Τι να φάτε για απώλεια βάρους: ποια τρόφιμα συμβάλλουν στην απώλεια βάρους

Το περιεχόμενο του άρθρου



Τα υπέρβαρα άτομα ονειρεύονται να χάσουν βάρος με γρήγορο τρόπο χωρίς να ξοδεύουν χρόνο στην άσκηση και τις διαδικασίες. Μια αποτελεσματική μέθοδος απώλειας επιπλέον κιλών είναι η αναθεώρηση της διατροφής. Για να γίνει αυτό, αξίζει να μάθετε ποια τρόφιμα συμβάλλουν στην απώλεια βάρους, να βοηθήσουν το σώμα να χάσει αποθήκες λίπους. Υπάρχει ένα απλό φαγητό που μειώνει την όρεξη που καίει θερμίδες..

Τι να φάτε για να χάσετε βάρος

Οι διατροφολόγοι επισημαίνουν προϊόντα που σας βοηθούν να χάσετε βάρος γρήγορα και αποτελεσματικά. Αυτά περιλαμβάνουν δημητριακά, κορεσμό του σώματος με αργούς υδατάνθρακες, παράταση του αισθήματος κορεσμού. Η λίστα περιλαμβάνει επίσης μπαχαρικά που ενισχύουν το μεταβολισμό, ποτά που συμβάλλουν στην ταχεία απώλεια υπερβολικού βάρους. Δώστε προσοχή στα ακόλουθα προϊόντα:

  • είδος σίκαλης – πλούσιο σε πρωτεΐνες, αλλά φτωχό σε υδατάνθρακες, παρατείνει την αίσθηση της πληρότητας, βελτιώνει το ήπαρ και τα έντερα, καθαρίζει το σώμα από τοξίνες, μειώνει τη χοληστερόλη.
  • πλιγούρι βρώμης – ρυθμίζει τη χοληστερόλη, τη γλυκόζη στο αίμα.
  • άψητο ρύζι – το προϊόν καθαρίζει το σώμα από τοξίνες, κορεσμένα με βιταμίνες Β ·
  • μούσλι – η καθημερινή πρόσληψη φυσικών δημητριακών χωρίς ψήσιμο, ψήσιμο και διατήρηση σοκολάτας βοηθά στην απώλεια βάρους λόγω της αργής πέψης των φυτικών ινών.
  • πικάντικα καρυκεύματα – μουστάρδα, πιπέρι, σκόρδο, χρένο, λίπος καψίματος ξιδιού, επιταχύνει την απελευθέρωση ενέργειας, καθαρίζει τα αιμοφόρα αγγεία, χαμηλότερα επίπεδα ινσουλίνης,
  • κανέλα – αντικαθιστά τη ζάχαρη, επιταχύνει το μεταβολισμό.
  • πράσινο τσάι – καίει λίπη, βελτιώνει την πέψη, ελευθερώνει το σώμα από τις ελεύθερες ρίζες.
  • νερό – ένα δραστικό προϊόν για απώλεια βάρους, επιταχύνει το μεταβολισμό, εκπλένει περίσσεια αλάτων ·
  • κρύες σούπες και χυμούς – όταν καταναλώνονται, καταναλώνεται ενέργεια για θέρμανση, πέψη.
  • ελαιόλαδο – πηγή βιολογικών υγιών λιπών, συμβάλλει στην αρμονία επιταχύνοντας τις μεταβολικές διεργασίες, μειώνοντας την πείνα.

Είδος σίκαλης

Καταστέλλει την όρεξη και βοηθά στην καύση λίπους

Όταν επιλέγετε μια δίαιτα, μην αγνοείτε το ερώτημα ποια τρόφιμα καίνε λίπος και συμβάλλουν στην απώλεια βάρους. Αυτά περιλαμβάνουν ξηρούς καρπούς πλούσιους σε λιπαρά οξέα, φρούτα, αποξηραμένα φρούτα, μούρα, κορεσμό του σώματος με φυτικές ίνες. Λίστα παντοπωλείων:

  • αράπικο φιστίκι – χρήσιμο για σνακ, μειώνει τη χοληστερόλη, το σωματικό βάρος λόγω του γρήγορου κορεσμού με ίνες και πρωτεΐνες, η επιτρεπόμενη ημερήσια ποσότητα είναι 10 τεμάχια.
  • Κουκουνάρια – μείωση της όρεξης, πλούσια σε κορεσμένες πρωτεΐνες, ημερήσια πρόσληψη – 50 g.
  • αμύγδαλο – περιέχει φυτικές ίνες, βιταμίνες, ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο, ομαλοποιεί τη χοληστερόλη με καθημερινή χρήση 30 g.
  • καρύδια και λάδι από αυτά – για μια μέρα μπορείτε να φάτε δύο κομμάτια με χυλό, να καταστείλετε την επιθυμία για γλυκά, να αποτρέψετε το χαλάρωμα του δέρματος.
  • μήλα και αχλάδια – έχουν σχεδόν μηδενική περιεκτικότητα σε θερμίδες, αλλά γεμίστε το στομάχι για μεγάλο χρονικό διάστημα.
  • φράπα – μειώνει τα επίπεδα ινσουλίνης, βοηθά στην αύξηση της ταχύτητας της διαδικασίας καύσης βάρους, απώλειας βάρους, μπορείτε να πίνετε 150 ml την ημέρα ή να τρώτε τα μισά φρούτα.
  • σύκα – το προϊόν δεν περιέχει λίπος, χαμηλών θερμίδων, ικανοποιεί την πείνα μόνο σε 2-3 τεμάχια.
  • ένας ανανάς – πλούσιο σε βρωμελίνη, επιταχύνοντας την κατανομή των λιπών.
  • ακτινίδια – ενισχύει τη διαδικασία της απώλειας βάρους, βοηθά στην εξάλειψη της κακής χοληστερόλης, ένα έμβρυο κορεσμό του σώματος με έναν καθημερινό κανόνα βιταμίνης C ·
  • αβοκάντο – περιέχει λιπαρά που απορροφούν γρήγορα, κορεσμό του σώματος για μεγάλο χρονικό διάστημα.
  • αποξηραμένα φρούτα – πλούσιο σε βιταμίνες και φυτικές ίνες, μπορείτε να πίνετε αποξηραμένα βερίκοκα ή ημερομηνίες με τσάι και να απολαύσετε ένα σνακ με σταφίδες και δαμάσκηνα.
  • μούρα – φρέσκα και κατεψυγμένα σμέουρα, σταφίδες, φράουλες, φραγκοστάφυλα, αγιόκλημα, βατόμουρα αφαιρούν αποθήκες λίπους, χαμηλότερα επίπεδα γλυκόζης.

Καρύδια

Προϊόντα αδυνατίσματος

Όταν μελετάτε πληροφορίες σχετικά με τα τρόφιμα που συμβάλλουν στην απώλεια βάρους, δεν μπορείτε να αγνοήσετε τα λαχανικά και τις πρωτεΐνες. Εισέρχονται στη διατροφή ενός ατόμου που θέλει να χάσει βάρος, επειδή δημιουργούν ένα αίσθημα κορεσμού και εμπλουτίζουν το σώμα με χρήσιμες ουσίες. Όταν χάνετε βάρος, πρέπει να καταναλώνετε:

  • θαλάσσιο λάχανο – Περιέχει πολύ ιώδιο, το οποίο βελτιώνει τη λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα, το οποίο μειώνει τον κίνδυνο ανάπτυξης παχυσαρκίας.
  • μανιτάρια – καθαρίστε το συκώτι, είναι καλό να αντικαθιστάτε το κρέας με προϊόντα δύο φορές την εβδομάδα.
  • τζίντζερ – επιταχύνει το μεταβολισμό, απομακρύνει τις τοξίνες, καταναλώνει καλά σε φρέσκια μορφή.
  • μαϊντανό, καρότα – τροφή χαμηλών θερμίδων, ενεργοποιεί το μεταβολισμό του λίπους.
  • σαλάτα – χρήσιμα φύλλα και ρόκα, με χοληρετικές ιδιότητες και μειώνουν την όρεξη.
  • σπανάκι, τσουκνίδα – Η βιταμίνη C στη σύνθεση εξαλείφει τις εναποθέσεις λίπους, προάγει ένα ήπιο καθαρτικό αποτέλεσμα.
  • σέλινο – χαμηλές θερμίδες, βελτιώνει την πέψη.
  • κεφίρ – το μη λιπαρό ποτό βελτιώνει την πέψη, ομαλοποιεί τη μικροχλωρίδα.
  • τυρί cottage, γιαούρτι – πλούσιο σε εύπεπτες πρωτεΐνες, δημιουργώντας ένα αίσθημα κορεσμού.
  • ορός γάλακτος – ένα ποτήρι προϊόντος πριν από το φαγητό προάγει την απώλεια βάρους.
  • ψάρι – καίει λίπη, είναι ένα χρήσιμο προϊόν για τη φιγούρα, βάλτε το στον ατμό και φάτε το με χόρτα.
  • ψωμί – η σίκαλη ή η χονδροειδής άλεση βελτιώνει την πέψη, μειώνει τα αποθέματα λίπους στους γοφούς και την κοιλιά.
  • πίτουρο, ψωμί από αυτούς – Η απορρόφηση είναι μηδενική, αλλά τα τρόφιμα καθαρίζουν τα έντερα.

Λίστα παντοπωλείων

Οι διατροφολόγοι αποκαλύπτουν μια χρήσιμη λίστα προϊόντων για σωστή διατροφή και απώλεια βάρους, τα οποία περιλαμβάνουν:

  1. Πηγές σύνθετων υδατανθράκων – δημητριακά. Φαγόπυρο, κεχρί, καστανό ρύζι, πλιγούρι βρώμης, πλιγούρι, quinoa θεωρούνται αποτελεσματικά. Θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στη διατροφή με όλυρα, όσπρια.
  2. Φρέσκα χόρτα – πλούσιο σε φυτικές ίνες. Είναι χρήσιμο να τρώτε μαρούλι, κάρδαμο, μαρούλι, λάχανο, σκόρδο, κρεμμύδια. Η πέψη βελτιώνει τα ραπανάκια, τα τεύτλα, τις παστινάκες, το σέλινο.
  3. Λαχανικά – σκουός, πιπεριές, κολοκύθα, ντομάτες, αγγούρια, μελιτζάνες θεωρούνται χρήσιμες.
  4. Φρούτα, μούρα, εσπεριδοειδή – τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες. Το πεπόνι με καρπούζι βελτιώνει την ισορροπία του νερού.
  5. Πρωτεϊνικές ζωοτροφές – κοτόπουλο, γαλοπούλα, άπαχο κρέας, αυγά και θαλασσινά. Είναι χρήσιμο να συμπεριληφθούν στη διατροφή θαλάσσια ψάρια, γαλακτοκομικά προϊόντα.
  6. Πηγή λίπους – ακατέργαστο φυτικό έλαιο, ξηρούς καρπούς.

Φρέσκα χόρτα

Τα καλύτερα προϊόντα αδυνατίσματος

Τα πιο χρήσιμα προϊόντα για την απώλεια βάρους περιλαμβάνονται στην ακόλουθη λίστα που προτείνουν οι διατροφολόγοι:

  1. Νερό – μειώνει την όρεξη, διατηρεί την ισορροπία του νερού. Μεταλλικό μη ανθρακούχο νερό ικανοποιεί την πείνα, βελτιώνει την πέψη, απομακρύνει τις τοξίνες και ενεργοποιεί το μεταβολισμό. Πάρτε τη συνήθεια να πίνετε ένα ποτήρι υγρό πριν από τα γεύματα για να μειώσετε την πρόσληψη θερμίδων τροφής.
  2. Σκίουροι – στήθος κοτόπουλου, ασπράδια αυγού, γαλοπούλα, ψάρια που σχηματίζουν μυϊκή μάζα. Όσο περισσότερο είναι, τόσο καλύτερα καίγεται το λίπος. Το πιο χρήσιμο ψάρι θεωρείται ότι είναι πλούσιο σε λιπαρά οξέα, πρωτεΐνες και ένα σύμπλοκο που αποτρέπει τη γήρανση του δέρματος..
  3. Λαχανικά – η επεξεργασία τους απαιτεί περισσότερη ενέργεια από την κατανάλωση. Καθημερινή πρόσληψη μερίδας λάχανου, πιπεριού, ραπανάκι, αρακά ή αγγουριών κορεσμό του σώματος με φυτικές ίνες.
  4. Ενας ανανάς – καταπολεμά το λίπος, συμβάλλει στην απώλεια βάρους λόγω της βρωμελίνης στη σύνθεση.
  5. Εσπεριδοειδές – μείωση των επιπέδων ινσουλίνης, έλεγχος της κακής επιθυμίας για γλυκά, ενίσχυση της ανοσίας. Το γκρέιπφρουτ που περιέχει φλαβονοειδές ναρινίνη, ενεργοποιεί το συκώτι, έχει χολερετική δράση, απαραίτητο για την καταπολέμηση των λιπών.

Προϊόντα γρήγορης απώλειας βάρους

Από την τεράστια λίστα που περιέχει πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα που συμβάλλουν στην ταχεία απώλεια βάρους, διακρίνονται τα ακόλουθα σημεία:

  • μαύρες σοκολάτες – 50 g την ημέρα μειώνει το επίπεδο της ορμόνης του στρες, βελτιώνει το μεταβολισμό.
  • τα αυγά – πηγή εννέα απαραίτητων αμινοξέων, υποστηρίζουν τη λειτουργία των μυών και δεν αποθηκεύονται σε λίπος.
  • σουσάμι – περιέχει λιγνάνες που αυξάνουν την ταχύτητα της διαδικασίας καύσης λίπους ·
  • κίτρινο πιπέρι – πλούσιο σε ασκορβικό οξύ, το οποίο συμβάλλει στην παραγωγή καρνιτίνης, που καίει λίπος ·
  • αράπικο φιστίκι – δύο κουταλιές της σούπας καρύδια την ημέρα επιταχύνουν την πέψη.
Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου