Μαρμελάδα σε δίαιτα – χρήσιμες ιδιότητες, περιεκτικότητα σε θερμίδες και βλάβη για απώλεια βάρους

Το περιεχόμενο του άρθρου



Μετά από μια δίαιτα, τα κορίτσια σκέφτονται εάν είναι δυνατόν να τρώνε μαρμελάδα ενώ χάνουν βάρος και ποια είναι η περιεκτικότητα σε θερμίδες αυτού του προϊόντος. Οι διατροφολόγοι επιτρέπεται να τρώνε 2-3 κουταλάκια του γλυκού καθημερινά χωρίς να βλάπτουν το σχήμα, αλλά δεν τους συμβουλεύουν να εμπλακούν. Για να χάσετε βάρος, πρέπει να επιλέξετε χρήσιμους τύπους μαρμελάδας που θα λειτουργούν σωστά: θα επιταχύνουν το μεταβολισμό, θα δώσουν στο σώμα τα οφέλη των βιταμινών και θα υποκαταστήσουν τη ζάχαρη.

Τα οφέλη και οι βλάβες της μαρμελάδας

Ανακαλύπτοντας εάν παίρνουν λίπος από μαρμελάδα, οι γυναίκες πρέπει να ανακαλύψουν ότι το επιδόρπιο είναι διαφορετικό. Προετοιμάστε γλυκά από φρούτα ή μούρα, σε ζάχαρη ή φρουκτόζη, βράστε ή αλέστε τα φρούτα χωρίς θερμική επεξεργασία. Το πρακτικό όφελος της μαρμελάδας είναι ότι:

  • ευεργετική επίδραση στο μεταβολισμό?
  • βελτιώνει τη διάθεση λόγω της απελευθέρωσης σεροτονίνης στο αίμα.
  • ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, προστατεύει το σώμα από κρυολογήματα.
  • διεγείρει την παραγωγή πεπτικού χυμού στο στομάχι, εντερική κινητικότητα.

Βάζα μαρμελάδας

Το ερώτημα εάν είναι δυνατόν να τρώτε μαρμελάδα ενώ χάνετε βάρος δεν μπορεί να μείνει χωρίς να μελετήσετε τη βλάβη του προϊόντος, το οποίο:

  • ενισχύει τις εκδηλώσεις του διαβήτη, της παχυσαρκίας.
  • βλάπτει τα δόντια – καταστρέφει το σμάλτο, προκαλεί την ανάπτυξη τερηδόνας απουσία κατάλληλης υγιεινής μετά τη χρήση.
  • μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη ελκών του στομάχου.

Ποια είναι η χρήση της μαρμελάδας

Για απώλεια βάρους, το όφελος της μαρμελάδας είναι η αύξηση του μεταβολισμού και η αντικατάσταση της ζάχαρης. Εάν μαγειρεύετε επιδόρπιο στη φρουκτόζη, από ξινά μούρα (σμέουρα, μαύρες σταφίδες), ενισχύστε με τζίντζερ και φλούδες πορτοκαλιού με ξύσμα, παίρνετε ένα προϊόν χαμηλών θερμίδων που φέρνει μόνο οφέλη. Εύλογη ημερήσια πρόσληψη δύο έως τριών κουταλιών του γλυκού στο πρωινό με κουάκερ:

  • φόρτιση με βιταμίνες.
  • ευεργετική επίδραση στην υγεία
  • δώστε σθένος?
  • βοηθήστε να χάσετε βάρος.

Calorie Jam

Όταν μελετούν πόσες θερμίδες είναι σε ένα κουτάλι μαρμελάδας, οι ειδικοί απαντούν – περίπου 27. Η ενεργειακή αξία του επιδορπίου είναι 200-400 kcal ανά 100 γραμμάρια, εξαρτάται από τον τύπο της πρώτης ύλης και την ποσότητα της προστιθέμενης ζάχαρης. Η μαρμελάδα με τις χαμηλότερες θερμίδες που μπορείτε να φάτε με απώλεια βάρους δεν μπορεί καν να ονομάζεται έτσι με την πραγματική έννοια της λέξης. Σε δίαιτα, είναι καλύτερο να χρησιμοποιείτε τριμμένα μούρα ή φρούτα με φρουκτόζη, βραστά για 5-10 λεπτά και κατά προτίμηση φρέσκα. Έτσι, το σώμα θα λάβει βιταμίνες και φυτικές ίνες και όχι υπερβολική ζάχαρη, κάτι που δεν είναι καθόλου χρήσιμο όταν χάνετε βάρος.

Οι διατροφολόγοι συμβουλεύουν να τρώνε μαρμελάδα το πρωί με τσάι, αλλά χωρίς ψωμί. Τη νύχτα, η λιχουδιά απαγορεύεται για χρήση λόγω της εναπόθεσης όλων των θερμίδων στα αποθέματα λίπους. Η συμβατότητα είναι επίσης σημαντική – συνιστάται να τρώτε σόλο ένα προϊόν υδατανθράκων, δεν μπορείτε να το συνδυάσετε με τροφές πρωτεΐνης (ξηροί καρποί, τυρί cottage) και μέλι. Το πιο χρήσιμο για τη φιγούρα είναι το κεράσι, από κολοκύθα, κολοκυθάκια και φέτες μήλου και τα επιβλαβή – φράουλα, φράουλα, βατόμουρο. Είναι καλύτερο να τρώτε μια σπιτική απόλαυση παρά μια επιλογή αγοράς που έχει πολλά νιτρικά και ζάχαρη.

Βάζο με κεράσι μαρμελάδα και κεράσι

Υπάρχουν βιταμίνες στη μαρμελάδα;

Η φυσική γλυκύτητα μπορεί να φέρει όχι μόνο τον κορεσμό με γεύση, αλλά και τα οφέλη της βιταμίνης. Αν και η θερμική επεξεργασία «σκοτώνει» ένα μικρό μέρος των ουσιών, διατηρεί πολλές βιταμίνες C, κάλιο, σίδηρο, καροτίνη, βιταμίνες Β (Β1, Β2), Ε. Οι τελευταίες είναι θερμικά σταθερά συστατικά, δεν χάνεται σε όξινα τρόφιμα. Η κύρια ποσότητα θρεπτικών ουσιών παραμένει αμετάβλητη, οπότε μπορείτε να απαντήσετε θετικά στο ερώτημα εάν οι βιταμίνες διατηρούνται σε μαρμελάδα.

Είναι δυνατή η μαρμελάδα με μια δίαιτα

Αμφιβολώντας εάν είναι δυνατόν να τρώτε μαρμελάδα σε μια δίαιτα, οι διατροφολόγοι απαντούν ότι δεν πρέπει να αρνηθείτε τις λιχουδιές, αλλά το φαγητό πρέπει να είναι περιορισμένο. Οι ειδικοί συμβουλεύουν να συμπεριλάβουν ειδικά επιδόρπια στη διατροφή όταν χάνουν βάρος, δεν μαγειρεύονται για πολλές ώρες και χωρίς πολλή ζάχαρη. Για να χάσετε βάρος, είναι ιδανικό να κάνετε κομπόστες, πέντε λεπτά χωρίς ζάχαρη και μαρμελάδα χωρίς μαγείρεμα.

Αδυνάτισμα Jam

Δεν συνιστάται να τρώτε μαρμελάδα με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες κατά τη δίαιτα, αλλά θα είναι δυνατή η μείωση της ενεργειακής αξίας μειώνοντας τα συμπληρώματα ζάχαρης και συμπεριλαμβανομένων των μπαχαρικών. Είναι καλό να συμπεριλαμβάνετε τζίντζερ με φλούδες πορτοκαλιού στο επιδόρπιο. Τέτοια πρόσθετα επιταχύνουν το μεταβολισμό, διαλύουν τα λίπη και αφαιρούν την επιθυμία για γλυκά. Μπορείτε να μαγειρέψετε μόνο από ρίζα τζίντζερ με χυμό λεμονιού – μια απόλαυση έχει μια ιδιαίτερη γεύση:

  1. Για μαγείρεμα, χρειάζεστε 150 γραμμάρια ρίζας τζίντζερ, δύο μεγάλα πορτοκάλια, ένα λεμόνι, ένα ποτήρι ζάχαρη, 75 ml νερό.
  2. Η ρίζα κόβεται σε κύβους, γεμίζει με νερό, οι φλούδες από πορτοκάλια εμποτίζονται για τρεις ημέρες.
  3. Τα συστατικά συνθλίβονται, αναμιγνύονται με το χυμό μισού λεμονιού, βράζονται σαν πέντε λεπτά.
  4. Η τελική κατεργασία αποθηκεύεται στο ψυγείο σε αποστειρωμένα βάζα κάτω από τα καπάκια..

Τζίντζερ και πορτοκάλι

Από κολοκύθα με πορτοκάλια

Χρήσιμο είναι η μαρμελάδα κολοκύθας για απώλεια βάρους, επειδή τα συστατικά στη σύνθεσή του ομαλοποιούν το μεταβολισμό. Οι αναλογίες μαγειρέματος έχουν ως εξής: για τρία κιλά πολτού κολοκύθας χωρίς φλούδα και σπόρους, δύο μεγάλα πορτοκάλια, λεμόνι, λίγη ζάχαρη. Χαρακτηριστικά:

  1. Τα λαχανικά και τα εσπεριδοειδή κόβονται σε κύβους, γεμίζονται με ζάχαρη, βράζονται για 10 λεπτά μετά το βράσιμο.
  2. Η μάζα εγχύεται για τρεις ώρες, μαγειρεύεται για 15 λεπτά, απλώνεται σε αποστειρωμένα βάζα.
  3. Για 100 γραμμάρια, 25 kcal.

Βατόμουρο

Χρήσιμες είναι οι ιδιότητες της μαρμελάδας βατόμουρου, όχι μόνο για την απώλεια βάρους, αλλά και για τη γενική κατάσταση του σώματος. Το Dainty ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, σώζει από κρυολογήματα, “σκοτώνει” επιβλαβή βακτήρια. Οι διατροφολόγοι συνιστούν να τρώνε όχι περισσότερο από 2,5 κουταλάκια του γλυκού του προϊόντος την ημέρα, τα οποία περιέχουν περίπου 10 γραμμάρια ζάχαρης. Ένα τέτοιο ποσό δεν θα βλάψει το σχήμα, δεν θα επιτρέψει την εναπόθεση θερμίδων.

Οι ειδικοί συμβουλεύουν την κατανάλωση τριμμένων μούρων με ζάχαρη ή φρουκτόζη, και αν τα μαγειρέψετε, τότε η θερμική επεξεργασία δεν πρέπει να διαρκέσει περισσότερο από 10-15 λεπτά για να διατηρήσει τα οφέλη. Το βατόμουρο έχει θετική επίδραση στην πέψη – τα οστά βελτιώνουν την εντερική κινητικότητα, ομαλοποιούν την παραγωγή γαστρικού χυμού, βοηθούν στην ενίσχυση του αισθήματος κορεσμού, δεν βιώνουν πείνα περισσότερο.

Βάζο με μαρμελάδα βατόμουρου και σμέουρα

Σταφίδα

Ένα από τα πιο χρήσιμα θεωρείται μαρμελάδα σταφίδας για απώλεια βάρους. Είναι καλύτερα να το επεξεργαστείτε εν συντομία για να διατηρήσετε τη μέγιστη ποσότητα βιταμίνης C. Σε αντίθεση με άλλους τύπους μαρμελάδας φραγκοστάφυλου, είναι καλύτερο να μαγειρέψετε και να μην αλέσετε φρέσκα μούρα. Η σταφίδα ενεργοποιεί τη ζάχαρη, η οποία, υπό την επιρροή της, χάνει μερικές από τις επιβλαβείς ιδιότητές της. Είναι πιο εύκολο να μαγειρέψετε για πέντε λεπτά:

  1. Για ένα κιλό μούρα, πάρτε ένα και μισό κιλό ζάχαρης, ένα και μισό ποτήρι νερό.
  2. Βράστε το σιρόπι, ρίξτε τα μούρα σε αυτό.
  3. Μετά από πέντε λεπτά μαγειρέματος, το επιδόρπιο είναι έτοιμο.

Βερύκοκκο

Η μαρμελάδα βερίκοκου για απώλεια βάρους είναι νόστιμη και υγιεινή, η οποία μπορεί να καταναλωθεί για την πρόσληψη βιταμινών Α, Β, Γ, καλίου, μαγνησίου, φωσφόρου, ιωδίου, σιδήρου και ασβεστίου. Η θεραπεία διατηρεί ουσίες ακόμη και μετά από θερμική επεξεργασία, βελτιώνει την πέψη, την κυκλοφορία του αίματος και αποκαθιστά την αιμοσφαιρίνη. Το καροτένιο έχει θετική επίδραση στην όραση, το μεταβολισμό και τη λειτουργία του εγκεφάλου, απομακρύνει την περίσσεια υγρού.

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου