Διατροφή χαμηλών υδατανθράκων για απώλεια βάρους και μείωση του σακχάρου στο αίμα

Το περιεχόμενο του άρθρου



Για τα υπέρβαρα άτομα, μια δίαιτα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες είναι σωτηρία. Οι δίαιτες με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες περιορίζουν την πρόσληψη υδατανθράκων – γλυκά, αρτοσκευάσματα, λαχανικά που περιέχουν άμυλο και περιλαμβάνουν τη χρήση πρωτεϊνών, λιπών και φυτικών ινών. Αυτή η διατροφή προάγει την ταχεία απώλεια βάρους και βελτιώνει την υγεία..

Τι να φάτε σε δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων

Τροφικη πυραμίδα

Επιτρεπόμενα και σωστά επιλεγμένα τρόφιμα με δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων είναι το κλειδί για την επιτυχή απώλεια βάρους. Μπορείτε να φάτε όσα θέλετε. Μια δίαιτα με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες δεν θα βλάψει αν την ακολουθήσετε για απεριόριστο χρόνο..

Προϊόντα

 

Κρέας

Βόειο κρέας, πουλερικά, αρνί, χοιρινό.

Ψάρι

Σολομός, πέστροφα, μπακαλιάρος, μερλούκιος, γαρίδες.

Αυγά

Καλύτερη εργασία στο σπίτι.

Λαχανικά

Σπανάκι, πιπεριές, μπρόκολο, καρότα, κουνουπίδι, αγγούρια, κολοκύθια, ντομάτα, μελιτζάνα.

Φρούτα, μούρα

Μήλα, πορτοκάλια, γκρέιπφρουτ, φράουλες, βατόμουρα, αβοκάντο.

Ξηροί καρποί, σπόροι

Αμύγδαλα, καρύδια, ηλιόσποροι.

Προιοντα γαλακτος

Τυρί, βούτυρο, γιαούρτι, κρέμα, τυρί cottage, κεφίρ.

Λίπη

Βούτυρο, ιχθυέλαιο, ελαιόλαδο.

Περιορισμένα προϊόντα

Εάν ακολουθείτε μια δίαιτα, θα πρέπει να ελαχιστοποιήσετε τη χρήση των ακόλουθων προϊόντων:

  • Κόνδυλοι (150 g): πατάτες, γλυκοπατάτα, παντζάρια.
  • Μη επεξεργασμένοι κόκκοι (200 g): καστανό ρύζι, βρώμη, κινόα, πλιγούρι κ.λπ..
  • Όσπρια (160 g): φακές, φασόλια, μπιζέλια, ρεβίθια.
  • Μαύρη σοκολάτα: όχι λιγότερο από 70% κακάο.
  • Κρασί: στεγνό χωρίς προσθήκη ζάχαρης (ένα ποτήρι την εβδομάδα).
  • Τα ποτά: καφές, τσάι, νερό (έως 2 λίτρα την ημέρα).

Απαγορευμένα προϊόντα

Επιτρεπόμενα και απαγορευμένα προϊόντα

Μια δίαιτα χωρίς υδατάνθρακες δεν περιλαμβάνει:

  1. Μέλι ή ζάχαρη σε οποιαδήποτε μορφή: χυμοί, σόδες, γλυκά, κέικ, παγωτά κ.λπ..
  2. Ψωμί, δημητριακά, ζυμαρικά. Τα προϊόντα ολικής αλέσεως και αυτά που κατασκευάζονται από εξευγενισμένο αλεύρι δεν είναι κατάλληλα. Τα περισσότερα δημητριακά, συμπεριλαμβανομένου του ρυζιού, του σίτου και της βρώμης, περιορίζουν.
  3. Φρούτα, αποξηραμένα φρούτα. Απαγορεύεται να τρώτε μπανάνες, μάνγκο, αχλάδια, σταφίδες, ημερομηνίες.
  4. Λαχανικά με άμυλο: καλαμπόκι, πατάτες, βραστά παντζάρια.
  5. Οσπρια: φακές, φασόλια, μπιζέλια, ρεβίθια. Περιέχουν φυτικές ίνες και πολλούς υδατάνθρακες. Περιλαμβάνονται σπάνια στη διατροφή, αλλά καλύτερα να αποφεύγονται..
  6. Γάλα μη αποβουτυρωμένο. Εάν έχετε συνήθεια να πίνετε καφέ μαζί του, τότε είναι πιο χρήσιμο να προσθέτετε αραιωμένη κρέμα – έχουν πολύ λιγότερους υδατάνθρακες.
  7. Χυμός φρούτων. Αυξάνει γρήγορα το σάκχαρο στο αίμα.
  8. Trans-λιπαρά οξέα. Τα τηγανητά ή τα καπνιστά τρόφιμα δεν είναι κατάλληλα για διατροφή.
  9. Μπύρα. Τα υγρά απαγορευμένα τρόφιμα αυξάνουν το βάρος περισσότερο από τα στερεά τρόφιμα.

Μενού διατροφής χαμηλών υδατανθράκων 2 εβδομάδων

Η αναλογία στη διατροφή πρωτεϊνών, λιπών και υδατανθράκων

Όχι μόνο η διατροφή είναι σημαντική, αλλά και η μέθοδος μαγειρέματος: μαγείρεμα, ψήσιμο, ψήσιμο στη σχάρα. Εάν υπάρχει η επιθυμία να προσθέσετε τηγανητό στο μενού διατροφής με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, τότε κατά τη διάρκεια του τηγανίσματος χρησιμοποιείται μια ελάχιστη ποσότητα λαδιού. Κατά τη διάρκεια μιας διατροφής 14 ημερών, πίνουν τουλάχιστον δύο λίτρα απλού ή ανθρακούχου νερού την ημέρα..

Εβδομάδα 1

Ομελέτα σε ένα πιάτο

Ημέρα

ΠΡΩΙΝΟ ΓΕΥΜΑ

Βραδινό

Υψηλό τσάι

Βραδινό

1

Λουκουμάδες με μούρα, όχι γλυκό καφέ

Φέτες κρέατος σε ζωμό, αγγούρι

Πορτοκάλι

Πιάτο με ψάρια, σαλάτα

2

Smoothie βατόμουρου

Σούπα με κρέας (πατάτες – δεν επιτρέπονται)

Ενα μήλο

Φυτικό στιφάδο

3

Ομελέτα με ντομάτα, τσάι

Σούπα λαχανικών με ζωμό κρέατος

Γιαούρτι

Ψάρι στον ατμό

4

Τυρί cottage, καφές

Σαλάτα λαχανικών, μανιταρόσουπα

Δύο μανταρίνια

Κάρυ με κοτόπουλο και κουνουπίδι

5

Smoothie φράουλας, τσάι, τυρί

Steam Cutlet, κουνουπίδι

Ενα μήλο

Βραστά ψάρια, σαλάτα καρότων

6

Δύο αυγά, σαλάτα, καφές

Πέρασε το κοτόπουλο μπρόκολου

Κεφίρ

Ψητός σολομός με λαχανικά

7

Τυρί cottage, μήλο, τσάι

Σαλάτα με ξηρούς καρπούς και κολοκυθάκια

Γιαούρτι

Λαχανικά με μανιτάρια

2 εβδομάδες

Μανιτάρι καπουτσίνο σούπα

Ημέρα

ΠΡΩΙΝΟ ΓΕΥΜΑ

Βραδινό

Υψηλό τσάι

Βραδινό

1

Ελληνική σαλάτα, τσάι

Φαγόπυρο με κρέας

Πορτοκάλι

Ψητός μπακαλιάρος με λαχανικά

2

Ομελέτα, καφές

Μανιταρόσουπα

Γιαούρτι χωρίς ζάχαρη

Beef Stew, σαλάτα

3

Τυρί με χαμηλά λιπαρά, πορτοκάλι, τσάι ή καφέ

Κοτόσουπα

Ενα μήλο

Βρασμένο λάχανο, κρέας

4

Είδος σίκαλης

Καφέ ρύζι, ψάρι

Φρούτα χωρίς ζάχαρη

Κρέας με λαχανικά

5

Τυρί, αυγά, καφές

Άπαχο χοιρινό σαλάτα

Ποτήρι κεφίρ, μήλο

Λαχανικά στον ατμό, κοτόπουλο

6

Τυρί cottage, καφές

Σούπα με κρέας

Πορτοκάλι

Ψητά ψάρια, λαχανικά

7

Κουάκερ φαγόπυρου, τσάι

Μανιταρόσουπα

Γιαούρτι χωρίς πορτοκάλι, χωρίς ζάχαρη

Χοιρινό χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, σαλάτα λαχανικών

Συνταγές με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες

Στη διατροφή για απώλεια βάρους θα πρέπει να περιλαμβάνει περισσότερες πρωτεΐνες και φυτικές ίνες. Οι σάλτσες, η μαγιονέζα, τα καρυκεύματα σπάνια προστίθενται. Το μενού διατροφής με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες είναι ποικίλο και αποτελεσματικό και διατηρώντας το απλό.

Smoothie βατόμουρου

Smoothies of I'm Blueberry Year

400 ml γάλακτος, 85 g φρέσκων μούρων, 1 κουταλιά της σούπας χυμό λεμονιού και μισό κουταλάκι του γλυκού βανιλίνη τοποθετούνται σε ένα μπλέντερ, αναμειγνύονται μέχρι να μαλακώσουν. Εάν είναι απαραίτητο, προσθέστε λίγο χυμό λεμονιού στο τέλος.

Σαλάτα με ξηρούς καρπούς και κολοκυθάκια

Κολοκυθάκια με καρύδια

Προετοιμάστε πρώτα μια σάλτσα έτσι ώστε να εγχυθεί. Συνδυάστε 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο, την ίδια ποσότητα μαγιονέζας, 2 κουταλάκια του γλυκού χυμό λεμονιού, ψιλοκομμένο σκόρδο, αλάτι, πιπέρι για γεύση.

Μαγείρεμα:

  1. Αλέθουμε λαχανικά: σαλάτα, ρόκα, πράσινα κρεμμύδια.
  2. Προσθέστε ελαιόλαδο, αλάτι, πιπέρι.
  3. Ξεφλουδίστε, χωρίστε σε τετράγωνα δύο κολοκυθάκια, τηγανίστε μέχρι να ροδίσει ελαφρώς.
  4. Συνδυάζεται με βότανα.
  5. 100 γρ. Καρύδια θερμαίνονται ελαφρώς στο υπόλοιπο λάδι, προστίθενται στα λαχανικά.
  6. Εισαγάγετε το ντύσιμο, ανακατέψτε.

Ψητός σολομός με μπρόκολο και τυρί

Μπρόκολο σολομού με καπάκι τυριού

Συνταγή:

  1. Κόψτε 500 γραμμάρια λάχανου σε ταξιανθίες.
  2. Αφήστε για 2 λεπτά σε ελαφρώς αλατισμένο νερό..
  3. Στραγγίστε, ζεματίστε και στεγνώστε.
  4. Τοποθετήστε σε ένα λαδωμένο ταψί. Προσθέστε λάδι, πιπέρι για γεύση.
  5. Πασπαλισμένο με τυρί (140 g).
  6. Ψήνουμε για 20 λεπτά έως ότου βράσουν.

Ο σολομός πρέπει να αλατιστεί, πιπέρι και μετά να τηγανιστεί σε μεγάλες ποσότητες λαδιού, για 2-4 λεπτά σε κάθε πλευρά. Προσθέστε στα λαχανικά λίγο πριν το μαγείρεμα, πασπαλίζουμε με τυρί.

Κάρυ με κοτόπουλο και κουνουπίδι

Τελειωμένο κάρυ

Μαγείρεμα:

  1. Κόψτε το μισό κρεμμύδι με 3 σκελίδες σκόρδο, και το τζίντζερ τρίβεται σε λεπτό τρίφτη. Τηγανίζουμε το μείγμα μέχρι να ροδίσουν, στέλνουμε στο stewpan. Προσθέτουμε κύμινο, κάρυ.
  2. Εκεί έβαλαν το μισό κομμένο κεφάλι κουνουπιδιού. Τηγανίζουμε για 2-3 λεπτά.
  3. Ρίχνουμε θρυμματισμένες ντομάτες σε μπλέντερ (300 g). Προστίθενται αλάτι και πιπέρι στη γεύση..
  4. Διατηρείται σε χαμηλή φωτιά μέχρι να μαλακώσει το λάχανο.
  5. Το κοτόπουλο χωρίς δέρμα (400 g) χωρίζεται σε μεσαία κομμάτια. Προσθέστε στο stewpan. Διατηρείται μέχρι να είναι έτοιμο το κρέας.
  6. Εισαγάγετε το χυμό λεμονιού για γεύση.
  7. Πασπαλισμένο με μαϊντανό.

Σούπα γκούλας

Ουγγρικά γκούλας

Το πιάτο διατροφής παρασκευάζεται σύμφωνα με την ακόλουθη συνταγή:

  1. Σοτάρετε το κρεμμύδι και το σκόρδο σε μέτρια φωτιά μέχρι να μαλακώσουν..
  2. Προστίθεται γέμιση (500 g) και μαγειρεύεται μέχρι να μαλακώσει, ανακατεύοντας περιστασιακά.
  3. Βάζουν πιπεριά, ρίζα σέλινου, πάπρικα, ρίγανη, σπόρους κυμινοκαρδίου, αλάτι. Χύνονται τεμαχισμένες ντομάτες και 2 φλιτζάνια νερό.
  4. Αυξήστε τη φωτιά για 10 λεπτά, αφήστε τη σούπα να βράσει ελαφρά.
  5. Το ξίδι κόκκινου κρασιού εισάγεται πριν από τη χρήση για γεύση.
  6. Σερβίρεται με ψιλοκομμένο μαϊντανό και ξινή κρέμα.

Τηγανίτες βραστήρα με μούρα

Blueberry Fritters

Συστατικά:

  • 4 αυγά
  • 200 γραμμάρια τυρί cottage
  • 1 κουταλιά της σούπας λινάρι.

Μαγείρεμα:

  1. Όλοι αναμιγνύονται. Αφήστε το να βράσει για 5-10 λεπτά, έτσι ώστε η σύνθεση να πήξει.
  2. Τηγανίτες τηγανίζονται σε βούτυρο, σε μέτρια φωτιά. Μην τα κάνετε πολύ μεγάλα, αλλιώς θα είναι δύσκολο να γυρίσετε.
  3. Επιλέξτε σαντιγί και μούρα στο τραπέζι.

Ομελέτα με λαχανικά

Έτοιμη ομελέτα με ντομάτα και μοτσαρέλα

Συνταγή:

  1. Συνδυάστε 6 αυγά, αλάτι, μαύρο πιπέρι.
  2. Χτυπάμε με ένα πιρούνι μέχρι να αναμιχθεί πλήρως. Απλώστε φρέσκο ​​ή αποξηραμένο βασιλικό.
  3. Τηγανητές ντομάτες (200 g) σε λάδι.
  4. Ρίξτε χτυπημένα αυγά πάνω σε λαχανικά, περιμένετε ένα λεπτό και μετά προσθέστε μοτσαρέλα, σε κύβους.
  5. Μειώστε τη φωτιά και αφήστε την ομελέτα να καθίσει.

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου