Πώς τα αθλήματα μπορούν να οδηγήσουν σε ακμή

Το περιεχόμενο του άρθρου



Η προπόνηση διεγείρει την εργασία των εσωτερικών οργάνων, μειώνει το άγχος, βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος. Αυτές οι ευεργετικές ιδιότητες βοηθούν το δέρμα να παραμείνει νεανικό. Λίγοι άνθρωποι καταλαβαίνουν πώς σχετίζονται η ακμή και ο αθλητισμός, αλλά ορισμένοι τύποι σωματικής δραστηριότητας μπορούν πραγματικά να προκαλέσουν ακμή. Για να αποφύγετε ένα δυσάρεστο πρόβλημα, ακούστε τις συμβουλές των ειδικών.

Καρδιο

Καρδιο κατάρτιση

Ορισμένοι ειδικοί πιστεύουν ότι η περίσσεια οξυγόνου που εμφανίζεται κατά τη διάρκεια έντονης λειτουργίας προκαλεί την απελευθέρωση των ελεύθερων ριζών. Βλάπτουν το δέρμα, μειώνοντας το επίπεδο της ελαστίνης και του κολλαγόνου. Οι ειδικοί είναι σίγουροι ότι η μέτρια καρδιακή προπόνηση είναι χρήσιμη: η ακμή μετά τον αθλητισμό δεν θα εμφανιστεί. Το αίμα μεταφέρει οξυγόνο, θρεπτικά συστατικά στο δέρμα του προσώπου και του σώματος, το οποίο βοηθά στη διατήρηση της νεότητας για πολλά χρόνια.

Υπαίθριες δραστηριότητες

Η βλαβερή επίδραση του αθλητισμού στο δέρμα είναι δυνατή αν γίνονται μαθήματα κάτω από τον έντονο ήλιο. Πηγαίνοντας στην προπόνηση, οι άνθρωποι συχνά ξεχνούν να προστατεύουν το δέρμα από τις υπεριώδεις ακτίνες, οι οποίες προκαλούν πρόωρη γήρανση του προσώπου, την εμφάνιση πρώιμων ρυτίδων. Σε ορισμένες περιπτώσεις, η επίδραση της υπεριώδους ακτινοβολίας προκαλεί καρκίνο του δέρματος. Για να αποφύγετε αρνητικές επιπτώσεις, εφαρμόστε αντηλιακό στο σώμα και το πρόσωπο πριν προπονηθείτε σε εξωτερικούς χώρους.

Άσκηση με χαλί και εξοπλισμό

Τα βακτήρια είναι η αιτία της ακμής

Η πιο κοινή αιτία της ακμής μετά την άσκηση είναι βακτήρια. Αναπαράγονται σε βρώμικα χαλιά που χρησιμοποιούνται για γιόγκα ή άλλες ασκήσεις. Τα χέρια αγγίζουν έναν αθλητικό εξοπλισμό και, στη συνέχεια, ένα άτομο παίρνει ένα πρόσωπο και βλάπτει επιβλαβείς μικροοργανισμούς – αυτό ισχύει για ένα προσωπικό χαλί. Εάν παρέχεται στο γυμναστήριο, στο στούντιο, υπάρχει κίνδυνος να πάρετε πολλές δερματικές παθήσεις.

Προτάσεις:

  • Βεβαιωθείτε ότι το χαλί είναι καθαρό πριν από την άσκηση.
  • Κάντε ένα ντους μετά την άσκηση για να αφαιρέσετε τη βρωμιά, τον ιδρώτα και τη σκόνη από το δέρμα – αυτοί οι παράγοντες προκαλούν ακμή.
  • Αποφύγετε να αγγίξετε τις περιοχές του προσώπου ή του σώματός σας που είναι επιρρεπείς σε ακμή.
  • Σκουπίστε τα βάρη, τις ράβδους και όλο τον εξοπλισμό πριν και μετά τη χρήση για να αποφύγετε τη μόλυνση του δέρματος και να αποτρέψετε την ακμή.

Αθλητισμός με σφιχτά ρούχα

Pilates, γυμναστική μπορεί να προκαλέσει ακμή από τον ιδρώτα στο πίσω μέρος, το πρόσωπο. Όταν ο ιδρώτας αναμιγνύεται με λάδια, κρέμες και βρωμιά, φράζει τους πόρους, προκαλώντας φλεγμονή. Εάν προτιμάτε να εξασκηθείτε σε ένα κοστούμι, η πιθανότητά σας να κερδίσετε ακμή μετά το μάθημα θα είναι μεγαλύτερη. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τους λάτρεις των αθλητικών σουτιέν: εφίδρωση μετά την προπόνηση, συμβαίνουν συχνότερα από όσους προτιμούν τα χαλαρά ρούχα.

Συμβουλή:

  • κάντε ντους αμέσως μετά την προπόνηση.
  • Φορέστε χαλαρά και φυσικά υφάσματα που απορροφούν τον ιδρώτα και αφήνουν τον αέρα να περάσει.
  • σκουπίστε το πρόσωπό σας με μια χαρτοπετσέτα εάν δεν μπορείτε να το πλύνετε με αντιβακτηριακό σαπούνι.

Ασκήσεις τριβής δέρματος

Ερεθισμός ιδρώτα

Όταν φοράτε χαλαρά ρούχα, ορισμένα μέρη του σώματος καλύπτονται με ένα μικρό εξάνθημα λόγω της συνεχούς τριβής του ιστού στο δέρμα. Αυτό προκαλεί ερεθισμό και σοβαρή δυσφορία. Οι δερματολόγοι συνιστούν να φοράτε λεπτό, αναπνεύσιμο εσώρουχο για ιδρώτα ή να χρησιμοποιείτε κρέμα σώματος εάν δεν θέλετε να φοράτε δύο στρώματα.

Έντονα σπορ

Όχι μόνο η ακμή ενοχλεί τους λάτρεις της άσκησης. Υπάρχει ένα άλλο πρόβλημα του δέρματος – θερμική κνίδωση. Μοιάζει με ένα μικρό εξάνθημα που φαγούρα. Η θερμική κνίδωση αναπτύσσεται όταν η θερμοκρασία του σώματος αυξάνεται και οι αδένες ιδρώτα παύουν να λειτουργούν κανονικά.

Πώς να αποφύγετε το πρόβλημα:

  • Εφαρμόστε μια ενυδατική κρέμα πριν από την προπόνηση για να μειώσετε την πιθανότητα ερεθισμού.
  • Κάντε τακτικά ένα δροσερό ντους ή επιλέξτε μια δραστηριότητα κολύμβησης – αυτό είναι το σωστό άθλημα για άτομα που πάσχουν από ακμή. Με την υπερθέρμανση, η ασθένεια εξελίσσεται, οπότε είναι σημαντικό να μην επιτρέπεται μια ισχυρή αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος.
  • Χρησιμοποιήστε μαντηλάκια ψύξης ή σπρέι για να αποφύγετε φαγούρα ακμής.
  • Πάρτε αντιισταμινικά πριν από την προπόνηση εάν άλλες μέθοδοι δεν λειτουργούν.
Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου