Μέθοδοι απώλειας βάρους κατά το θηλασμό

Το περιεχόμενο του άρθρου



Σχεδόν όλες οι νεογέννητες μητέρες μετά τον τοκετό αρχίζουν να ανησυχούν για το πρόβλημα του πώς να χάσουν βάρος κατά τη διάρκεια του θηλασμού. Αυτό το θέμα είναι πολύ σημαντικό, γιατί σήμερα υπάρχει ένα στερεότυπο που κατά τη διάρκεια της γαλουχίας είναι αδύνατο να απαλλαγούμε από το υπερβολικό βάρος, έτσι ώστε το γάλα να μην χαθεί. Αυτό μπορεί να γίνει και ακόμη και απαραίτητο, επειδή τα επιπλέον κιλά είναι επιβλαβή για την υγεία. Το κύριο πράγμα είναι να προσεγγίσουμε αυτό το ζήτημα με κάθε σοβαρότητα, επειδή η κατάσταση του μωρού εξαρτάται από τη μητέρα. Θα μάθετε περισσότερα για το πώς να χάσετε βάρος μετά τη γέννηση μιας θηλάζουσας μητέρας από τις παρακάτω συστάσεις.

Απώλεια βάρους θηλασμού

Καθ ‘όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, μια γυναίκα μπορεί να αναρρώσει κατά μέσο όρο περίπου 10-12 κιλά. Οι απώλειες αμέσως μετά τη γέννηση είναι περίπου 5 κιλά. Οι υπόλοιπες εναποθέσεις παραμένουν σε ακίνητα μέρη – στήθος, γλουτούς, γοφούς, κοιλιά. Οι περισσότερες μούμιες δεν χάνουν βάρος με HS, επειδή προσπαθούν να φάνε για δύο, δικαιολογώντας το με το γεγονός ότι η ποσότητα του γάλακτος θα αυξηθεί τόσο πολύ. Αυτή η γνώμη είναι εσφαλμένη. Η θερμιδική αξία των τροφίμων κατά τη διάρκεια του θηλασμού δεν πρέπει να υπερβαίνει το κανονικό επίπεδο για οποιαδήποτε από τις άλλες περιόδους ζωής.

Γιατί το βάρος δεν πηγαίνει στο GV

Η αύξηση βάρους κατά τη διάρκεια του θηλασμού οφείλεται συχνά σε παραπληροφόρηση των νεαρών μητέρων. Υπάρχει η πεποίθηση ότι πρέπει να ξεκουράζονται περισσότερο, να κοιμούνται, να τρώνε πολύ, έτσι ώστε το γάλα να παράγεται στη σωστή ποσότητα. Αυτός είναι ο κύριος λόγος. Το γεγονός ότι συνεχίζετε να παίρνετε λίπος μπορεί να είναι συνέπεια:

  1. Γενετική προδιάθεση, υποσιτισμός, αργός μεταβολισμός.
  2. Ορμονικές διαταραχές που προκαλούνται από τον έλεγχο των γεννήσεων πριν από την εγκυμοσύνη, τον διαβήτη ή την εξωσωματική γονιμοποίηση.
  3. Έλλειψη φυσικής σίτισης.

Μπορώ να χάσω βάρος ενώ θηλάζω

Εάν σκοπεύετε να χάσετε βάρος ενώ θηλάζετε, τότε μπορείτε να το κάνετε παρατηρώντας τους βασικούς κανόνες σχετικά με το φαγητό, την καθημερινή ρουτίνα. Δυσκολίες μπορεί να προκύψουν με την έλλειψη ύπνου, η οποία επηρεάζει επίσης την απώλεια βάρους. Επιπλέον, ορισμένες γυναίκες αντιμετωπίζουν κατάθλιψη μετά τον τοκετό, με τις οποίες συχνά κολλάνε – είναι δύσκολο να αντιμετωπιστεί η συναισθηματική πείνα.

Η υψηλή ανάγκη για γλυκόζη σας κάνει να τρώτε υπερβολικά, και η διατροφή συχνά αποτελείται από γρήγορους υδατάνθρακες με τη μορφή γλυκών, αρτοσκευασμάτων, προϊόντων αρτοποιίας. Όλοι αυτοί οι παράγοντες προσθέτουν έως έναν, λόγω του οποίου μια γυναίκα έχει δύσκολη απώλεια βάρους κατά τη διάρκεια του θηλασμού. Εάν σκέφτεστε σωστά τη διατροφή σας, βάψετε την καθημερινή ρουτίνα, συμπεριλάβετε μερικές σωματικές ασκήσεις, τότε η διαδικασία απώλειας βάρους δεν θα είναι τόσο δύσκολη.

Κορίτσι με ένα μωρό

Διατροφή θηλασμού

Ο κύριος τρόπος για να χάσετε βάρος ενώ θηλάζετε είναι μια διατροφή. Δεν χρειάζεται να τρώτε λιπαρά τρόφιμα σε κιλά, ελπίζοντας να αυξήσετε την περιεκτικότητα του γάλακτος σε λιπαρά. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, είναι σημαντικό όχι τόσο η ποσότητα του όσο η ποιότητα, η οποία εξαρτάται από τα προϊόντα που χρησιμοποιούνται. Η δίαιτα για ηπατίτιδα Β δεν είναι λιμοκτονία ή μονο-δίαιτα. Η διατροφή πρέπει να είναι ισορροπημένη και ποικίλη. Εξαιρέστε από τη διατροφή τα ακόλουθα:

  • ημιτελή προϊόντα ·
  • λουκάνικο;
  • λιπαρά και τηγανητά
  • μάρκες
  • γλυκα;
  • γλυκά
  • καρυκεύματα;
  • καφές;
  • αλκοόλ;
  • ζάχαρη;
  • γλυκά ποτά, σόδα.

Αποδεικνύεται ότι η δίαιτα κατά τη διάρκεια του θηλασμού δεν πρέπει να περιλαμβάνει τα ίδια προϊόντα που απαγορεύονται για απώλεια βάρους σε κανονικές περιόδους ζωής. Αντί για πρόχειρο φαγητό πρέπει να τρώτε περισσότερα:

  • φρέσκα λαχανικά και φρούτα
  • ποικιλίες κρέατος και ψαριών με χαμηλά λιπαρά ·
  • γαλακτοκομικά προϊόντα;
  • δημητριακά, ιδίως φαγόπυρο και ρύζι ·
  • αυγά
  • ψωμί ολικής;
  • ζυμαρικά σκληρού σίτου
  • θαλασσινά;
  • όσπρια;
  • αποξηραμένα φρούτα σε μικρές ποσότητες.

Διατροφή θερμίδων μιας θηλάζουσας μητέρας

Κατά μέσο όρο, περίπου 300 kcal καταναλώνονται από τα αποθέματα λίπους του σώματος για την παραγωγή γάλακτος, αλλά χρειάζονται άλλα 500 kcal, τα οποία έχουν ήδη ληφθεί από τρόφιμα. Η περιεκτικότητα σε θερμίδες της διατροφής μιας θηλάζουσας μητέρας είναι από 2200 έως 3000 kcal, ανάλογα με τη σωματική δραστηριότητα και την ποσότητα του υπερβολικού βάρους. Εάν υπάρχουν πολλά από αυτά, τότε πρέπει να κολλήσετε στο κάτω περίγραμμα για να δημιουργήσετε ένα μικρό έλλειμμα θερμίδων. Δεν μπορείτε να λιμοκτονήσετε καθόλου, γιατί θα επηρεάσει την υγεία της μητέρας και του μωρού.

Κορίτσι με ένα μωρό και ένα μήλο

Η σωστή διατροφή για θηλασμό για απώλεια βάρους

Η καλύτερη διατροφή για τις νέες μητέρες θεωρείται σωστή διατροφή για απώλεια βάρους με HB. Το μενού πρέπει να περιλαμβάνει προϊόντα που αναφέρονται παραπάνω. Η σωστή διατροφή δεν είναι μόνο μια αλλαγή στη διατροφή, αλλά και οι κανόνες κατανάλωσης. Ο αριθμός των γευμάτων θα πρέπει να κυμαίνεται από 4 έως 6 – 3 από αυτά θα είναι κύρια και τα υπόλοιπα – σνακ. Ένα ποτήρι κεφίρ ή φυσικό γιαούρτι θα βοηθήσει στη μείωση της όρεξης. Γενικά, η δίαιτα πρέπει να εμπλουτιστεί:

  1. Λίπη. Βοηθούν να μην κουραστούν και να ομαλοποιήσουν την εργασία του νευρικού συστήματος. Αλλά τα λίπη μπορεί να είναι διαφορετικά. Η προέλευση των ζώων και αυτά που βρίσκονται σε ψημένα προϊόντα και γλυκά δεν θα λειτουργήσουν. Καλύτερα να καταναλώνετε φυτικά λίπη από ελαιόλαδο.
  2. Υδατάνθρακες. Είναι επίσης απαραίτητα. Η διατροφή πρέπει να περιλαμβάνει μόνο αργούς υδατάνθρακες από δημητριακά ή εκείνους που βρίσκονται στα φρούτα και τα μούρα.
  3. Σκίουροι Πρόκειται για τυρί cottage, ψάρι, άπαχο κρέας, αυγά, κυρίως με τη μορφή πρωτεϊνών. Οι πρωτεΐνες επιταχύνουν το μεταβολισμό, βοηθούν στη δημιουργία μυϊκού ιστού.

Ασκήσεις απώλειας βάρους μετά τον τοκετό για τη γαλουχία

Αν και το σχήμα της επομένης μετά τη γέννηση του μωρού είναι ήδη πολύ κορεσμένο, ορισμένες ασκήσεις για τις θηλάζουσες μητέρες για να χάσουν βάρος δεν θα είναι ακόμη περιττές. Το κύριο πράγμα είναι ότι τα φορτία είναι μέτρια και όχι αερόβια. Μετά από καισαρική τομή, μπορούν να χορηγηθούν μόνο μετά από δύο μήνες. Αξίζει να ξεκινήσετε όχι με εντατική προπόνηση φυσικής κατάστασης, αλλά με απαλή γυμναστική, προσθέτοντας σταδιακά νέες ασκήσεις. Από τις πιο απλές για τις συνθήκες στο σπίτι, ξεχωρίζουν τα ακόλουθα:

  • στην πρέσα – κλασική περιστροφή ή ανύψωση ίσια πόδια, σανίδα.
  • για το στήθος – κατάλληλα push-ups 10-15 φορές και 2-3 προσεγγίσεις.
  • για γλουτούς και γοφούς – καταλήψεις, πνεύμονες, κούνιες προς τα πλάγια, στατική άσκηση «σκαμνί» κοντά στον τοίχο.

Χάπια διατροφής θηλασμού

Οποιαδήποτε φάρμακα, για παράδειγμα, Turboslim, Li Yes, Reduxin απαγορεύονται αυστηρά κατά τη διάρκεια του θηλασμού, επειδή οι δραστικές τους ουσίες συσσωρεύονται στο γάλα και επηρεάζουν αρνητικά την υγεία του μωρού. Ορισμένα φάρμακα μπορεί ακόμη και να εμποδίσουν την απορρόφηση λιπών και υδατανθράκων του μωρού σας. Αυτό οδηγεί σε ψυχικές διαταραχές, κακή υγεία και άλλες αρνητικές συνέπειες..

Δίαιτα χάπια Λι Ναι

Περιτύλιγμα θηλασμού

Εκτός από το πρόβλημα του υπέρβαρου, πολλές γυναίκες με θηλασμό ανησυχούν επίσης για την κατάσταση του δέρματος. Η κυτταρίτιδα μπορεί να εμφανιστεί από ξαφνική αύξηση μάζας και κατακράτηση υγρών. Απαλλαγείτε από αυτό και σφίξτε το δέρμα θα βοηθήσει στην περιτύλιξη για απώλεια βάρους κατά τη διάρκεια του θηλασμού. Ως καλλυντικό προϊόν για τη διαδικασία, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε φυσικά προϊόντα. Η καλύτερη επιλογή είναι το μέλι. Βοηθά στη διάσπαση των λιπών και στην αύξηση του τόνου του δέρματος..

Το περιτύλιγμα πρέπει να είναι κρύο. Ζεστό ενώ ο θηλασμός δεν μπορεί να γίνει. Η διαδικασία είναι κατάλληλη μόνο για τους μηρούς και την κοιλιά, δεν μπορείτε να δράσετε στο στήθος. Η συσκευασία πραγματοποιείται ως εξής:

  • απλώστε απαλά το υγρό μέλι πάνω στην προβληματική περιοχή.
  • τυλίξτε με πολλά στρώματα φιλμ προσκόλλησης.
  • φορέστε κάτι ζεστό?
  • Μετά από 60-90 λεπτά, ξεπλύνετε με ζεστό νερό, στεγνώστε, γράσα με ενυδατική κρέμα.

Πώς να χάσετε βάρος γρήγορα με μια θηλάζουσα μητέρα

Εάν σας ενδιαφέρει πώς να χάσετε βάρος γρήγορα μετά τον τοκετό ενώ ταΐζετε το μωρό σας, η απάντηση είναι πολύ απλή. Μην βασίζεστε μόνο σε χάπια θαυμάτων ή περιτυλίγματα μόνο. Τα φάρμακα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν και οι θεραπείες καλλυντικών βελτιώνουν μόνο το αποτέλεσμα. Η κύρια προϋπόθεση για την απώλεια βάρους από μια θηλάζουσα μητέρα είναι ο συνδυασμός της σωστής ισορροπημένης διατροφής με ένα ορθολογικό καθεστώς άγχους και ανάπαυσης. Όσο υψηλότερη είναι η κινητικότητα, τόσο μεγαλύτερες είναι οι δαπάνες θερμίδων και τα υγιεινά τρόφιμα, ενώ ο θηλασμός βοηθούν μόνο στην ανανέωση του ενεργειακού κόστους.

Πώς να μην βελτιωθείτε με το θηλασμό

Εάν συνοψίσουμε τις παραπάνω μεθόδους, πώς να χάσετε βάρος κατά τη γαλουχία, τότε αυτή θα είναι η απάντηση στο ερώτημα για το πώς να μην βελτιωθείτε με το θηλασμό. Για να αποφύγετε να κερδίσετε επιπλέον κιλά, πρέπει:

  1. Σκεφτείτε τη διατροφή σας εξαλείφοντας τα επιβλαβή τρόφιμα και προσθέτοντας υγιή. Η βέλτιστη διατροφή για απώλεια βάρους ενώ θηλάζετε είναι η σωστή διατροφή.
  2. Κίνηση. Ακόμα και το σκούπισμα του μωρού με μια πετσέτα αντικαθίσταται καλύτερα με το πλύσιμο στο μπάνιο. Ένας φορητός τρόπος ζωής σας βοηθά να χάσετε βάρος πιο γρήγορα ακόμα και όταν θηλάζετε..
  3. Προσπαθήστε να κοιμάστε αρκετά εάν είναι δυνατόν. Αυτό ισχύει όχι μόνο για τη νύχτα. Το απόγευμα μπορείτε να ξαπλώσετε με το μωρό. Έτσι εσείς οι ίδιοι θα ξεκουραστείτε και το παιδί θα αισθάνεται συχνά κοντά με τη μαμά.

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου