Αποτελεσματική άσκηση για να καθαρίσετε το στομάχι σας

Το περιεχόμενο του άρθρου



Κατά τη διαδικασία της απώλειας βάρους στην τελευταία στροφή αποδεικνύεται να απαλλαγούμε από τις πλευρές και την κοιλιά. Παρατηρείται ότι ακόμη και σε άτομα με λεπτή σωματική διάπλαση αυτά τα μέρη του σώματος είναι καθαρά ορατά. Αυτό δικαιολογείται φυσιολογικά από το γεγονός ότι στο ρυθμό της ζωής μας, οι κοιλιακοί μύες εμπλέκονται λιγότερο από άλλους. Επομένως, συχνά υπάρχει η επιθυμία να το μειώσετε και να το σφίξετε. Αυτό βοηθά τη φυσική κατάσταση, τη γυμναστική, την άσκηση για την αφαίρεση του στομάχου: συμβάλλουν στην απώλεια βάρους, στο σχηματισμό μιας όμορφης μέσης.

Τι είναι η άσκηση για την κοιλιά

Ο γρηγορότερος τρόπος για «συλλογή» επιπλέον κιλών σε μια ζώνη της γυναικείας κοιλιάς. Συχνά οι γυναίκες αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα μετά την εγκυμοσύνη (τοκετός ή καισαρική τομή). Μπορείτε να ξεκινήσετε τη σωματική δραστηριότητα αφού συμβουλευτείτε το γιατρό σας, επειδή ο καθένας έχει μεμονωμένες αντενδείξεις. Μετά τον τοκετό, ένα πρόβλημα όπως η διάσταση, το οποίο αντιμετωπίζεται με ένα ειδικό σύνολο ασκήσεων, μπορεί να εμφανιστεί μόνο υπό την επίβλεψη ειδικού.

Θυμηθείτε ότι η φόρτιση μπορεί να μην ξεκινήσει τη διαδικασία καύσης εσωτερικού υποδόριου λίπους, αλλά μάλλον να συμβάλει στο αντίθετο αποτέλεσμα – οι μύες θα ενισχυθούν και θα αυξηθούν σε όγκο. Είναι σημαντικό οι ασκήσεις για απώλεια βάρους της κοιλιάς στο σπίτι να στοχεύουν σε όλους τους μυς με τη σειρά τους, να έχουν διαφορετικές εντάσεις. Το κύριο πράγμα είναι η κανονικότητα (τουλάχιστον ένα μήνα), μετά την οποία το αποτέλεσμα θα είναι αισθητό. Απαιτείται προπόνηση δύναμης για την αφαίρεση του χαλαρού δέρματος και την ελαστική κοιλιά.

Τι πρέπει να κάνετε για να αφαιρέσετε το στομάχι και τις πλευρές

Καταλαβαίνοντας τι σκοπεύει να πάρει το αποτέλεσμα, μπορείτε εύκολα να επιλέξετε ένα πρόγραμμα άσκησης. Προς το παρόν, δεν πρέπει να ακολουθείτε μια αυστηρή δίαιτα, πρέπει να εξαιρέσετε από τη διατροφή ημιτελή τρόφιμα, τηγανητά και λιπαρά, να εστιάσετε στα φρούτα και τα λαχανικά. Φροντίστε να κάνετε προθέρμανση, δεν εξαρτάται από το πού πραγματοποιείται η προπόνηση – στο σπίτι ή στο γυμναστήριο. Στην αρχή, η μυϊκή δυσφορία θα γίνει αισθητή, αλλά σε μερικές μέρες θα εξαφανιστεί και μετά από 2-4 εβδομάδες τα πρώτα αποτελέσματα θα είναι αισθητά.

Ο άνθρωπος κλείνει τα μάτια του για γρήγορο φαγητό.

Ανδρες

Πριν προχωρήσετε στις ασκήσεις, πρέπει να καταλάβετε τα αίτια της παχυσαρκίας, τις εκδηλώσεις της κοιλιάς των αρσενικών μπύρας. Αυτά περιλαμβάνουν:

  • ανενεργός τρόπος ζωής
  • ακατάλληλη διατροφή
  • η παρουσία προβλημάτων με το ενδοκρινικό σύστημα ·
  • κακές συνήθειες (κάπνισμα, κατάχρηση αλκοόλ)
  • μεταβολικές ασθένειες (π.χ. διαβήτης)
  • γαστρεντερική συμφόρηση.

Πρώτα πρέπει να ελαχιστοποιήσετε όλους τους πιθανούς αρνητικούς παράγοντες και, στη συνέχεια, να αρχίσετε να κάνετε ασκήσεις από την κοιλιά. Η φόρτιση για την άντληση των κύβων γίνεται πιο αποτελεσματικά χρησιμοποιώντας τις ακόλουθες ασκήσεις:

  • στρίψιμο (άντληση του ορθού και λοξών μυών της πρέσας)
  • “Rock climber” (τρέχει στη θέση του από μια έμφαση που ξαπλώνει).
  • κρέμονται στην οριζόντια ράβδο ενώ σηκώνουν τα πόδια.
  • λουρί;
  • Τύπος πάγκου αλτήρα
  • push ups και καταλήψεις.

γυναίκες

Κάθε κορίτσι ονειρεύεται να έχει μια σπορ επίπεδη κοιλιά. Μόνο συνδυάζοντας τη σωστή διατροφή με την προπόνηση γίνεται πραγματικότητα. Ακολουθήστε τη διατροφή, δώστε ιδιαίτερη προσοχή στο πρωινό: φάτε οποιαδήποτε πιάτα. Το δείπνο γίνεται κατά προτίμηση ελαφρύ, για παράδειγμα, σαλάτα, κεφίρ ή τυρί cottage. Φάτε αργά, από μικρά πιάτα. Βοηθά ψυχολογικά. Ξεχάστε τα σνακ και ικανοποιήστε την πείνα με αποξηραμένα βερίκοκα ή φρούτα.

Η προπόνηση πρέπει να είναι τακτική (υποχρεωτική τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα). Κάθε τύπος φορτίου γίνεται 15 φορές σε 3 σετ. Ένα διάλειμμα μεταξύ των μπλοκ άσκησης είναι 1,5-2 λεπτά, κατά τη διάρκεια του οποίου δεν μπορείτε να καθίσετε: πρέπει να περπατήσετε και να ζεσταθείτε. Μία ώρα πριν την προπόνηση και δύο ώρες μετά την ολοκλήρωσή της, δεν συνιστάται να τρώτε. Εάν η προπόνηση προγραμματίζεται έξω από το γυμναστήριο, συνιστάται η προετοιμασία βαρών και αλτήρων (μπορούν να αντικατασταθούν με φιάλες με νερό).

Το κορίτσι κάνει ασκήσεις για απώλεια βάρους.

Ασκήσεις για να καθαρίσετε το στομάχι σας

Πιστεύεται ότι με τα καθημερινά φορτία τύπου, το στρώμα λίπους θα μειωθεί γρηγορότερα. Αλλά αυτό θα προσθέσει μόνο ανακούφιση στους μύες, και σε καμία περίπτωση δεν θα τους μειώσει σε όγκο. Η καύση λίπους απαιτεί ισχυρές και μακρές κινήσεις (το σώμα-κάμψη ταιριάζει με αυτό). Η άσκηση σε συνδυασμό με τη διατροφή, η σωστή ισορροπία νερού στο σώμα και οι αναπνευστικές ασκήσεις δίνουν εξαιρετικά αποτελέσματα..

Για κοιλιά και μέση

Η φόρτιση για την αφαίρεση του στομάχου και την απώλεια βάρους πραγματοποιείται ως εξής:

  1. Πάρτε μια οριζόντια θέση, λυγίστε τα πόδια σας. Μεταξύ τους κρατήστε μια πετσέτα, σηκώστε έναν κορμό. Κρατήστε το έτσι για ένα δευτερόλεπτο, επαναλάβετε την άσκηση 15 φορές.
  2. Η αρχική θέση είναι παρόμοια. Τοποθετήσαμε λυγισμένα πόδια στους 50 μοίρες, τα χέρια πίσω από το κεφάλι Σηκώστε το σώμα, καθυστερήστε για 3-5 δευτερόλεπτα. Όσο περισσότερο χρόνο μπορείτε να παραμείνετε σε αυτήν τη θέση, τόσο μεγαλύτερη είναι η αποτελεσματικότητα αυτής της άσκησης.
  3. Η προπόνηση με έναν προσομοιωτή όπως το στεφάνι βοηθά τέλεια στην καύση θερμίδων και στην αφαίρεση των πλευρών. Το Twist hula hoop πρέπει να είναι τουλάχιστον 20 λεπτά την ημέρα.

Για τον τύπο

Οι ηγέτες μεταξύ των ασκήσεων άντλησης του Τύπου, τις οποίες ακόμη και οι αρχάριοι θα αντιμετωπίσουν, είναι οι ακόλουθοι τύποι:

  1. Κενό. Για να εκτελέσουμε, τοποθετούμε τα πόδια πλάτος ώμου, τα χέρια στη μέση. Πάρτε μια βαθιά αναπνοή έτσι ώστε οι πνεύμονες να γεμίσουν εντελώς με αέρα. Έχοντας τραβήξει στο στομάχι, αρχίστε να εκπνέετε αργά, μερικές φορές αργά σε αυτήν ή σε αυτήν τη θέση. Στη συνέχεια εισπνεύστε ενώ συνεχίζετε να τραβάτε στο στομάχι σας. Μια επανάληψη διαρκεί 20-30 δευτερόλεπτα.
  2. Λουρί. Ξαπλώστε στο στομάχι σας, από αυτήν τη θέση, σταθείτε στα δάχτυλα των ποδιών και των αντιβράχιών σας, έτσι ώστε το σώμα να σχηματίζει μια ευθεία γραμμή. Τραβήξτε στο στομάχι σας, σφίξτε τους κοιλιακούς σας. Μείνετε σε αυτήν τη θέση όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο για εσάς.
  3. Ποδήλατο. Καθίστε σε μια επίπεδη επιφάνεια, βάλτε τα χέρια σας πίσω από το κεφάλι σας, τα πόδια τεντώνονται προς τα εμπρός πάνω από το πάτωμα. Λυγίστε το δεξί σας πόδι, φέρτε το στο σώμα, αγγίξτε το με τον αριστερό σας αγκώνα. Κατά τη διάρκεια της άσκησης, αλλάξτε τα χέρια και τα πόδια.

Ποδήλατο γυμναστικής

Για την κάτω κοιλιακή χώρα

Για αποτελεσματική προπόνηση, εστιάστε όχι μόνο στην ένταση των μυών, αλλά και στην απόσυρσή τους. Ένα σύνολο ασκήσεων για την κοιλιά μοιάζει με αυτό:

  1. Ξαπλωμένος στο πάτωμα, πιέστε τους γλουτούς στο πάτωμα, τα χέρια κατά μήκος του σώματος. Τραβήξτε τις κάλτσες σας, σηκώστε τα πόδια σας. Στη συνέχεια, με γρήγορο ρυθμό, σηκώστε και χαμηλώστε τους, προσπαθώντας να μην αγγίξετε το πάτωμα.
  2. Ενώ βρίσκεστε στην ίδια θέση, λυγίστε τα πόδια σας, βάλτε το αριστερό σας χέρι πίσω από το κεφάλι σας. Με το ελεύθερο χέρι σας, φτάστε στην αριστερή πλευρά, σηκώνοντας τον ώμο σας από το πάτωμα. Επαναλάβετε το ίδιο για την αντίθετη πλευρά..
  3. Καθίστε, λυγίστε τα πόδια σας. Γυρίστε την πλάτη σας μέχρι να αισθανθείτε ότι η πρέσα είναι τεταμένη. Στη συνέχεια, στρίψτε αριστερά και δεξιά.

Ποια άσκηση καθαρίζει καλύτερα το στομάχι; Ένα πράγμα δεν μπορεί να διακριθεί. Είναι σημαντικό να αλλάξετε τις συνήθειές σας και να συνηθίσετε τακτικά φορτία για να καθαρίσετε το στομάχι σας, να κάνετε το σώμα γλυπτό και λεπτό. Οι βασικές ασκήσεις περιγράφονται παραπάνω, αλλά αυτό απέχει πολύ από όλα. Τα ακόλουθα είναι αποτελεσματικές ασκήσεις για την κοιλιά σε εκπαιδευτικά βίντεο, τα οποία συνιστώνται σε όλους να χάσουν βάρος.

Ασκήσεις καύσης λίπους για την κοιλιά και τις πλευρές

Τι ασκήσεις αφαιρεί το στομάχι

Γυμναστική για τον τύπο

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου