Πώς να χάσετε βάρος στα ισχία

Το περιεχόμενο του άρθρου



Ένα υπέρβαρο άτομο μπορεί να πολεμήσει ακόμη και ολόκληρη τη ζωή του: για τους άνδρες, αυτή είναι η κοιλιά, και για τις γυναίκες, προστίθενται επίσης ισχία. Εάν η μέση πλαισιώνεται εύκολα με ένα στεφάνι, τότε τι γίνεται με μια μεγάλη λεία; Οι τρόποι αποτελεσματικής απώλειας βάρους στα ισχία βασίζονται σε συνδυασμό διατροφής και άσκησης. Τι γνωρίζετε για ένα τέτοιο σύστημα; Οι παρακάτω οδηγίες θα σας βοηθήσουν να το εφαρμόσετε στον εαυτό σας για να απαλλαγείτε αποτελεσματικά από τους τόμους.

Μέθοδοι απώλειας βάρους για τα πόδια και τους γοφούς

Η ιδανική γραμμή των γοφών είναι ο στόχος κάθε κοριτσιού, γιατί αυτό είναι ένα σημάδι θηλυκότητας και υγείας. Για να εκπληρώσετε το επιθυμητό, ​​πρέπει να τηρείτε μόνο 2 απλές αρχές:

  • ισορροπημένη διατροφή;
  • τακτική άσκηση.

Χρησιμοποιώντας δίαιτα

Το φαγητό είναι το πρώτο βήμα προς τη μείωση του όγκου γενικά. Η διατροφή για απώλεια ποδιών και γοφών βασίζεται στις ακόλουθες αρχές:

Το κορίτσι μετρά τον όγκο των γοφών μετά την απώλεια βάρους.

  1. Μη λιμοκτονήσεις. Το σώμα αποθηκεύει ακόμη περισσότερο λίπος. Καλύτερη εναλλαγή σε πέντε γεύματα την ημέρα σε μικρές μερίδες..
  2. Κάντε ένα μενού έτσι ώστε η διατροφή σας να περιέχει διαφορετικά προϊόντα για απώλεια βάρους στην κοιλιά και τους γοφούς με πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και λίπη.
  3. Χρησιμοποιήστε υδατάνθρακες όπως δημητριακά ή granola το πρωί. Θα γεμίσουν με ενέργεια για όλη την ημέρα, ενώ δεν θα κατατεθούν πουθενά.
  4. Ο χρόνος μεσημεριανού είναι χρόνος λίπους, αλλά όχι λίπους και κέικ. Ένα μπολ σούπας, για παράδειγμα, από κοτόπουλο – ιδανικό για απώλεια βάρους.
  5. Το βράδυ, έρχεται η ώρα του κρέατος. Το σώμα ετοιμάζεται ήδη για ξεκούραση και η μερίδα που καταναλώνεται πρωτεΐνη θα ικανοποιήσει την ανάγκη για αύριο.
  6. Νερό. Για την κανονική λειτουργία του σώματος και την απώλεια βάρους, είναι πολύ απαραίτητο. Η ποσότητα νερού που πίνεται ανά ημέρα πρέπει να είναι τουλάχιστον 2 λίτρα.

Προϊόντα διατροφής

Εδώ είναι τι χρειάζεστε για να χάσετε βάρος στους γοφούς σας και πέρα ​​από αυτό:

  1. Πρωινό – 1 βραστό αυγό, μια μερίδα πλιγούρι βρώμης με μέλι ή φρούτα, ένα ποτήρι χυμό πορτοκαλιού.
  2. Σνακ – 1 μήλο, γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά.
  3. Μεσημεριανό – μπριζόλα, συνοδευτικό μείγμα καλαμποκιού, μπιζελιών και καρότων.
  4. Σνακ – τυρί cottage, οποιοδήποτε φρούτο.
  5. Δείπνο – κοτόπουλο, πράσινη σαλάτα, πορτοκάλι ή μήλο.

Χρησιμοποιώντας ασκήσεις

Πώς να χάσετε βάρος στα ισχία γρήγορα; Προσθέστε άσκηση. Είναι απαραίτητα όχι μόνο για την απώλεια βάρους, αλλά για τη βελτίωση του συνολικού μυϊκού τόνου. Συνιστούν να κάνετε ασκήσεις ισχίου το βράδυ, 2 ώρες μετά το φαγητό. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι:

  • η επιφάνεια του δαπέδου είναι ομοιόμορφη.
  • γυμναστική κουβέρτα ή άλλα μαλακά κλινοσκεπάσματα?
  • άνετα ρούχα για μαθήματα.

Για γοφούς και γλουτούς

Εκτός από τις συνηθισμένες καταλήψεις, υπάρχει μια άλλη αποτελεσματική μέθοδος για να χάσετε βάρος στους γλουτούς και τους γοφούς – αυτή είναι μια πλευρική ανύψωση ποδιών:

Άσκηση αδυνατίσματος ισχίου - Ανύψωση ποδιών

  • ξαπλωμένος στη δεξιά πλευρά με το ίδιο χέρι στηρίξτε το κεφάλι σας.
  • βάλτε το αριστερό σας χέρι δίπλα στο στομάχι σας.
  • κατά την έμπνευση, σηκώστε το πόδι σας · κατά την εκπνοή, χαμηλώστε το αργά.
  • επαναλάβετε 5 έως 10 φορές.

Σας βοηθά να χάσετε βάρος στους μηρούς σας παίρνοντας τα πόδια σας στο πλάι:

Άσκηση αδυνατίσματος ισχίου - Ανύψωση του ποδιού σας

  • καθίστε στο πάτωμα, τοποθετήστε τα χέρια σας κοντά στους γοφούς σας έτσι ώστε οι παλάμες σας να είναι ίσιες.
  • Κόψτε τον κώλο από το πάτωμα έτσι ώστε το σώμα να τεντώνεται σαν κορδόνι.
  • κρατώντας σε αυτήν τη θέση, σηκώστε το δεξί πόδι, ενώ το παίρνετε λίγο στο πλάι.
  • τραβήξτε την κάλτσα και καθώς εκπνέετε, πάρτε την αρχική θέση.
  • μετά από 3 φορές αλλάξτε το πόδι σας, επαναλάβετε το συγκρότημα ξανά.

Για τον εσωτερικό μηρό

Αποτελεσματική άσκηση για να χάσετε βάρος στα πόδια – πλευρική ανύψωση ποδιών σε ύπτια θέση:

Πλευρική ανύψωση ποδιών σε ύπτια θέση για αδυνάτισμα ισχίων

  • πάρτε την αρχική θέση – ξαπλωμένη στο πλάι σας.
  • βάλτε το άνω πόδι σας λυγισμένο στο γόνατο ακριβώς μπροστά σας.
  • καθώς εκπνέετε, σηκώστε το κάτω πόδι σας όσο το δυνατόν ψηλότερα, παρατηρώντας την ομαλότητα της θέσης σας.
  • επαναλάβετε 8 φορές σε κάθε πόδι.

Δοκιμάστε να τεντώσετε το εσωτερικό των ποδιών, επειδή είναι πιο αποτελεσματικό για την αφαίρεση όγκων από τις ασκήσεις για να χάσετε βάρος στους γοφούς και τους γλουτούς:

Τεντώνοντας άσκηση στο εσωτερικό των γοφών

  • Βάλτε τα πόδια σας στο πλάτος του ώμου.
  • στην εκπνοή, καθίστε στη σωστή γωνία στα γόνατα.
  • τραβήξτε τα χέρια σας προς το πάτωμα, ισιώστε οποιοδήποτε από τα πόδια.
  • κρατώντας την πλάτη σας ευθεία και δεν παίρνετε τους γλουτούς σας πίσω, μείνετε σε αυτήν τη θέση για 10 λογαριασμούς.
  • έχοντας λίγο ξεκούραση, αλλάξτε το πόδι σας, επαναλάβετε το συγκρότημα 3 φορές για κάθε ένα.

Σε προσομοιωτές

Πηγαίνοντας στο γυμναστήριο, μπορείτε να βρείτε μόνοι σας «συμμάχους» στη μείωση του όγκου των γοφών. Δώστε προσοχή σε αυτούς τους προσομοιωτές:

Το κορίτσι ασχολείται με τον προσομοιωτή

  • ποδήλατο;
  • προσομοιωτής για περπάτημα ή τρέξιμο.
  • προσομοιωτή για κάμψη ποδιών ενώ στέκεστε, κάθεστε ή ξαπλώνετε.
  • προσομοιωτής για ανάμιξη / αναπαραγωγή ποδιών ·
  • σχοινακι.

Συμβουλές βίντεο για να αδυνατίσετε τους γοφούς και τους γλουτούς σας

Το να φαίνεται όμορφο και να προσελκύει τις απόψεις των ανδρών είναι το όνειρο κάθε κοριτσιού. Εδώ, το σχήμα, η γραμμή των γοφών με τη μέση παίζει σημαντικό ρόλο. Ο αυξημένος όγκος μαζί με το υπερβολικό βάρος είναι συχνά η αιτία των ασθενειών, οπότε η απώλεια βάρους έχει όχι μόνο αισθητική, αλλά και προστατευτική λειτουργία, ανακουφίζοντας το σώμα από περιττό άγχος. Εάν εξακολουθείτε να αναρωτιέστε πώς να χάσετε βάρος στα ισχία σας, ρίξτε μια ματιά στα χρήσιμα βίντεο παρακάτω. Θα σας διδάξουν τα πάντα.

Πώς να κάνετε μασάζ στους γοφούς

Ασκήσεις για τα πόδια και τους γοφούς απώλειας βάρους στο σπίτι

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου