Μενού δίαιτες για άνδρες από την κοιλιά

Το περιεχόμενο του άρθρου



Για τους εκπροσώπους του ισχυρότερου σεξ, το να έχεις μια όμορφη φιγούρα δεν είναι λιγότερο σημαντικό από ό, τι για τα κορίτσια. Μια δίαιτα για άνδρες από την κοιλιά θα βοηθήσει όσους δεν είναι ευχαριστημένοι με τη σιλουέτα τους, να κάνουν μια δίαιτα από τα σωστά τρόφιμα και να αφαιρέσουν το υπερβολικό λίπος. Η πιο κοινή αιτία του υπερβολικού βάρους είναι η ανθυγιεινή διατροφή, η παρουσία κακών διατροφικών συνηθειών. Διαβάστε πώς πρέπει να συμπληρώσετε τη διατροφή σας για τους άνδρες που θέλουν να έχουν αυξημένο στομάχι.

Η σωστή διατροφή για τους άνδρες

Οι κύριες αιτίες συσσώρευσης λιπαρών αποθέσεων στην κοιλιά, πλευρές:

  1. Υπερκατανάλωση τροφής. Οι σύγχρονοι άνθρωποι δεν χρησιμοποιούνται για την παρακολούθηση της διατροφής τους, ειδικά των ανδρών. Μερικά παιδιά τρώνε μια τεράστια ποσότητα επιβλαβών τροφών, δεν ελέγχουν το μέγεθος της μερίδας.

  2. Παθήσεις ενδοκρινικού συστήματος. Οι ορμονικές δυσλειτουργίες οδηγούν σε μεταβολικές διαταραχές, με αποτέλεσμα υπερβολικό βάρος.
  3. Κατάχρηση αλκόολ. Όλα τα αλκοολούχα ποτά προκαλούν όρεξη και η μπύρα συμβάλλει στην παχυσαρκία του γυναικείου τύπου.
  4. Καθιστική ζωή. Εάν ένα άτομο δεν παίζει σπορ και ξοδεύει λίγο χρόνο στα πόδια του, τότε θα συσσωρεύσει υπερβολικό βάρος.

Υπάρχουν πολλές συστάσεις που μπορούν να σας βοηθήσουν να παραμείνετε σε καλή κατάσταση ακόμη και όταν δεν κάνετε δίαιτα:

  1. Μην παραλείψετε το πρωινό. Το πρωί πρέπει να τρώτε καλά, ώστε το βράδυ να μην υπάρχει βλάβη.

  2. Σε μια δίαιτα, ελαχιστοποιήστε την πρόσληψη τροφών πλούσιων σε λίπη..
  3. Προσπαθήστε να κάψετε περισσότερες θερμίδες από ό, τι παίρνετε. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να προχωρήσετε περισσότερο σε μια δίαιτα.
  4. Μην εγκαταλείπετε πλήρως το φαγητό που σας αρέσει πραγματικά. Για παράδειγμα, ένα μικρό κομμάτι τηγανητό κρέας μία φορά την εβδομάδα δεν θα προκαλέσει σοβαρά προβλήματα ακόμη και σε μια δίαιτα.
  5. Προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε την ελάχιστη ποσότητα αλατιού, αλλά μάλλον να το εξαλείψετε τελείως. Τα πιάτα που δοκιμάζονται με καρυκεύματα δεν είναι χειρότερα από τα αλατισμένα..
  6. Είναι καλύτερα να τρώτε τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες κατά τη διάρκεια της διατροφής το πρωί και το απόγευμα, έτσι ώστε οι μύες να λαμβάνουν επαρκή ποσότητα ενέργειας. Το βράδυ, είναι προτιμότερο να στηρίζεστε σε τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες. Τα λαχανικά με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες είναι καλό για δείπνο σε δίαιτα..
  7. Τρώτε σε μικρές μερίδες 5-6 φορές την ημέρα. Συνιστάται να κάνετε δίαιτα στα ίδια χρονικά διαστήματα, ανά ώρα.
  8. Η δίαιτα πρέπει να υπολογίζεται έτσι ώστε να περιλαμβάνει 40-45% πρωτεϊνών, 40-45% σύνθετων υδατανθράκων και 10-20% λίπους.
  9. Είναι καλύτερα να τρώτε φρούτα σε μια δίαιτα, όχι στα κύρια γεύματα, αλλά για ένα σνακ.
  10. Μην κάνετε κατάχρηση αλκοόλ. Το αλκοόλ ενισχύει την όρεξη.
  11. Πρέπει να πίνουμε άφθονο καθαρό νερό σε μια δίαιτα. Συνιστάται να το κάνετε αυτό πριν από κάθε γεύμα για να γεμίσετε τον όγκο του στομάχου.
  12. Κατά τη δίαιτα, απαγορεύεται να δειπνήσετε αργότερα από 3-4 ώρες πριν τον ύπνο..
  13. Πηγαίνετε για σπορ. Σε μια δίαιτα, κάνετε τακτικά ειδικές ασκήσεις για τον Τύπο, τις κλίσεις, τις προωθήσεις.

Ο άντρας τρώει

Τι μπορείτε να φάτε για απώλεια βάρους

Κατάλογος των τροφίμων που επιτρέπονται σε μια δίαιτα:

  • είδος σίκαλης;

  • λαχανικά;
  • κουάκερ σίτου
  • φρούτα;
  • ρύζι;
  • φασόλια;
  • άπαχο βόειο κρέας
  • μαργαριτάρι κριθάρι;
  • γκρέιπφρουτ;
  • αυγά
  • ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ
  • πλιγούρι βρώμης;
  • μούρα;
  • αρακάς;
  • μοσχαρίσιο;
  • κοτόπουλο;
  • φακές
  • τυρί cottage;
  • Τουρκία;
  • ψάρι.

Ποια τρόφιμα δεν μπορούν να καταναλωθούν για να καθαρίσουν το στομάχι

Κατάλογος απαγορευμένων τροφίμων σε δίαιτα:

  • γρήγορο φαγητό;

  • σνακ
  • ζαχαροπλαστική;
  • λουκάνικα
  • μαγιονέζα και άλλες λιπαρές σάλτσες ·
  • οποιαδήποτε στιγμιαία τρόφιμα, ημιτελή προϊόντα ·
  • γλυκα;
  • καπνιστό κρέας.
  • ζάχαρη;
  • ανθρακούχα ποτά;
  • λιπαρό κρέας, ψάρι.

Γρήγορο φαγητό

Δίαιτες για άνδρες από την κοιλιά και τις πλευρές

Ακολουθώντας τις παραπάνω συμβουλές για τη σωστή διατροφή, θα διατηρείτε τον εαυτό σας σε καλή κατάσταση. Εκείνοι που πρέπει πρώτα να χάσουν βάρος και στη συνέχεια να το διατηρήσουν, θα βοηθήσουν μια δίαιτα για τους άνδρες από την κοιλιά. Υπάρχουν διαφορετικά σχήματα διατροφής για την απώλεια βάρους. Όταν επιλέγετε μια συγκεκριμένη διατροφή, λάβετε υπόψη τις διατροφικές σας προτιμήσεις. Υπολογίστε πόσος χρόνος έχετε και ποιο αποτέλεσμα θα θέλατε να επιτύχετε. Ανακαλύψτε τα πιο δημοφιλή συστήματα διατροφής απώλειας βάρους.

Διατροφή πρωτεϊνών

Τηρώντας αυτό το σύστημα διατροφής, πρέπει να εισάγετε στη διατροφή τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες: κρέας, ψάρι, γαλακτοκομικά προϊόντα. Λόγω αυτού, η ποσότητα του λίπους που καίγεται θα αυξηθεί, επειδή το σώμα θα αρχίσει να χρησιμοποιεί κρυμμένα αποθέματα και η μυϊκή μάζα θα αυξηθεί. Ένας μήνας μετά από μια τέτοια δίαιτα παρέχει απώλεια βάρους 2 έως 5 κιλών. Χαρακτηριστικά της πρωτεϊνικής διατροφής:

  1. Οι άντρες επιτρέπεται να καταναλώνουν όχι περισσότερο από 1700 kcal την ημέρα.

  2. Δεν πρέπει να περάσουν περισσότερο από τρεισήμισι ώρες μεταξύ των γευμάτων.
  3. Φροντίστε να τρώτε σύμφωνα με το πρόγραμμα.
  4. Η μέγιστη ποσότητα φυτικού λίπους που καταναλώνεται ανά ημέρα είναι 40 g.
  5. Το πρωινό πρέπει να είναι μία ώρα μετά την άνοδο, όχι αργότερα.
  6. Είναι προτιμότερο να πάρετε ένα σύμπλεγμα βιταμινών.
  7. Δεν μπορείτε να φάτε ψωμί. Μόνο τα λαχανικά πρέπει να χρησιμεύσουν ως συνοδευτικό για κρέας ή ψάρι.

Κεφίρ

Μια διατροφή για άνδρες από την κοιλιά είναι δημοφιλής επειδή είναι πολύ αποτελεσματική. Συνίσταται στην κατανάλωση κεφίρ μεσαίου λίπους, η οποία είναι πολύ χρήσιμη για το πεπτικό σύστημα και το μεταβολισμό. Επιτρέπεται επίσης να τρώτε πρωτεϊνικές τροφές, φρούτα. Δεν μπορεί να προστεθεί αλάτι και ζάχαρη στα πιάτα. Το Kefir πρέπει να πίνεται τουλάχιστον δύο λίτρα την ημέρα, χωρισμένο σε 6 μερίδες. Η μέση διάρκεια του συστήματος διατροφής είναι μια εβδομάδα. Ο όρος εξαρτάται από πόσες συμπληρωματικές τροφές θα καταναλώνετε..

Ο Κεφίρ στην Κόμισα

Διατροφή φαγόπυρου για άνδρες

Η διάρκειά του είναι έως δύο εβδομάδες, για τις οποίες μπορείτε να χάσετε βάρος κατά 7-10 κιλά. Η διατροφή φαγόπυρου βοηθά στον καθαρισμό των εντέρων, στην επιτάχυνση του μεταβολισμού. Οποιαδήποτε ποσότητα δημητριακών μπορεί να καταναλώνεται ανά ημέρα. Πρέπει να γεμίσει με βραστό νερό όλη τη νύχτα σε αναλογία 1: 2. Το πρωί, δεν χρειάζεται να μαγειρέψετε φαγόπυρο, απλά πρέπει να στραγγίξετε το υγρό. Δεν προστίθενται αλάτι, ζάχαρη. Επιπλέον, επιτρέπεται να πίνει κεφίρ, όχι περισσότερο από ένα λίτρο την ημέρα. Αν υπάρχει ακαταμάχητο αίσθημα πείνας, μπορείτε να φάτε ένα γλυκό φρούτο, όπως ένα μήλο.

Ιαπωνικά

Ένας πολύ ήπιος τρόπος για να χάσετε βάρος. Η διατροφή της ιαπωνικής διατροφής είναι ισορροπημένη, η οποία εξασφαλίζει κορεσμό ακόμη και όταν καταναλώνετε μια ελάχιστη ποσότητα θερμίδων. Αποτελείται από ρύζι (σύνθετοι υδατάνθρακες), θαλασσινά, ψάρια (πρωτεΐνες, υγιή λίπη) και λαχανικά. Υπάρχουν επιλογές διατροφής για μία ή δύο εβδομάδες. Μερικοί κανόνες:

  1. Απαγορεύεται αυστηρά το αλάτι, το αλκοόλ και οι γρήγοροι υδατάνθρακες..

  2. Συνιστάται να πίνετε βιταμίνες.
  3. Είναι απαραίτητο να τηρείτε αυστηρά το καθεστώς της ημέρας, υπάρχουν μόνο προϊόντα από τη λίστα των επιτρεπόμενων και πόσιμου νερού.
  4. Απαγορεύεται η ιαπωνική διατροφή για άτομα με διαβήτη, καρδιακές παθήσεις, νεφρική νόσο, γαστρεντερική οδό, ήπαρ.
  5. Μην αλλάξετε τη σειρά των ημερών και των γευμάτων.
  6. Πριν ξεκινήσετε μια δίαιτα, συνιστάται να καθαρίσετε τα έντερα.
  7. Το φαγητό επιτρέπεται να μαγειρεύει, ψήνεται, ατμός, αλλά δεν τηγανίζεται.

Διατροφή για την απώλεια βάρους της κοιλιάς για τους άνδρες – μενού

Μερικές φορές είναι δύσκολο να επιλέξετε ένα συγκεκριμένο σύστημα τροφίμων. Οι λόγοι για αυτό μπορεί να είναι διαφορετικοί. Μερικοί άνθρωποι δυσκολεύονται να προσαρμόσουν την καθημερινή τους ρουτίνα στη διατροφή, ενώ άλλοι δυσκολεύονται να πάρουν αυτά ή αυτά τα προϊόντα. Εάν δεν θέλετε να επιλέξετε από έτοιμες επιλογές, μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας μενού, καθοδηγούμενο από τους κανόνες μιας υγιεινής διατροφής. Επιλέξτε τρόφιμα χαμηλών θερμίδων με βάση τις προτιμήσεις σας. Μπορείτε να εξοικειωθείτε με μία από τις παρακάτω επιλογές για ένα κατάλληλο μενού..

Μήλο και μεζούρα

Διατροφή για τους άνδρες για μια εβδομάδα

Φάτε μια καθημερινή διατροφή όπως αυτή:

  1. Πρωινό – 200 ml ryazhenka με ένα μικρό τοστ. Μεσημεριανό – 150 γραμμάρια βραστό φαγόπυρο, 200 γραμμάρια βούρτσας σαλάτας ρυζιού, 100 γραμμάρια βραστό βόειο κρέας. Δείπνο – 2 ψητές μελιτζάνες, 250 ml χυμού μήλου.

  2. Πρωί – 215 g τυρί cottage χωρίς λιπαρά, 200 ml τσάι χωρίς ζάχαρη. Ημέρα – 100 γραμμάρια βραστό μοσχάρι, 100 γραμμάρια φαγόπυρου. Βράδυ – 150 γραμμάρια σαλάτα ντοματίνια με κρεμμύδια, 200 ml χυμό ντομάτας.
  3. Πρωινό – 100 γραμμάρια βραστής γαλοπούλας, 200 ml πράσινου τσαγιού. Μεσημεριανό – 150 γραμμάρια βραστά ψάρια χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, 150 γραμμάρια σαλάτα με κρεμμύδια, αρακά και λάχανο. Δείπνο – 100 γραμμάρια ρυζιού, μήλο, ένα ποτήρι χυμό τεύτλων.
  4. Πρωί – 100 γραμμάρια βραστό μοσχάρι, καφές. Ημέρα – 200 ml σούπας λαχανικών, 2 φέτες ψωμί. Βράδυ – 150 γραμμάρια βραστό κοτόπουλο, 100 γραμμάρια ρυζιού.
  5. Πρωινό – 200 ml γιαούρτι και τοστ. Μεσημεριανό – 150 γραμμάρια στον ατμό ψάρια, 2 πατάτες φούρνου, 100 γραμμάρια καρότα τριμμένα. Δείπνο – 100 γραμμάρια στον ατμό μοσχαρίσιου κρέατος, 150 γραμμάρια σαλάτας λαχανικών.
  6. Πρωί – 2 μαλακά βραστά αυγά, 2 μπισκότα βρώμης, 200 ml αφέψημα με βότανα. Ημέρα – 100 γραμμάρια βραστής γαλοπούλας, 100 γραμμάρια ρυζιού. Βράδυ – 200 γραμμάρια βραστό κοτόπουλο, 100 γραμμάρια σαλάτας.
  7. Πρωινό – 100 γραμμάρια τυριού, πράσινο τσάι. Μεσημεριανό – 200 γραμμάρια ρυζιού, 100 γραμμάρια σαλάτα αγγουριών, πιπεριές, ντομάτες, κρεμμύδια με την προσθήκη ελαιολάδου. Δείπνο – 200 γραμμάρια βραστό βόειο κρέας, 150 γραμμάρια λάχανου.
Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου