Πόσο και πώς η Polina Grents έχασε βάρος, πριν και μετά τις φωτογραφίες

Το περιεχόμενο του άρθρου



Οι οπαδοί του καναλιού TNT θυμούνται την ηρωίδα της σειράς Fizruk, Alexander Mamaev, ο οποίος στις δύο πρώτες εποχές έμοιαζε με ένα χαριτωμένο κοριτσάκι, αλλά στην τρίτη σεζόν, η μαθήτρια μετατράπηκε σε μια λεπτή, σίγουρη ομορφιά. Πολλοί από εσάς ενδιαφέρεστε για το πώς η Polina Grents, μια ηθοποιός, έχασε βάρος, με τον καταπληκτικό τρόπο που κατάφερε να χάσει βάρος. Τι συνέβαλε στην απώλεια υπερβολικού βάρους της ηρωίδας της σειράς: θαυμαστά φάρμακα, εξαιρετικός μεταβολισμός, απεργία πείνας, αερόμπικ, πάντα περιορισμός γλυκών ή αθλημάτων, σωστή διατροφή?

Pauline Grentz Βάρος

Η ηθοποιός από μικρή ηλικία δεν διέφερε σε λεπτή μορφή. Από το νηπιαγωγείο, η Polina ήταν ένα γοητευτικό κοριτσάκι, και για να ταιριάξει με το ρόλο της σειράς, έπρεπε να κερδίσει άλλα 5 κιλά. Για να αυξήσει το βάρος, ένα επιμελές κορίτσι κατανάλωσε πολλά λιπαρά, υδατάνθρακες, γλυκά αρτοσκευάσματα και ποτέ δεν αρνήθηκε επιπλέον μερίδα παγωτού ή το αγαπημένο της τιραμισού. Η ηθοποιός δεν περιφρόνησε ένα πλούσιο δείπνο. Ως αποτέλεσμα, με ύψος 162 cm, η Polina ζύγιζε περίπου 70 κιλά.

Συμφωνώντας ηρωικά να προσαρμόσει τη φιγούρα της για τη μαγνητοσκόπηση της σειράς, η ηρωίδα επικρίθηκε και γελοιοποιήθηκε στο Διαδίκτυο. Ως αποτέλεσμα, αποφασίστηκε – στην τρίτη σεζόν να κάνουν τα κορίτσια όμορφα. Και εδώ είναι το αποτέλεσμα – η Polina Grents πριν και μετά την απώλεια βάρους – αυτά είναι σχεδόν δύο διαφορετικά άτομα, η Sasha Mamaeva έχασε βάρος. Θα μπορούσε – ο καθένας μπορεί, παραμένει να καταλάβει λεπτομερώς πώς η Polina Grents έχασε βάρος και να τηρήσει τις ίδιες πραγματικές αρχές στη ζωή της.

Polina Grents

Πόσο χαμένο βάρος Polina Grents

Τώρα το κορίτσι ζυγίζει 51-52 κιλά, αναρωτιέμαι τι έκανε για να χάσει βάρος; Έχασε βάρος λόγω της θέλησης, της σωστής κλασματικής διατροφής, της άσκησης και του περπατήματος. Αρχικά, έπρεπε να εγκαταλείψω τους ήδη επιβλαβείς κινδύνους. Αλλά, όπως λένε, η συνήθεια διαμορφώνεται μέσα σε 21 ημέρες – έτσι με την πάροδο του χρόνου, το κορίτσι ερωτεύτηκε μια υγιεινή διατροφή. Προϋπόθεση ήταν η καθημερινή χρήση υγρών: από 1,5 έως 2 λίτρα.

Επιπλέον, η Polina προσπαθεί να είναι σωματικά δραστήρια. Ακολουθεί ένα αθλητικό καθεστώς, τρέχει πολύ, ασχολείται με το κολύμπι, οδηγεί ποδήλατο. Αρκετές φορές την εβδομάδα, επισκέπτεται το γυμναστήριο, ακόμη και μετά την επίτευξη του στόχου της, η κοπέλα συνέχισε τη δύναμη και την καρδιο κατάρτιση, τώρα εργάζεται για την ανακούφιση. Η ηθοποιός λατρεύει τις διαδικασίες SPA – μασάζ, περιτυλίξεις σώματος και ασκήσεις «τεμπέλης φυσικής κατάστασης» με τη βοήθεια ειδικών προσομοιωτών. Χάρη σε μια ολοκληρωμένη προσέγγιση, το κορίτσι μεταμορφώθηκε – η Sasha Mamaev πριν και μετά την απώλεια βάρους είναι ριζικά διαφορετική.

Διατροφή Pauline Grents

Για να επιτύχει γρήγορα το μέγιστο αποτέλεσμα, η ηθοποιός “πάλεψε” με το πρόβλημα από όλες τις πλευρές. Η βασική στιγμή ήταν η διατροφή του Polina Grents, η οποία δεν είναι περίπλοκη, αποτελείται από προσβάσιμα προϊόντα (κυρίως πρωτεΐνες) και στοχεύει κυρίως στη βελτίωση του μεταβολισμού. Χάρη σε αυτήν τη διατροφή, οι όγκοι του νεαρού κοριτσιού μειώθηκαν κατά 2-3 μεγέθη. Η Polina δεν ξεχνάει να πίνει – χρησιμοποιεί τακτικά υγρό, λόγω του οποίου τα αποσυντιθέμενα λιποκύτταρα απεκκρίνονται γρήγορα από το σώμα.

Ηθοποιός Polina Grents

κανόνες

Η διατροφή Pauline Grantz συνεπάγεται τους ακόλουθους κανόνες:

  • Οι υδατάνθρακες (κατά προτίμηση σύνθετοι) χρησιμοποιούνται για πρωινό – μπορεί να είναι δημητριακά.
  • για μεσημεριανό γεύμα, είναι καλύτερο να τρώτε σκίουροι.
  • για δείπνο, προτιμούμε τα λαχανικά που περιέχουν μεγάλη ποσότητα ινών.
  • τρώτε καλύτερα συχνά σε μικρές μερίδες.
  • το δείπνο λαμβάνεται 4 ώρες πριν τον ύπνο.
  • ελαχιστοποιήστε την πρόσληψη αλατιού.
  • η χρήση γλυκών αντικαθίσταται από ζουμερά φρούτα.
  • μην ξεχάσετε να πίνετε άφθονο νερό.
  • μία φορά την εβδομάδα κάνουμε μια ημέρα νηστείας και τρώμε ό, τι φαγητό θέλουμε πριν από το μεσημεριανό.

Τι εξαιρείται:

  • αλμυρά και πικάντικα τρόφιμα
  • γλυκά, γλυκά
  • λιπαρά και τηγανητά τρόφιμα
  • πιάτα πατάτας
  • ζάχαρη και μπαχαρικά.

Μενού

Για παράδειγμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το μενού του Polina για τρεις ημέρες:

  1. Πρωινό: τυρί cottage, βραστά αυγά 2 τεμ., Τσάι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά. Σνακ: ένα μήλο. Γεύμα: κοτόπουλο και φρέσκα λαχανικά Σνακ: ξηροί καρποί. Δείπνο: κοτολέτες στον ατμό, λαχανικά στιφάδο.
  2. Πρωινό: πλιγούρι βρώμης με γάλα χωρίς λιπαρά και φρούτα ή μούρα, καφές χωρίς ζάχαρη. Σνακ: σταφίδες. Γεύμα: ψητά ψάρια με λαχανικά. Σνακ: ένα πορτοκάλι. Δείπνο: στήθος κοτόπουλου στον ατμό, φρέσκα λαχανικά καρυκευμένα με φυτικό λάδι.
  3. Πρωινό: ομελέτα με γάλα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, τυρί cottage, τσάι χωρίς ζάχαρη. Σνακ: φρουτοσαλάτα, μπορείτε να προσθέσετε σπιτικό γιαούρτι. Μεσημεριανό: φιλέτο κοτόπουλου με ατμό, φύκια Σνακ: γκρέιπφρουτ. Δείπνο: στήθος κοτόπουλου με σαλάτα λαχανικών.

Φωτογραφίες πριν και μετά την απώλεια βάρους

Η Polina Grents πριν και μετά την απώλεια βάρους

Βίντεο: Polina Grents – πριν και μετά το βάρος

Προσοχή! Οι πληροφορίες που παρουσιάζονται στο άρθρο προορίζονται μόνο για καθοδήγηση. Τα υλικά του άρθρου δεν απαιτούν ανεξάρτητη θεραπεία. Μόνο ένας ειδικευμένος γιατρός μπορεί να κάνει διάγνωση και να δώσει συστάσεις θεραπείας με βάση τα ατομικά χαρακτηριστικά ενός συγκεκριμένου ασθενούς.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου