Υγιεινή ύπνου

Τι είναι το βιολογικό χάκερ

Κατά τη συζήτηση του θέματος της βιοαπασχόλησης, πρέπει πρώτα να αποφύγετε τη σύγχυση με την ορολογία, καθώς αυτή η λέξη σημαίνει διαφορετικές κατευθύνσεις. Αυτό το άρθρο μιλάει για προσωπικό βιολογικό ατύχημα, στο οποίο ένα άτομο μελετά διεξοδικά το σώμα του, βρίσκει τους βέλτιστους δείκτες του και στη συνέχεια ακολουθεί έναν τρόπο ζωής που τους κρατά στο σωστό επίπεδο. Με απλά λόγια, σε αυτή την άποψη, το βιολογικό χάκερ είναι ένας υγιεινός τρόπος ζωής με βάση δεδομένα εργαστηριακής έρευνας..

Σύμφωνα με την επιστημονική έννοια, το biohacking είναι η μελέτη των οργάνων, των ιστών και των συστημάτων του σώματος προκειμένου να πραγματοποιηθούν θετικές αλλαγές. Τις περισσότερες φορές, μια τέτοια εργασία πραγματοποιείται σε ερασιτεχνικά εργαστήρια και η διόρθωση αναφέρεται στη χρήση ναρκωτικών και γενετικής έρευνας. Ένας άλλος τομέας της βιοαπακοποίησης ενώνει εκείνους που εμπλέκονται στην εμφύτευση τεχνολογικών εφευρέσεων στο σώμα. Τέτοιοι άνθρωποι καλούνται επίσης μύλοι. Αυτές οι μελέτες υποστηρίζονται τόσο από ακαδημαϊκούς όσο και από απλούς λάτρεις. Οι τελευταίες είναι μεγαλύτερες και συχνά διαπράττουν αμφιλεγόμενες επιχειρήσεις.
Στη Ρωσία, ο κύριος δημοφιλής του προσωπικού biohacking είναι ο επιχειρηματίας Sergey Fage. Το άρθρο του σχετικά με το τι αποδείχθηκε ότι μειώνει τη βιολογική ηλικία στα 25 χρόνια με τα πραγματικά 32 χρόνια, έγινε πολύ δημοφιλές. Ο Σεργκέι έγραψε ότι μίλησε με δεκάδες ειδικούς, διεξήγαγε πολλή έρευνα και έμαθε απολύτως τα πάντα για το σώμα του.

Τώρα ξέρει όλους τους δείκτες και τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούνται, και ο τρόπος ζωής του βασίζεται σε προσεκτική διατροφή, σωματική δραστηριότητα, πρακτικές ψυχικής θεραπείας. Σύμφωνα με τον επιχειρηματία, η λήψη ιατρικού ιστορικού και η ανάπτυξη ενός τέτοιου συστήματος κοστίζει περίπου 200.000 $.


Βασικές αρχές του προσωπικού biohacking


Όλες οι περιοχές βιοαπανοποίησης βλέπουν τον στόχο της διατήρησης της υγείας και της παράτασης της ζωής. Ο Fage, για παράδειγμα, θέλει να ζήσει περισσότερα από 100 χρόνια. Η ιδέα της μακροζωίας και της αθανασίας ενθουσιάζει τους ανθρώπους, πιθανώς από την αρχή του πολιτισμού. Και πηγαίνουμε πραγματικά σε αυτό – η ανάπτυξη της ιατρικής τεχνολογίας αυξάνει σταδιακά το μέσο προσδόκιμο ζωής.

Εν μέρει, το biohacking είναι μια άλλη τάση μόδας, αλλά η ιδέα δεν είναι χωρίς κοινή λογική. Η δομή και μια επιστημονική προσέγγιση μιλούν υπέρ της. Μερικοί λάτρεις εκπλήσσουν με υπερβολικές τεχνικές που προκαλούν αντιπαραθέσεις και ερωτήσεις. Όμως, οι γενικές αρχές της βιοαπακοποίησης δεν δημιουργούν αμφιβολίες για τα οφέλη τους. Συμμορφώνονται με τις συστάσεις του επίσημου φαρμάκου..

1. Υγιεινή ύπνου

βιολογικό χαλάρισμα

Έχουν γραφτεί πολλά για το πόσο χρήσιμο είναι να κοιμάσαι για 7-8 ώρες και οι βιολογικοί χάκερ δεν ανακαλύπτουν κάτι θεμελιωδώς νέο σε αυτό το θέμα. Για να γνωρίζετε ακριβώς την ατομική διάρκεια και τη βέλτιστη περίοδο ύπνου, πρέπει να περάσετε από μια σωματολογική μελέτη. Εάν δεν είστε έτοιμοι να το πληρώσετε ακόμα, αλλά θέλετε να δημιουργήσετε μια σταθερή βάση για τις διακοπές σας, θυμηθείτε τους ακόλουθους κανόνες:

• Πηγαίνετε στο κρεβάτι ταυτόχρονα.
• Λίγες ώρες πριν τον ύπνο, εγκαταλείψτε το “μπλε” φως (προέρχεται από οθόνες ηλεκτρονικών συσκευών, τηλεοράσεων, μερικών λαμπτήρων).
• Κοιμηθείτε στο σκοτάδι.
• Βεβαιωθείτε ότι κατά τη διάρκεια του ύπνου το δωμάτιο έχει καθαρό αέρα, καλή υγρασία και θερμοκρασία + 18-19? C.

2. Υγιεινή διατροφή και διατροφή

βιολογικό χαλάρισμα

Μια άλλη πτυχή της σημασίας της οποίας λέγεται πολύ και ενεργά. Μια ακριβής δίαιτα γίνεται μόνο μετά από μια ανάμνηση, μια μελέτη της αντίδρασης του σώματος σε ορισμένα προϊόντα, τον υπολογισμό της ποσότητας ενέργειας που καταναλώνεται και άλλων παραγόντων. Αλλά σχεδόν πάντα, οι γιατροί δίνουν τις ακόλουθες συμβουλές:

• Τρώτε λιγότερο καθαρή ζάχαρη. Πρέπει να καταναλώνεται από φρούτα, λαχανικά και άλλα φυσικά προϊόντα..

• Μειώστε την πρόσληψη αλατιού ή εντελώς.

• Μην τρώτε προϊόντα κρέατος που παράγονται σε βιομηχανική κλίμακα. Στις εκμεταλλεύσεις και στα αγροκτήματα προστίθενται επιταχυντές ανάπτυξης, χημικά πρόσθετα στα ζώα.

• Απορρίψτε το αλκοόλ, τον καπνό.

• Πίνετε καθαρό νερό. Το τσάι, ο καφές και τα ζαχαρούχα ποτά είναι πηγές ελαφρών υδατανθράκων και «ενισχυτών» που διαταράσσουν τη φυσική λειτουργία του σώματος..

Εκτός από αυτές τις πρότυπες αρχές, οι βιοαπαγοί έρχονται σε πιο αυστηρές πρακτικές. Για παράδειγμα, ο Phage εκτελεί περιοδικά κυκλικό λιμό, όπως έκανε ο Phil Libin, ο πρώην επικεφαλής του Evernote και ο σημερινός επικεφαλής του στούντιο All Turtles AI. Μια άλλη δίαιτα που είναι γνωστή στο βιολογικό χαλάρισμα είναι η κετογενής, στην οποία ένα άτομο καταναλώνει λίγους υδατάνθρακες, αλλά πολλά λίπη..

3. Βέλτιστη φυσική δραστηριότητα

βιολογικό χαλάρισμα

Η συνεχής άσκηση ποικίλης έντασης είναι ουσιαστικό μέρος κάθε υγιεινού τρόπου ζωής. Αλλά είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι οι συμβουλές και τα εκπαιδευτικά συγκροτήματα κάποιου δεν εγγυώνται τίποτα. Η καλύτερη επιλογή ασκήσεων είναι αυτή που βασίζεται σε προσωπικό επίπεδο εκπαίδευσης, διατροφής και τρόπου ζωής. Είναι αλήθεια ότι πολλοί βιολογικοί χάκερ συμβουλεύουν να μην μετατρέψουν τα αθλήματα σε μία από τις κύριες δραστηριότητες. Η κινητικότητα είναι πιο απαραίτητη για την ανακούφιση της έντασης των μυών, τη διατήρηση της κυκλοφορίας του αίματος στο σώμα και τον ψυχο-συναισθηματικό τόνο.

4. Ψυχική υγεία

βιολογικό χαλάρισμα

Η διαχείριση του άγχους μέσω των ψυχικών πρακτικών είναι επίσης μία από τις βασικές αρχές του βιοκάλυψης. Ψυχοθεραπεία, διαλογισμός, σεξ για να απαλλαγείτε από το άγχος, να αποτρέψετε τη χρόνια κόπωση, να διατηρήσετε την αισιοδοξία..

Η ψυχική υγεία επηρεάζει τη σωματική, ψυχο-συναισθηματική κατάσταση και τις ψυχικές ικανότητες. Είναι σημαντικό για κάθε άτομο, ανεξάρτητα από την επαγγελματική του σφαίρα..

5. Λήψη φαρμάκων και βιταμινών

βιολογικό χαλάρισμα

Αυτή η αρχή είναι μια από τις κύριες διαφορές μεταξύ της βιολογικής χαράζωσης και της παραδοσιακής κατανόησης ενός υγιεινού τρόπου ζωής. Μερικοί “zoozhniki” αρνούνται την ανάγκη λήψης συμπληρωμάτων διατροφής, βιταμινών, μεταλλικών στοιχείων. Τηρούν τη θέση της «φυσικής» θεραπείας: χρειάζονται βιταμίνες – παραλάβετε το προϊόν στο οποίο βρίσκονται.

Το Biohacking δεν αρνείται τη σημασία της φυσικής διατροφής. Τονίζει όμως ότι κάθε δίαιτα έχει αδυναμίες και δεν μπορεί να παρέχει στο σώμα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά 100%. Επομένως, η λήψη φαρμάκων για τη διατήρηση ενός υγιούς επιπέδου θρεπτικών ουσιών ασκείται ενεργά. Αυτό αποτρέπει την ανάπτυξη ασθενειών, διατηρεί τις ανοσολογικές ιδιότητες και επιβραδύνει τη γήρανση..

Ο κατάλογος των φαρμάκων και των συμπληρωμάτων διατροφής για εισαγωγή πρέπει να συνταχθεί ξεχωριστά. Και εδώ βρίσκεται το κύριο λάθος πολλών αρχάριων και ακόμη και έμπειρων biohackers. Παίρνουν συμπληρώματα χωρίς προηγούμενη ιατρική έρευνα..

Τι είναι επικίνδυνο βιολογικό εκβιασμό?

βιολογικό χαλάρισμα

Φάτε σωστά, κοιμηθείτε καλά, αποφύγετε την ανεπάρκεια ορισμένων ουσιών στο σώμα – μπορεί να υπάρχουν ελλείψεις σε αυτόν τον τρόπο ζωής; Φυσικά. Απαιτούνται τεράστιοι πόροι για να δημιουργήσετε ένα πραγματικά προσωπικό σύστημα και να το ακολουθήσετε. Αυτό είναι χρήμα, και χρόνος, και θέληση.

Το Biohacking δεν είναι μια πορεία ανάκαμψης, αλλά μια προσέγγιση στη ζωή. Πρέπει πάντα να τηρείται, διαφορετικά το θετικό αποτέλεσμα θα εξαφανιστεί. Μετρώντας θερμίδες, παίζοντας αθλήματα, κάνετε μηνιαίες εξετάσεις και κάνετε προσαρμογές στο πρόγραμμα ζωής σας – ακούγεται καλό για να ζήσετε πολύ καιρό. Θα βοηθήσει όμως να ζήσουμε ευτυχισμένοι; Οι ψυχολόγοι πιστεύουν ότι δεν είναι όλοι. Το γεγονός είναι ότι το πάθος για βιοπαραγωγή μπορεί να στερήσει μια αίσθηση ευεξίας. Και η επιθυμία να καθιερωθεί ο απόλυτος έλεγχος οποιασδήποτε διαδικασίας που συμβαίνει στο σώμα θα προκαλέσει σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα.


Μιλώντας για τις αδυναμίες, πρέπει να σημειωθούν τα ακόλουθα:


• Παραίτηση από σημαντικά προϊόντα. Ο Sergey Fage καλεί να μην τρώει ζάχαρη, ή μάλλον απλούς υδατάνθρακες, σε οποιαδήποτε μορφή. Δηλαδή, εξαιρέστε εντελώς το ψωμί, τα ζυμαρικά, τα γλυκά, τα γλυκά, τα νέκταρ φρούτων από τη διατροφή. Ναι, η αφθονία των ελαφρών σακχάρων είναι η ατυχία του σύγχρονου ανθρώπου. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το σώμα δεν τα χρειάζεται. Το ίδιο ισχύει για το αλάτι, το κρέας, το πάθος για τη διατροφή ωμών τροφίμων. Το κύριο πράγμα είναι το μέτρο.

• Δίαιτες. Η πείνα, η κέτωση και άλλες διατροφικές πρακτικές συχνά φαίνονται από το εξωτερικό, όχι ως μέρος μιας υγιούς ζωής, αλλά ως φανατικό χόμπι για την τεχνογνωσία βιολογικής χακαρίσματος. Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτό είναι πραγματικά χρήσιμο. Αλλά τέτοια πειράματα στο σώμα μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνο υπό την επίβλεψη γιατρών. Και είναι πιθανό να τους απαγορεύσουν προκειμένου να αποτρέψουν την ανάπτυξη διαταραχών διατροφής, καρδιακής ανεπάρκειας και εξασθενημένης ανοσίας..

• Φάρμακα. Μια μη συστηματική προσέγγιση στη χρήση βιταμινών, μετάλλων και βιοδιεγερτικών μπορεί να προκαλέσει βλάβη στο σώμα. Για παράδειγμα, πολλοί βιολογικοί χάκερ πίνουν μεμορφφινύλιο. Μειώνει το σάκχαρο στο αίμα, αλλά με παρατεταμένη χρήση προκαλεί ανεπάρκεια Β12, πεπτικά προβλήματα. Και η μονταφινίλη βελτιώνει τη συγκέντρωση και τη μνήμη, αλλά εξαντλεί το νευρικό σύστημα, είναι εθιστικό.


συμπέρασμα


Το Biohacking είναι η επιθυμία για ευεξία, υψηλή παραγωγικότητα και μακρά, ευτυχισμένη ζωή. Ένα άτομο που πραγματικά καταφέρνει να ακολουθήσει ένα πολύπλοκο ατομικό σύστημα βιοαπαγώγησης προκαλεί σεβασμό. Αλλά μην ξεχνάτε ότι αυτό απαιτεί υπευθυνότητα και λογική. Είναι εύκολο να εμπλακείτε σε «υγιείς» πρακτικές και τεχνολογίες κατά της ηλικίας, ειδικά όταν συνοδεύονται από καλή διαφήμιση.

Εάν ενδιαφέρεστε για το θέμα της βιοαπακοποίησης, ενεργήστε ριζικά. Προγραμματίστε τη διατροφή σας, τον αθλητισμό και τη χρήση ναρκωτικών βάσει ιατρικών εξετάσεων και όχι σε φόρουμ ή συμβουλές από διάσημους ανθρώπους. Προσέξτε το σώμα και μην μετατρέψετε τον ενθουσιασμό του υγιεινού τρόπου ζωής σε δοκιμασία. Είναι η απόλαυση της ζωής και της ευημερίας που μας κάνουν επιτυχημένους, παραγωγικούς και ευτυχισμένους..

Παρόμοια άρθρα
Βαθμολογήστε το άρθρο
( No ratings yet )
Κοινοποίηση σε φίλους
Συμβουλές για οποιοδήποτε θέμα από ειδικούς
Πρόσθεσε ένα σχόλιο

Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Υποβολή σχολίου", αποδέχομαι την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και αποδέχομαι την πολιτική απορρήτου