Η σωστή διατροφή για την απώλεια της κοιλιάς – ένα μενού καθημερινής διατροφής και προϊόντα που προάγουν την καύση λίπους

Το περιεχόμενο του άρθρου



Οι συνθήκες διαβίωσης, η διατροφική επίβλεψη, η κακή ποιότητα των τροφίμων, η έλλειψη διατροφής λαχανικών / φρούτων κάνουν πολλούς ανθρώπους να αναρωτιούνται πώς να τρώνε για να καθαρίσουν το στομάχι τους. Η παραμονή των καυτών καλοκαιρινών ημερών παρακινεί τόσο τους άνδρες όσο και τις γυναίκες να εξετάσουν κριτικά τη δική τους μορφή, να ξεκινήσουν τη σωματική δραστηριότητα και να προσαρμόσουν τη διατροφή τους για να χάσουν εύκολα το βάρος τους..

Κανόνες για την απώλεια βάρους

Η διατροφή για απώλεια βάρους της κοιλιάς απαιτεί την ομαλοποίηση του μεταβολισμού. Αυτό διευκολύνεται από τη συμπερίληψη μιας μεγάλης ποσότητας ινών στη διατροφή – τον κύριο εχθρό των λιπαρών σχέσεων στην κοιλιά. Αυτό το συστατικό στα τρόφιμα είναι επίσης ένας τρόπος καθαρισμού των εντέρων, απομάκρυνσης τοξικών ουσιών, ενίσχυσης των μεταβολικών διεργασιών, απώλειας βάρους, αφαίρεσης των πλευρών, του στομάχου. Συνιστάται ένα πλούσιο πρωινό, ένα μέσο μεσημεριανό γεύμα θερμίδων, ένα ελάχιστο λιπαρό φαγητό για δείπνο. Ένα απογευματινό σνακ, ελαφριά σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας επιτρέπονται και ένας καθημερινός κανόνας περίπου δύο λίτρων θα βοηθήσει στη διαδικασία της απώλειας βάρους..

Κλασματική διατροφή

Το ειδικό σύστημα διατροφής, το οποίο περιλαμβάνει τη διαίρεση της διατροφής σε μικρές μερίδες, έχει καθιερωθεί επιτυχώς στις αρχές της απαλλαγής από το βάρος, την κοιλιά, τις πλευρές. Η κλασματική διατροφή για απώλεια βάρους έχει σχεδιαστεί για ένα διάλειμμα μεταξύ των γευμάτων όχι περισσότερο από τέσσερις ώρες. Αυτό επιταχύνει το μεταβολισμό, βελτιώνει την απορρόφηση των ουσιών. Το κύριο πράγμα είναι ότι η αυξημένη συχνότητα της διατροφής σας επιτρέπει να εντείνει τις διαδικασίες πέψης των τροφίμων και την ταχεία επεξεργασία των αποθεμάτων λίπους. Φάτε σωστά όταν αισθάνεστε πεινασμένοι, σταματήστε να τρώτε μόλις γεμίσετε.

Πρόσληψη θερμίδων

Η μείωση της πρόσληψης θερμίδων πρέπει να γίνεται με σύνεση. Μην περιορίζετε αμέσως τον ημερήσιο κανόνα σας σε μια αποτελεσματική, αλλά επικίνδυνη ένδειξη 900 kcal. Κατά τον υπολογισμό της ημερήσιας θερμιδικής τιμής, λάβετε υπόψη τον τρόπο ζωής, τους επιθυμητούς τελικούς δείκτες βάρους και τον τύπο σώματος (σωματοτύπος) – μικρός, μεσαίος ή μεγάλος. Το τελευταίο στην καλύτερη του μορφή μπορεί να ζυγίζει 10% πάνω από το κανονικό. Σημαντικό: ανεξάρτητα από το πόσο θέλετε να χάσετε βάρος, σε καμία περίπτωση μην μειώσετε το επίπεδο θερμίδων κάτω από 1000 – για τα κορίτσια, 1200 – για τους άνδρες.

Λαχανικά και εκατοστό

Τρόφιμα καύσης λίπους

Όταν καθορίζετε ποια τρόφιμα συμβάλλουν στην απώλεια βάρους στην κοιλιά και τη μέση σας, κάντε τη σωστή επιλογή. Φάτε τα ακόλουθα:

  • σπαράγγια, σκουός, κολοκύθια, σέλινο;
  • μήλα, παπάγια;
  • τζίντζερ, λινάρι, μουστάρδα
  • τεύτλα, γογγύλια, κολοκυθάκια, μελιτζάνες.
  • βακκίνια, σμέουρα, φράουλες, ανανά;
  • πιπέρι (τσίλι, βουλγαρικά)
  • εσπεριδοειδή (γκρέιπφρουτ, μανταρίνι, λεμόνι)
  • μπαχαρικά (κανέλα, κύμινο, κόλιανδρο)
  • λάχανο (μπρόκολο, κουνουπίδι, λευκό, Πεκίνο)
  • χόρτα (οξαλίδα, σπανάκι, κρεμμύδι, άνηθο).

Τι δεν μπορείτε να φάτε με απώλεια βάρους

Το ερώτημα ποια τρόφιμα πρέπει να αποκλειστούν για να καθαριστεί το στομάχι είναι το πιο οξύ για όσους χάνουν βάρος. Η λίστα απαγόρευσης περιλαμβάνει προϊόντα:

  • κατακράτηση υγρών στο σώμα – με υπερβολικά αλμυρή ή γλυκιά γεύση.
  • γαλακτοκομικά προϊόντα, η ζύμωση των οποίων συμβάλλει στο φούσκωμα με αύξηση του όγκου.
  • ανθρακούχα ποτά, αλκοόλ.
  • λιπαρά τηγανητά τρόφιμα
  • ζυμαρικά, σιμιγδάλι;
  • χυμοί από συμπυκνώματα ·
  • λευκό ψωμί, προϊόντα αρτοποιίας.

Τι να πίνετε για να καθαρίσετε το στομάχι σας

Πώς να καθαρίσετε το στομάχι με μια διατροφή, καταλάβετε. Σχετικά με τα ποτά που προωθούν την απώλεια βάρους, πείτε όχι λιγότερο. Μπορείτε να αφαιρέσετε το λίπος από τις πλευρές και την κοιλιά ομαλοποιώντας την ισορροπία του νερού. Νερό, τσάι, φρέσκος χυμός με μέτρο. εγχύσεις βοτάνων είναι εξαιρετικές μέθοδοι για να απαλλαγείτε από κιλά, εκατοστά στα πλάγια. Πολλοί εκτιμούσαν τα οφέλη από την καύση συστατικών: τα τελευταία χρόνια, ένα ποτό τζίντζερ ήταν δημοφιλές. Το μαγείρεμα είναι απλό – ρίξτε τη τριμμένη ρίζα τζίντζερ με ζεστό νερό, αφήστε το να μαγειρευτεί. Για γεύση και ενεργοποίηση της απώλειας βάρους χρησιμοποιήστε λεμόνι, μέλι.

Νερό σε ένα ποτήρι

Διατροφή για επίπεδο στομάχι και πλευρές

Περιλαμβάνει την εισαγωγή όλων των αρχών της σωστής διατροφής για τη μείωση της κοιλιάς. Δεν υπάρχουν ειδικά μυστικά: μπορείτε να χάσετε βάρος και εκατοστά στα πλάγια, στο στομάχι, μόνο με επιμονή και μια πλήρη αλλαγή στην παγκόσμια άποψη. Η αλλαγή των συνηθειών είναι δυνατή, το κύριο πράγμα είναι να προσπαθήσετε να ισορροπήσετε το μενού απώλειας βάρους. Έχοντας αποφασίσει για τη διατροφή, τηρήστε συνεχώς, ώστε να μην προκαλέσετε την επανεμφάνιση των πλευρών, της κοιλιάς.

Πώς να αφαιρέσετε το στομάχι ενός άνδρα

Οι δίαιτες για άνδρες από την κοιλιά και τις πλευρές είναι ελαφρώς διαφορετικές από τις γυναίκες, λόγω φυσιολογικών χαρακτηριστικών. Ένα ισχυρό μισό χρειάζεται περισσότερες θερμίδες. Για να χάσετε βάρος, αφαιρέστε ένα παχύ στομάχι και οι βαρεμένες πλευρές ενός ανδρικού κοινού θα επιτρέψουν την απόρριψη του «εχθρού» της ανδρικής φιγούρας – μπύρα, ένα λίτρο της οποίας περιέχει περίπου το ένα τέταρτο της ημερήσιας πρόσληψης θερμίδων. Προσδιορίζοντας πώς να τρώτε σωστά για να αφαιρέσετε το στομάχι, τις πλευρές των ανδρών, συνιστάται να τηρείτε την ακόλουθη αναλογία:

  • λίπη – 20%;
  • πρωτεΐνες – 50%;
  • υδατάνθρακες – 30%.

Πώς να μειώσετε την κοιλιά και τις πλευρές στις γυναίκες

Ακόμη και η πιο βέλτιστη δίαιτα για την απώλεια της κοιλιάς για τις γυναίκες δεν θα επιτρέψει αστραπή γρήγορα σε σύντομο χρονικό διάστημα για να κάνει μια ανακούφιση κοιλιά από μαλακές πτυχές. Η άρνηση απαγορευμένων προϊόντων και η κλασματική διατροφή είναι εγγυημένα ότι συμβάλλουν στην απώλεια βάρους και στη μείωση του όγκου. Ωστόσο, η διαδικασία απαλλαγής από την κοιλιά που προεξέχει πάνω από τη ζώνη, οι πλευρές που κρέμονται πάνω από το ελαστικό παντελόνι δεν είναι θέμα μίας εβδομάδας. Το κύριο πράγμα είναι να μειωθεί η πρόσληψη θερμίδων. Θυμηθείτε ότι λιγότερο βάρος σημαίνει λιγότερες θερμίδες. Διορθώστε αυτόν τον δείκτη σε όλη τη διαδικασία απώλειας βάρους..

Μενού διατροφής για μια εβδομάδα για να χάσετε την κοιλιά

Σε συνδυασμό με την άσκηση, τα μενού της κοιλιακής και της πλευρικής διατροφής στοχεύουν στην καύση του υποδόριου λίπους, στην αφαίρεση επιπλέον κιλών, στη μείωση του μεγέθους της μέσης και στη συνολική απώλεια βάρους. Για αρχάριους, η απώλεια βάρους των πλευρών και της κοιλιάς για 7 ημέρες συνιστάται να χρησιμοποιήσετε το ακόλουθο εβδομαδιαίο μενού. Θα βοηθήσει στην καταπολέμηση του υπερβολικού όγκου στη μέση και θα συμβάλει στο σχηματισμό μιας επίπεδης, ελκυστικής και τονισμένης κοιλιάς. Ο κατάλογος των δίαιτας καύσης λίπους για την κοιλιά έχει ως εξής.

Δευτέρα:

  • Πρωινό με τοστ (ολικής αλέσεως) και γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά (όχι περισσότερο από 200 ml.).
  • Το φαγητό για μεσημεριανό γεύμα περιλαμβάνει μια νόστιμη σαλάτα, η οποία περιλαμβάνει λευκό λάχανο, αγγούρια και πιπεριές. Η αίσθηση του κορεσμού θα δώσει βραστό ρύζι (δεν υπερβαίνει τον όγκο μερίδας των 150 g).
  • Δείπνο με βραστό κοτόπουλο ή βόειο κρέας (100 g), συνοδευόμενο από γαρνιτούρα μελιτζάνας – μια εξαιρετική επιλογή για όσους θέλουν να αφαιρέσουν τις πλευρές και να χάσουν βάρος.

Βρασμένο φιλέτο κοτόπουλου σε ένα πιάτο

Τρίτη:

  • Ξεκινήστε το πρωί με πρωινό με τυρί cottage χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι, ο καφές επιτρέπεται να είναι αδύναμος, εάν είναι πραγματικά δύσκολο.
  • Δείπνο αρκετά πλούσιο: ένα μέρος ρυζιού και βραστό βόειο κρέας (100 g κάθε πιάτο).
  • Δείπνο με σαλάτα με ντομάτα, κρεμμύδια και σάλτσα με φυτικό λάδι (μερίδα 200-250 g), πλυμένο με ένα ποτήρι χυμό ντομάτας.

Τετάρτη:

  • Πρωινό – στα μέσα της εβδομάδας εργασίας θα πρέπει να ξεκινήσετε με βραστή γαλοπούλα με πράσινο τσάι.
  • Γεύμα στο μεσημεριανό γεύμα – η επιλογή θα βράσει ή θα μαγειρευτεί σε ψάρια διπλού λέβητα με ποικιλία χωρίς λιπαρά (150 γραμμάρια αρκεί), συμπληρώστε το μεσημεριανό διάλειμμα με σαλάτα λάχανο τουρσί – ένας εξαιρετικός καυστήρας λίπους, ο οποίος βοηθά στην αφαίρεση του στομάχου.
  • Μπορείτε να γευματίσετε με ρύζι και μήλο και πριν πάτε για ύπνο επιτρέπεται ένα ποτήρι φρέσκο ​​μήλο.

Πέμπτη:

  • Ξεκινήστε τη μέρα για να χάσετε βάρος με πρωινό, το οποίο συνιστάται να περιλαμβάνει βραστό μοσχάρι (περίπου 100 g) με τσάι ή καφέ.
  • Συνεχίστε για μεσημεριανό για απώλεια βάρους με μια μερίδα φυτικής σούπας μαγειρεμένη σε έναν ασθενή ζωμό, τρώγοντας ψωμί με πίτουρο.
  • Για να ολοκληρωθεί η Πέμπτη, οι διατροφολόγοι προσφέρουν ένα μέρος βραστό κρέας κοτόπουλου σε ποσότητα 150 g, συμπληρωμένο με ένα πιάτο από βραστό ρύζι.

Παρασκευή:

  • Τερματίστε την εβδομάδα εργασίας με πρωινό από ένα ποτήρι κεφίρ και τοστ χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά.
  • Μενού διατροφής για μεσημεριανό δείπνο: δύο μεσαίου μεγέθους πατάτες φούρνου με σαλάτα καρότου, καρυκευμένο με ξινή κρέμα και ψάρια με χαμηλά λιπαρά (φυσικά, βραστά) – 150 g.
  • Συνιστάται να γευματίσετε με βραστό μοσχαρίσιο κρέας (όχι περισσότερο από 100 g), γαρνιρισμένο με σαλάτα με φρέσκα λαχανικά (προαιρετικά – πιπεριές, ντομάτες και αγγούρια).

Σάββατο:

  • Οι ειδικοί του Σαββατοκύριακου σε γρήγορες διαδικασίες απώλειας βάρους δίνουν χαλάρωση. Συμπληρώστε ένα απλό πρωινό με σκληρό τυρί με χαμηλά λιπαρά, αλλά όχι περισσότερο από 100 g, με τοστ και πράσινο τσάι.
  • Δείπνο χυλό με σαλάτα λαχανικών με αγγούρια, ντομάτες, κρεμμύδια και πιπεριές
  • Δείπνο – βόειο κρέας με λαχανοσαλάτα και φρέσκια αγγούρια σαλάτα ντυμένη με φυτικό λάδι (ιδανικά ελιά).

Kefir σε ένα μπουκάλι και ένα ποτήρι

Κυριακή:

  • Μια «γλυκιά» ημέρα ξεκινά με ένα αυγό με τσάι από βότανα και ένα μπόνους από δύο κομμάτια μπισκότων βρώμης.
  • Γεύμα – κρέας στον ατμό (κοτόπουλο, βόειο κρέας ή γαλοπούλα) με κουάκερ ή πατάτες βραστές ή ψητές.
  • Φαγητό για δείπνο – γλυκά και πάλι: φρουτοσαλάτα με αχλάδια, μήλα, δαμάσκηνα, εσπεριδοειδή, πριν από αυτό, χρησιμοποιήστε βραστό κρέας κοτόπουλου (περίπου 200 g).

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου