Η καλύτερη πρωτεΐνη για απώλεια βάρους

Το περιεχόμενο του άρθρου



Πιθανώς, όλοι οι σύγχρονοι άνθρωποι έχουν ήδη συνειδητοποιήσει ότι η διατήρηση μιας όμορφης φιγούρας δεν είναι εύκολη, γι ‘αυτό είναι απαραίτητο να τηρούνται ορισμένες προϋποθέσεις: τρώτε σωστά, ασκείστε, χρησιμοποιείτε ειδικά συμπληρώματα. Μεγάλης σημασίας είναι η πρωτεΐνη για την απώλεια βάρους, η οποία, σε συνδυασμό με τη διατροφή και την προπόνηση, έχει θετική επίδραση στο σώμα. Εάν θέλετε να έχετε μια όμορφη λεπτή φιγούρα, διαβάστε ποια ουσία μιλάμε.

Τι είναι η πρωτεΐνη;

Τα λεγόμενα αθλητικά συμπληρώματα με τη μορφή σκόνης που περιέχει πρωτεΐνες, χωρίς την οποία κανένα σώμα δεν θα λειτουργεί πλήρως. Αποτελούνται από αμινοξέα, τα οποία είναι το δομικό υλικό για όλα τα όργανα, τους ιστούς, τα κύτταρα και αποτελούν πηγές ενέργειας. Οι πρωτεΐνες περιέχονται σε τρόφιμα, αλλά είναι δύσκολο να διασφαλιστεί η πρόσληψη της απαιτούμενης ποσότητας στο σώμα μόνο από τρόφιμα. Επομένως, πολλοί τα παίρνουν σε συμπληρώματα. Αρχίζει να απορροφάται μόλις εισέλθει στο σώμα. Αυτό δίνει στο άτομο μια γρήγορη και διαρκή αίσθηση πληρότητας..

Πρωτεΐνη σε σκόνη

Τι είναι χρήσιμη πρωτεΐνη

Σύμφωνα με μελέτες, η πρωτεΐνη είναι ζωτικής σημασίας για κάθε σώμα, άνδρας και γυναίκα, είναι ευεργετική. Εκτελεί τις ακόλουθες λειτουργίες:

  • συμβάλλει στην ταχεία καύση των αποθεμάτων λίπους, δεν επιτρέπει να βελτιωθεί.
  • αποκαθιστά τα ορμονικά επίπεδα.
  • συμμετέχει στη διαδικασία οικοδόμησης και αποκατάστασης ιστών οστών και μυών.
  • βελτιώνει την κατάσταση των μαλλιών, των νυχιών, του δέρματος.
  • διατηρεί την ισορροπία του αζώτου ·
  • προκαλεί αίσθημα κορεσμού πιο γρήγορα, μειώνει την επιθυμία για γλυκά.
  • αυξάνει την αντίσταση του οργανισμού στην επίδραση βακτηρίων, ιών.
  • ομαλοποιεί το πεπτικό σύστημα.
  • συμβάλλει στον κορεσμό του αίματος με οξυγόνο.
  • βοηθά στην οικοδόμηση των μυών πιο γρήγορα.
  • δίνει ενέργεια?
  • ρυθμίζει τις μεταβολικές διεργασίες.

Η ανεπάρκεια πρωτεϊνών προκαλεί:

  • υπέρβαση βάρους
  • δυσκολία στον ύπνο;
  • ευθραυστότητα των νυχιών, των μαλλιών
  • κατάθλιψη, ευερεθιστότητα
  • ξηρό δέρμα;
  • μειωμένη ανοσία
  • αργή επούλωση των πληγών
  • διαταραχές κοπράνων.

Μπορώ να πιω πρωτεΐνη ενώ χάνω βάρος

Κατά την καύση λίπους, η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη. Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για αυτό:

  1. Η πρωτεΐνη βοηθά στη διατήρηση της μυϊκής μάζας κατά τη διάρκεια της ενεργού καύσης λίπους. Η συντριπτική πλειονότητα των ανθρώπων, τόσο των γυναικών όσο και των ανδρών, χάνουν σωστά το βάρος τους. Από την έλλειψη θερμίδων, δεν καίνε λίπος και οι μύες καταστρέφονται. Χρησιμοποιώντας συμπληρώματα πρωτεΐνης, θα είστε σε θέση να το αποτρέψετε, να κάνετε το σώμα λεπτό, αλλά ταυτόχρονα ανάγλυφο. Χωρίς πρωτεΐνη, οι διαδικασίες καύσης λίπους απλά δεν θα ξεκινήσουν..
  2. Η πρωτεΐνη παρατείνει την απορρόφηση υδατανθράκων από το σώμα. Ο συνολικός γλυκαιμικός δείκτης των τροφίμων που τρώτε μειώνεται. Ως αποτέλεσμα, θα υπάρχει αρκετή γλυκόζη στο αίμα, η οποία θα παρατείνει το αίσθημα κορεσμού.

Το κορίτσι πίνει ένα πρωτεϊνικό κούνημα

Ποια πρωτεΐνη είναι καλύτερη για την απώλεια βάρους

Υπάρχουν πολλές ποικιλίες προσθέτων, διαφέρουν ως προς τις λειτουργίες και σε ποια προϊόντα και με ποιον τρόπο παρασκευάζονται. Όλες οι πρωτεΐνες στον ένα ή τον άλλο βαθμό συμβάλλουν στην απώλεια βάρους, ωστόσο, η επιλογή πρέπει να προσεγγιστεί υπεύθυνα. Αυτό θα σας βοηθήσει να επιτύχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα πιο γρήγορα. Με τη μέθοδο παρασκευής και τον βαθμό καθαρισμού, διακρίνονται αυτοί οι τύποι συμπληρωμάτων πρωτεΐνης:

  • συγκεντρώνομαι;
  • απομονώνω;
  • υδρόλυση.

Συμπυκνωμένος

Πρωτεΐνη μέσης καθαρότητας. Για αυτόν, επιτρέπεται η παρουσία μικρής ποσότητας υδατανθράκων (λακτόζης), ανόργανων συστατικών, λιπών. Ένα τέτοιο προϊόν είναι φθηνό. Οι ακαθαρσίες που περιλαμβάνονται στη σύνθεση μειώνουν την αποτελεσματικότητα της πρωτεΐνης κατά την απώλεια βάρους, επιβραδύνουν τη διαδικασία απορρόφησής της. Εάν χρησιμοποιείτε συμπύκνωμα, τότε πρέπει να αγοράσετε ένα στο οποίο τουλάχιστον το 70% της καθαρής πρωτεΐνης. Αξίζει να ειπωθεί ειλικρινά ότι ένα τέτοιο συμπλήρωμα πρωτεΐνης δεν περιέχει πάντα μόνο χρήσιμες ασφαλείς ουσίες.

Απομόνωση πρωτεΐνης

Καθαρισμένη πρωτεΐνη χωρίς ουσιαστικά ακαθαρσίες. Η συγκέντρωση βιολογικά δραστικών ουσιών από 90% και άνω. Αποκτηθεί γρήγορα. Ιδανικό για απώλεια βάρους. Το Isolate λαμβάνεται με τρεις τρόπους:

  1. Υπερδιήθηση. Μια μάζα υδατανθράκων λακτόζης απομακρύνεται από την τροφή και διατηρούνται βιολογικά ενεργά πεπτίδια. Στην τελική πρωτεΐνη δεν υπάρχει αλβουμίνη και κυστίνη, κάτι που είναι μειονέκτημα.
  2. Μόνωση ιόντων. Η συμπυκνωμένη πρωτεΐνη ορού γάλακτος καθαρίζεται για να επιτύχει υψηλότερη περιεκτικότητα σε καθαρή πρωτεΐνη.
  3. Διασταυρούμενο φιλτράρισμα. Μέθοδος επεξεργασίας, μετά την οποία υπάρχει ένα συμπυκνωμένο μείγμα πρωτεϊνών και ενεργών πεπτιδίων, χωρίς λακτόζη και λίπη.

Υδρόλυση πρωτεϊνών

Πολύ καθαρισμένη πρωτεΐνη που καταστρέφεται από οξύ ή μερικώς ζυμωμένη. Απορροφάται αμέσως και αρχίζει να λειτουργεί, χωρίς καν να αφομοιωθεί. Ο πιο ακριβός τύπος συμπληρώματος. Λόγω της μεθόδου μαγειρέματος, έχει μια συγκεκριμένη πικρή γεύση. Είναι αδύνατη η κατάχρηση μιας τέτοιας πρωτεΐνης. Διαφορετικά, το σώμα θα παράγει λιγότερα από τα ένζυμα του και οι πρωτεΐνες που προέρχονται από συνηθισμένα προϊόντα θα απορροφηθούν χειρότερα..

Πρωτεϊνική σκόνη

Πώς να επιλέξετε πρωτεΐνη για κορίτσια απώλειας βάρους

Μεταξύ της ποικιλίας των συμπληρωμάτων, υπάρχουν διάφοροι τύποι που είναι πιο κατάλληλοι από άλλους για απώλεια βάρους για το δίκαιο σεξ. Γνωρίζετε ήδη ότι οι πρωτεΐνες παράγονται από διαφορετικά προϊόντα: γάλα, κρέας, σόγια κ.λπ. Για απώλεια βάρους, ο ορός γάλακτος, η σόγια, η καζεΐνη είναι κατάλληλες. Καθένας από αυτούς θα ήθελε να δώσει μια πιο λεπτομερή περιγραφή. Αυτό θα βοηθήσει όλους όσους πρέπει να χάσουν βάρος να κάνουν τη σωστή επιλογή..

Ορρός γάλακτος

Η καλύτερη πρωτεΐνη για απώλεια βάρους με πολλά αμινοξέα στη σύνθεση. Απορροφάται πολύ γρήγορα. Οφέλη:

  1. Τα άτομα με χαμηλές θερμίδες έχουν ανεπάρκεια σε πρωτεΐνες. Η πρωτεΐνη ορού γάλακτος κατά την απώλεια βάρους βοηθάει στην αναπλήρωσή της. Αξίζει να θυμηθούμε ότι με έλλειψη πρωτεΐνης, η γενική κατάσταση του σώματος επιδεινώνεται, τα μαλλιά, τα νύχια, το δέρμα επιδεινώνεται.
  2. Η λήψη πρωτεΐνης ορού γάλακτος ενώ χάνετε βάρος βοηθά στη διατήρηση της μυϊκής μάζας..
  3. Με την απορρόφηση πρωτεϊνών, το σώμα ξοδεύει 25-30% περισσότερες θερμίδες από την επεξεργασία υδατανθράκων και λιπών. Αυτό συμβάλλει στην ταχεία απώλεια βάρους..

Λόγω του μεγάλου αριθμού αμινοξέων στη σύνθεση, η πρωτεΐνη ορού γάλακτος καταναλώνεται καλύτερα το πρωί, μία ώρα πριν από την προπόνηση και μισή ώρα μετά από αυτήν. Τις μέρες που δεν έχετε μαθήματα, μπορείτε να πιείτε κούνημα πρωτεΐνης μετά το ξύπνημα και μεταξύ των γευμάτων. Θα καταστέλλουν την όρεξη και θα παρατείνουν το αίσθημα κορεσμού. Η καλύτερη επιλογή για τιμή και ποιότητα είναι η απομόνωση πρωτεΐνης. Χωνεύεται λίγο πιο αργά από το υδρόλυμα, αλλά είναι πολύ φθηνότερο και καθαρίζεται ποιοτικά..

Οσπριο της άπω ανατολής

Αυτή είναι η φθηνότερη πρωτεΐνη όλων των υπαρχόντων ειδών και γι ‘αυτό είναι πολύ δημοφιλής. Βοηθά στη μείωση της χοληστερόλης στο αίμα, μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του μαστού και οστεοπόρωσης στις γυναίκες. Το συμπλήρωμα σόγιας είναι χαμηλών θερμίδων, αλλά περιέχει ορισμένα απαραίτητα αμινοξέα και καθαρή πρωτεΐνη, επομένως, αντικειμενικά δεν μπορεί να θεωρηθεί το καλύτερο. Αυτή η πρωτεΐνη είναι κατάλληλη για χορτοφάγους και άτομα που έχουν δυσανεξία στη λακτόζη..

Κασεΐνη

Μια μακρά εύπεπτη πρωτεΐνη της οποίας η δράση στοχεύει στην πρόληψη του καταβολισμού των μυών. Η πρωτεΐνη καζεΐνης συμβάλλει στην παράταση της αίσθησης πληρότητας, η οποία συμβάλλει στην κατανάλωση λιγότερων θερμίδων. Η πρωτεΐνη κατά την απώλεια βάρους ενεργοποιεί τις μεταβολικές διεργασίες, με τη βοήθεια των οποίων καίγεται περισσότερο λίπος. Επιπλέον, το άτομο που το παίρνει αισθάνεται χαρά και ένα κύμα δύναμης, οπότε είναι πιο εύκολο για αυτόν να παίζει σπορ. Είναι καλύτερο να κάνετε smoothies με πρωτεΐνες καζεΐνης από γάλα, χυμό, νερό.

Πρωτεΐνη καζεΐνης

Πώς να πίνετε πρωτεΐνες για απώλεια βάρους

Όχι μόνο το συμπλήρωμα που επιλέγετε είναι πολύ σημαντικό, αλλά και πώς θα το πάρετε. Η αποτελεσματικότητα της πρωτεΐνης για την απώλεια βάρους εξαρτάται από την ώρα της ημέρας που έχετε επιλέξει να καταναλώσετε. Ο ρόλος παίζεται από το επίπεδο της σωματικής σας δραστηριότητας, με τον τρόπο που τρώτε. Οι πιο συνηθισμένες μέθοδοι πρόσληψης πρωτεϊνών και τα χαρακτηριστικά τους θα πρέπει να περιγράφονται με περισσότερες λεπτομέρειες..

Για πρωινό

Κανόνες:

  1. Μπορείτε να αντικαταστήσετε εντελώς ένα κοκτέιλ πρωινό.
  2. Εάν το πρωί μια πρωτεΐνη δεν είναι αρκετή για εσάς, συνδυάστε την με φρούτα, μια φέτα ψωμί ή ξηρούς καρπούς.
  3. Η κατά προσέγγιση πρωινή μερίδα είναι 1 κουταλιά της σούπας, αλλά η ακριβής δόση μπορεί να υπολογιστεί μόνο ανάλογα με το βάρος σας..

Για την νύχτα

Μερικοί άνθρωποι πιστεύουν λανθασμένα ότι η λήψη πρωτεΐνης κατά την απώλεια βάρους μετά το δείπνο αντενδείκνυται. Στην πραγματικότητα, είναι ακόμη ευπρόσδεκτος. Ωστόσο, η πρωτεΐνη τη νύχτα για απώλεια βάρους προτιμάται να λαμβάνεται μόνο καζεΐνη. Το γεγονός είναι ότι απορροφάται πολύ πιο αργά. Θα κορεστεί τους μυς σας με θρεπτικά συστατικά μέχρι το πρωί. Η πρωτεΐνη γάλακτος είναι επίσης κατάλληλη. Άλλα είδη δεν θα προκαλέσουν βλάβη, αλλά δεν θα είναι τόσο αποτελεσματικά..

Πριν την προπόνηση

Μια ώρα πριν ξεκινήσετε τα μαθήματα, πρέπει να πάρετε μια πρωτεΐνη και θα κορεστεί το σώμα με αμινοξέα. Εάν παραλειφθούν, η μυϊκή πρωτεΐνη θα αρχίσει να διασπάται κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Η πρωτεΐνη θα σας δώσει ενέργεια, οπότε θα κάνετε πολύ περισσότερες ασκήσεις, θα επιταχύνετε τον μεταβολισμό. Καλύτερο γρήγορο μείγμα ορού γάλακτος με μικρό χρόνο απορρόφησης..

Πρωτεϊνικά κοκτέιλ

Μετά την προπόνηση

Η υποδοχή μετά τα μαθήματα είναι απαραίτητη για άτομα που πρέπει όχι μόνο να χάσουν βάρος, αλλά και να αποκτήσουν μυϊκή μάζα. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το επίπεδο γλυκόζης στο αίμα πέφτει, επειδή το σώμα απορροφά καλά θρεπτικά συστατικά και αμινοξέα. Η συμπυκνωμένη πρωτεΐνη ή το προϊόν απομόνωσης είναι κατάλληλο. Η πρωτεΐνη μετά από μια προπόνηση για απώλεια βάρους θα δώσει μια αίσθηση πληρότητας, καθιστώντας πολύ πιο εύκολο για ένα άτομο να απέχει από το φαγητό.

Αντενδείξεις και παρενέργειες

Η πρωτεΐνη δεν πρέπει να πίνεται με:

  • πρωτεΐνη δυσανεξία
  • νεφροπάθειες και άλλα προβλήματα του εκκριτικού συστήματος.
  • σακχαρώδης διαβήτης;
  • εγκυμοσύνη, γαλουχία
  • χαμηλή συγκέντρωση γαστρικού χυμού
  • ΗΠΑΤΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ.

Λαμβάνοντας την πρωτεΐνη, μπορείτε να εμφανίσετε τις ακόλουθες ανεπιθύμητες ενέργειες:

  • φούσκωμα
  • φούσκωμα;
  • κράμπες
  • διάρροια.
Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου