Πώς να χάσετε βάρος κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης χωρίς βλάβη στο μωρό – δίαιτες, απαγορευμένες τροφές και ασκήσεις

Το περιεχόμενο του άρθρου



Η σωστή απώλεια βάρους κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης πρέπει να εξισορροπείται πλήρως μέσω της επιλογής προϊόντων και αποτελεσματικών ασκήσεων, ώστε να μην βλάπτεται το αγέννητο μωρό. Συνιστάται να συμβουλευτείτε το γιατρό σας πριν ξεκινήσετε τη διαδικασία και να μάθετε εάν υπάρχουν αντενδείξεις για σωματική δραστηριότητα και δίαιτα χαμηλών θερμίδων.

Είναι δυνατόν να χάσετε βάρος κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Το ποσοστό των παχύσαρκων ατόμων αυξάνεται, οι έγκυες γυναίκες περιλαμβάνονται επίσης σε αυτήν την ομάδα. Οι γιατροί που προηγουμένως δήλωσαν κατηγορηματικά ότι απαγορεύεται η προσφυγή στην απώλεια βάρους, συμφωνούν ότι η απώλεια βάρους κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι μια φυσιολογική πρακτική που δεν παρεμβαίνει στην κύηση. Σε αυτήν την περίπτωση, είναι απαραίτητο να διασφαλιστεί ότι το παιδί προσθέτει κιλά και το βάρος της μητέρας μειώνεται.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, η απώλεια βάρους είναι απαραίτητο μέτρο για την ανακούφιση της κατάστασης της μητέρας. Μια γυναίκα που είναι υπέρβαρη είναι πολύ πιο δύσκολη να αντέξει τη θέση της. Υποφέρει από την εμφάνιση οιδήματος, τοξικότητας, υψηλής αρτηριακής πίεσης, αλλαγής της διάθεσης. Για να επιλέξετε το κατάλληλο σύστημα για την απώλεια βάρους κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, πρέπει να συμβουλευτείτε δύο γιατρούς – έναν διατροφολόγο και έναν γυναικολόγο.

Πώς να χάσετε βάρος μια έγκυος γυναίκα

Είναι πολύ απλούστερο εάν μια γυναίκα ακολουθεί έναν υγιεινό τρόπο ζωής πριν από την εγκυμοσύνη, τότε θα είναι εύκολο για αυτήν να τηρεί τους περιορισμούς των τροφίμων. Η απώλεια βάρους για έγκυες γυναίκες πρέπει να βασίζεται στις συστάσεις του γιατρού σχετικά με τη διατροφή. Για όλη την περίοδο της γέννησης ενός μωρού, θεωρείται φυσιολογικό εάν μια γυναίκα έχει περίπου 11-16 κιλά. Αυτό περιλαμβάνει το βάρος:

  • έμβρυο – 3-3,5 kg

  • πλακούντας – 5-6,5 kg;
  • αμνιακό υγρό – 0,6-1 kg;
  • λιπώδης ιστός – 3-5 κιλά.

Η μάζα των μαστικών αδένων, των ιστών της μήτρας και ο όγκος του κυκλοφορούντος αίματος αυξάνεται. Για τον σωστό υπολογισμό της εβδομαδιαίας αύξησης, πρέπει να γνωρίζετε πόσο ζύγισε η μέλλουσα μητέρα πριν από την έναρξη της εγκυμοσύνης. Με την έγκαιρη εγγραφή, είναι πιο εύκολο να μάθετε πότε το βάρος αρχίζει να αυξάνεται, ξεπερνώντας τον κανόνα. Για να κάνετε σωστά μια δίαιτα, πρέπει να λάβετε υπόψη την περίοδο και την ασθένεια της εγκύου.

Έγκυος κοπέλα που τρώει σαλάτα

Σε 1 τρίμηνο

Κατά τις πρώτες εβδομάδες της εγκυμοσύνης, η απώλεια βάρους επιτρέπεται σύμφωνα με το συνηθισμένο σχήμα. Μετά από 8 εβδομάδες, αρχίζουν να εμφανίζονται συμπτώματα όπως ναυτία, αλλαγή στις προτιμήσεις γεύσης. Αυτή τη στιγμή, είναι πολύ δύσκολο να ανακάμψετε, επομένως μια μικρή απώλεια βάρους κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης κατά το πρώτο τρίμηνο, η οποία συμβαίνει λόγω τοξίκωσης, θεωρείται φυσιολογική. Εάν η μέλλουσα μητέρα δεν αντιμετωπίσει ταλαιπωρία κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, μπορείτε να συνεχίσετε να τρώτε τα συνηθισμένα πιάτα, εξαλείφοντας τα σνακ και ζυγίζοντας τακτικά τον εαυτό σας.

Στο δεύτερο τρίμηνο

Το δεύτερο τρίμηνο έρχεται από την 14η εβδομάδα. Η αύξηση αυτή τη στιγμή της εγκυμοσύνης ανά εβδομάδα πρέπει να είναι περίπου 500-800 g, εάν αυτός ο αριθμός είναι μεγαλύτερος, το βάρος της γυναίκας θα αυξηθεί. Θα υπάρχει δυσκολία στην αναπνοή, βαρύτητα στα πόδια, θα είναι δύσκολο να κάνετε καθημερινές βόλτες. Σε αυτό το στάδιο, θα πρέπει να συμβουλευτείτε έναν διατροφολόγο και να μάθετε πώς να χάσετε βάρος κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης 2 τρίμηνο. Οι απλοί κανόνες θα σας βοηθήσουν να μειώσετε το εβδομαδιαίο κέρδος και να χάσετε βάρος:

  1. Πάρτε φαγητό 5-6 φορές την ημέρα σε μερίδες των 150-200 g.

  2. Εξαιρέστε τον καφέ και το κακάο, αντικαταστήστε τα με τσάι από βότανα, ποτά φρούτων, φυσικούς χυμούς.
  3. Αντί για γλυκά, υπάρχουν αποξηραμένα φρούτα, ζαχαρωμένα φρούτα, μαρμελάδα, ζελέ.
  4. Προτιμήστε ολόκληρο ψωμί σίκαλης ή βρώμης.
  5. Προσθέστε περισσότερα λαχανικά στο μενού, περιορίζοντας την κατανάλωση πατάτας σε 1 φορά την ημέρα.
  6. Αποφύγετε τηγανητά, καπνιστά τρόφιμα, μαγειρευτά, βραστά, στον ατμό, ψημένα.
  7. Πίνετε καθαρό νερό τουλάχιστον 1,5 λίτρα κατά τη διάρκεια της ημέρας.
  8. Εκτελέστε απλές σωματικές ασκήσεις, περπατήστε.

Σε 3 τρίμηνο

Από 28 έως 40 εβδομάδες, το έμβρυο αναπτύσσεται ενεργά και η αύξηση βάρους είναι ταχύτερη. Μια γυναίκα πρέπει να παρακολουθεί την τακτική απελευθέρωση των εντέρων και της ουροδόχου κύστης. Εάν το υγρό και τα κόπρανα αρχίσουν να συσσωρεύονται στο σώμα της εγκύου γυναίκας, αυτό θα οδηγήσει σε οίδημα, τη συσσώρευση επιπλέον κιλών. Πρέπει να τηρείτε τη συνήθη διατροφή, να ξεκουράζεστε πιο συχνά, να ακολουθείτε τις συστάσεις για την απώλεια βάρους που σας έχει συνταγογραφήσει ο γιατρός σας.

Έγκυος κοπέλα κάνει ασκήσεις

Πώς να χάσετε βάρος έγκυο χωρίς να βλάψετε το μωρό

Προκειμένου να μην βλάψετε το μωρό κατά τη διάρκεια της απώλειας βάρους και να μην πάρετε επιπλοκές στην υγεία, θα πρέπει να σχεδιάσετε προσεκτικά μια δίαιτα, συμπεριλαμβανομένων τροφών πλούσιων σε βιταμίνες. Μια έγκυος γυναίκα πρέπει να πίνει:

  • ιχνοστοιχεία: ιώδιο, ασβέστιο, σίδηρος, μαγνήσιο

  • βιταμίνες: E, A, PP, C, B;
  • ίνα;
  • πρωτεΐνες
  • υδατάνθρακες.

Εάν όλα τα συστατικά υπάρχουν στο μενού αντί για πρόχειρο φαγητό, τότε θα ωφεληθούν, επομένως, το ερώτημα πολλών γυναικών σχετικά με το εάν είναι δυνατόν να χάσετε βάρος ενώ είστε έγκυος χωρίς να βλάψετε το παιδί, οι γιατροί ανταποκρίνονται θετικά. Η μέτρια σωματική δραστηριότητα είναι επίσης καλή για την υγεία. Η άσκηση υπό την επίβλεψη ενός ειδικού θα βοηθήσει στη διατήρηση του μυϊκού τόνου.

Διατροφή μητρότητας για απώλεια βάρους

Η σωστή διατροφή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης για απώλεια βάρους παρέχει την καθημερινή απαίτηση της μητέρας και του εμβρύου για βιταμίνες. Δεν συνιστάται η μείωση των τροφών με δίαιτα θερμίδων, είναι καλύτερα να κάνετε μικρές μερίδες. Φροντίστε να έχετε τέτοια προϊόντα στο μενού της εγκύου:

  • κρέας;

  • λαχανικά: λάχανο, πιπεριά, ντομάτα, μελιτζάνα.
  • ψάρι;
  • αυγά
  • ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ
  • κεφίρ και γάλα;
  • ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ
  • δημητριακά: φαγόπυρο, καστανό ρύζι, πλιγούρι βρώμης, κριθάρι.

Η ισορροπία πρωτεϊνών, λιπαρών και υδατανθράκων τροφών ή BJU πρέπει να τηρείται:

  • πρωτεΐνες – 110-135 g;

  • λίπη – 25-30 g;
  • υδατάνθρακες – 200-240 g.

Τρόφιμα πλούσια σε υδατάνθρακες τρώγονται για πρωινό. Για μεσημεριανό γεύμα, επιλέξτε πρωτεΐνη, αντί για ένα πλούσιο δείπνο, συνιστάται να πίνετε ένα ποτήρι κεφίρ ή να τρώτε σαλάτα. Είναι αδύνατο να αποκλειστούν τα πιάτα με βάση το κρέας από τη διατροφή, γιατί αυτό γίνεται η αιτία της εμφάνισης αναιμίας σε μια έγκυο γυναίκα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διατροφικά συστήματα που είναι ασφαλή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Ο αριθμός κιλών στη δίαιτα Ducan, κρέας, χωρίς αλάτι, είναι καλά μειωμένος. Οι ημέρες νηστείας θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος. Ένα προϊόν επιλέγεται και καταναλώνεται κατά τη διάρκεια της ημέρας – κόκκινα ψάρια, μήλα, τυρί cottage, σέλινο.

Καφέ ρύζι σε ένα βαθύ πιάτο

Ασκήσεις απώλειας βάρους εγκυμοσύνης

Τα γυμναστήρια έχουν κρατηθεί για ειδικά μαθήματα. Οι γυναίκες ομαδοποιούνται ανά χρόνο έτσι ώστε να κάνουν ασκήσεις απώλειας βάρους. Προαπαιτούμενο είναι να συμβουλευτείτε έναν γιατρό. Μπορείτε να επιλέξετε τα μαθήματα μόνοι σας, ακούγοντας τα συναισθήματά σας και δεν καταφεύγετε σε υπερβολικά φορτία. Τα πιο αποτελεσματικά είναι:

  1. Γιόγκα. Το συγκρότημα περιλαμβάνει στατικές asanas με σωστή αναπνοή. Εάν ακολουθήσετε τις συστάσεις του εκπαιδευτή, τότε η απώλεια βάρους κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης θα συμβεί γρήγορα.

  2. Κολύμπι. Το ενεργό αερόμπικ νερού αντενδείκνυται για έγκυες γυναίκες, αλλά μπορείτε να κολυμπήσετε στην πισίνα υπό την καθοδήγηση εκπαιδευτή.
  3. Το περπάτημα. Αυτός ο τύπος προπόνησης κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης περιλαμβάνει υπαίθριους περιπάτους και ασκήσεις διαδρόμου με ρυθμιζόμενη χαμηλή ταχύτητα..
  4. Μαθήματα Fitball. Βοηθούν στην άσκηση προπόνησης για απώλεια βάρους, μείωση του φορτίου στη σπονδυλική στήλη και προετοιμασία για τον τοκετό.

1 $

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου