Πώς να απαλλαγείτε από ένα διπλό πηγούνι

Το περιεχόμενο του άρθρου



Μεταξύ των αιτίων της εμφάνισης μιας πτυχής του λίπους του δέρματος στην περιοχή της κάτω γνάθου είναι το υπερβολικό βάρος, τα ανατομικά χαρακτηριστικά και οι αλλαγές που σχετίζονται με την ηλικία. Το δεύτερο πηγούνι κάνει τους ανθρώπους περίπλοκους, αισθάνονται ανασφαλείς. Μπορείτε να το αφαιρέσετε με απλές ασκήσεις. Πραγματοποιούνται με σκοπό την πρόληψη.

Πώς να αφαιρέσετε ένα διπλό πηγούνι στο σπίτι

Για να διατηρήσετε το πρόσωπό σας νεαρό, ταιριάζει πρέπει να τρώτε σωστά και να κάνετε σωματικές ασκήσεις. Τα συγκροτήματα που ονομάζονται επίσης φυσική κατάσταση προσώπου βοηθούν να απαλλαγούμε από το δεύτερο πηγούνι. Λειτουργούν τη μυϊκή δομή του προσώπου και του λαιμού, αφαιρούν τα τοπικά αποθέματα λίπους. Η ημερήσια χρέωση αντικαθιστά δαπανηρές καλλυντικές διαδικασίες, διαδικασίες.

Το συγκρότημα μπορεί να εκτελεστεί ανεξάρτητα στο σπίτι. Όλες οι κινήσεις πρέπει να γίνονται ομαλά, χωρίς αιχμηρά τραύματα. Πριν από τις κύριες τάξεις, κάντε μια προθέρμανση για να ζεσταθείτε τους μυς. Για να το κάνετε αυτό, μετακινήστε το σαγόνι 8-10 φορές εμπρός, αριστερά και δεξιά.

Φιλί άσκηση

Φιλί άσκηση

Διαδικασία:

  1. Σηκωθείτε ευθεία, γείρετε αργά το κεφάλι σας πίσω, κοιτάξτε την οροφή.
  2. Στερεώστε τα χείλη σε ένα φιλί, σαν να το στέλνετε, οι μύες είναι τεταμένοι.
  3. Κρατήστε για 5 δευτερόλεπτα.
  4. Χαλαρώστε τα χείλη σας και επιστρέψτε το κεφάλι σας στην αρχική θέση.
  5. Επαναλάβετε 15 φορές.

Άσκηση “Γλώσσα”

Γλώσσα άσκησης

Κανόνες εκτέλεσης:

  1. Τραβήξτε το κεφάλι σας προς τα εμπρός, ανοίξτε το στόμα σας ευρέως.
  2. Αργά (πρέπει να μετρήσετε έως πέντε) κολλήστε τη γλώσσα σας όσο το δυνατόν περισσότερο.
  3. Στον ίδιο λογαριασμό, επιστρέψτε το πίσω.
  4. Επαναλάβετε 12 φορές.

Άσκηση γνάθου

Άσκηση διπλού πηγουνιού

Εάν οι ασκήσεις στο πηγούνι γίνουν καθημερινή συνήθεια, το αποτέλεσμα θα είναι αισθητό μετά από 2 εβδομάδες. Επαναλάβετε την εργασία 10 φορές.

Η σειρά εκτέλεσης:

  1. Θέση εκκίνησης (PI) ενώ στέκεστε ή κάθεστε. Γείρετε το κεφάλι σας πίσω και κοιτάξτε προς τα πάνω.
  2. Τραβήξτε την κάτω γνάθο προς τα εμπρός για να αισθανθείτε μυϊκή πίεση.
  3. Κρατήστε για 10 δευτερόλεπτα.
  4. Χαλαρώστε το σαγόνι σας και επιστρέψτε στην IP.

Άσκηση “Λαιμός”

Άσκηση

Για να εξαλείψετε το διπλό πηγούνι, χρησιμοποιήστε την ακόλουθη μέθοδο:

  1. Σταθείτε ευθεία, κατευθυνθείτε προς τα κάτω στο στήθος.
  2. Στρίψτε αργά προς τα δεξιά.
  3. Μετρήστε σε έξι.
  4. Επιστρέψτε αργά το κεφάλι σας πίσω στην αρχική του θέση.
  5. Στρίψτε ξανά αριστερά.
  6. Κάντε την άσκηση για 30 δευτερόλεπτα.
Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου