Τι να φάτε για να αποφύγετε ραγάδες

Το περιεχόμενο του άρθρου



Οι λευκές ουλές στο στομάχι ή στους γοφούς δεν λεκιάζουν κανέναν. Οι ραγάδες (με άλλα λόγια ονομάζονται ραβδώσεις) εμφανίζονται στο μεσαίο στρώμα του δέρματος όταν εκτείνεται πιο σκληρά από ό, τι μπορεί να τεντωθεί. Ο συνδετικός ιστός σπάει και στη συνέχεια μεγαλώνει μαζί. Τα σημάδια αρχίζουν να είναι ορατά μέσω του άνω μέρους του δέρματος. Οι ουλές δεν μπορούν να αφαιρεθούν, αλλά τα δάκρυα μπορούν να αποφευχθούν..

Γιατί εμφανίζονται ραγάδες

Ραγάδες στα γυναικεία και ανδρικά σώματα

  • Εγκυμοσύνη. Στις περισσότερες γυναίκες, οι ραβδώσεις στο δέρμα εμφανίζονται στο τρίτο τρίμηνο. Ο λόγος για αυτό είναι η έντονη ένταση του συνδετικού ιστού λόγω της ταχείας ανάπτυξης του εμβρύου..
  • Ηλικία. Με τα χρόνια, το δέρμα χάνει την ελαστικότητά του λόγω της μείωσης του κολλαγόνου – μιας πρωτεΐνης που το καθιστά ισχυρό, μαλακό, ελαστικό. Ως αποτέλεσμα – η εμφάνιση των ρυτίδων, τα δάκρυα του συνδετικού ιστού.
  • Ταχεία ανάπτυξη, ταχεία αύξηση ή απώλεια βάρους.. Λόγω απότομων αλλαγών, το δέρμα γίνεται λιγότερο ελαστικό, δεν μπορεί κανονικά να σφίξει, να τεντωθεί.

Πώς να αυξήσετε την ελαστικότητα του δέρματος με τη διατροφή

Τα πιο υγιή προϊόντα δέρματος

Τροφές πλούσιες σε αμινοξέα, βιταμίνες και μέταλλα θα βοηθήσουν στην τόνωση της σύνθεσης του κολλαγόνου. Για να διατηρήσετε την ελαστικότητα του δέρματος, για να αποφύγετε το σχίσιμο του συνδετικού ιστού, βεβαιωθείτε ότι είναι αρκετά ενυδατωμένο. Αυξήστε την πρόσληψη υγιών λιπών, εγκαταλείψτε το πρόχειρο φαγητό.

Προτεινόμενα Προϊόντα

Καλά λίπη

Άπαχοι σκίουροι

Φρούτα, εσπεριδοειδή

Λαχανικά

  • ζωμός οστών;
  • σολομός;
  • ρέγγα;
  • ελιά, καρύδα, φυσικό βούτυρο
  • αράπικο φιστίκι;
  • μία κότα;
  • Τουρκία;
  • ασπράδια;
  • τόνος;
  • τόφου
  • φασόλια;
  • στρείδια
  • φακές
  • αβοκάντο;
  • πορτοκάλια
  • κεράσι;
  • φράπα;
  • μαυρο μουρο;
  • άσβεστος;
  • λεμόνια
  • βατόμουρο;
  • βατόμουρα
  • μπρόκολο;
  • πράσινα φασόλια;
  • λάχανο;
  • Κόκκινο πιπέρι;
  • καρότο;
  • Ντομάτες
  • παντζάρι;
  • σπανάκι;
  • σκόρδο

Νερό

Για να μειώσετε τον κίνδυνο ραγάδων, κάντε το δέρμα απαλό, ελαστικό, ελαστικό, πίνετε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό καθημερινά. Εάν είναι δύσκολο να ελέγξετε την ποσότητα του υγρού, ρίξτε το σε μια φιάλη των 2 λίτρων. Πίνετε όλο το νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Βιταμίνες

Προϊόντα που περιέχουν βιταμίνες A, E, C

Για να αποφύγετε ραγάδες στο σώμα, τρώτε τροφές πλούσιες σε βιταμίνες όπως:

  • ΚΑΙ – προστατεύει το δέρμα από τη δράση των ελεύθερων ριζών, προωθεί το σχηματισμό νέων κυττάρων. Αυτή η βιταμίνη μπορεί να βρεθεί σε καρότα, βερίκοκα, μάνγκο, συκώτι, φυλλώδη χόρτα – σπανάκι, λάχανο.
  • μι – Διεγείρει την ανάκτηση των κυττάρων, κάνει το δέρμα απαλό, λαμπερό. Αυτό το στοιχείο περιέχει ξηρούς καρπούς, σπόρους, αβοκάντο..
  • ΜΕ – εξουδετερώνει τις ελεύθερες ρίζες, ανακουφίζει τη φλεγμονή, διεγείρει την παραγωγή νέων κυττάρων. Οι βιταμίνες είναι πλούσιες σε μούρα, εσπεριδοειδή, γλυκές πιπεριές..

Τι να αποφύγετε

  • Ζάχαρη. Τα άτομα γλυκόζης, τα οποία ο οργανισμός δεν απορροφήθηκε αμέσως, αντιδρούν με κολλαγόνο και καταστρέφουν τις πρωτεΐνες. Το δέρμα γίνεται λείο, ζαρωμένο, χάνει την ελαστικότητά του.
  • Αλάτι, καφεΐνη, γλυκιά σόδα, αλκοόλ. Αυτά τα προϊόντα προκαλούν αφυδάτωση..
Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου