Σταματήστε να εργάζεστε υπερωρίες – εργάζεστε παραγωγικά

Γίνετε πιο παραγωγικοί

Οι άνθρωποι που προσπαθούν να κερδίσουν περισσότερα χρήματα προσπαθούν να εργαστούν πιο σκληρά. Παραμένουν σε ώρες υπερωριών, σεληνόφωτο ως ανεξάρτητοι ειδικοί και αναζητούν επιπλέον εισόδημα. Αλλά η εργασία για μέρες είναι σχεδόν αδύνατο να γίνει επιτυχής. Δίνοντας λιγότερο χρόνο στη δουλειά, αλλά κάνοντας πιο παραγωγικό, μπορείτε να λάβετε επιστροφές πολλές φορές περισσότερο.

Φανταστείτε έναν μεμονωμένο επιχειρηματία που εργάζεται ασταμάτητα για χάρη της επιχείρησής του. Ανεξάρτητα από το πόσο καλός μπορεί να είναι, ο ανταγωνισμός με εταιρικούς ανταγωνιστές αποτυγχάνει.

Ένας επιχειρηματίας μπορεί να εργάζεται 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, εάν αρνείται να κοιμηθεί. Αλλά η εταιρεία, η οποία καταλαμβάνει τη θέση της, αλλά προσλαμβάνει μια ομάδα για να εργαστεί, θα είναι πιο επιτυχημένη. Κάθε μεμονωμένος υπάλληλος αφιερώνει λιγότερο χρόνο στη δουλειά και το αποτέλεσμα της συνολικής δραστηριότητας είναι υψηλότερο.
Αλλά γιατί λοιπόν οι μικρές νεοσύστατες επιχειρήσεις καταφέρνουν να κάνουν πράγματα που αποτυγχάνουν οι γιγαντιαίες εταιρείες Για παράδειγμα, το Facebook αγόρασε το Instagram για 1 δισεκατομμύριο δολάρια όταν μόνο 13 άτομα δούλευαν εκεί. Παρόμοιες προσφορές αγοράς έχουν ληφθεί από το Snapchat. Το προσωπικό της εταιρείας περιελάμβανε 30 υπαλλήλους. Μέρος της επιτυχίας αυτών των νεοσύστατων επιχειρήσεων βασίζεται στην τύχη, μπαίνοντας στη σωστή στιγμή, αλλά η αποτελεσματικότητα μιας μικρής ομάδας είναι πιο σημαντική.

Το κλειδί για την επιτυχία δεν είναι να εργαστούμε σκληρά, αλλά να γίνουμε πιο παραγωγικοί. Υπάρχει μια αξιοσημείωτη διαφορά μεταξύ απασχόλησης και αποτελεσματικότητας. Αυτό δεν είναι προφανές σε όλους, αλλά η παραγωγικότητα είναι η ικανότητα να παράγει τα καλύτερα αποτελέσματα στον ελάχιστο χρόνο. Ένα αποτελεσματικό άτομο επικεντρώνεται στη διαχείριση όχι του χρόνου, αλλά της ενέργειας. Οποιοσδήποτε από εμάς μπορεί να συντομεύσει την εβδομάδα εργασίας κατά 1,5-2 φορές, να ξοδέψει λιγότερο χρόνο στην εργασία που δίνει το ίδιο αποτέλεσμα.

1. Σταματήστε να εργάζεστε υπερωρίες – εργάζεστε παραγωγικά

γίνετε πιο παραγωγικοί

Αναρωτηθήκατε ποτέ από πού προήλθε η εβδομάδα εργασίας των πέντε ημερών 40 ωρών; Το 1926, ο Henry Ford, ένας Αμερικανός βιομηχανικός και ιδρυτής της Ford Motor Company, πραγματοποίησε ένα πείραμα με προσωπικό:

Η Ford μείωσε σταδιακά τον αριθμό ωρών από 10 σε 8 και μείωσε την εβδομάδα εργασίας από 6 σε 5 ημέρες. Ως αποτέλεσμα, οι εργαζόμενοι έδειξαν αυξημένη παραγωγικότητα.

Όσο περισσότερο εργάζεστε, τόσο λιγότερο παραγωγικοί γίνετε, τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα. Αυτό αποδεικνύεται από την έκθεση του The Business Roundtable για το 1980 – «Ο προγραμματισμένος αντίκτυπος των υπερωριών στα κατασκευαστικά έργα».

«Εάν ένα πρόγραμμα εργασίας 60 ωρών ή περισσότερο ανά εβδομάδα χρησιμοποιείται για περισσότερο από δύο μήνες, προκύπτει το σωρευτικό αποτέλεσμα της μειωμένης παραγωγικότητας. Αυτό οδηγεί σε καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του έργου. Και την εβδομάδα των 40 ωρών, η προγραμματισμένη ημερομηνία λήξης μετατοπίζεται, αλλά η εργασία είναι ακόμα ταχύτερη από ό, τι στην πρώτη περίπτωση “.


Σημασία του καλού ύπνου


Σε ένα άρθρο για το AlterNet, η συντάκτης Sarah Robinson αναφέρεται σε έρευνα του στρατού των ΗΠΑ. Έδειξαν ότι “η μείωση του ύπνου 1 ώρας ανά διανυκτέρευση κατά τη διάρκεια της εβδομάδας οδηγεί σε μείωση της γνωστικής υποβάθμισης που ισοδυναμεί με επίπεδο αλκοόλης στο αίμα 0,10.” Πιθανότατα να απολυθείτε εάν εργάζεστε μεθυσμένος, ωστόσο, με έλλειψη ύπνου, η μείωση της παραγωγικότητας θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα..

Ανεξάρτητα από το πόσο καλά πηγαίνει η μέρα μετά το βράδυ με έναν σύντομο ύπνο, είναι απίθανο να αισθάνεστε αισιόδοξοι. Αυτός δεν είναι ο κύριος εχθρός της καλής δουλειάς. Ακόμη χειρότερα, σε αυτήν την περίπτωση, μειώνεται η επιθυμία σκέψης, λήψης δημιουργικών αποφάσεων, ενεργού δράσης, ελέγχου των παρορμήσεων και διατήρησης της αυτοπεποίθησης. Η έλλειψη ύπνου οδηγεί σε απώλεια συναισθηματικής νοημοσύνης και σε μείωση της ικανότητας να ενσυναίσθηση με άλλους.

Αποδεικνύεται ότι υπάρχει ένα απλό μοτίβο. Για να γίνετε πιο παραγωγικοί, δεν χρειάζεται να κουράζεστε και να κοιμάστε καλά. Επομένως, για να εργαστείτε λιγότερο, αλλά να δουλέψετε καλύτερα, πρέπει να ξεκουραστείτε όλο και καλύτερα.

Η έλλειψη ύπνου είναι ένα τεράστιο πρόβλημα για τη σύγχρονη ανθρωπότητα. Σύμφωνα με τον James Mass, έναν Αμερικανό ερευνητή ύπνου, 7 στα 10 άτομα δεν κοιμούνται αρκετά στις Ηνωμένες Πολιτείες. Σκεφτείτε το όταν ψάχνετε για αιτίες αναποτελεσματικότητας στο χώρο εργασίας..


Μερικά γεγονότα για ένα όνειρο στη ζωή των διάσημων προσωπικοτήτων:


• Ο Λεονάρντο ντα Βίντσι εξασκούσε πολυφασικό ύπνο – αρκετές σύντομες συνεδρίες νύχτα και μέρα.
• Ο Ναπολέων δεν αρνήθηκε ποτέ την επιθυμία του να κοιμηθεί κατά τη διάρκεια της ημέρας.
• Ο Τόμας Έντισον ασκούσε τακτικά τον ύπνο κατά τη διάρκεια της ημέρας, παρόλο που αυτό το τελετουργικό ήταν λίγο ενοχλητικό γι ‘αυτόν..
• Η Eleanor Roosevelt, σύζυγος του Προέδρου Franklin Roosevelt, κοιμήθηκε πριν μιλήσει δημόσια για να κερδίσει ενέργεια.
• Ο Πρόεδρος των ΗΠΑ Τζον Φ. Κένεντι φαινόταν καθημερινά στο κρεβάτι, μετά από τον οποίο έπνιξε. Και ο συνάδελφός του Lyndon Johnson έσπασε την εργάσιμη ημέρα σε δύο βάρδιες – ένας μικρός καθημερινός ύπνος στο πρόγραμμά του είχε προγραμματιστεί για τις 15:30.

Ανάμεσα στα διάσημα και επιτυχημένα όνειρα της ημέρας, οι Winston Churchill και John Rockefeller δεν αρνήθηκαν.

2. Μην πεις ναι πολύ συχνά

γίνετε πιο παραγωγικοί

Σύμφωνα με την αρχή του Pareto, το 20% των προσπαθειών αποδίδει το 80% των αποτελεσμάτων και το αντίστροφο. Αντί να εργάζεστε σκληρά, εστιάστε σε δραστηριότητες που είναι πιο αποτελεσματικές. Έτσι, θα υπάρχει περισσότερος χρόνος για να επικεντρωθούμε σε σημαντικά καθήκοντα. Απλώς σταματήστε να λέτε ναι σε όχι καλό.


«Η διαφορά μεταξύ επιτυχημένων και όχι πολύ επιτυχημένων ανθρώπων είναι ότι οι πρώτοι λένε«όχι“Σχεδόν τα πάντα” – Warren Buffett


Πότε να πείτε ναι και πότε όχι; Εάν είναι δύσκολο να καταλάβετε ποιες δραστηριότητες αξίζουν τον χρόνο σας, κάντε έρευνα. Παρακολουθήστε τις εργασίες που εκτελείτε. Καταγράψτε το χρόνο που αφιερώθηκε σε αυτά και το αποτέλεσμα. Έτσι, θα συλλέξετε πληροφορίες σχετικά με το πού, από προεπιλογή, εργάζεστε αποτελεσματικά και πού χρειάζεστε βελτιστοποίηση.

Οι περισσότεροι από εμάς λένε ναι πιο συχνά από ό, τι είναι απαραίτητο για διάφορους λόγους, όπως ενοχή και πίεση. Είναι πιο εύκολο από το να τα παρατάς γιατί κανείς δεν θέλει να είναι κακός άνθρωπος.

Το 2012, η ​​έρευνα καταναλωτών πραγματοποίησε μια μελέτη. Χωρίζουν 120 μαθητές σε δύο ομάδες. Ο πρώτος έπρεπε να πει “Δεν μπορώ” όταν συζητάμε για επιλογές δράσης και ο άλλος – “Δεν …”.

Μαθητές που είπαν: «Δεν μπορώ να φάω Χ», στο 61% των περιπτώσεων επέλεξαν την ευκαιρία να φάνε μια σοκολάτα. Και εκείνοι που είπαν: “Δεν τρώω Χ” – μόνο το 36%. Μια απλή αλλαγή στην ορολογία αύξησε το ποσοστό επιλογών υγιεινού τρόπου ζωής..


Όταν πρέπει να αρνηθείτε, πείτε “Δεν το κάνω αυτό” αντι αυτου “Δεν μπορώ να το κάνω”.


3. Σταματήστε να κάνετε τα πάντα μόνοι σας και αφήστε τους ανθρώπους να σας βοηθήσουν

γίνετε πιο παραγωγικοί

Είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε ότι μπορούμε να ζητήσουμε βοήθεια όταν χρειαστεί. Είναι αδύνατο να κάνεις τα πάντα μόνοι σου. Αναθέστε μεμονωμένες διαδικασίες για να εστιάσετε στις εργασίες που εκτελείτε καλύτερα. Η απλή παρουσία συγγενών ή συναδέλφων βοηθά πολλούς ανθρώπους, ακόμα κι αν δεν παρέχουν απτή βοήθεια..

«Στη θεραπεία της διαταραχής υπερκινητικότητας του ελλείμματος προσοχής υπάρχει η έννοια του« διπλού σώματος ». Οι διάσπαρτοι και αποσπασμένοι άνθρωποι δείχνουν καλύτερα αποτελέσματα όταν υπάρχει ένα άτομο δίπλα του, ακόμα κι αν δεν τους βοηθά. Όταν αντιμετωπίζετε μια εργασία που είναι βαρετή ή δύσκολη, για παράδειγμα, να καθαρίσετε ένα χώρο εργασίας ή να ταξινομήσετε συσσωρευμένα χαρτιά, ζητήστε από έναν φίλο να είναι το “δεύτερο σώμα σας” – από το βιβλίο “Επίδραση της φιλίας: πώς μας διαμορφώνουν οι φίλοι μας” (Karlin Flora).

4. Δέστε με τελειομανία

γίνετε πιο παραγωγικοί

Ο Δρ Simon Sherry, καθηγητής ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο της Dalhousie, πραγματοποίησε μια μελέτη τελειομανίας σε σχέση με την απόδοση. Έδειξε ότι όσο πιο τελειομανής είναι ένα άτομο, τόσο λιγότερο γίνεται η παραγωγικότητά του. Αυτό θα φαίνεται αντίθετο, αλλά αυτό είναι το μοτίβο:

• Οι τελειομανείς περνούν περισσότερο χρόνο σε μια συγκεκριμένη εργασία.

• Οι τελειομανείς αναβάλλουν τα πράγματα και περιμένουν την τέλεια στιγμή. Στην επιχείρηση, αυτή η προσέγγιση οδηγεί σχεδόν πάντα σε κατάρρευση. Καλύτερα να ξεκινήσετε πριν από τις ιδανικές συνθήκες παρά μετά..

• Οι τελειομανείς δεν εκτιμούν τη μεγάλη εικόνα επειδή δίνουν μεγάλη προσοχή στα μικροπράγματα.

5. Σταματήστε να εκτελείτε επαναλαμβανόμενες εργασίες και ξεκινήστε τον αυτοματισμό

γίνετε πιο παραγωγικοί

Μην φοβάστε τον αυτοματισμό εάν αποφέρει αποτελέσματα. Όταν είστε έμπορος, είναι καλύτερο να αφιερώσετε μια ώρα δημιουργώντας ένα bot Python που συλλέγει δεδομένα από τις σελίδες Twitter του κοινού σας. Αυτό θα σας επιτρέψει να λάβετε το αποτέλεσμα σε λίγα λεπτά, το οποίο προηγουμένως απαιτούσε 1 ημέρα χειροκίνητης εργασίας.

Εάν κάνετε οποιαδήποτε λειτουργία ή εργασία περισσότερες από 5 φορές, σκεφτείτε τον αυτοματισμό της. Μην εφεύρετε τη δική σας λύση – με υψηλό βαθμό πιθανότητας υπάρχει ήδη.

Όταν δεν υπάρχει αυτόματη επιλογή, προσλάβετε έναν ειδικό για να βοηθήσετε στη ρουτίνα σας. Η εργασία αυτή πληρώνεται. Αλλά αξίζει τον κόπο εάν μακροπρόθεσμα κερδίζετε περισσότερα και ελευθερώνετε χρόνο για παραγωγική εργασία σε αυτό που αγαπάτε..

6. Σταματήστε να μαντέψετε και αρχίστε να εξερευνάτε τον εαυτό σας.

γίνετε πιο παραγωγικοί

Υπάρχουν πολλές μελέτες που δίνουν μια ιδέα για το πώς να γίνετε πιο παραγωγικοί. Εάν είναι σημαντικό για εσάς να εργαστείτε λιγότερο, αλλά για να πετύχετε περισσότερα, χρησιμοποιήστε τις διαθέσιμες πληροφορίες. Γνωρίζατε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι είναι πιο εύκολο να αποσπάσουν την προσοχή από τις 12:00 έως τις 16:00; Αυτό το συμπέρασμα έγινε από τον καθηγητή Robert Matchok από το Πανεπιστήμιο της Πενσυλβανίας.

7. Τερματίστε την εργασία και κάντε ένα διάλειμμα για αδράνεια

γίνετε πιο παραγωγικοί

Οι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν ότι σε μια περίοδο έντονης συγκέντρωσης, στην πραγματικότητα κλειδώνουμε σε ένα κουτί αντιπαραγωγικότητας. Σκεφτόμαστε στενά, εφαρμόζουμε τις δεξιότητες χειρότερα, κουράζουμε γρηγορότερα και προχωρούμε πιο αργά προς τον στόχο. Παραδόξως, για καλή δουλειά είναι σημαντικό να το ρίχνετε περιοδικά για να ξεκουραστείτε στο σώμα και το κεφάλι.

Σύμφωνα με μια μελέτη του Χάρβαρντ, η μοναξιά ενισχύει την ενσυναίσθηση με άλλους ανθρώπους. Και ενώ κανείς δεν θα υποστηρίξει ότι η ισχυρή απομόνωση σε νεαρή ηλικία έχει κακές συνέπειες, έχει αποδειχθεί ότι το να περνάς χρόνο με τον εαυτό του βελτιώνει τη διάθεση των εφήβων και βελτιώνει τα μαθησιακά τους αποτελέσματα. Είναι σημαντικό για ένα άτομο να έχει χρόνο για προβληματισμό. Οδηγεί στις λύσεις που αναζητούμε ενεργά..

Μην νομίζετε ότι μπορείτε να γίνετε πιο παραγωγικοί αμέσως. Απαιτεί υπομονή, πρακτική και επιμέλεια. Η αλλαγή δεν έρχεται σε εκείνους που απλά τους περιμένουν.

Παρόμοιες εγγραφές:
  1. Βιετνάμ
Παρόμοια άρθρα
Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου