Τρόποι για να απαλλαγείτε από μια ποδιά στο στομάχι σας

Το περιεχόμενο του άρθρου



Εάν το λιπαρό στρώμα αρχίσει να κρέμεται, για παράδειγμα, μετά από καισαρική τομή, η γυναίκα ενδιαφέρεται έντονα για το ερώτημα πώς να αφαιρέσει την ποδιά στο στομάχι της και να κάνει ξανά τη δική της φιγούρα τέλεια στο σπίτι. Υπάρχουν πολλές επιλογές, το κύριο πράγμα είναι να συνδυάσετε επιδέξια τη σωματική δραστηριότητα με τη σωστή διατροφή. Πριν αφαιρέσετε ένα χαμένο στομάχι στο σπίτι, συνιστάται να συμβουλευτείτε έναν διατροφολόγο.

Τι είναι μια ποδιά στο στομάχι

Αυτό είναι το όνομα της προβληματικής περιοχής της κοιλιάς, η οποία εντοπίζεται κυρίως στο κάτω μέρος της. Το κρέμασμα του δέρματος με λίπος προκαλεί καλλυντικό ελάττωμα, γίνεται η αιτία του συμπλέγματος κατωτερότητας, κάνει μια γυναίκα να σκεφτεί σοβαρά την κοιλιοπλαστική. Μπορείτε να κάνετε γυμναστική καθημερινά, αλλά τέτοιες ασκήσεις δεν είναι πάντα αποτελεσματικές. Χωρίς δίαιτα, το δέρμα θα συνεχίσει να κρέμεται και η εμφάνιση του σχήματος θα συνεχίσει να αναστατώνεται. Για να αφαιρέσετε την ποδιά της κοιλιάς, απαιτείται μια ολοκληρωμένη προσέγγιση του προβλήματος, αλλά πρώτα, για τον προσδιορισμό του παθογόνου παράγοντα.

Γιατί κρέμεται το στομάχι μου

Εάν το στρώμα λίπους εμφανίστηκε στην κάτω κοιλιακή χώρα, υπάρχει μια εξήγηση. Είναι απαραίτητο να προσδιοριστεί και να εξαλειφθεί η αιτία, τότε οι πιθανότητες να απαλλαγούμε από την αηδιαστική ποδιά αυξάνονται σημαντικά. Για τις γυναίκες, η καισαρική τομή μπορεί να είναι το σφάλμα, στο οποίο οι κοιλιακοί μύες που κόβονται χάνουν την προηγούμενη ελαστικότητά τους. Η εμφάνιση της ποδιάς μπορεί να προηγηθεί μιας άλλης επέμβασης, για παράδειγμα, της κοιλιακής κοιλότητας. Υπό την επίδραση τέτοιων προκλητικών παραγόντων, το λίπος συσσωρεύεται και είναι πολύ δύσκολο να απαλλαγούμε από την κοιλιά χωρίς λιποαναρρόφηση. Άλλοι λόγοι για την εμφάνιση της ποδιάς είναι:

  • απότομη απώλεια βάρους με την εμφάνιση κρεμασμένων πτυχών του δέρματος στο σώμα.
  • μια μορφή παχυσαρκίας, υποσιτισμού
  • αδύναμος μυϊκός τόνος της περιοχής τύπου
  • γενετική προδιάθεση;
  • ορμονικές διαταραχές
  • παθητικός τρόπος ζωής
  • εγκυμοσύνη, τοκετός.

Ποδιά στο στομάχι

Είναι δυνατόν να σφίξετε ένα χαλαρό στομάχι

Είναι δύσκολο να λυθεί το πρόβλημα της εμφάνισης μιας ποδιάς μόνοι σας, επειδή δεν υπάρχει αρκετός χρόνος για σωματικές ασκήσεις και η παραίτηση από τα αγαπημένα σας γλυκά είναι η θέληση. Οι κοιλιακοί μύες εξασθενούν και τα μεγέθη της μέσης φαίνεται ήδη απελπιστικά. Στην πραγματικότητα, η αφαίρεση της ποδιάς και το τράβηγμα του τύπου είναι πραγματική, υπάρχουν πολλές μέθοδοι τόσο για τις γυναίκες όσο και για τους άνδρες. Πριν ξεκινήσετε μια νέα φάση της ζωής, πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας σχετικά με αντενδείξεις, πιθανές επιπλοκές.

Πώς να αφαιρέσετε μια κρεμαστή κοιλιά μετά τον τοκετό

Η πρωινή άσκηση είναι μόνο η αρχή του ταξιδιού για να αφαιρέσετε την ποδιά στο στομάχι σας χωρίς χειρουργική επέμβαση. Για να αφαιρέσετε το στρώμα λίπους, πρέπει να αντλείτε τους μυς της κάτω πρέσας καθημερινά, και για αυτό, κάθε πρωί μετά το ξύπνημα, χωρίς να σηκωθείτε από το κρεβάτι, εκτελέστε το “Ποδήλατο” και το “Ψαλίδι” σε ποσότητα 20 επαναλήψεων ανά σετ, τρεις φορές με ανάπαυση λεπτού. Μια εναλλακτική λύση μπορεί να είναι ένας προσομοιωτής ποδηλάτου ή ένας διάδρομος, αλλά για αυτό θα πρέπει να πάτε στο γυμναστήριο. Ενισχύστε τους χαλαρούς μύες της κοιλιάς το πρωί τζόκινγκ, αλλά για αυτό είναι σημαντικό να επιλέξετε μικρές αποστάσεις, υψηλές ταχύτητες.

Δεν είναι απαραίτητο να μιλάμε για δίαιτα για την εξάλειψη της ποδιάς της κοιλιάς κατά τη γαλουχία και δεν απαιτείται. Η διατροφή μιας θηλάζουσας μητέρας πρέπει επομένως να είναι σωστή, ώστε να μην προκαλεί την εμφάνιση αλλεργικών αντιδράσεων στο σώμα σε ένα νεογέννητο μωρό. Είναι σημαντικό να ελέγχετε την πρόσληψη υγρών προκειμένου να διεγείρετε το μεταβολισμό και να διασφαλίσετε έγκαιρα τη ροή του μητρικού γάλακτος.

Πώς να αφαιρέσετε ένα πολύ μεγάλο χαλάρωμα στομάχι

Μπορείτε να κάνετε χωρίς αισθητική χειρουργική επέμβαση, ακόμη και αν η ποδιά της κοιλιάς είναι ογκώδης. Υπάρχουν πολλοί τρόποι, ένας από αυτούς είναι να αποκλειστούν τα λιπαρά και τα υψηλά σε θερμίδες τρόφιμα, η έμφαση είναι στα πιάτα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες. Αυτοί είναι οι «δομικοί» των μυών που ενισχύουν τον μυϊκό κορσέ, τον κάνουν δυνατό και ελαστικό. Περιέχεται σε αυγά, γαλακτοκομικά προϊόντα, άπαχο κρέας και ψάρι. Οι αθλητές προτείνουν συμπλήρωση με πρωτεΐνες, όπως σκόνη πρωτεΐνης ορού γάλακτος.

Για να αφαιρέσετε την ποδιά από την κοιλιά, το πρώτο βήμα είναι να παρέχετε ένα αποτέλεσμα καύσης λίπους στο σώμα. Για να το κάνετε αυτό, πραγματοποιήστε εντατική προπόνηση, συνδυάζοντας ασκήσεις στον Τύπο και καρδιο, στοιχεία προπόνησης δύναμης. Αντί για χειρουργικές μεθόδους για την εξάλειψη της αηδιαστικής ποδιάς, ένα crossfit μπορεί να συνιστάται σε ένα παχύ άτομο, για παράδειγμα.

CrossFit

Πώς να αφαιρέσετε ένα χαλασμένο στομάχι μετά την απώλεια βάρους

Εάν ένα άτομο έχει χάσει βάρος, και αντί για μια ποδιά στο στομάχι του, υπάρχει μια αηδιαστική πτυχή από δέρμα, μπορείτε να λύσετε το πρόβλημα όχι με τη χειρουργική μέθοδο, αλλά με αθλήματα. Ο κύριος στόχος είναι η άντληση των μυών της πρέσας, η αύξηση της ελαστικότητας του χόρι. Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε καλλυντικά περιτυλίγματα για την κοιλιά, λαϊκές συνταγές ομορφιάς για να σφίξετε τις προβληματικές περιοχές. Τα σκευάσματα σοκολάτας και μελιού, εκχυλίσματα φυκών και φαρμακευτικών φυτών είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά..

Πώς να απαλλαγείτε από μια ποδιά στο στομάχι σας

Το σχήμα μπορεί να βελτιωθεί στο σπίτι, ειδικά για γυναίκες που δεν έχουν χρόνο και επιπλέον χρηματοδότηση για να αφαιρέσουν μια ποδιά στο στομάχι τους στο γυμναστήριο με τη βοήθεια συμβουλών και συστάσεων ενός επαγγελματία εκπαιδευτή. Θα πρέπει να ξεκινήσετε με τη διατροφή – το πρωί, πρωτεΐνες και σύνθετους υδατάνθρακες, στη δεύτερη – μόνο πρωτεΐνες και φυσικά αντιοξειδωτικά. Για τον καθαρισμό των εντέρων και την ομαλοποίηση της πέψης, ενδείκνυται να λαμβάνετε προϊόντα γάλακτος που έχουν υποστεί ζύμωση. Μην ξεχνάτε τα οφέλη από φρούτα και λαχανικά, βότανα. Επιπλέον, απαιτείται σωματική δραστηριότητα, αθλητισμός και κοσμετολογία..

Μόνο μασάζ

Η διαδικασία φαίνεται να πραγματοποιείται το πρωί και το βράδυ, είναι απαραίτητο να συνδυάσετε πολλές ασκήσεις για την κοιλιά σε ένα συγκρότημα ταυτόχρονα. Αυτο-μασάζ πριν ή μετά το φαγητό – κατά προτίμηση με άδειο στομάχι. Εάν συνδυάσετε πολλές μεθόδους ταυτόχρονα για να αφαιρέσετε την ποδιά από την κοιλιά, το αποτέλεσμα θα είναι αντικαταστάσεις σε περίπου μία εβδομάδα. Έτσι, οι ακόλουθες ασκήσεις ψεύδους είναι ευπρόσδεκτες:

  1. Τσίμπημα του δέρματος της κοιλιάς έτσι ώστε οι πτυχές να γίνονται κόκκινες, αλλά οι μύες πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο χαλαροί. 5-7 λεπτά είναι αρκετά για το αποτέλεσμα.
  2. Ξαπλωμένος στο ντους, είναι απαραίτητο να κατευθύνετε τη ροή του πίδακα στην ποδιά, σαν να αντικαθιστάτε τις κινήσεις μασάζ.
  3. Εκτελέστε εντατική λείανση της ποδιάς με τη βοήθεια θερμαινόμενου μελιού, επιτύχετε ερυθρότητα του δέρματος.
  4. Αγοράστε ένα ειδικό μασάζ με κυλίνδρους, που τρίβουν εντατικά την προβληματική περιοχή. Ομοίως, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια στεφάνη που στρίβει στη μέση για έως και 15 λεπτά την ημέρα.
  5. Χρησιμοποιήστε ένα κενό και βάλτε τα κουτιά σε περίπτωση που ένα άτομο που καταλαβαίνει την ουσία του τι συμβαίνει. Η επιφανειακή αυτοθεραπεία είναι καλύτερα να μην κάνετε.

Αυτο-μασάζ στην κοιλιά

Λειτουργία

Οι ριζικές μέθοδοι είναι γνωστές, όπως η αφαίρεση ποδιάς στο στομάχι, καθώς περιλαμβάνουν παραβίαση της ακεραιότητας του δέρματος, χρήση τοπικής αναισθησίας ή γενικής αναισθησίας. Πρώτον, απαιτείται να υποβληθεί σε διάγνωση για να ανιχνευθούν κρυφές ασθένειες του σώματος, ο αποκλεισμός της διάστασης. Ετσι:

  1. Λιποαναρρόφηση – άντληση υποδόριου λίπους από προβληματικές περιοχές. Αυτή είναι μια ελάχιστα επεμβατική μέθοδος, όταν η μάζα λίπους φεύγει μέσω ειδικών σωλήνων που εισάγονται υποδορίως.
  2. Κοιλιοπλαστική – εκτομή εστιών παθολογίας. Μια περίπλοκη διαδικασία στην αισθητική χειρουργική, η οποία δεν εμφανίζεται σε όλους, έχει ιατρικές αντενδείξεις.

Γυμνάσια

Υπάρχει μια ολόκληρη σειρά ασκήσεων για διαφορετικούς τύπους μυών, με ρυθμική απόδοση των οποίων το υποδόριο λίπος λιώνει γρήγορα, απελευθερώνοντας τον χώρο κάτω από το χόριο. Αυτές είναι ευθείες και λοξές ανατροπές, ανυψωτικά ποδιών σε διαφορετικές γωνίες, ράβδος από διάφορες θέσεις, ανελκυστήρες σώματος και ακόμη και σχοινάκι. Είναι σημαντικό να στρίβετε το χούλα χουπ καθημερινά, αυξάνοντας σταδιακά το ρυθμό.

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου