Πώς να επιλέξετε ένα κρεβάτι

Πόσο συχνά περνάτε αϋπνίες νύχτες, πετάτε και στρέφετε στο κρεβάτι και προσπαθείτε να νιώσετε άνετα και το πρωί ξυπνάτε κουρασμένοι και σπασμένοι; Φυσικά, μπορείτε να κατηγορήσετε τα κουνούπια, τα οποία δεν βοηθά το θολωμένο Fumitox, μπορείτε να κατηγορήσετε την πανσέληνο ή τις μαγνητικές καταιγίδες. Αλλά ίσως το κρεβάτι σας φταίει. Μπορεί να είναι και φίλη και εχθρός. Έχεις καλό κρεβάτι; Η τυπική ζωή στο κρεβάτι είναι περίπου δέκα χρόνια. Σε ένα παχύ άτομο, μπορεί να γίνει αχρησιμοποίητο ακόμη πιο γρήγορα. Επιπλέον, οι ανάγκες και οι προτιμήσεις αλλάζουν με την ηλικία. Χρειαζόμαστε ένα νέο κρεβάτι?

Πώς να επιλέξετε ένα κρεβάτι

Απαντήστε σε απλές ερωτήσεις:

– Πονάει ο λαιμός ή η πλάτη μου μετά τον ύπνο;?
– Είναι το κρεβάτι μικρό?
– Είναι ελατήρια και προσκρούσεις στο δρόμο?
– Κάνουμε τη σύζυγό μου και εγώ κυλήσουμε στη μέση του κρεβατιού?
– Είναι το κάτω μέρος του κρεβατιού στραμμένο;?
Η παράδοση του να χρησιμοποιούμε κάτι «στο τελευταίο» είναι στάση στον πολιτισμό μας, αλλά δεν θα σώσουμε σε ένα κρεβάτι όπου περνάμε τουλάχιστον το ένα τρίτο της ζωής μας…

Ένα καλό κρεβάτι δημιουργεί μέγιστη άνεση και προσαρμόζεται στα ατομικά χαρακτηριστικά του σώματός μας. Τα περισσότερα κρεβάτια αποτελούνται από σώμα και στρώμα, με την άνεση να εξαρτάται κυρίως από το στρώμα. Το στρώμα, με τη σειρά του, αποτελείται από πολλά μέρη. Πρώτα έρχεται η ταπετσαρία υφάσματος που συνδέει όλα τα κομμάτια μαζί, και στη συνέχεια υπάρχουν στρώματα πλήρωσης που κάνουν το κρεβάτι μαλακό και του επιτρέπει να απορροφά την υγρασία από το σώμα σας. Το τρίτο μέρος, από το οποίο εξαρτάται η ελαστικότητα και η πυκνότητα του στρώματος, βασίζεται συνήθως σε σκληρυμένα χαλύβδινα ελατήρια. Υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι για την παροχή ελαστικότητας, αλλά ο γενικός κανόνας είναι: όσο περισσότερα ελατήρια και όσο πιο παχύ είναι το σύρμα από το οποίο παρασκευάζονται, τόσο μεγαλύτερη είναι η ελαστικότητα..

Πρόσφατα, τα στρώματα αφρού και λατέξ έχουν διαδοθεί, είναι ελαφρύτερα από τα ελατήρια. Αλλά ένα καλό στρώμα είναι καλό μόνο όταν ταιριάζει με τη βάση του κρεβατιού, για το οποίο είναι συνήθως σχεδιασμένο. Το βαθύ περίβλημα που μοιάζει με συρτάρι λειτουργεί ως αμορτισέρ, επιτρέπει στο στρώμα να αναπνέει και έτσι παρατείνει σημαντικά τη ζωή του. Υπάρχουν κρεβάτια με μισό ανοιχτό πυθμένα, κατασκευασμένα από μασίφ μέταλλο ή ξύλινες πλάκες και ελατήρια, τα οποία παρέχουν εξαερισμό του στρώματος. Ανάλογα με την ελαστικότητα των σιδηροτροχιών και των ελατηρίων, ο πυθμένας μπορεί να είναι άκαμπτος ή εύκαμπτος.

Πώς να επιλέξετε ένα κρεβάτι?

Τι πρέπει να θυμάστε όταν αγοράζετε ένα στρώμα; Πριν πάτε στο κατάστημα για ένα νέο κρεβάτι, αποφασίστε τι είναι πιο σημαντικό για εσάς: κόστος, μέγεθος ή υγεία; Και μη διστάσετε να δοκιμάσετε το στρώμα στο κατάστημα. Ξαπλώστε, πάρτε διαφορετικές θέσεις, ειδικά εκείνες στις οποίες κοιμάστε.

Πώς να επιλέξετε ένα κρεβάτι

Ετσι:

Ευκολία και υποστήριξη. Το στρώμα δεν πρέπει να είναι τόσο σκληρό όσο ένα χαρτόνι. Ένα κρεβάτι που είναι πολύ σκληρό μπορεί να επιδεινώσει τα προβλήματα της πλάτης. Ακούστε το σώμα σας και θα σας πει τι είναι καλύτερο για εσάς. Ξαπλώστε ανάσκελα. Εάν μπορείτε να κολλήσετε το χέρι σας κάτω από την πλάτη σας, αλλά το χέρι είναι δύσκολο να περάσει και αν μπορείτε να γυρίσετε ήρεμα, τότε το στρώμα είναι κατάλληλο για εσάς όσον αφορά την ελαστικότητα. Ένα καλό στρώμα θα πρέπει να στηρίζει το σώμα σας έτσι ώστε η σπονδυλική σας στήλη να παραμένει επίπεδη όταν ξαπλώνετε στο πλάι σας. Ένας παχύς άνθρωπος χρειάζεται ένα πιο σταθερό κρεβάτι.

Πλάτος. Επιλέξτε ένα κρεβάτι που δεν θα περιορίσει την ελευθερία κινήσεών σας. Εάν αγοράζετε ένα κρεβάτι για ένα παντρεμένο ζευγάρι, θυμηθείτε ότι με ένα κανονικό διπλό κρεβάτι, κάθε ενήλικας δεν έχει περισσότερο χώρο από ένα παιδί σε μια κούνια.

Εξοπλισμός. Εάν είναι δυνατόν, αγοράστε ένα στρώμα και μια θήκη ως σετ, η οποία θα σας προσφέρει άνεση και θα προστατεύσει τη σπονδυλική σας στήλη από υπερφόρτωση. Το παλιό κάτω μέρος μπορεί να καταστρέψει το νέο στρώμα, καθώς και να επηρεάσει την εγγύηση του κατασκευαστή.

Προβλήματα υγείας. Φυσικά, είναι διαφορετικά. Εάν είστε αλλεργικοί στη σκόνη ή στα φυσικά υλικά που χρησιμοποιούνται για να γεμίσουν τα στρώματα (για παράδειγμα, φύκια), τότε ένα στρώμα με συνθετικές ίνες ή αφρό μπορεί να είναι κατάλληλο για εσάς. Πρέπει να σημειωθεί ότι τα αλλεργιογόνα δεν συλλέγονται σε κρεβάτια με στρώσεις και στρώματα νερού. Τα στρώματα νερού σας επιτρέπουν επίσης να κατανείμετε ομοιόμορφα το σωματικό βάρος, επομένως είναι κατάλληλο για όσους υπομένουν οδυνηρά τη συμπίεση των μερών του σώματος σε επαφή με το κρεβάτι. Για ηλικιωμένους, προσέξτε το ύψος του κρεβατιού. Τα πόδια σας πρέπει να αγγίζουν το πάτωμα όταν κάθεστε στην άκρη του κρεβατιού. Θα σας διευκολύνει επίσης να σηκωθείτε και να ξαπλώσετε εάν το άκρο του κρεβατιού είναι σκληρό..

Ποιότητα. Η έκφραση “Ο φτωχός πληρώνει δύο φορές” είναι συχνά αλήθεια. Επομένως, με βάση τα μέσα σας, αγοράστε το κρεβάτι καλύτερης ποιότητας..

Διαστάσεις. Εάν έχετε περιορισμένο χώρο διαβίωσης, μπορείτε να αγοράσετε ένα κρεβάτι που υψώνεται στον τοίχο ή ανοίγει σαν ντουλάπα. Μια άλλη επιλογή είναι να αγοράσετε ένα στρώμα αφρού που μπορεί εύκολα να ξεδιπλωθεί στο πάτωμα. Αυτά τα στρώματα πωλούνται για καναπέδες-κρεβάτια.

Φροντίδα κρεβατιού

Η σωστή φροντίδα του κρεβατιού σας θα επεκτείνει σημαντικά τη διάρκεια ζωής του. Αφιερώστε χρόνο για να διαβάσετε τις οδηγίες φροντίδας που εκδίδονται από τον κατασκευαστή. Όταν φτάσετε στο κρεβάτι σας, αφαιρέστε το πλαστικό περιτύλιγμα από αυτό το συντομότερο δυνατό. Αυτό θα αποτρέψει τη συμπύκνωση και θα κρατήσει το κρεβάτι από υγρασία, μούχλα και σήψη. Και εδώ είναι μερικές ακόμη συμβουλές:

– Για τους πρώτους μήνες, κάθε μία έως δύο εβδομάδες, και στη συνέχεια κάθε τρεις μήνες, γυρίστε το νέο ελατήριο από τη μία πλευρά στην άλλη και γυρίστε το με το κεφαλάρι προς τα πόδια σας. Αυτό θα εξασφαλίσει τη σωστή κατανομή του πληρωτικού και θα διατηρήσει το στρώμα επίπεδο. Το στρώμα αφρού δεν χρειάζεται να αναποδογυριστεί.

– Ποτέ μην διπλώνετε, λυγίζετε και μην πιέζετε τα ελατήρια. Κατά τη ρύθμιση του στρώματος, χρησιμοποιήστε τις ειδικές λαβές, αλλά μην κρατάτε το στρώμα από το βάρος τους, ώστε να μην προκαλέσετε ζημιά στην ταπετσαρία του υφάσματος.

– Για να διατηρήσετε το στρώμα σας καθαρό, χρησιμοποιήστε ένα αφαιρούμενο κάλυμμα που μπορεί να καθαριστεί ή να πλυθεί. Σκουπίστε τακτικά τη βάση του στρώματος και του κρεβατιού για να αφαιρέσετε το χνούδι και τη σκόνη. καθαρίστε τους λεκέδες με σαπούνι και νερό.

– Μην επιτρέπετε σε κανέναν, συμπεριλαμβανομένων των παιδιών, να πηδά στο κρεβάτι. Προσπαθήστε να μην καθίσετε στο ίδιο μέρος στην άκρη του στρώματος.

Το κρεβάτι σας δεν είναι απλώς μια επένδυση χρημάτων, αλλά μια επένδυση στο ένα τρίτο της ζωής σας, η οποία μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τα άλλα δύο τρίτα. Εάν επιλέξετε το κρεβάτι σας προσεκτικά και το φροντίσετε, θα σας εξυπηρετήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου