Διατροφή τυριών: είναι δυνατόν να τρώτε τυρί ενώ χάνετε βάρος

Το περιεχόμενο του άρθρου



Το τυρί είναι ένα προϊόν που μπορεί να είναι και εχθρός και άλλο καλό πρόσωπο. Ωστόσο, το ερώτημα εάν είναι δυνατόν να τρώτε τυρί ενώ χάνετε βάρος, η απάντηση είναι ναι – ναι! Απλώς επιλέξτε ένα προϊόν χωρίς λιπαρά, προσαρμόστε την ποσότητα του. Για παράδειγμα, φάτε ένα σάντουιτς για πρωινό. Αυτό θα δώσει στο σώμα την απαραίτητη πρωτεΐνη – το δομικό υλικό για τους μυς. Μπορείτε να προσθέσετε ένα προϊόν με χαμηλά λιπαρά σε διαφορετικά πιάτα. Αυτό θα σας επιτρέψει να πάρετε αρκετά και να επιτύχετε απώλεια βάρους..

Τι είναι καλό το τυρί;

Αυτό το γαλακτοκομικό προϊόν είναι προμηθευτής ζωικών πρωτεϊνών, λίπους γάλακτος, μετάλλων, βιταμινών, ασβεστίου, καλίου στον οργανισμό. Οι χρήσιμες ιδιότητες του τυριού εξηγούνται από την υψηλή θρεπτική του αξία, την εξαιρετική πεπτικότητα. Η πρωτεΐνη του γίνεται καλύτερα αντιληπτή από τον οργανισμό από ότι βρίσκεται στο φρέσκο ​​γάλα. Η ενεργειακή αξία αυτού του νόστιμου προϊόντος εξαρτάται από την ποικιλία, δηλαδή την ποσότητα λίπους και πρωτεϊνών. Κατά μέσο όρο, αυτό είναι 300-400 kcal ανά 100 γραμμάρια.

Είναι δυνατόν να τρώτε τυρί σε δίαιτα

Το προϊόν είναι πολύ πλούσιο σε πρωτεΐνες και ασβέστιο. Αλλά αυτό είναι ένα γεύμα με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, οπότε δεν είναι καλός ο καθένας να τρώει τυρί όταν κάνει δίαιτα. Εάν το κάνετε στο σπίτι ή επιλέξετε ποικιλίες χαμηλών λιπαρών, τότε δεν θα γίνετε καλύτεροι και δεν θα λιμοκτονήσετε. Πρέπει να είστε προσεκτικοί σχετικά με τα αλμυρά είδη – το αλάτι διατηρεί νερό στο σώμα, μειώνοντας την αποτελεσματικότητα της διατροφής. Ορισμένες ποικιλίες περιέχουν πολύ χοληστερόλη, οπότε πρέπει να μειώσετε την κατανάλωση ενός τέτοιου προϊόντος. Αλλά υπάρχουν ειδικές δίαιτες που θα σας βοηθήσουν να απαλλαγείτε από περιττό όγκο και βάρος..

Τι είδους τυρί μπορώ να φάω με απώλεια βάρους

Όταν εξετάζετε μια δίαιτα, είναι καλύτερο να επιλέξετε ένα τυρί απώλειας βάρους με χαμηλό ποσοστό λιπαρών, υδατανθράκων και χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες. Το Ricotta ανήκει σε τέτοια, σε μόλις 174 kcal, αυτό το τυρόπηγμα σε μια δίαιτα είναι αναντικατάστατο. Αξίζει να δοθεί προσοχή στις Amber, Oltermanni, Mozzarella, Camembert με μούχλα, φέτα, Adygea, Tofu. Η φέτα είναι χρήσιμη και νόστιμη, έχει περισσότερες θερμίδες – 290 kcal ανά 100 g, αλλά σχεδόν δεν υπάρχουν υδατάνθρακες σε αυτό που προκαλούν γρήγορη αύξηση βάρους. Αυτές οι ποικιλίες μπορούν να καταναλωθούν το πρωί, το απόγευμα και το βράδυ, χωρίς φόβο αναπλήρωσης.

Τυρί ρικότα

Brynza όταν χάνετε βάρος

Υπάρχει λίπος σε τυρί φέτα, και πολλές πρωτεΐνες, καθώς και εύπεπτο ασβέστιο, βιταμίνες C, E, B 1, B 2 και χρήσιμα μέταλλα. Η μέση περιεκτικότητα σε θερμίδες του τυριού φέτα είναι 260 kcal, είναι ένα διαιτητικό προϊόν, βοηθά στην πέψη και όσοι κάνουν δίαιτα μπορούν να το φάνε με ασφάλεια. Το Brynza διατηρεί τέλεια τις ιδιότητές του για 2-3 εβδομάδες, εάν διατηρηθεί σωστά, σε φυσική άλμη.

Τυρί Adygea ενώ χάνει βάρος

Το Adyghe περιέχει λίγο λίπος, αλλά είναι πλούσιο σε ασβέστιο, φώσφορο, λιποδιαλυτές βιταμίνες. Η περιεκτικότητα σε θερμίδες του τυριού Adyghe είναι μόνο 240 θερμίδες. Τα ένζυμα που περιέχονται σε αυτό βελτιώνουν τη διαδικασία πέψης, ομαλοποιούν την εντερική μικροχλωρίδα και το νευρικό σύστημα. Πιστεύεται ότι η χρήση του Adyghe βοηθά στην αντιμετώπιση του άγχους, βελτιώνει τον ύπνο, τη διάθεση. Αυτό το προϊόν διατροφής περιλαμβάνεται συχνά στο μενού για υπέρβαρα άτομα με τάση παχυσαρκίας..

Τυρί αδυνάτισμα tofu

Η κατανάλωση Tofu προάγει την απώλεια βάρους. Αυτό το γαλακτοκομικό προϊόν παράγεται από γάλα σόγιας, έχει μοναδικές ευεργετικές ιδιότητες. Περιέχει μια μεγάλη ποσότητα φυτικών πρωτεϊνών, αμινοξέων, σιδήρου, ασβεστίου, που απαιτούνται από τον οργανισμό. Δεν περιέχει χοληστερόλη, μειώνει τα επίπεδα στο αίμα. Η περιεκτικότητα σε θερμίδες tofu τυριού σόγιας είναι χαμηλή – κατά μέσο όρο 100 kcal, επομένως, χρησιμοποιώντας το, μπορείτε να απολαύσετε και να απαλλαγείτε από το υπερβολικό βάρος.

Υπάρχει μια ειδική διατροφή με βάση το Tofu, είναι απλό να τηρηθεί. Tofu – πλούσιο, αλλά απορροφάται εύκολα από το σώμα, λειτουργεί ως μια εύκολη θεραπεία. Για τρία, μπορείτε να χάσετε μερικά κιλά:

  1. Πρωινό: Τοφού και σαλάτα λαχανικών χωρίς λάδι και μπαχαρικά.
  2. Μεσημεριανό: οποιοδήποτε πιάτο από Tofu, πράσινο τσάι.
  3. Δείπνο: σαλάτα λαχανικών και τόφου.
  4. Επαναλάβετε τη δίαιτα μετά από τέσσερις μήνες.

Τυρί τόφου

Ricotta αδυνάτισμα

Το ιταλικό Ricotta παράγεται από ορό γάλακτος με μικρή ποσότητα λίπους, επομένως έχει πολλές πρωτεΐνες λευκωματίνης και η περιεκτικότητα σε λιπαρά είναι από τις χαμηλότερες. Θέλετε να μάθετε πόσες θερμίδες σε ρικότα; Σε 100 γραμμάρια – όχι περισσότερο από 174, αλλά αυτό δεν την εμποδίζει να είναι θρεπτική και νόστιμη. Αυτό το διαιτητικό προϊόν έχει μια ηρεμιστική επίδραση στο ήπαρ, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα. Έτσι, δεν μπορείτε να φοβάστε να μαγειρέψετε νόστιμα επιδόρπια, σνακ και σάντουιτς με το Ricotta, αλλά αυτό δεν ισχύει για τους πιο αλμυρούς τύπους: καπνιστό και καρυκευμένο, είναι χονδροειδές.

Mozzarella Slimming

Η μοτσαρέλα είναι πηγή πρωτεϊνών, βιταμινών, μικροστοιχείων που χρειάζεται ένα άτομο, δεν προκαλεί πεπτικά προβλήματα, είναι χρήσιμη σε οποιαδήποτε ηλικία. Η περιεκτικότητα σε θερμίδες των 100 g μοτσαρέλας μπορεί να είναι 350 kcal, αλλά οι ποικιλίες χαμηλών λιπαρών έχουν άλλους δείκτες. Για παράδειγμα, η ενεργειακή αξία της μοτσαρέλας από μη λιπαρές πρώτες ύλες είναι 160 θερμίδες. Επομένως, αξίζει να το προσθέσετε σε διαφορετικά πιάτα, μην φοβάστε να βελτιωθείτε.

Είναι δυνατή η χρήση επεξεργασμένου τυριού με δίαιτα

Ένα συντηγμένο προϊόν είναι υγιές. Έχει βιταμίνες, μέταλλα: ψευδάργυρο, χαλκό, σίδηρο, θείο, φώσφορο, κάλιο, νάτριο, μαγνήσιο, κορεσμένα λιπαρά οξέα. Η μέση περιεκτικότητα σε θερμίδες είναι 226 kcal. Μπορείτε να φάτε ένα λιωμένο προϊόν ενώ χάνετε βάρος, αλλά μόνο ως μέρος μιας ειδικής δίαιτας, για παράδειγμα, η «5 Τυριά Διατροφή»: χρησιμοποιούνται μόνο ένα μεταποιημένο προϊόν και ξηρό λευκό κρασί. Μπορείτε να μειώσετε το βάρος κατά 5 κιλά σε 5 ημέρες, αλλά υπάρχουν αντενδείξεις για άτομα που έχουν προβλήματα με το γαστρεντερικό σωλήνα, ηπατική νόσο, εθισμό στο αλκοόλ.

Διατροφή αδυνάτισμα τυριών

Μια δίαιτα τυριού θα βοηθήσει στη γρήγορη μείωση του βάρους. Σε λίγες μέρες, μπορείτε να χάσετε περίπου τρία κιλά χωρίς να βλάψετε την υγεία σας. Το κύριο πλεονέκτημα αυτής της πρωτεϊνικής διατροφής είναι μια πολύ μικρή ποσότητα υδατανθράκων. Το σώμα αρχίζει να καταναλώνει εσωτερικά αποθέματα υδατανθράκων, γεγονός που μειώνει τον λιπώδη ιστό. Πρέπει να τρώτε καθημερινά αλατισμένα και στερεά είδη. Η περιεκτικότητα σε λιπαρά δεν πρέπει να υπερβαίνει το 12%. Είναι απαραίτητο να λαμβάνετε πολυβιταμίνες, καθώς τα φρούτα και τα λαχανικά εξαιρούνται από τη διατροφή.

Για 3 ημέρες

Μια ειδική διατροφή τυριού για 3 ημέρες θα σας επιτρέψει να χάσετε βάρος κατά 3 κιλά. Δεν μπορείτε να φοβάστε να φάτε αυτό το προϊόν και το τυρί cottage, αλλά φροντίστε να πίνετε περισσότερο υγρό. Αυτή είναι μια αποτελεσματική τεχνική για γρήγορη απώλεια βάρους. Ακολουθεί ένα παράδειγμα μενού τριών ημερών:

1 ημέρα:

  1. Πρωινό: τσάι χωρίς ζάχαρη, καφές, τυρί.
  2. Δεύτερο πρωινό: βραστό αυγό, τσάι.
  3. Μεσημεριανό: 100 g τυρί, 200 g κρέατος (άπαχο).
  4. Σνακ: 250 g φρέσκου τυριού cottage.
  5. Δείπνο: κεφίρ ή γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά.

Βραστό αυγό

2 ημέρες:

  1. Πρωινό: 1 πιπεριά, τυρί, τσάι από βότανα.
  2. Μεσημεριανό: τσάι, βραστό αυγό.
  3. Μεσημεριανό: βραστό κρέας με φέτα τυριού, μεταλλικό νερό.
  4. Σνακ: 2 φρέσκα αγγούρια με τυρί.
  5. Δείπνο: τυρί, γιαούρτι ή κεφίρ.

3 ημέρες:

  1. Πρωινό: 2 φρέσκες ντομάτες, τυρί cottage με χαμηλά λιπαρά (150 g).
  2. Μεσημεριανό: 100 γραμμάρια σπαράγγια, αποβουτυρωμένο τυρί, μεταλλικό νερό. Μεσημεριανό: βραστό στήθος κοτόπουλου, τυρί (100 g), τσάι.
  3. Δείπνο: πράσινο μήλο, φέτα τυριού.

Για 10 ημέρες

Η διάρκεια της προτεινόμενης δίαιτας είναι 10 ημέρες και 10 kg βάρους μπορεί να χαθούν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Μια διατροφή τυριού για 10 ημέρες υποδηλώνει ότι 50-80 γραμμάρια αυτού του προϊόντος γάλακτος που έχει υποστεί ζύμωση μπορεί να καταναλωθεί την ημέρα. Τι είδους τυρί μπορώ να φάω σε δίαιτα; Μόνο συμπαγές και όχι περισσότερο από 100 g την ημέρα. Είναι χρήσιμο να συνδυάσετε διαφορετικούς τύπους, τρώγοντας τα με λαχανικά. Πίνετε όχι περισσότερο από ένα λίτρο την ημέρα. Μετά από πέντε ημέρες, κάντε ένα διάλειμμα για μερικές ημέρες, αλλά μην τρώτε δημητριακά, προϊόντα ψωμιού, αλεύρι και γλυκά τρόφιμα. Λαχανικά και κρέας κατά βούληση. Στη συνέχεια επαναλάβετε τη διατροφή. Προσφέρεται ένα μενού απλών στοιχείων:

Ημέρα 1:

  1. Πρωινό: 20 γραμμάρια τυρί, ένα ποτήρι γάλα, αγγούρι (φρέσκο).
  2. Μεσημεριανό: 4 ντομάτες, κόλιαντρο (2 κλαδιά), 20 γραμμάρια τυριού.
  3. Σνακ: αγγούρι, 20 γραμμάρια τυριού.
  4. Δείπνο: 100 γρ. βραστό κρέας (γαλοπούλα, κοτόπουλο).

Ημέρα 2:

  1. Πρωινό: 2 πατάτες βραστές με αλάτι, 30 γραμμάρια τυριού.
  2. Μεσημεριανό: 5 κομμάτια ραπανάκι, 100 γραμμάρια λάχανου.
  3. Σνακ: 20 γρ. τυρί, ένα ποτήρι γάλα.
  4. Δείπνο: 4 βραστά καρότα, 20 γραμμάρια τυριού.

Ημέρα 3:

  1. Πρωινό: 150 γρ. βραστά μπιζέλια με αλάτι, ένα φλιτζάνι ισχυρό μαύρο τσάι χωρίς ζάχαρη.
  2. Μεσημεριανό: 200 g βρασμένου σπαραγγιού, 30 g ζυμωμένου γάλακτος.
  3. Σνακ: 2 αγγούρια, 20 γραμμάρια τυριού
  4. Δείπνο: 100 g βραστά φασόλια με αλάτι, 15 g τυρί.

Βρασμένα φασόλια

Ημέρα 4:

  1. Πρωινό: 20 g τυρί, ένα ποτήρι γάλα, 2 βουλγαρικές πιπεριές.
  2. Μεσημεριανό: 100 γραμμάρια βραστό μπρόκολο (αλατισμένο).
  3. Σνακ: 6 φύλλα μαρουλιού, 40 γραμμάρια τυρί.
  4. Δείπνο: 100 γραμμάρια βραστό κόκκινο κρέας.

Ημέρα 5:

  1. Πρωινό: ένα ποτήρι κεφίρ, 2 ντομάτες, 20 g τυρί,
  2. Μεσημεριανό: 200 γραμμάρια στιφάδο μελιτζάνας με σκόρδο, 20 γραμμάρια τυρί.
  3. Σνακ:, 2 αγγούρια, 40 γραμμάρια τυριού.
  4. Δείπνο: 100 γραμμάρια βραστό κρέας κοτόπουλου, 50 γραμμάρια ρίζας σέλινου.

Πόσο τυρί μπορείτε να τρώτε ανά ημέρα σε δίαιτα

Οι διατροφολόγοι συμβουλεύουν: πρέπει να λάβετε υπόψη τις θερμίδες για να καταλάβετε πόσο τυρί υπάρχει όταν χάνετε βάρος. Σκληρό μπορεί να είναι 70-100 γραμμάρια την ημέρα, αυτό δεν θα χαλάσει το σχήμα και θα ωφελήσει το σώμα. Τι μούχλα μπορεί να αντέξει 50-70 γραμμάρια την ημέρα. Το σπιτικό προϊόν για στάρπη ακόμη και σε ποσότητα 200 γραμμαρίων δεν είναι τρομακτικό. Αλλά πρέπει να είστε προσεκτικοί με ψευδεπίγραφα ψεύτικα με φοινικέλαιο και άλλα πρόσθετα. Είναι επιβλαβείς σε οποιαδήποτε ποσότητα..

Κριτικές:

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου