Με την τακτική προπόνηση, το βάρος δεν εξαφανίζεται – ανάπτυξη μυών, ορμονικές διαταραχές και έλλειψη θερμίδων

Το περιεχόμενο του άρθρου



Τα υπέρβαρα άτομα ασκούν επίμονα και τακτικά αθλήματα, υποβάλλοντας το σώμα τους σε βαριά φορτία. Συχνά αυτό εγείρει το ερώτημα: γιατί το βάρος δεν χάνεται κατά τη διάρκεια της τακτικής προπόνησης, ακόμα κι αν κάνετε μια βαριά άσκηση – σε αυτήν την περίπτωση, ένας μυς ή ένας άλλος αρχίζει να αυξάνεται, αλλά ο αριθμός των θερμίδων που καίγονται δεν αυξάνεται. Το τελικό αποτέλεσμα μπορεί να είναι κάπως αποθαρρυντικό, όπως αντί να χάσετε μερικά κιλά, αντίθετα, τα αποκτήσατε λόγω του γεγονότος ότι ένας μυς υπό την επήρεια εντατικής προπόνησης αύξησε τον όγκο του.

Ποιο είναι το φαινόμενο του οροπέδιου;

Για να απαντήσετε στο ερώτημα γιατί το βάρος δεν μειώνεται όταν παίζετε σπορ, είναι απαραίτητο να λάβετε υπόψη το λεγόμενο οροπέδιο στην εκπαίδευση. Αναφέρεται στην περίοδο κατά την οποία το σωματικό βάρος κατά την απώλεια βάρους παύει να μειώνεται. Αυτό το αποτέλεσμα δικαιολογείται από το γεγονός ότι το ανθρώπινο σώμα, το οποίο αρχικά κάηκε ενεργά το λίπος, σταματά να το κάνει αυτό, προσαρμόζοντας την αλλαγμένη διατροφή και το φορτίο. Με άλλα λόγια, πήγατε δίαιτα και ξεκινήσατε να ασκείστε στο γυμναστήριο, με αποτέλεσμα το βάρος να αρχίζει να μειώνεται σταδιακά, αλλά στο τέλος φτάσατε στο σημείο όπου τα βέλη στο πάτωμα ζυγίζουν απλά πάγωσαν.

Αιτίες απώλειας βάρους ενώ χάνετε βάρος

Η απώλεια βάρους και το χαμηλότερο ενεργειακό κόστος είναι δύο αλληλένδετες παράμετροι. Εάν το βάρος δεν φύγει, τότε ένα από τα προβλήματα είναι ότι όταν πηγαίνετε στο γυμναστήριο χρησιμοποιείτε τις ίδιες ασκήσεις χωρίς να αυξήσετε την ένταση ή το φορτίο της προπόνησης. Εάν θέλετε να επιτύχετε ένα ιδανικό σώμα, ξεκινήστε την προπόνηση με διάφορους τρόπους, αυξάνοντας τα φορτία από καιρό σε καιρό, διαφορετικά το σώμα σας θα προσαρμοστεί απλά, με αποτέλεσμα η ποσότητα της μυϊκής μάζας να σταματήσει να αυξάνεται και το σωματικό βάρος θα παραμείνει στο ίδιο σημάδι συν ή μείον μερικά κιλά.

Μια άλλη κοινή αιτία του περιγραφέντος προβλήματος είναι ότι παραβιάσατε τη διατροφή σας, για παράδειγμα, δεν μπορούσατε να αντισταθείτε και να φάτε μια σοκολάτα. Ένας άλλος λόγος είναι η ταχεία απώλεια βάρους κατά τις πρώτες εβδομάδες διατροφής και άσκησης. Το γεγονός είναι ότι, εκτός από το λίπος, ο μυϊκός ιστός σας άφησε επίσης. Εάν οι μύες μειωθούν, τότε η ενεργειακή δαπάνη θα μειωθεί. Αυτό είναι πολύ κακό για εκείνους που προσπαθούν σκληρά να επιτύχουν ένα ιδανικό σώμα, γιατί για να επαναφέρετε τους μυς στους προηγούμενους τόμους τους, πρέπει να παίξετε αθλήματα για πολύ καιρό.

Το κορίτσι στέκεται στις κλίμακες

Γιατί δεν μειώνεται το βάρος όταν κάνετε αθλήματα;

Οι αρχάριοι που ασκούν τακτική άσκηση σε συνδυασμό με μια συγκεκριμένη διατροφή συχνά αναρωτιούνται γιατί το βάρος δεν μειώνεται όταν κάνετε σπορ. Ο λόγος για αυτό το κοινό φαινόμενο είναι ότι υπό την επίδραση της τακτικής σωματικής άσκησης στο σώμα, συσσωρεύεται μυϊκή μάζα, η οποία μπορεί να εξαπλωθεί σε όλο το σώμα. Αντικαθιστά τον σταδιακά καμένο λιπώδη ιστό και επειδή ο μυς είναι βαρύτερος από το λίπος, τότε είναι απίθανο να χάσετε βάρος στην αρχή.

Ανάπτυξη μυών

Η εμφάνιση πρόσθετης μάζας σώματος κατά τη διάρκεια της τακτικής άσκησης συχνά σχετίζεται με αύξηση της μυϊκής μάζας και όχι λίπους, η αφθονία της οποίας έχει διάφορες αρνητικές επιπτώσεις στην ανθρώπινη υγεία. Αυτό θα σας βοηθήσει να κάνετε το σώμα σας ισχυρότερο και πιο υγιές από πριν. Επομένως, μην ανησυχείτε πάρα πολύ εάν παρατηρήσετε ότι το βάρος δεν θέλει να πάει, γιατί έχετε μυς αντί για λίπος. Αλλά ταυτόχρονα, πρέπει να προσαρμόσετε τη διατροφή σας, διαφοροποιώντας την με χρήσιμα και πλούσια σε διάφορες ουσίες τροφή.

Ανεπάρκεια θερμίδων

Όταν χρησιμοποιείτε μια δίαιτα χαμηλών θερμίδων για να απαλλαγείτε από το υπερβολικό λίπος, οι άνθρωποι συχνά αρχίζουν να καταναλώνουν πολύ λιγότερες θερμίδες από ό, τι είναι απαραίτητο για να λειτουργεί κανονικά το σώμα. Αυτό είναι ένα πολύ σοβαρό λάθος, γιατί Η εμφάνιση ανεπάρκειας του απαιτούμενου αριθμού θερμίδων θα επιβραδύνει το μεταβολικό ρυθμό. Αποδεικνύεται ότι η πρόσληψη χαμηλών θερμίδων θα επηρεάσει την αύξηση των αποθεμάτων λίπους στο σώμα σας, επειδή το σώμα θα προσπαθήσει έντονα να εξοικονομήσει ενέργεια. Ταυτόχρονα, θα νιώσετε κουρασμένοι και λήθαργοι..

Μεταβολικές διαταραχές

Το ανθρώπινο σώμα χρειάζεται μια συνεχή εισροή ενέργειας. Οι πηγές του καταναλώνονται τρόφιμα και λίπη με πολύ μικρή ποσότητα υδατανθράκων. Όταν ένα άτομο με εκούσια προσπάθεια μειώνει την ποσότητα τροφής που καταναλώνεται, το σώμα αρχίζει να αντλεί ενέργεια από εσωτερικά αποθέματα. Αλλά όταν δεν μπορεί ή δεν θέλει να εξαγάγει την απαραίτητη ποσότητα ενέργειας από αυτούς, το σώμα αρχίζει να μειώνει το κόστος του. Ένα υποχρεωτικό προάγγελο αυτού είναι η εμφάνιση της πείνας, έτσι η όρεξη μετά την άσκηση μπορεί να αυξηθεί. Ως αποτέλεσμα, ο κύριος μεταβολισμός διακόπτεται.

Το κορίτσι τρώει σαλάτα

Μονότονες προπονήσεις

Γιατί δεν χάνεται βάρος με τακτικές ωριαίες προπονήσεις; Εάν αντιμετωπίσετε αυτό το πρόβλημα ακόμα κι αν πηγαίνετε σε μαθήματα 4-5 φορές την εβδομάδα, αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι κάνετε τις ίδιες ασκήσεις. Για να το λύσετε, χρησιμοποιήστε τις ακόλουθες προτάσεις:

  • Εάν θέλετε να περπατήσετε στον κήπο ή κάπου στο πάρκο, τότε μπορείτε να περπατήσετε με γρήγορο ρυθμό για περίπου 1 ώρα, 4-5 φορές την εβδομάδα. Τα αποτελέσματα μπορεί να εμφανιστούν σε περίπου 3 εβδομάδες..
  • Χρειάζεστε σίγουρα ένα καρδιακό φορτίο μετά από προπόνηση δύναμης, το οποίο θα σας βοηθήσει να παγιώσετε το αποτέλεσμα κάνοντας μια ορισμένη ποσότητα υπερβολικού λίπους.
  • Βελτιώνοντας τη φυσική σας κατάσταση, φροντίστε να αυξήσετε την ένταση της προπόνησης. Για να το κάνετε αυτό, χρησιμοποιήστε μορφές άσκησης όπως χορό και αερόμπικ..

Ορμονικές διαταραχές

Μερικοί άνθρωποι που εκτελούν τακτικά όλες τις απαραίτητες σωματικές δραστηριότητες, ξεπερνώντας τον πόνο με κόπωση και παίρνουν μόνο υγιεινά τρόφιμα, βιώνουν έλλειψη σημαντικών αποτελεσμάτων. Αιτίες μπορεί να σχετίζονται με την υγεία:

  • διαταραχές του θυρεοειδούς αδένα
  • λήψη ορμονικών αντισυλληπτικών.
  • εμμηνόπαυση σε ηλικιωμένες γυναίκες
  • τη χρήση ορισμένων φαρμάκων, όπως τα αντισυλληπτικά χάπια.

Γιατί το βάρος δεν εξαφανίζεται, αλλά οι όγκοι μειώνονται

Κάποιο μέρος της απώλειας βάρους αντιμετωπίζει το ερώτημα γιατί το βάρος είναι και ο όγκος μειώνεται. Σε γενικές γραμμές, σε αυτήν την περίπτωση, δεν μπορείτε να ανησυχείτε πολύ, γιατί Μια παρόμοια αντίδραση του σώματος παρατηρείται στους πρώτους 2-3 μήνες έντονης άσκησης. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι αυτή τη στιγμή το υπερβολικό νερό αφήνει τον ενδοκυτταρικό χώρο, κάτι που σας επιτρέπει να χάσετε πολλά εκατοστά στην περιοχή των ιερέων, της μέσης κ.λπ..

Γυναίκα που στέκεται στις κλίμακες

Γιατί το βάρος δεν μειώνεται κατά τη διάρκεια έντονης προπόνησης

Η απαλλαγή από το υπερβολικό λίπος περιλαμβάνει τον συνδυασμό της σωστής διατροφής με την προπόνηση. Αλλά γιατί δεν μειώνεται το βάρος κατά τη διάρκεια της εντατικής προπόνησης; Η απάντηση σε αυτήν την ερώτηση έγκειται στους ακόλουθους λόγους:

  • αύξηση της μυϊκής μάζας
  • χρήση δίαιτας χαμηλών θερμίδων.
  • εσφαλμένα επιλεγμένες ασκήσεις.
  • την εμφάνιση επιπλέον θερμίδων.
  • συναισθηματική κατάθλιψη, δηλαδή στρες.

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου