Η λίστα των προϊόντων και των μενού για την απώλεια βάρους: τι μπορείτε να φάτε σε μια δίαιτα πρωτεΐνης, πόσο μπορείτε να χάσετε βάρος

Το περιεχόμενο του άρθρου



Ένα από τα κύρια προϊόντα για την απώλεια βάρους είναι η πρωτεΐνη, οπότε τα κορίτσια κάνουν συχνά την ερώτηση: “Τι μπορώ να φάω σε δίαιτα πρωτεΐνης;” Για να χάσετε βάρος, θα πρέπει να περιορίσετε την πρόσληψη λιπών και υδατανθράκων. Η έλλειψή τους οδηγεί σε ενεργή καύση λίπους, αλλά δεν υπάρχει αίσθημα πείνας. Η πρωτεΐνη διαποτίζει τον οργανισμό, δίνει δύναμη, η οποία τη διακρίνει από την άλλη διατροφή για απώλεια βάρους.

Τι είναι μια πρωτεΐνη δίαιτα

Η πρωτεϊνική διατροφή είναι το κοινό όνομα για ποικιλίες διατροφής με τροφές με βάση τις πρωτεΐνες. Η διατροφή αποτελείται από κρέας, ψάρι, τυρί cottage, αυγά. Τα λαχανικά με φρούτα καταναλώνονται, αλλά σε μικρότερες ποσότητες, το ίδιο ισχύει για τα δημητριακά, τις σούπες και άλλα τρόφιμα πλούσια σε υδατάνθρακες – την κύρια πηγή ενέργειας. Έτσι, το σώμα δεν λαμβάνει ενέργεια από τα τρόφιμα, οπότε το αντικαθιστά με αποθέσεις λίπους, τις οποίες πρέπει να απαλλαγείτε.

Οι τροφές που περιέχουν πρωτεΐνες χωρίς υδατάνθρακες χρησιμοποιούνται από τους αθλητές για να στεγνώσουν το σώμα τους. Με τη βοήθειά του, το υπερβολικό λίπος αφήνει μετά την αύξηση της μάζας και οι μύες παραμένουν. Αυτή τη στιγμή, η κατανάλωση όλων των θρεπτικών ουσιών συνεχίζεται και όχι μόνο πρωτεϊνών. Μόνο ο αριθμός και η αναλογία τους αλλάζουν. Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να εγκαταλείψετε εντελώς τα είδη ζαχαροπλαστικής, τα αλεύρια, τις πατάτες, ακόμη και σε ελάχιστες μερίδες.

Τι δίνει μια πρωτεΐνη δίαιτα

Το κρέας, τα αυγά και τα ψάρια πλούσια σε αμινοξέα θεωρούνται «βαριά τρόφιμα», οπότε είναι εύκολο να καταλάβουμε τι παρέχει μια δίαιτα πρωτεΐνης. Το σώμα ξοδεύει πολλή ενέργεια για να αφομοιώσει αυτά τα προϊόντα με μια δομή μοριακής πρωτεΐνης. Πρώτον, το φαγητό είναι «σπασμένο» και γίνεται αλυσίδες αμινοξέων και μετά από αυτό – ως μεμονωμένα στοιχεία. Μια τέτοια διαδικασία απαιτεί μεγάλη ποσότητα ενέργειας, η οποία πρέπει να εξαχθεί λόγω έλλειψης άλλων μεθόδων από τις εναποθέσεις λίπους, χωρίζοντάς τις.

Η μακρά αφομοίωση των αμινοξέων παρέχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα αυτού του τύπου διατροφής – ένα αίσθημα κορεσμού που διαρκεί αρκετές ώρες, οπότε η πεινασμένη λιποθυμία και η συνεχής επιθυμία να φάτε κάτι δεν σας τρομάζουν. Τα προϊόντα με δίαιτα πρωτεΐνης για απώλεια βάρους δεν είναι επιβλαβή, επομένως δεν μπορείτε να ανησυχείτε για την υγεία και η ποικιλία επιλογών μενού με γρήγορα και διαρκή αποτελέσματα δεν αφήνει τα κορίτσια αδιάφορα. Η άρνηση από αυστηρές δίαιτες θα έχει άτομα που έχουν προβλήματα με τα νεφρά, το γαστρεντερικό σωλήνα, την καρδιά, τα αιμοφόρα αγγεία.

Προϊόντα πρωτεΐνης

Επιλογές διατροφής πρωτεΐνης

Υπάρχει ένας τεράστιος αριθμός τύπων πρωτεϊνικής διατροφής, οπότε το ερώτημα “Τι μπορώ να φάω σε μια πρωτεϊνική διατροφή;” – διφορούμενη. Επιστήμονες, διατροφολόγοι, αστέρια σε όλο τον κόσμο προσφέρουν το δικό τους μενού. Επιλέξτε τη σωστή επιλογή για μια δίαιτα πρωτεΐνης, όχι μόνο σύμφωνα με την υποσχεθείσα αποτελεσματικότητα, αλλά και σύμφωνα με μεμονωμένες παραμέτρους: κατάσταση υγείας, φορητά προϊόντα για μια δίαιτα πρωτεΐνης, ηλικία.

Μπορείτε να ακολουθήσετε τις δίαιτες με βάση τα χρονοδιαγράμματα, τα βασικά τρόφιμα και το περιεχόμενο σε θρεπτικά συστατικά. Παρακάτω είναι τα πιο διάσημα συστήματα ισχύος:

  • Η διατροφή του Ducan είναι μια δημοφιλής επιλογή από έναν γνωστό διατροφολόγο. Βασίζεται στη χρήση τροφίμων με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και χαμηλή σε υδατάνθρακες. Αυτός ο ορισμός είναι κατάλληλος για ποικιλίες κρέατος με χαμηλά λιπαρά με ψάρια, αυγά. Η πρώτη φάση ονομάζεται «επίθεση» χρησιμοποιώντας μόνο πρωτεΐνες, ακολουθούμενη από «κρουαζιέρα» με εναλλασσόμενες ημέρες καθαρής πρωτεΐνης και ημέρες πρωτεΐνης-λαχανικών. Για να μην προκληθεί βλάβη στην υγεία, η δίαιτα ακολουθείται για μια εβδομάδα.
  • Η διατροφή Maggi είναι μια τροφή για αυγά που βασίζεται σε χημική αντίδραση και όχι έλλειμμα θερμίδων. Έχει σχεδιαστεί για ένα μήνα, για τον οποίο μπορείτε να ρίξετε έως και 20 κιλά. Το σύστημα είναι κατάλληλο ακόμη και για ηλικιωμένους και δεν έχει ειδικές αντενδείξεις, αλλά χρησιμοποιείται το πολύ μία φορά το χρόνο για την αποφυγή προβλημάτων υγείας. Εάν βγείτε σωστά από τη διατροφή, το αποτέλεσμα θα παραμείνει για μεγάλο χρονικό διάστημα..
  • Κρέμλινο. Η αρχή του είναι η περιορισμένη πρόσληψη υδατανθράκων, αλλά το κρέας με αυγά δεν πρέπει να υπερβαίνει την ποσότητα που ήταν κατά τη συνήθη διατροφή. Το αρχικό σύστημα χωρίς νέα επιτρεπόμενα προϊόντα διαρκεί 2 εβδομάδες και όταν ανανεώνεται, ένα άτομο αρχίζει να έχει προβλήματα υγείας.

Διατροφή πρωτεϊνών

Εάν δεν έχετε αποφασίσει για ένα σαφές μενού διατροφικών συστημάτων, κάντε τη δική σας δίαιτα με πρωτεΐνη, ακολουθώντας τους ακόλουθους κανόνες:

  • ο αριθμός των γευμάτων την ημέρα – 4-5 φορές.
  • η τελευταία δόση είναι 4 ώρες πριν τον ύπνο και τα πρώτα 30 λεπτά μετά
  • κάθε πρόσληψη πρέπει να περιέχει πρωτεϊνικά προϊόντα για απώλεια βάρους.
  • Περιορίστε την πρόσληψη αμυλούχων λαχανικών μετά το μεσημεριανό γεύμα.
  • Είναι καλύτερα να τρώτε φρούτα πριν από το δείπνο, για παράδειγμα, μερικά μήλα ή εσπεριδοειδή.
  • απορρίψτε τα ποτά με υποκατάστατα ζάχαρης, επειδή η όρεξη είναι ενθουσιασμένη από αυτά.
  • πρέπει να πίνετε τουλάχιστον 1,5 λίτρα την ημέρα και ορισμένα συστήματα τροφίμων σημαίνει 2 φορές περισσότερο νερό.
  • απαγορευμένα τρόφιμα περιλαμβάνουν ψωμί, γλυκό, αλεύρι, λουκάνικα, λουκάνικα με άλλα παραπροϊόντα σούπας, γρήγορο φαγητό, κονσερβοποιημένα τρόφιμα.

Εσπεριδοειδή

Τι είναι η πρωτεϊνική τροφή;

Όταν επιλέγουν μια δίαιτα με πρωτεΐνες, τα κορίτσια αρχίζουν να τρώνε μόνο κρέας, ψάρι, αυγά, ως τις πιο διάσημες πηγές πρωτεΐνης – δεν καταλαβαίνουν αρκετά τι ισχύει για τις πρωτεΐνες. Πρωτεϊνικά τρόφιμα για απώλεια βάρους – αυτά είναι προϊόντα στα οποία η πρωτεΐνη κατέχει την κύρια θέση. Βρίσκεται στο κρέας των ζώων και των φυτικών τροφών, αλλά το σύνολο των αμινοξέων σε αυτά είναι διαφορετικό. Οι τροφές με χαμηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες για την απώλεια βάρους είναι γάλα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, όσπρια, ψάρια και κρέας με χαμηλά λιπαρά.

Protein Food – Λίστα προϊόντων

Η πλουσιότερη διατροφή αμινοξέων είναι η γαλοπούλα, ο τόνος, οι γαρίδες και τα καβούρια. Άλλα πρωτεϊνικά τρόφιμα έχουν μια λιγότερο ολοκληρωμένη ισορροπία των θρεπτικών συστατικών. Η ακόλουθη λίστα είναι η απάντηση στην κοινή ερώτηση «Τι μπορώ να φάω σε οποιαδήποτε πρωτεΐνη δίαιτα»:

  • σαρδέλα, ροζ σολομός, σολομός
  • στήθος κοτόπουλου, βόειο κρέας χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, χοιρινό, αρνί, συκώτι μοσχάρι, κουνέλι.
  • σπανάκι, σπαράγγια, χόρτα μουστάρδας, κουνουπίδι, μανιτάρια
  • σόγια, μπιζέλια, φασόλια, φακές, φαγόπυρο, κεχρί;
  • αυγά, τυρί, αποβουτυρωμένο γάλα, κεφίρ, τυρί cottage.

Αυτή η λίστα προϊόντων με δίαιτα πρωτεΐνης θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος γρήγορα. Η απώλεια βάρους είναι αποτελεσματική, νόστιμη και ακίνδυνη. Τα μειονεκτήματα της κατανάλωσης τέτοιων τροφίμων περιλαμβάνουν αντενδείξεις με τη μορφή χρόνιων ασθενειών, κακή πήξη του αίματος. Για να αποφύγετε την τριχόπτωση, την επιδείνωση της εμφάνισης του δέρματος, κατά τη διάρκεια της διατροφής, πάρτε σύμπλοκα βιταμινών και ανόργανων συστατικών.

Πρωτεϊνικές δίαιτες

Το μενού για την ημέρα πρωτεΐνης φτιάχνεται σύμφωνα με την επιλεγμένη διατροφή. Οι ατομικές ανάγκες λαμβάνονται επίσης υπόψη ως ποσοστό της BJU. Ως βάση, πάρτε τα ακόλουθα προϊόντα, προσθέτοντας ένα πιάτο σε αυτά:

  • 200 g ψαριού.
  • 250 γραμμάρια τυρί cottage με χαμηλά λιπαρά ή χαμηλά λιπαρά.
  • 5 ασπράδια αυγών σε βρασμένη ή άλλη μορφή.
  • 200 g θαλασσινών.
  • 150 γραμμάρια κοτόπουλου.
  • 100 g άπαχο κρέας χοιρινού, βοείου κρέατος ή μοσχαρίσιου κρέατος.
  • αυτοπαρασκευασμένο πρωτεϊνικό κούνημα.

Πρωτεϊνικά κοκτέιλ

Διατροφή με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες

Η γνωστή δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες για απώλεια βάρους αποτελείται από προϊόντα με υψηλό ποσοστό πρωτεΐνης. Οι συνταγές είναι απλές αλλά νόστιμες. Για μια μέρα, μαγειρέψτε:

  1. Καφές ή τσάι, τοστ πίτουρου
  2. 2 αυγά, λαχανοσαλάτα με χυμό λεμονιού.
  3. Γιαούρτι με πρωτεΐνες χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά ή καλύτερα
  4. Ψητά ή βρασμένα ψάρια με σαλάτα ντομάτας.

Αυστηρή διατροφή πρωτεΐνης

Τι μπορώ να φάω σε αυστηρή δίαιτα με πρωτεΐνες; Το λεγόμενο “υγρό φαγητό”, το οποίο αναφέρεται σε πρωτεϊνικές τροφές: γάλα, κεφίρ, σούπες, ζωμούς. Ένα κατά προσέγγιση μενού πρωτεϊνών για την ημέρα είναι:

  1. Για πρωινό, 100-200 γραμμάρια βρασμένου ρυζιού χωρίς καρυκεύματα, πράσινο μήλο, τσάι χωρίς ζάχαρη.
  2. Για μεσημεριανό γεύμα, μπορείτε να μαγειρέψετε μια ομελέτα από ένα ζευγάρι ολόκληρων αυγών και ένα επιπλέον ζευγάρι ασπράδι αυγού με την προσθήκη 200 ml αποβουτυρωμένου γάλακτος.
  3. Το μεσημέρι πιείτε ένα ποτήρι κεφίρ.
  4. Για δείπνο, βραστό στήθος με ντομάτα, χυμό.

Διατροφή πρωτεΐνης για ένα μήνα

Το μενού της πρωτεΐνης δίαιτας για απώλεια βάρους για ένα μήνα είναι διαφορετικό και πιο επιτρεπτό λόγω της μακροπρόθεσμης:

  • ένα ζευγάρι βραστά αυγά, μήλο, τσάι
  • βραστό κοτόπουλο, βρασμένα λαχανικά
  • ξινό γάλα
  • κρέας ψημένο ή τηγανισμένο χωρίς λάδι.

Για 2 εβδομάδες

Δεν υπάρχουν ειδικές καινοτομίες σε αυτό που μπορείτε να φάτε σε δίαιτα πρωτεΐνης για 2 εβδομάδες. Όλες οι συνταγές διατροφής μπορούν να παρασκευαστούν στο σπίτι:

  1. Καφές ή τσάι για πρωινό.
  2. Για μεσημεριανό, αυγό, σαλάτα κουνουπιδιού.
  3. Για μεσημεριανό γεύμα, 100 γραμμάρια κοτόπουλο με ρύζι.
  4. Για ένα σνακ, τυρί cottage με χαμηλά λιπαρά.
  5. Για δείπνο, ένας σκλάβος στον ατμό με σαλάτα.

Στύψτε σε ένα πιάτο

Για 7 ημέρες

Η διατροφή 7 ημερών σε πρωτεΐνες είναι δημοφιλής στα κορίτσια λόγω της γρήγορης δράσης της. Για 1 ημέρα τρώτε:

  1. Ποτήρι γάλα ή ποτό γιαούρτι που έχει υποστεί ζύμωση.
  2. 100 g κοτόπουλο με μπαχαρικά και λαχανικά.
  3. 1 μήλο ή εσπεριδοειδή.
  4. 150 γραμμάρια ψημένα ψάρια με βότανα.

Για 3 ημέρες

Το αναλυτικό μενού της διατροφής 1 ημέρας σε πρωτεΐνες 3 ημερών είναι μικρό, γιατί σε σύντομο χρονικό διάστημα μπορείτε να φάτε μόνο:

  1. Για πρωινό 1 βραστό αυγό, τσάι.
  2. 100 γραμμάρια τυρί cottage για μεσημεριανό και απογευματινό τσάι.
  3. Το υπόλοιπο του χρόνου, πιείτε νερό ή τσάι.

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου