Τι γιαούρτι είναι χρήσιμα για την απώλεια βάρους – τα οφέλη και τις βλάβες, τη σύνθεση των μενού δίαιτας χαμηλών θερμίδων για μια εβδομάδα

Το περιεχόμενο του άρθρου



Σήμερα, το γιαούρτι μπορεί να ονομαστεί ένα δημοφιλές προϊόν μεταξύ των ανθρώπων που επιδιώκουν να αντικαταστήσουν τα λιπαρά τρόφιμα με πιο υγιεινά τρόφιμα για να απαλλαγούν από επιπλέον κιλά. Αλλά προτού αρχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτό το προϊόν χαμηλών θερμίδων και διατροφής, πρέπει να απαντήσετε στην ερώτηση: είναι δυνατόν να τρώτε γιαούρτια όταν χάνετε βάρος και να μάθετε πόση βλάβη μπορεί να προκαλέσει εάν το χρησιμοποιήσετε υπερβολικά.

Τι είναι το γιαούρτι;

Αποφασίσαμε να κάνουμε μια επιλογή υπέρ μιας τέτοιας επιλογής όπως μια διατροφή γιαουρτιού για απώλεια βάρους; Στη συνέχεια, λάβετε υπόψη ότι πρόκειται για γαλακτοκομικό προϊόν από παχύρευστο και παστεριωμένο αγελαδινό γάλα, το οποίο επεξεργάζεται προσεκτικά. Μπορεί να είναι:

  • χωρίς λιπαρά;
  • χαμηλά λιπαρά
  • αφρογαλακτώδης.

Για να αλλάξετε τις ιδιότητες και τη γεύση, τα ζωντανά βακτήρια (bifidobacteria) προστίθενται στη σύνθεση, τα οποία συμβάλλουν στην πέψη των υδατανθράκων και αναστέλλουν την ανάπτυξη παθογόνων. Η διαδικασία παραγωγής βασίζεται στη διαδικασία ζύμωσης. Η χημική σύνθεση των 150 g προϊόντων περιλαμβάνει:

  • 260 mg ασβεστίου, που είναι το 25% της ημερήσιας πρόσληψης.
  • 300 mg κάλιο;
  • 25,5 mg μαγνησίου.

Η περιεκτικότητα σε θερμίδες και η περιεκτικότητα σε λιπαρά πολλών γνωστών γαλακτοκομικών προϊόντων που έχουν υποστεί ζύμωση είναι χαμηλή, γεγονός που τους επιτρέπει να χρησιμοποιούνται ως πρόσθετο στην κύρια διατροφή. Η θρεπτική αξία του προϊόντος στο παράδειγμα 100 g Activia ισούται με:

  • 4,5 g – πρωτεΐνη;
  • 3,5 g – λίπη;
  • 6,3 g – υδατάνθρακες.

Φυσικό γιαούρτι με φράουλες σε ένα βάζο

Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά

Είναι δυνατόν να τρώτε γιαούρτι σε δίαιτα; Γενικά, ναι, αλλά υπό την προϋπόθεση ότι αυτή η αγορά θα είναι τουλάχιστον ακίνδυνη για τον οργανισμό. Ειδικά αν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε γιαούρτι χαμηλών λιπαρών. Μαζί με το λίπος στη σύνθεση, η περιεκτικότητα σε αλάτι μειώνεται, η οποία συχνά αντικαθίσταται με χλωριούχο κάλιο. Όσον αφορά το λίπος, σε αυτό το γαλακτοκομικό προϊόν αντικαθίσταται με νερό και ζάχαρη. Το τελευταίο συστατικό δεν μπορεί να κάνει μια διατροφή πραγματικά υγιεινή..

Για να διασφαλιστεί ότι το αποβουτυρωμένο γαλακτοκομικό προϊόν μοιάζει με τη συνήθη παραλλαγή όσο το δυνατόν περισσότερο, το άμυλο προστίθεται συχνά στη σύνθεση. Η παρουσία του παρεμβαίνει στις διαδικασίες καύσης λίπους στο σώμα. Αποδεικνύεται ότι εάν απολιπάνετε αυτό το προϊόν, αντί για ορισμένα στοιχεία πρέπει να προσθέσετε άλλα, κάτι που μπορεί να είναι πιο επιβλαβές. Επομένως, δεν πρέπει να κάνετε κατάχρηση μιας τέτοιας μη λιπαρή επιλογή, ακόμα κι αν είναι πολύ φρέσκια.

Γιαούρτι χαμηλών θερμίδων

Όταν αποφασίζετε να αγοράσετε κατάλληλα γιαούρτια χαμηλών θερμίδων, δώστε προσοχή όχι μόνο στη δημοτικότητα της μάρκας και του ονόματος τους, αλλά και στην ενεργειακή τους αξία. Συχνά, οι θερμίδες σε μια τέτοια απόλαυση, ανάλογα με τον κατασκευαστή, μπορεί να διαφέρουν πολύ, και ως εκ τούτου, δεν μπορεί να καταναλώνεται κάθε τέτοιο προϊόν με δίαιτες. Κατά μέσο όρο, η θερμογόνος αξία ενός φυσικού προϊόντος με bifidobacteria για κάθε 100 g κυμαίνεται από 60-110 kcal:

  • Activia φυσικό – 75 kcal;
  • Ελληνικά – 66 kcal;
  • Παχύ θερμοστατικό Danone – 49 kcal;
  • Θαύμα – 99 kcal;
  • Φρούτα – 70 kcal;
  • Activia – 90 kcal;
  • Neo Imunele Natural – 63 kcal.

Χρήσιμες ιδιότητες γιαουρτιού

Πριν απαντήσετε στην ερώτηση: ποιο γιαούρτι είναι πιο χρήσιμο για την απώλεια βάρους, μάθετε ποια οφέλη μπορεί να φέρει αυτό το προϊόν και αν μπορεί να συνδυαστεί με ορισμένες δίαιτες. Έτσι, οι ευεργετικές ιδιότητες του γιαουρτιού είναι οι εξής:

  • θετική επίδραση στα έντερα και το πεπτικό σύστημα, όπως Αυτό το προϊόν μπορεί να βελτιώσει την πέψη, να αποτρέψει τη δυσκοιλιότητα, να βοηθήσει στη δηλητηρίαση και να μειώσει τον κίνδυνο καρκίνου.
  • ευεργετική επίδραση στο αγγειακό σύστημα, ως αποτέλεσμα του οποίου η αρτηριακή πίεση ρυθμίζεται και τα επίπεδα χοληστερόλης μειώνονται ·
  • βελτίωση της κατάστασης του ουροποιητικού συστήματος ·
  • πρόληψη της οστεοπόρωσης?
  • ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

Γιαούρτι με φρέσκα μούρα σε ένα κουτάλι και μπολ

Γιαούρτι αδυνατίσματος

Η χρήση γιαουρτιού για απώλεια βάρους είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τη μείωση του βάρους και τη βελτίωση του πεπτικού συστήματος. Ωστόσο, για το σκοπό αυτό, μόνο ένα προϊόν με βακτήρια είναι κατάλληλο, το οποίο πρέπει να αγοράσετε αργά – δώστε προσοχή στη διάρκεια ζωής, που είναι περίπου 30 ημέρες. Πολλοί ειδικοί συνιστούν τη μείωση σε 2 εβδομάδες, διότι η παρουσία μεγάλης διάρκειας ζωής σχετίζεται με τη διέλευση του προϊόντος μέσω θερμικής επεξεργασίας. Στη διαδικασία, πολλά προϊόντα ζύμωσης πεθαίνουν και το τελικό προϊόν γίνεται λιγότερο υγιές..

Ποιο είναι το πιο υγιές γιαούρτι

Όπως συμβαίνει με οποιοδήποτε προϊόν, ο αγοραστής πρέπει να διασφαλίσει την ποιότητα και να επιλέξει το καλύτερο. Το πιο χρήσιμο γιαούρτι είναι αυτό που δεν επιδεινώνει την κατάσταση των θερμίδων και έχει θετική επίδραση στην υγεία. Επομένως, είναι καλύτερα να επιλέξετε ένα «ζωντανό» προϊόν, στο οποίο υπάρχουν ειδικά βακτήρια. Για να το κάνετε αυτό, αναζητήστε τις λέξεις στη συσκευασία: Lactobacillus acidophilus, Lactobacillus bulgaricus κ.λπ. Η διάρκεια ζωής δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 2 εβδομάδες και στην ιδανική περίπτωση να είναι περίπου 7 ημέρες.

Είναι δυνατόν να χάσετε βάρος στο γιαούρτι;

Η απάντηση στην ερώτηση: είναι δυνατόν να τρώτε γιαούρτι, ενώ η απώλεια βάρους έχει ήδη διευκρινιστεί, αλλά προκύπτει ένα άλλο – πώς να χάσετε βάρος με το γιαούρτι; Για να το κάνετε αυτό, επιλέξτε προϊόντα χωρίς πολύ θερμίδες με μικρή ποσότητα λίπους και ελάχιστη ζάχαρη. Επομένως, αρνηθείτε να αγοράσετε την επιλογή με γλυκαντικά και πρόσθετα με τη μορφή φρούτων, τα οποία πολλοί άνθρωποι αρέσει να τρώνε για επιδόρπιο. Αποφύγετε προϊόντα με τις λέξεις “πανομοιότυπο με το φυσικό”, “αρτύματα”.

Τι είδους γιαούρτια μπορείτε να κάνετε με μια διατροφή

Είναι δυνατόν να φάτε σπιτικό γιαούρτι για απώλεια βάρους – μια ερώτηση που πολλοί άνθρωποι ρωτούν που δεν έχουν βρει μια κατάλληλη επιλογή στα ράφια των καταστημάτων. Για να το κάνετε αυτό, χρειάζεστε μόνο μια παρασκευή γιαουρτιού, τη μαγιά κεφίρ, περίπου ένα λίτρο γάλακτος και φρούτων ή μαρμελάδας. Όλα αυτά τα συστατικά πρέπει να αναμιχθούν και να τεθούν σε ζύμωση, μετά την οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί συνδυάζοντας, για παράδειγμα, με τυρί cottage. Όσον αφορά το προϊόν καταστήματος και την απάντηση στην ερώτηση, τι είδους γιαούρτι μπορεί να χρησιμοποιηθεί με μια δίαιτα, λάβετε υπόψη ότι η περιεκτικότητα σε λιπαρά τους πρέπει να είναι περίπου 4 g ανά 100 g και η περιεκτικότητα σε θερμίδες δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 250 kcal.

Σπιτικό γιαούρτι σε βάζα

Διατροφή γιαουρτιού

Ακολουθήστε μια τέτοια διατροφή για περισσότερο από 10 ημέρες δεν αξίζει τον κόπο. Εάν επιθυμείτε, η δίαιτα με γιαούρτι μπορεί να επαναληφθεί μετά από μερικές ημέρες:

  • πρωινό – 150 g προϊόντος, 100 g φρούτων, χυμούς, αποξηραμένα φρούτα
  • μεσημεριανό – 100-150 g του προϊόντος, 100 g μαγειρεμένου κρέατος, σαλάτας, 100 g χυμού.
  • απογευματινό τσάι – λαχανικά
  • δείπνο – βρασμένα λαχανικά, γαλακτοκομικά προϊόντα, χυμός.

Δίαιτα γιαουρτιού 7 ημερών

Με μια τέτοια δίαιτα, πρέπει να καταναλώνετε περίπου 500 γραμμάρια φυσικού προϊόντος καθημερινά, χωρισμένο σε 4 δόσεις. Δίαιτα γιαουρτιού 7 ημερών:

  • πρωινό – πράσινο τσάι και οποιοδήποτε φρούτο
  • σνακ – 150 g γαλακτοκομικών προϊόντων.
  • μεσημεριανό γεύμα – μια ελαφριά σούπα, μια σαλάτα με φρούτα ή λαχανικά, που είναι καρυκεύματα με γιαούρτι.
  • απογευματινό τσάι – ένα ποτήρι χυμό (κατά προτίμηση φρεσκοστυμμένο).
  • δείπνο – έως 150 γραμμάρια κρέατος ή ψαριού χωρίς προσθήκη λίπους, σαλάτα λαχανικών και μερικές κουταλιές της σούπας γάλακτος που έχει υποστεί ζύμωση.

Φρουτοσαλάτα σε μπολ, φρούτα και μούρα

Διατροφή γιαούρτι Kefir

Τα τελευταία χρόνια, η διατροφή κεφίρ-γιαουρτιού, η οποία είναι πολύ ικανοποιητική, έγινε όλο και πιο δημοφιλής. Εκτός από το γαλακτοκομικό προϊόν, διαθέτει μεγάλο αριθμό λαχανικών, φρούτων, μούρων, χόρτων, υπάρχουν βραστά ψάρια κ.λπ. Η απώλεια βάρους πρέπει απαραίτητα να πίνει περίπου 2 λίτρα υγρού κάθε μέρα, συμπεριλαμβανομένων χυμών, τσαγιού χωρίς ζάχαρη. Ένα κατά προσέγγιση μενού της διατροφής εκφόρτωσης κεφίρ-γιαουρτιού, το οποίο μπορεί να σας επιτρέψει να χάσετε 500-700 g βάρους την ημέρα:

  • πρώτο και δεύτερο πρωινό – 200 g χωρίς λιπαρά και 200 ​​g συνηθισμένο κεφίρ.
  • μεσημεριανό, μεσημεριανό γεύμα, δείπνο – 200 γραμμάρια γιαουρτιού (φυσικά)
  • αργά το δείπνο – 200 γραμμάρια βιοκαφίρ.

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου