Τα οφέλη της αερόμπικ σταδίου για την υγεία και την ομορφιά των γυναικών

Το περιεχόμενο του άρθρου



Η αερόμπικ Step είναι μια κλασική προπόνηση καρδιο. Ένα σύνολο ασκήσεων εκτελείται ρυθμικά σε ενεργητική μουσική χορού. Για τάξεις, χρειάζεστε μια πλατφόρμα βήμα – ένα βήμα με ρυθμιζόμενο ύψος και αντιολισθητική επιφάνεια. Αυτή η προπόνηση θα βοηθήσει στην ενίσχυση των μυών και του καρδιαγγειακού συστήματος. Μπορείτε να το κάνετε στο γυμναστήριο με έναν εκπαιδευτή ή μόνοι σας στο σπίτι.

Καρδιαγγειακό σύστημα

Η αερόμπικ στις στέπες είναι χρήσιμη για την πλήρη εργασία και την υγεία της καρδιάς και των αιμοφόρων αγγείων. Η ανάβαση και η κάθοδος στο ρυθμό του χορού επιταχύνει την κυκλοφορία του αίματος και οι πνεύμονες λαμβάνουν περισσότερο οξυγόνο. Εάν λαμβάνετε τακτικά αεροβική άσκηση, ο όγκος του καρδιακού μυός θα αυξηθεί. Η ποσότητα αίματος που αντλείται από την καρδιά σε ένα εγκεφαλικό επεισόδιο θα είναι μεγαλύτερη, επομένως η κυκλοφορία του αίματος θα βελτιωθεί.

Τα άτομα που ασκούν συστηματικά αθλήματα είναι λιγότερο πιθανό να έχουν καρδιακές προσβολές και άλλες καρδιακές παθήσεις..

Η προπόνηση στην πλατφόρμα βοηθά στην ενίσχυση των αγγειακών τοιχωμάτων, ομαλοποιεί τον παλμό σε ηρεμία. Με την πάροδο του χρόνου, η αρτηριακή πίεση θα βελτιωθεί και το επίπεδο της κακής χοληστερόλης θα μειωθεί. Εάν υπάρχει καρδιακή νόσος, θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας. Ο ειδικός θα σας πει εάν η αερόμπικ βημάτων είναι κατάλληλη για εσάς..

Γρήγορη καύση λίπους

Τα μαθήματα στην πλατφόρμα βήμα είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να χάσετε βάρος. Οι αρχάριοι πρέπει να ξεκινήσουν με βασικές ασκήσεις σε χαμηλό σκαλί και να περιπλέξουν σταδιακά τη διαδικασία προπόνησης. Εάν ασκηθείτε για μισή ώρα καθημερινά, μπορείτε να κάψετε 210 έως 311 θερμίδες, ανάλογα με την ένταση της προπόνησης και το σωματικό βάρος.

Κατά τη διάρκεια της άσκησης, ο παλμός αυξάνεται, η εφίδρωση εντείνεται και ο μεταβολισμός επιταχύνεται. Το σώμα είναι κορεσμένο με οξυγόνο, το οποίο συμβάλλει στην απώλεια βάρους. Εάν συνδυάσετε την άσκηση με δίαιτα χαμηλών θερμίδων, μπορείτε να χάσετε βάρος πιο γρήγορα. Η χρήση αερόμπικ για ένα σχήμα είναι στην εξάλειψη του υπερβολικού λίπους σε προβληματικές περιοχές και στη διόρθωση των μορφών.

Η διατήρηση του φυσιολογικού σωματικού βάρους είναι ένα προληπτικό μέτρο για καρκίνο, διαβήτη και καρδιαγγειακές παθήσεις..

Τα κορίτσια κάνουν αερόμπικ σε μια πλατφόρμα

Ενίσχυση των αρθρώσεων και των συνδέσμων

Ο συγγραφέας της αερόμπικ σταδίου, Gene Miller, είχε τραυματισμό στο γόνατο. Κατά τη διάρκεια της προπόνησης στην πλατφόρμα, παρατήρησε ότι η άρθρωση του γόνατος υφίσταται ελάχιστο στρες και βελτιώνεται η συνολική υγεία. Λόγω της επιτάχυνσης της κυκλοφορίας του αίματος, οι ευεργετικές ουσίες εισέρχονται ταχύτερα στους ιστούς των αρθρώσεων, διασφαλίζοντας την ανάρρωσή τους.

Τα μαθήματα αερόμπικ βοηθούν στην ανάρρωση από τραυματισμούς στο γόνατο.

Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων στην πλατφόρμα βήμα, αυξάνεται η παραγωγή υγρών, το οποίο χρησιμεύει ως φυσικό λιπαντικό για την άρθρωση. Λόγω αυτού, η κινητικότητά του βελτιώνεται. Για να μην βλάψετε τον εαυτό σας, επιλέξτε ασκήσεις χαμηλής έντασης.

Μυϊκός τόνος

Τα μαθήματα στην πλατφόρμα βήμα κάνουν το σώμα να ταιριάζει, βελτιώνει τη στάση του σώματος, αναπτύσσει ευελιξία και αντοχή. Οι σωματικές ασκήσεις βοηθούν στην εξάσκηση όλων των μυϊκών ομάδων σε ένα συγκρότημα, αλλά υπάρχει μεγάλο φορτίο στα πόδια. Οι εντατικές ασκήσεις αερόμπικ βοηθούν:

  • ενίσχυση των γλουτών, της πίσω επιφάνειας και των προσθηκών του μηρού.
  • ασκηθείτε στους δελτοειδείς μύες, δικέφαλους μυς και τρικέφαλους μύες των χεριών (χρησιμοποιώντας αλτήρες ή μπουκάλια νερό).
  • Κάντε τους κοιλιακούς και τους μυς της πλάτης πιο δυνατούς.

Για να μην τραυματιστείτε, κάντε προθέρμανση. Έτσι το σώμα θα προετοιμαστεί για το επερχόμενο φορτίο, οι μύες, οι αρθρώσεις και οι τένοντες θα ζεσταθούν, ο καρδιακός ρυθμός θα αυξηθεί. Στη συνέχεια πηγαίνουν στο κύριο συγκρότημα και στο τέλος κάνουν εμπόδιο για την αποκατάσταση του σφυγμού και της αναπνοής.

Η γυναίκα πληροί το μπαρ

Ανάπτυξη συντονισμού

Η αεροβική βαθμίδα με μουσική χορού είναι ένας καλός τρόπος βελτίωσης της αιθουσαίας συσκευής και συντονισμού των κινήσεων. Τα ρυθμικά βήματα πάνω και κάτω βοηθούν στη διατήρηση της ισορροπίας. Όλα πρέπει να γίνουν ομαλά. Εάν έχετε αιθουσαίες διαταραχές, κάντε απλές ασκήσεις σε χαμηλή πλατφόρμα στην αρχή.

Καθώς ο συντονισμός βελτιώνεται, μπορείτε να περιπλέξετε το πρόγραμμα..

Ανύψωση ποδιών και γλουτών

Η κύρια κίνηση στην αεροβική βαθμίδα είναι ένα βήμα, αλλά το σύμπλεγμα των ασκήσεων είναι διαφορετικό. Όταν ανεβαίνετε ένα βήμα και κατεβαίνετε από αυτό, η έμφαση δίνεται στο πόδι. Ανάλογα με τον τύπο της άσκησης, το πίσω μέρος του μηρού, οι μπροστινοί μύες και οι γλουτοί, περιλαμβάνονται στην εργασία. Προσπαθήστε να μην τεντώσετε την πλάτη σας.

Όσο μεγαλύτερο είναι το ύψος του βήματος, τόσο πιο δύσκολο είναι να ολοκληρώσετε την άσκηση. Για να αυξήσετε το φορτίο στα πόδια, μπορείτε να φορέσετε βάρη. Οι γλουτοί λειτουργούν καλά με καταλήψεις.

Πρέπει να εκτελούνται προσεκτικά, υπό την επίβλεψη εκπαιδευτή, ώστε να μην τραυματιστούν οι αρθρώσεις του γόνατος.

Βήματα στάθμισης

Καλή διάθεση

Οι άνθρωποι που κάνουν αερόμπικ στο σπίτι ή στο γυμναστήριο είναι λιγότερο πιθανό να έχουν κατάθλιψη. Η προπόνηση στο ρυθμό του χορού βελτιώνει άμεσα τη διάθεση, ενεργοποιεί. Η αεροβική άσκηση βοηθά στην ανακούφιση του άγχους. Θα γίνετε πιο ήρεμοι, θα αισθανθείτε ένα κύμα δύναμης, μπορείτε να χαλαρώσετε εντελώς.

Τακτικά μαθήματα γυμναστικής συμβάλλουν στη βελτίωση της φιγούρας σας, οπότε κάθε μέρα ο προβληματισμός στον καθρέφτη θα σας ευχαριστήσει περισσότερο.

Εάν αισθάνεστε έλλειψη επικοινωνίας, εγγραφείτε για ένα μάθημα αερόμπικ βήμα. Το θετικό ψυχολογικό υπόβαθρο κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης θα βοηθήσει να συναντήσετε νέους ανθρώπους.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου