Είναι δυνατόν να τρώτε μήλα τη νύχτα με απώλεια βάρους

Το περιεχόμενο του άρθρου



Η κατανάλωση μήλων για τη νύχτα ενώ χάνετε βάρος ή το βράδυ δεν είναι καλή ιδέα, αλλά είναι δύσκολο να αμφισβητήσετε τα οφέλη αυτού του φρούτου κατά τη διάρκεια της διατροφής και στην καθημερινή ζωή. Η απώλεια βάρους εγείρει συχνά το ερώτημα εάν είναι δυνατόν να ανακάμψετε από τα μήλα τη νύχτα. Εάν αισθανθείτε έντονο αίσθημα πείνας το βράδυ και δεν υπάρχει τίποτα εκτός από τα μήλα, τότε μπορείτε να φάτε ένα μήλο, αλλά όχι περισσότερο. Προκειμένου να αποφευχθούν τέτοιες καταστάσεις, πρέπει πάντα να υπάρχει κάποιο υγιεινό φαγητό στο σπίτι: κατεψυγμένα παρασκευάσματα σπιτικών κοτολέτας κοτόπουλου, μερικά βραστά αυγά, τυρί cottage.

Χρήσιμες ιδιότητες των μήλων

Η τακτική κατανάλωση μήλων μειώνει τον κίνδυνο πολλών ασθενειών που σχετίζονται με το καρδιαγγειακό σύστημα λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε σίδηρο. Αυτός ο καρπός είναι πλούσιος σε άλλα ευεργετικά ιχνοστοιχεία, οξέα και βιταμίνες. Η υψηλή περιεκτικότητα πηκτίνης και ινών καθαρίζει τα έντερα από τοξίνες, γεγονός που συμβάλλει στην απώλεια βάρους. Η ουσία πολυφαινόλη που περιέχεται σε αυτό το φρούτο αποτρέπει την εναπόθεση λίπους, έχει καλές αντιοξειδωτικές ιδιότητες, η οποία αποτρέπει τον κίνδυνο πρόωρης γήρανσης.

Μήλα στα κλαδιά

Μήλα αδυνατίσματος

Μπορώ να φάω μήλα με δίαιτα; Η απάντηση είναι ναι. Σε πολλές δίαιτες, συμπεριλαμβάνονται στη διατροφή, με εξαίρεση τις δίαιτες χωρίς υδατάνθρακες. Υπάρχουν ημέρες νηστείας μήλου ή μονο-δίαιτες. Υπάρχουν πολλές θετικές και αρνητικές κριτικές για τις δίαιτες μήλων στο Διαδίκτυο. Οι χρήστες ισχυρίζονται ότι σε μια εβδομάδα τέτοιας διατροφής, μπορείτε να χάσετε από 5 έως 10 κιλά υπερβολικού βάρους. Ωστόσο, αυτό μπορεί να είναι επιβλαβές για την υγεία, επειδή οι χονδροειδείς ίνες κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου θα βλάψουν τα τοιχώματα του στομάχου, τα οποία θα προκαλέσουν γαστρεντερικά προβλήματα, το σώμα θα εξαντληθεί, η υδραυλική γραμμή θα οφείλεται μόνο στο νερό και τους μυς.

Μετά από τέτοιες δίαιτες, το βάρος επιστρέφει πολύ γρήγορα ακόμα και με αύξηση. Η αγχωτική κατάσταση «υπαινίσσεται» στο σώμα ότι είναι απαραίτητο να αποθηκεύσετε ενέργεια μέχρι το επόμενο τέτοιο συμβάν και αρχίζει να συσσωρεύεται σε λιπώδη κύτταρα. Είναι απαραίτητο να τρώτε ισορροπημένο και να μην τρώτε υπερβολικά, να τηρείτε ξεκάθαρα τον καθημερινό κανόνα του KBZhU. Τα μήλα, ανεξάρτητα από την ποικιλία, καθαρίζουν το σώμα στο σύνολό του, συμβάλλουν στην απώλεια βάρους, αλλά … Η ποσότητα ζάχαρης σε διάφορες ποικιλίες επηρεάζει άμεσα την περιεκτικότητα των φρούτων σε θερμίδες. Μόνο 2 μεσαία μήλα την ημέρα θα καλύψουν το έλλειμμα ζάχαρης στο σώμα. Θυμηθείτε ότι όλα είναι καλά με μέτρο.

Φρέσκο

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να τρώτε φρέσκα μήλα το πρωί με άδειο στομάχι. Σε αυτήν την περίπτωση, μια μεγάλη ποσότητα οξέων φρούτων επηρεάζει τα τοιχώματα του στομάχου, τα οποία μπορούν να προκαλέσουν γαστρίτιδα. Για πρωινό, είναι καλύτερο να τρώτε λίγο πλιγούρι βρώμης σε νερό ή γάλα, το οποίο θα προστατεύει το στομάχι και τα έντερα από την έκθεση όχι μόνο σε οξέα φρούτων, αλλά και σε άλλες επιβλαβείς ουσίες.

Τα φρέσκα μήλα πρέπει να τρώγονται μετά το φαγητό, ώστε να καθαρίζετε το σμάλτο των δοντιών από βακτήρια και να το προστατεύετε από την καταστροφή. Οι αδιάλυτες ίνες βοηθούν στον καθαρισμό των εντέρων, βοηθούν στην απώλεια βάρους. Από αυτά μπορείτε να φτιάξετε φρέσκο ​​χυμό μήλου, πλούσιο σε βιταμίνες. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι χυμοί αποθήκευσης περιέχουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση βάρους..

Φρέσκα μήλα

Αποξηραμένος

Κατά τη θερινή περίοδο, μπορείτε να συγκομίζετε το στέγνωμα για το χειμώνα. Τα φρούτα στεγνώνουν καλύτερα στον καθαρό αέρα ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα ειδικό ηλεκτρικό στεγνωτήριο. Το στέγνωμα πρέπει να φυλάσσεται σε καλά αεριζόμενο χώρο. Η κομπόστα αποξηραμένων μήλων θα αναπληρώσει την παροχή θρεπτικών ουσιών κατά την κρύα εποχή. Η ξήρανση μπορεί να προστεθεί, για παράδειγμα, στο πράσινο τσάι, στον ατμό, μια χούφτα τέτοια φρούτα θα χρησιμεύσει ως πλήρες σνακ.

Ψημένη

Κατά τη διάρκεια του ψησίματος σε υψηλές θερμοκρασίες, πολλά θρεπτικά συστατικά καταστρέφονται, αλλά η συνολική περιεκτικότητα σε θερμίδες και η ποσότητα οξέων φρούτων μειώνονται, γεγονός που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά το στομάχι. Συχνά, οι διατροφολόγοι συνιστούν την αντικατάσταση φρέσκων μήλων με ψητά άτομα με γαστρεντερικά προβλήματα. Ένα ψημένο μήλο μπορεί να είναι ένα υπέροχο επιδόρπιο διατροφής. Σε αυτό το πιάτο, μπορείτε να προσθέσετε μια μικρή ποσότητα μελιού, αγαπημένους ξηρούς καρπούς, κανέλα, τζίντζερ. Ο χρόνος μαγειρέματος είναι μόνο 10-15 λεπτά. Είναι καλύτερα να τρώτε ένα τέτοιο πιάτο μετά το κύριο γεύμα, κατά προτίμηση μετά το μεσημεριανό.

Είναι δυνατόν να τρώτε μήλα τη νύχτα

Υπάρχουν περίπου 47 kcal ανά 100 g κόκκινου μήλου και 35 kcal πράσινου μήλου. Το μέσο βάρος ενός φρούτου είναι 200 ​​g. Η αναλογία BZHU είναι 0,4 / 0,4 / 9,8. Το μήλο είναι πλούσιο σε υδατάνθρακες και κατά τη διάρκεια της απώλειας βάρους πρέπει να ελαχιστοποιήσετε την κατανάλωση απλών υδατανθράκων. Επιπλέον, έχει πολλή φρουκτόζη, και αυτό δεν είναι παρά ζάχαρη. Η περίσσεια του, καθώς και οι θερμίδες γενικά, οδηγεί σε αποθέσεις λίπους, επειδή το γεγονός ότι ο οργανισμός δεν έχει χρόνο να καεί καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας αναβάλλεται για “αποθεματικό”. Οι κύριες παγίδες λίπους για τα κορίτσια είναι οι πλευρές, η κοιλιά, οι γοφοί.

Ένα μήλο τη νύχτα για ένα λεπτό σχήμα είναι ένας μύθος, για να απαλλαγείτε από το υπερβολικό βάρος, το βράδυ πρέπει να χρησιμοποιήσετε αποκλειστικά προϊόντα πρωτεΐνης, για παράδειγμα, ποικιλίες κρέατος, πουλερικών, αυγών (πρωτεϊνών) με χαμηλά λιπαρά, γαλακτοκομικών προϊόντων με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά. Η αύξηση της ποσότητας πρωτεϊνικής τροφής στη διατροφή και η μείωση της πρόσληψης υδατανθράκων συμβάλλουν στην ταχεία καύση λίπους.

Συλλογισμένος κορίτσι κοντά στο ψυγείο

Τα μήλα λιπαρώνουν τη νύχτα

Η πορεία προς ένα όμορφο σώμα είναι μέσω σωστής ισορροπημένης διατροφής και άσκησης. Είναι δυνατόν να τρώτε μήλα το βράδυ με απώλεια βάρους και να μην λιπαίνετε; Πιθανότατα όχι παρά ναι. Γρήγοροι υδατάνθρακες και μήλα είναι μεταξύ αυτών, πρέπει να τρώτε το πρωί, έως τις 16:00 το πολύ. Το δείπνο πρέπει να αποτελείται από πρωτεϊνικά τρόφιμα και λαχανικά, κατά προτίμηση φρέσκα. Η εξαίρεση είναι τα ινώδη, αμυλώδη λαχανικά, όπως οι πατάτες, τα τεύτλα, είναι καλύτερα να τα αποκλείσετε από τη διατροφή κατά τη διάρκεια της διατροφής. Το τελευταίο γεύμα πρέπει να είναι 2-3 ώρες πριν τον ύπνο και τα μήλα τη νύχτα με απώλεια βάρους δεν είναι η καλύτερη επιλογή.

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου