήθηκαν (ολοκληρώθηκαν) ανά δευτερόλεπτο, τα οποία επιτρέπει το βηματόμετρο να υπολογίσει.

Όσον αφορά το κύριο ερώτημα, αξίζει να πούμε ότι, ξεπερνώντας την απόσταση 2-3 χλμ την ημέρα του περπατήματος, ο αθλητής ξοδεύει 300-400 θερμίδες. Μπορείτε να αυξήσετε την απώλεια ενέργειας κατά τη διάρκεια των μαθημάτων χρησιμοποιώντας ειδικά βοηθήματα (βάρη, αλτήρες). Επιπλέον, είναι καλύτερα να κάνετε την απόσταση με άτομα που βρίσκονται κοντά σας. Το ανταγωνιστικό πνεύμα είναι πολύ χρήσιμο σε καταστάσεις όπου πρέπει να χάσετε βάρος. Όσον αφορά τον ατομικό υπολογισμό των θερμίδων κατά το περπάτημα, πρέπει να σημειωθεί ότι όλοι οι απαραίτητοι υπολογισμοί μπορούν να γίνουν χρησιμοποιώντας μια ειδική αριθμομηχανή

Περπάτημα απώλειας βάρους

Αυτό το είδος άσκησης είναι απίθανο να σας βοηθήσει να επιτύχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Κατά τη διάρκεια αυτής της άσκησης, καταναλώνεται μια μικρή ποσότητα ενέργειας. Εν τω μεταξύ, εάν κάνετε μερικές προσαρμογές στο περπάτημα επί τόπου για απώλεια βάρους, μπορείτε να πάρετε ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα από την προπόνηση. Κάνοντας το σώμα να αξιοποιεί επιπλέον ενεργειακούς πόρους είναι το κύριο καθήκον κάθε άσκησης. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο με τη μετάβαση από το περπάτημα στο τρέξιμο επί τόπου..

Έτσι, με ένα ενεργό μάθημα, ένας αθλητής μπορεί να χρησιμοποιήσει έως και 150 kcal σε 15 λεπτά. Μπορείτε να αυξήσετε τις απώλειες ενέργειας αλλάζοντας την κατεύθυνση και την ταχύτητα κίνησης αρκετές φορές κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Η ποιοτική βελτίωση των προπονήσεων θα βοηθήσει τα βάρη που παρέχονται ειδικά για αυτούς τους σκοπούς, αλτήρες. Κατά τη διάρκεια μιας ώρας, περίπου 300 θερμίδες ξοδεύονται επί τόπου χρησιμοποιώντας τα υποδεικνυόμενα βοηθήματα.

Το περπάτημα

Περπάτημα απώλειας βάρους

Σε μια γρήγορη βόλτα με ταχύτητα 95-100 βήματα ανά λεπτό, καίγεται έως και 420 kcal (!). Το περπάτημα για απώλεια βάρους βοηθά στην απώλεια βάρους, ακόμα κι αν σκοπεύετε να ασκηθείτε μόνο μερικές φορές την εβδομάδα. Πρέπει να έχουμε κατά νου ότι η προπόνηση πρέπει να πραγματοποιείται σε άνετη λειτουργία, οπότε θα ήταν καλύτερα να ξεκινήσετε από μικρές αποστάσεις με μέτριο ρυθμό, δίνοντας παράλληλα προσοχή στα παπούτσια στα οποία γίνονται μαθήματα.

Οι ειδικοί πιστεύουν ότι πρέπει να συμμετέχετε μόνο σε ειδικά αθλητικά παπούτσια. Αυτός ο κανόνας ισχύει επίσης για το περπάτημα επί τόπου. Το πέλμα των πάνινων παπουτσιών πρέπει να είναι απορροφητικό από κραδασμούς, μαλακό και το κεντρικό του μέρος πρέπει να λυγίζει καλά. Είναι πολύ σημαντικό να επιλέξετε παπούτσια για περπάτημα σε μέγεθος. Η μη τήρηση αυτών των απλών οδηγιών θα μπορούσε να οδηγήσει σε τραυματισμό στον αστράγαλο..

Σκανδιναβικό περπάτημα

Αυτός ο τύπος σωματικής δραστηριότητας έχει αποκτήσει πρόσφατα μεγάλη δημοτικότητα. Περπατώντας αρκετά χιλιόμετρα την ημέρα σε σκανδιναβικό στιλ (με μπαστούνια), μπορείτε να χάσετε 2 κιλά περισσότερο σε μια εβδομάδα από ό, τι με έναν απλό περίπατο με μέσο ρυθμό. Η εντατική καύση του υποδόριου λίπους κατά τη διάρκεια αυτής της άσκησης οφείλεται σε μια πιο ευνοϊκή κατανομή φορτίου. Το σκανδιναβικό περπάτημα συμβάλλει στην ένταξη σχεδόν ολόκληρου του σώματος: των μυών των ποδιών, της πλάτης, των χεριών. Με όλα αυτά, αυτή η άσκηση έχει κάποιες αντενδείξεις:

  • αναπνευστική ή καρδιακή ανεπάρκεια
  • υπερτονική νόσος;
  • στηθάγχη;
  • κοινή παθολογία;
  • θρομβοφλεβίτιδα.

Αποτελεσματικό περπάτημα απώλειας βάρους

Οι ενεργές σκάλες αναρρίχησης βοηθούν να απαλλαγείτε γρήγορα από τα μισητά κιλά. Επιπλέον, χρησιμεύει ως καλή πρόληψη των καρδιαγγειακών παθήσεων. Το αποτελεσματικό περπάτημα στα σκαλιά για να χάσετε βάρος θα σας βοηθήσει να κάψετε 1400 kcal. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι η αναρρίχηση των σκαλοπατιών δεν είναι αρκετά κατάλληλη για την παλαιότερη γενιά. Ωστόσο, ελλείψει αντενδείξεων από την πλευρά της υγείας, ακόμη και άτομα ηλικίας συνταξιοδότησης μπορούν να φτάσουν σε απόσταση. Θυμηθείτε ότι το περπάτημα για να κάψετε λίπος γίνεται το πρωί. Πριν ανεβείτε σκάλες, μην ξεχάσετε να κάνετε λίγη προπόνηση.

Κορίτσι περπατά τις σκάλες

Τι πρέπει να είναι ο καρδιακός ρυθμός όταν περπατάτε

Ο έλεγχος σφυγμού και αναπνοής αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του περπατήματος για να χάσει βάρος. Ο καρδιακός ρυθμός κατά το περπάτημα καθορίζεται από τον τύπο: 220 μείον την άμεση ηλικία σας. Ο αριθμός που προκύπτει θα θεωρείται ο μέγιστος επιτρεπόμενος παλμός. Για να αποφευχθεί η ανάπτυξη καρδιακών προβλημάτων, οι ειδικοί συνιστούν να μην φτάσετε το ανώτατο όριο ενός ασφαλούς καρδιακού ρυθμού και να πολλαπλασιάσετε τον αριθμό που λαμβάνεται κατά τους υπολογισμούς κατά 80%.

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου